abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29448390
Na het succesvolle topic van vorig jaar is hier het nieuwe deel. Discussieer hier mee over alles wat met de zaterdag hoofdklasse C te maken heeft!

Het belooft weer een erg leuke competitie te worden. Maarliefst vier promovendi maken komend seizoen deel uit van C. (De Drachtster Boys, Go Ahead Kampen, Flevo Boys en SVZW) Dit had tot gevolg dat SDC Putten en VVOG naar B zijn verhuisd. Verder gaan de Harkemase Boys na de soap die zich de afgelopen maanden heeft afgespeeld (conflict tussen de spelersgroep en de sponsgroep) met een compleet nieuw elftal van start. Zullen zij ondanks dat een rol van betekenis kunnen spelen? En zou Excelsior'31 de stunt van vorig jaar kunnen herhalen?

De teams:

Excelsior'31: De selectie van de verrassende kampioen van vorig jaar is bijna intact gebleven. Wel heeft Excelsior'31 afscheid moeten nemen van de dynamische Sjors Brugge op het middenveld, hij vertoont zijn voetbalkunsten dit seizoen bij Go Ahead Eagles. Maar gezien de vervanger die er is gekomen, Sander ter Harmsel van Enter Vooruit en de aanstormende jeugd (Isa en Schalk) moet dit verlies op te vangen zijn. Verdedigend heeft Excelsior er meer mogelijkheden bij gekregen door ex-Heracles Almelo speler Erwin Leurink aan te trekken die zowel op de linksback positie als in het centrum uit de voeten kan. Al met al is Excelsior'31 met spelers als Leurink, Scheppink, Hoekstra en Looms zeker een van de favorieten voor de titel.

WHC: De ploeg die vorig jaar kampioen worden als doel had gesteld heeft het doel voor dit seizoen niet gewijzigd. Ook de WHC selectie is nagenoeg in tact is gebleven. Het goed ingespeelde team, met ex-prof Jochem de Weerdt in voorste linie is ook dit jaar zeker een kanshebber om aan het eind van de competitie bovenaan te staan. De nieuwe trainer Jan Peters mag voortborduren op het goede werk van succestrainer Bert Ebbens die naar Spakenburg is vertrokken. In de voorbereiding haalde de ploeg het nieuws door het nipte verlies van Ajax (3-4). Dit geeft wel aan dat het een ploeg is om rekening mee te houden.

Urk: Over Urk valt niet meer te zeggen dan de afgelopen seizoenen. De selectie is bijna helemaal dezelfde als het voorgaande seizoen. Alleen Paul Smid van Staphorst komt de selectie versterken. Ik denk dat Urk een gevaarlijke outsider voor de titel is. Ook Urk zal veel voordeel hebben van een ingespeeld elftal.

SC Genemuiden: Hoewel SC Genemuiden vorig seizoen een dramatisch seizoen heeft doorgemaakt zijn ze dit seizoen weer een kanshebber voor de titel. De selectie is nog altijd sterk en zal zich willen revancheren voor het afgelopen seizoen. De nieuwe spelers Luuk Drost (Be Quick'28) en Björn Schilder (Appingedam) moeten voor nieuw elan zorgen.

Harkemase Boys: Wat er de afgelopen maanden bij de Harkemase Boys heeft afgespeeld komt maar zelden voor. De gemoederen tussen de spelersgroep en het sponsorcollectief laaiden na een zorgeloos en goed seizoen flink op. In drie weken liep het totaal uit de hand. De gevolgen: de technische staf en 9 spelers vertrokken. Er moest dus in alle haast gezocht worden naar nieuwe spelers en een nieuwe trainer. Dat is al met al toch wel aardig gelukt. Pieter Bijl is volgend jaar de nieuwe hoofdverantwoordelijke en de spelersgroep is vooral aangevuld door spelers van het tweede elftal van Cambuur Leeuwarden en andere ex-profs. Een tegenvaller voor de Friese ploeg is dat ex-Veendam spits Paul Weerman die in Harkema zou gaan spelen de voorkeur heeft gegeven aan het Duitse Preußen Munster. Anton Jongsma en clubtopscorer van vorig seizoenTony Alberda (zij bleven wel) zullen de ploeg op sleeptouw moeten nemen. Het zou zowel een top als een flopseizoen kunnen worden.

de meest opvallende nieuwelingen: Anne Jelmer de Boer (Cambuur L), Patrick Goedhart (BV Veendam) Stephan van Hoving (Cambuur L) Stefan Lier (Cambuur L), Jelmer Mullender (Cambuur L), Davy Veltman (Cambuur L), Marc Hegeman (FC Emmen), Egbert Darwinkel (BV Veendam)

ACV: ACV gaat naar alle waarschijnlijkheid een overgangsjaar tegemoet. De club uit Assen heeft zeven nieuwe spelers aangetrokken (onder andere Rutger Feijer van FC Emmen) en zal dit seizoen bouwen aan een team dat in de komende jaren voor de prijzen moet gaan spelen. Ze zullen dit seizoen in de middenmoot bivakkeren.

Be Quick'28: Is ook een ploeg die ik in de grote middenmoot verwacht. Al belooft een 2-1 overwinning op RBC in de voorbereiding wel wat. Met speciale ogen zal gekeken worden naar de prestaties van de onberekenbare aanvaller Marino Promes. Be Quick heeft ook een nieuwe trainer. Nadat de beoogde nieuwe trainer Schulting voor FC Omniworld koos klopten de Zwollenaren bij Bert van Sas aan.

HHC Hardenberg: De club uit Hardenberg zal gaan voor een plek in het linkerrijtje. Met Stefan Buitenhuis ( hij komt van WHC) hebben ze er een goede speler bij gekregen, verder is er weinig veranderd. Succestrainer Michel Jansen kan dit seizoen verder bouwen aan zijn elftal en gaat waarschijnlijk een grotere rol met zijn team spelen dan vorig seizoen.

ONS Sneek: De Friese club die zich onder leiding van Marcel Valk knap handhaafde is er zeker beter op geworden. De club heeft geprofiteerd van de malaise bij Harkemase Boys. Willem Faber, Jan Roelofsen en Albert-Jan van Zwol komen over van de concurrent. ONS zal de grote middenmoot completeren.

Drachtster Boys: Is de nieuwkomer waarvan ik verwacht dat ze zich handhaven op het hoogste niveau. De Friese club heeft maarliefst 11 nieuwe spelers aan zich verbonden, waaronder drie ex-Harkema spelers. Met de kwaliteit van de nieuwkomers zit het wel goed, het blijft de vraag hoe snel er een ingespeeld elftal op het veld staat.

DOS Kampen: De ploeg die vorig jaar op het nippertje aan de nacompetitieplek ontsnapte krijgt het dit seizoen ook weer lastig en zal onderin meedoen. De selectie is nagenoeg hetzelfde gebleven. Misschien dat de van gevaarlijke aanvaller Joseph Kanyike (overgekomen van WHC) en de van FC Zwolle afkomstige Bilal Kasar meer schwung en vernuft in het team kunnen brengen.

Go Ahead Kampen: Zal het net als de andere ploeg uit Kampen erg lastig krijgen. Waarschijnlijk nog wel lastiger. De club heeft door het late promoveren weinig tijd gehad om nieuwe spelers aan te trekken. De meest bekende speler aan Kampen kant is Kees Kostwinder (ex- SC Heerenveen) De ploeg zal moeten strijden om directe degradatie te ontlopen.

SVZW: Is een nieuwkomer die nog wel eens voor een verrassing kan zorgen komend seizoen. Vorig seizoen zijn ze met fris voetbal overtuigend kampioen geworden. Opvallende spelers aan SVZW kant zijn de twee Polen (Marcin Kalinski en Michaw Zaporowski) die vorig seizoen naar Wierden zijn gehaald. De club heeft dit seizoen geshopt in de tweede elftallen van Heracles, FC Twente en FC Zwolle. De selectie is wel voor een groot deel dezelfde gebleven. Ik denk dat de resultaten in het begin van de competitie cruciaal zullen zijn voor het competitieverloop en de eindplek op de ranglijst. Handhaving is mogelijk.

Flevo Boys: Na de degradatie van ASV Dronten moet Flevo Boys de eer van Flevoland hooghouden. De ploeg werd vorig seizoen derde in de Eerste Klasse (Drachtster Boys werd kampioen) en verraste in de nacompetitie. De vereniging uit Emmeloord heeft door de extra wedstrijden weinig tijd gehad om zich te versterken. Ik denk dat de ploeg flink aan de bak moet om degradatie te ontlopen. Met Go Ahead Kampen is Flevo Boys een favoriet voor de laatste plaats.

De delen van vorig seizoen:
Hoofdklasse C Zaterdag seizoen 2004/2005
Hoofdklasse C Zaterdag seizoen 2004/2005 deel 2

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 06-08-2005 13:06:39 ]
That's all folks!
pi_29448853
Leuke voorbeschouwing!

Jantje Peters is wel een succestrainer geweest bij De Treffers zondag, benieuwd of ie het bij WHC kan.

Mooi beschreven ook, dat gedoe bij Harkema.

Met Promes heeft Be Quick ook de lelijkste speler uit C onder contract, vermoed ik?

Ik zet in op WHC en Excelsior '31 als topkandidaten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29448914
Dank je.

Marino is wel een kandidaat denk ik.
That's all folks!
pi_29448934
Hup ACV . Sinds ik een fanatieke ACV-er ken, heb ik een zwak voor die club...

Mooie OP trouwens Vaduz!
pi_29449034
Wijs hem eens op dit topic, zou leuk zijn als hij hier ook eens langskomt.

en dank voor je compliment!
That's all folks!
pi_29449162
Ik spreek hem niet vaak meer (op msn), maar zal ik doen .
pi_29453242
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
Hup ACV . Sinds ik een fanatieke ACV-er ken, heb ik een zwak voor die club...

Mooie OP trouwens Vaduz!
Wie? Ik ken er ook één. .

Mooie OP trouwens. .

Maar ACV gaat gewoon kampioen worden hoor, niks overgangsjaar. . En de Amstel Cup erbij en Europa in. .
Hoi.
pi_29464284
De OP is nu alweer gedateerd, Paul Weerman die bij Harkemase Boys zou gaan spelen heeft getekend bij Preußen Münster dat in de Regionalliga speelt.

Ik pas de tekst even aan nu het nog kan.
That's all folks!
pi_29465120
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
De OP is nu alweer gedateerd, Paul Weerman die bij Harkemase Boys zou gaan spelen heeft getekend bij Preußen Münster dat in de Regionalliga speelt.
Geldwolf dattie is.
Hoi.
pi_29466146
Hup Flevoboys!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29467060
Prachtige nieuwe topic heb je ervan gemaakt Vaduz (complimenten)
pi_29468531
Ach, van Weerman viel wel te verwachten, die ging niet voor niets nog zo lang op zoek.
www.thuisuiteten.nl
pi_29473855
Wat verwacht jij van SC Genemuiden Hayder en op wie moeten we speciaal letten dit seizoen?
That's all folks!
  zondag 7 augustus 2005 @ 10:33:48 #14
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29482314
Mooie OP

ik zie nou al uit naar de onderlinge wedstrijden tussen Wierden en Rijssen. Toch blijf ik erbij hup Excelsior
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29482384
goede op!

Na de voorbereiding die HHC Hardenberg heeft gehad is de hoop op het linkerrijtje inderdaad geen gok die ze zo maar nemen. Ik zelf denk ook dat het team alleen maar sterker is geworden in opzichte van het vorige seizoen.

Ik verwacht in HHC Hardenberg dan ook de verassing van het seizoen 2005/2006
top 5 zou leuk zijn
pi_29483637
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat verwacht jij van SC Genemuiden Hayder en op wie moeten we speciaal letten dit seizoen?
ik verwacht wel veel van SC-Genemuiden want het was vorige jaar heel slecht, maar daar gaat wel verandering inkomen.

Waar jullie op moeten letten is Bjorn Schilder (fc-Groningen-BV Veendag-Appingedam) is een goede speler en heeft veel ervaring.
Waar ook op moeten letten is Martijn Jansen die vorige jaar van FC-Zwolle over kwam.
Ik denk dat ze dit jaar wel binnen de top 4 zitten.

nog wat anders Vaduz : je heb in de voorbereiding bij genemuiden luuk drost maar dat is een keeper die gaat alleen keepen als Albert FLier 1e keeper van genemuiden gebleseerd raakt of zo, dus hij kan best weg uit die voorbereiding.
pi_29485947
Luuk Drost is een zeer ervaren keeper die ook bekend staat als sfeermaker pur sang. Dus dan kan de tekst nog wel. Sfeermakers zijn ook erg belangrijk voor een team.

Ben je er trouwens iedere thuiswedstrijd bij of voetbal je zelf?
That's all folks!
pi_29486635
weet ik nog niet zie wel maaar de eerste wedstrijd zeker
nee ik voetbal niet.
pi_29487927
Excelsior'31 verloor gistermiddag terecht de eerste oefenwedstrijd met 0-1 van DOVO door een doelpunt van Derk Schut. Hoewel er nog maar een week getraind wordt en er nog een groot aantal spelers op vakantie zijn of net terug zijn. was het een nuttige test tegen een tegenstander die al langer in training is. Excelsior speelde redelijk de eerste helft. Het elftal doet vooral ritme en probeerde zoals altijd de bal goed en snel rond te laten gaan. Daaruit kwamen aardige kansen. De tweede helft was DOVO meer in balbezit.

Achterin wordt het er alleen maar degelijker op met Leurink. De andere nieuweling Ter Harmsel moet zijn draai nog vinden op het hogere niveau, vooral met de snelheid van het spel. Maar ik ben niet bang dat dat niet goed komt, technisch is hij begaafd genoeg hiervoor. Hij is niet vergelijkbaar met Brugge die een speler is van veel loopacties. Ter Harmsel moet het meer hebben van zijn inzicht en passing.

Een van de beteren aan Excelsior kant was jongeling Jan Borghuis, hij speelde erg goed als linksback. Een aantal spelers die tegen het eerste elftal aan zitten kregen de kans om zich in de selectie van 21 man te spelen. Jan Borghuis overtuigde wel, de andere jongens wat minder. Vooral Jelte van der Berg viel zwaar tegen.

Dinsdag staat de Amstelcupwedstrijd uit bij ADO'20 op het programma.

Opstelling Excelsior'31:
Doel: Vicente Fernandez Hesselink (75. Alex Calkhoven)
Achter: Arno Luby, Harald Eertink (46. Amanuel Isa), Erwin Leurink en Jan Borghuis
Midden: Maarten Dangremond, Sander ter Harmsel en Nick Hoekstra (65. Arnaud Gerritsen)
Voor: Jelte van der Berg, Erwin Looms (46. Björn Calkhoven) en Hubert Dijk
That's all folks!
pi_29487945
Dus je komt niet naar HIA de 27e?
www.thuisuiteten.nl
pi_29499254
iemand nog transfers van de hoofdklasse C
pi_29505079
Wat bedoel je precies?
That's all folks!
pi_29507849
lama zitten

Ik ga nog een kleine Verslag maken van de oefenwedstrijd van Sc-Genemuiden tegen Alcides 13 augustus
pi_29512252
Leuk, elk verslag is welkom hier.

Op Voetbalopzaterdag.nl kun je de transfers van elke club bekijken trouwens.
That's all folks!
pi_29516120
bedankt voor de website
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:28:32 #26
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29560895
Jippie!
Ik heb er zin in, wordt bij voorbaat al een geweldig seizoen, met de Zwaluwen, HHC en Excelsior in één klasse.
pi_29568362
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:28 schreef pfaf het volgende:
Jippie!
Ik heb er zin in, wordt bij voorbaat al een geweldig seizoen, met de Zwaluwen, HHC en Excelsior in één klasse.
is eensch
pi_29568787
Wat verwacht je van HHC ILCILA?
That's all folks!
pi_29569628
Ik heb zelf hoge verwachtingen en tegen alles in toch hoop op een 5e plaats (top 5 dan heh)
pi_29572600
Oke, verrassend. Waarom denk je dat?
That's all folks!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:06:29 #31
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_29572732
ben benieuwd wat die koolrapen (SC Genemuiden) gaan doen
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_29578585
omdat HHC niet verzwakt is na afgelopen seizoen, alleen versterkt...
Goede voorbereiding gehad
En het blijft een hecht team natuurlijk...
pi_29579167
Klopt zeker, ben benieuwd.
That's all folks!
pi_29580023
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:06 schreef JPM01 het volgende:
ben benieuwd wat die koolrapen (SC Genemuiden) gaan doen
koolraap ben je volgens mij zelf
pi_29594811
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:37 schreef hayder het volgende:

[..]

That's all folks!
pi_29599275
De sfeer zit er al goed in hier, er wordt al over en weer gescholden!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:39:53 #37
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_29599522
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:37 schreef hayder het volgende:

[..]

ach ik werk dagelijks met koolrapen dus een kwart koolraap ook goed
AFC Ajax 4 ever
pi_29600157
Kneus!!
pi_29600544
En nu is het weer leuk geweest.
That's all folks!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:36:50 #40
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29601701
Er zijn in ieder geval meer volgers dan vorig seizoen, plus hoog oplopende emoties = garant spektakel in dit topic.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:25:55 #41
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_29612472
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:09 schreef hayder het volgende:
Kneus!!
maak je niet druk man ik werk samen met genemuidigers en die konden er om lachen omdat ze weten dat hun bijnaam is.
AFC Ajax 4 ever
pi_29622539
wat ben je toch weer grappig kan iemand die gorilla hier weghalen
  zondag 14 augustus 2005 @ 10:19:59 #43
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29630253
Ik vrees die Genemuiden-hooligans nu al voor de 27e hoor, potverdrie.
www.thuisuiteten.nl
pi_29632745
srry maar genemuiden heeft geen hooligians haha
pi_29658903
quote:
ONS Sneek moet voor het begin van het seizoen al twee spelers missen. Verdediger Niels Hoekstra is geblesseerd aan zijn knie en topscorer Ton Haarman brak afgelopen zaterdag zijn kuitbeen.
Ook IJsselmeervogels mist een tweetal spelers. Aanvaller Erwin Schouten viel zaterdag uit met een knieblessure terwijl doelman Ron Versteeg aan de rug geopereerd moet worden.

• Harkemase Boys heeft Erich Jongeling (19) voor een seizoen vastgelegd. Jongeling is afkomstig van BV Veendam, waar hij sinds zijn 16e jaar onder contract stond.
Serieuze tegenslag voor ONS Sneek dus...
That's all folks!
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:01:49 #47
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29659041
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:07 schreef hayder het volgende:
srry maar genemuiden heeft geen hooligians haha
Een beetje kinderachtig gedrag vind je ook niet? De grap is er nu wel af, we kennen de rivaliteit, leuk maar een beetje normaal reageren hier mag ook wel.
pi_29704201
HHC Hardenberg afgedroogd door 1e klasser VV Staphorst

Een oefenpartijtje zou het worden en is het ook geweest volgens een van de supporters die meegereden was vanuit Hardenberg. HHC Hardenberg kwam eigenlijk geen enkel moment van de wedstrijd goed in het spel en verspeelde de kansen die zij kreeg door het te mooi te willen doen. Hier maakte VV Staphorst goed gebruik van door druk te zetten en goed spel af te leveren. Staphorst dat met een behoorlijk hegte selectie het nieuwe seizoen in gaat heeft in 1 der laatste voorbereidingswedstreiden een goede slag geslagen door Hoofdklasser HHC Hardenberg met een 3-1 overwinning naar huis te sturen.

bron: menpap

---

Nou moet ik zeggen dat ik het normaal niet leuk vind dat HHC verliest maar ach als het van 1 club mag verliesen is het Staphorst wel (heb er 80% van voetbalcarriere (4 jaar jeugd) in gespeeld)
pi_29720079
Speelt Staphorst met zwarte kousen?
www.thuisuiteten.nl
pi_29746915
nee, gele met blauwe rand
pi_29759356
Okee, valt me al weer mee dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_29820470
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wijs hem eens op dit topic, zou leuk zijn als hij hier ook eens langskomt.
Als het goed is gaat ie zich aanmelden .
pi_30029949
Helemaal goed!
That's all folks!
pi_30032492
Hee, Vaduz welkom terug!

Wat doet je amateurclubje seizoen 2005/2006. # 1

Genemuiden wordt alvast niets dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30032578
Oke, weten we dat ook weer. Was vorig seizoen dus geen incident.
That's all folks!
pi_30032612
Nee, ze hadden leuke trommels en veel kinderen meegenomen, maar voetballen konden ze niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_30032805
Wat een deceptie voor die goedwillende mensen.
That's all folks!
pi_30032860
Arme Hayder inderdaad. En ze voelden zich telkens benadeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_30032886
dat is meestal zo bij genemuiden.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:07:02 #60
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30127041
Programma zaterdag
03-Sep-2005 14:30 Be Quick'28 1 - ONS Sneek 1 Sportpark Ceintuurbaan (Zwolle)
03-Sep-2005 14:30 ACV 1 - Dos Kampen 1 Sportpark Stadsbroek ACV
03-Sep-2005 14:30 Harkemase Boys 1 - WHC 1 Sportpark De Bosk te Harkema
03-Sep-2005 14:30 Flevo Boys 1 - SVZW 1 Sportpark Ervenbos
03-Sep-2005 14:30 Excelsior'31 1 - Urk 1 De Koerbelt (Rijssen)
03-Sep-2005 14:30 Genemuiden SC 1 - Drachtster Boys 1 Sportpark de Wetering
03-Sep-2005 15:00 Go Ahead K. 1 - HHC 1 Cellesbroek-Middenwetering (Kampen)
pi_30127308
Peter Scheppink heeft gisteren in een oefenwedstrijd tegen De Zweef (3-0 winst) waarschijnlijk zijn teen gebroken.
That's all folks!
pi_30133337
Dat is een stevige aderlating!
www.thuisuiteten.nl
pi_30135047
Zeker, maar je kunt het ook postitief zien. De coach kan even makkelijker kiezen.
That's all folks!
pi_30139672
Okee, maar dan kiest ie noodzakelijk op kwaliteit.
www.thuisuiteten.nl
pi_30199891
De selectiefoto van Excelsior'31 in de Seizoensgids topamateurs is wel de goeie, iedereen staat er wel op.
That's all folks!
pi_30210430
Mooi zo, bij ons was ie niet echt volledig.
www.thuisuiteten.nl
pi_30210635
Alleen Schooten mis ik.
That's all folks!
pi_30216234
Ik kan niet goed een verslag maken dan maar zo .
van de website van WVF

Westenholte- Onder het toeziend oog van de WVF- sponsoren en een handje vol toeschouwers speelde tweedeklasser WVF haar presentatiewedstrijd tegen hoofdklasser SC Genemuiden. Hoewel de eerste twintig minuten voor Genemuiden was met een doelpunt van Schilder (0-1), hadden de Westenholtenaren de rest van de wedstrijd het betere van het spel. Voor WVF scoorden Piet de Jong (2x) en Berry Mulder, terwijl de nr 9 van Genemuiden de eindstand op een verdiende 3-2 bracht.

Met zeer weinig spektakel presenteerde het WVF- vlaggenschip zich voor haar trouwe supporters. De harde kern probeerde dat nog met een tweetal rode fakkels goed te maken.
Nadat de vier ballenjongen positie hadden gekozen kon de scheids voor de aftrap fluiten. Genemuiden wilde er van meet af aan geen misverstanden over laten bestaan wie er vanavond de touwtjes in handen had. Zij ging goed spelend van start. Dat resulteerde al na een kwartier in een verdiende voorsprong. Een voorzet van links werd beheerst door Schilder ingekopt (0-1). Het leek erop dat dat het sein voor WVF was om de bakens te verzetten. De Blauwwitten kregen meer vat op het spel en voetbalden bij vlagen goed. Wilco Bleijenburg en Richard Bouwmeester namen daarin het voortouw. Het was Piet de Jong die profiteerde van over elkaar heen vallende Genemuidenaren en scoorde slim de verdiende gelijkmaker (1-1). WVF kwam steeds meer aan voetballen toe ten koste van een wegzakkend SC Genemuiden.

Na de rust zette WVF haar goede spel voort. De ingevallen Timon Beimers had al na een minuut de tweede treffer voor WVF kunnen laten aantekenen maar de bal landde net op het doeldak. In de 54e minuut was het wel raak en mocht opnieuw Piet de Jong scoren. Hij liet uit een strafschop (na het naar beneden trekken van Berry Mulder) de Genemuider goalie kansloos (2-1). Een zenuwachtig geworden SC Genemuiden wisselde, met direct daarna de derde treffer voor de Westenholtenaren. Mulder tekende met een fraaie schuiver op aangeven van Pascal Borst de 3-1 aan.
Genemuiden paste als antwoord een dubbele wissel toe en scoorde de 3-2. WVF wist nog eenmaal de bal in het net te krijgen, maar dit keer keurde de scheids een “beauty” van Mulder af. WVF liet nog een paar leuke aanvallen zien en wist de verdiende overwinning binnen te halen.

Richard Bouwmeester was na afloop tevreden over het spel. Voor wat betreft de ambities was hij duidelijk : “Hetzelfde als het vorige jaar”, zei hij direct …. “de top 5 moet zeker kunnen” ….”we worden kampioen“, voegde hij al lachend toe. Vlaggenist Jan Kluinhaar gaf aan dat er goed gevoetbald was. “De invallers hebben het goed gedaan”. Over de ambities liet hij geen misverstanden bestaan. “We worden kampioen. We moeten even de eerste weken doorkomen. En dan moeten we in principe goed mee kunnen doen”.
pi_30219400
Verliezen van een tweedeklasser... Een slechte generale voor vandaag.
That's all folks!
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:26:02 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30225165
Nou, het is bijna zover.

Bij SVZW ontbreken vanmiddag tegen de Flevoboys Willard Janssen en Vincent Timpers en bij HHC Vincent Voshaar, Mark Wiggers en Erik Drenthen.

En nu maar hopen op een goed begin.
pi_30225292
Ik heb er zin in!

Bij Excelsior ontbreekt zeer waarschijnlijk captain Peter Scheppink die dinsdag naar alle waarschijnlijkheid een teen heeft gebroken. Aan Urk kant doet Evert Jan van Slooten niet mee vanwege een liesblessure.

Ga je nog ergens kijken Pfaf?
That's all folks!
pi_30225425
Mijn prognose voor C dit seizoen:

1. Harkemase Boys
2. WHC
3. Excelsior '31 (het rommelt te veel Vaduz!!)

Degradanten: SVZW en Go Ahead Kampen
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:39:30 #73
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30225464
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er zin in!

Bij Excelsior ontbreekt zeer waarschijnlijk captain Peter Scheppink die dinsdag naar alle waarschijnlijkheid een teen heeft gebroken. Aan Urk kant doet Evert Jan van Slooten niet mee vanwege een liesblessure.

Ga je nog ergens kijken Pfaf?
Nee, ik ga naar onze eigen wedstrijd van het jaar. De derby tegen Daarle.
pi_30225481
Harkema op een is kansloos, ze hebben een veel te krappe selectie. En dat gerommel is al wel weer opgelost.
That's all folks!
pi_30225500
Nou ja, ik heb voorspeld. Wat is jullie prognose? Top 3 en degradanten.
www.thuisuiteten.nl
pi_30225552
Valt wel op te maken uit m'n prognose:

1. Excelsior'31
2. WHC
3. Urk

Degradanten: Flevo Boys en Go Ahead Kampen
That's all folks!
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:44:21 #77
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30225557
Ik wil het nog even afwachten, aangezien ik me nog weinig verdiept heb in de niet-Twentse clubs kan ik er weinig van zeggen. Ik denk trouwens wel dat SVZW dit jaar kan gaan verassen.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:44:41 #78
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30225562
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nee, ik ga naar onze eigen wedstrijd van het jaar. De derby tegen Daarle.
eigenlijk beschamend. Jullie horen in de 2de klasse thuis
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:45:40 #79
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30225586
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:44 schreef Dos37 het volgende:

[..]

eigenlijk beschamend. Jullie horen in de 2de klasse thuis
Kijk even in Hools. Zo erg is het gelukkig nog niet. Ik ga met het 4e mee vandaag.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:45:56 #80
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30225592
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Kijk even in Hools. Zo erg is het gelukkig nog niet. Ik ga met het 4e mee vandaag.
ik las het net
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:47:51 #81
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30225640
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:45 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ik las het net
Over 5 jaar spelen wij ook in de Hoofdklasse.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:48:32 #82
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30225649
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:47 schreef pfaf het volgende:

[..]

Over 5 jaar spelen wij ook in de Hoofdklasse.
de 1ste klasse willen wij heen reden lijkt me wel bekend
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:51:25 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30225727
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:48 schreef Dos37 het volgende:

[..]

de 1ste klasse willen wij heen reden lijkt me wel bekend

Is ook ons werkelijke doel hoor. Moet ook wel mogelijk zijn, bijna al onze jeugdelftallen spelen 1e of hoofdklasse, alleen de eerste selectie valt ver buiten de boot.

Maar dit kan beter in het VoetbalOost topic, hier gaan we verder over Excelsior, HHC en SVZW
pi_30232833
En 4-2 gewonnen van de Urkers. Mijn verslag volgt later vandaag.

Veel verrassende uitslagen deze ronde. Be Quick ging thuis verrassend hard onderuit tegen ONS Sneek. En fors ook, 1-4 maarliefst. Van ACV kan hetzelfde gezegd worden. Tegen Dos kampen werd het voor eigen publiek 0-3. De overige wedstrijden zijn nog niet afgelopen.

SVZW doet het uitstekend tegen de Flevo Boys, er is een 0-1 achterstand omgebogen in een 1-2 voorsprong.
That's all folks!
pi_30233489
Ik hoop dat SVZW er in blijft, heeft zeker ook een aantal grote talenten in de A1 rondlopen.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_30233913
SC-GENEMUIDEN gewonnen van Drachtster Boys met 3-1

later komt er een verslag
pi_30234350

2-0 huppa
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:44:16 #88
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30241794
Ex-Excelsior'31 speler Gerald Janssen maakte de beide doelpunten voor De Zwaluwen.

HHC speelde zich, afgaande op de beelden van TV Oost eenvoudig naar de winst. Lars Offringa maakte een mooi doelpunt voor de Hardenbergers.
That's all folks!
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:54:39 #90
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30243238
De eerste competitiewedstrijd van Excelsior tegen het sterk geachte Urk is met een uitstekend resultaat afgesloten. De kampioen van vorig jaar won met 4-2.

Door een wat rommelig verlopen voorbereiding en de afwezigheid van de geblesseerde captain Peter Scheppink waren de trouwe supporters wat meer gespannen als anders voor de eerste competitiewedstrijd.

Excelsior’31 speelde nu het voor ‘het echie’ ging weer eens in de vertrouwde opstelling. Het verdedigingsduo werd gevormd door Jarno en Martijn Beltman. Zij werden geflankeerd door Luby op rechts en nieuweling Leurink (overgekomen van Heracles Almelo) op links.

Deze vier mannen hadden het in de eerste helft erg lastig tegen de fysiek sterke mannen van Urk. Al snel werd duidelijk welk spel de eilandbewoners wilde spelen: de lange bal op de boomlange man in de punt en aansluiten met de snelle mensen eromheen. Een beuk meer of minder maakte niet uit. Om tien minuten lag er wel iemand gestrekt op het veld.

Erwin Looms opende in de 4de minuut de score met een rake kopbal. Een opsteker voor Excelsior, dat evenals Urk nerveus aan het duel begon. Helaas werd het doelpunt snel tenietgedaan door een uitstekend ingeschoten vrije trap. Fernandez Hesselink kon net niet bij de bal die binnenkant paal het net in rolde.

Vlak voor rust was het even schrikken toen Erwin Looms hard in aanraking kwam met Urk goalie Koffeman. Het leek erop dat hij verder kon maar even later was het Jelte van de Berg die hem verving. Hierdoor schoof Maarten Dangremond, die het duel vanaf rechts begon op naar het centrum van de aanval.

Lang stond Excelsior niet stil bij het uitvallen van de aanvalsleider. Nick Hoekstra zorgde met een verrassend ineens genomen vrije trap ervoor dat Excelsior met een goed gevoel de kleedkamers op kon zoeken.

De 2-1 voorsprong zorgde echter niet voor de nodige rust aan Excelsior-kant. In plaats van snel combinatiespel via de flanken maakte de ploeg te vaak gebruik van de lange bal. Hiermee speelde het Urk in de kaart. Vooral met de verre ingooien van de beide backs werden de bezoekers gevaarlijk. De ballen werden met gemak richting de penaltystip gemikt. Uit een dergelijke situatie profiteerde Urk ook. In de 75ste minuut werd de 2-2 aangetekend.

Vijf minuten later was het opnieuw Nick Hoekstra die Excelsior via de penaltystip langs Urk schoot, nadat hij even daarvoor gevloerd was. Net voor tijd gaf Urk doelman Koffeman de opportunistisch spelende en niet moe te krijgen Dangremond en het Excelsior publiek een toegift door de bal tegen het achterwerk van 'de Tute' aan te knallen. Dangremond liet de kans niet onbenut.

Al met al een uitstekend begin van Excelsior'31.

Opstelling Excelsior'31:
Doel: Vicente Fernandez Hesselink
Achter: Arno Luby (73. Hans Baan), Martijn- en Jarno Beltman, Erwin Leurink
Midden: Sander ter Harmsel, Manu Isa (82. Gerwin Schalk) en Nick Hoekstra
Voor: Maarten Dangremond, Erwin Looms (40. Jelte van der Berg) en Hubert Dijk
That's all folks!
pi_30245366
niet echt een verslag maarjah.
en deze keer was het spel van genemuiden niet saai.
was zeer prettig om naar te kijken.

Zaterdag 3 september 2005

Sportclub Genemuiden - Drachtster Boys 3-1 (2-1)

Sportclub Genemuiden opent het seizoen met een overwinning.

Score verloop: 1-0 1e min, Gerald kreuze, 3e min. Klaas Johan Knevelman 2-0, 39e min. Sander Hartman 2-1, 50e min. Klaas Johan Knevelman 3-1.

Gele Kaarten: Rainier Resokario (Sportclub Genemuiden) Theo Los, Remy Tjassing (Drachtster Boys).

Toeschouwers: 500

Scheidsrechter : Dhr J. Boerema

Opstelling Sportclub Genemuiden: Albert Flier, Berry Halfwerk, Rainier Resokario, Tymen Brouwer, Henk Eenkhoorn, Klaas Johan Knevelman, Bjorn Schilder, Marchel Visscher (46e min Herman Jansen) Gerald Kreuze (30e min. Gijs van Dijk) martijn Jansen, Wiljan Katteneberg.

Foto's van de wedstrijd:

Trainer van SC-GENEMUIDEN Gerry Hamstra

opkomst van de spelers niet erg duidelijk

Klaas Johan Knevelman in duel met een speler van drachtster boys

Doelpunt voor SC-GENEMUIDEN

Henk Lindeboom - Martijn Jansen - Klaas Johan Knevelman - Tymen Brouwer

Aanval van SC-GENEMUIDEN

Aanval#2

Berry Halfwerk (SC-GENEMUIDEN) verdedigd

BJorn Schilder

pi_30245769
Bjorn Schilder is ex-FC Groningen toch?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30245920
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bjorn Schilder is ex-FC Groningen toch?
jah dat klopt 7 jaar heeft daar gespeeld en bij BV Veendam 2 jaar
pi_30247892
Waren de Drachtster Boys erg matig?
That's all folks!
pi_30247918
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Waren de Drachtster Boys erg matig?
Dat moet wel, anders verlies je niet van Genemuiden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30261084
Precies. Vaduz, maak jij het lijstje ex-profs in C of zal ik dat doen? Altijd aardig, zo'n overzichtje.
www.thuisuiteten.nl
pi_30261271
Als jij dit lijstje van vorig jaar: Hoofdklasse C Zaterdag seizoen 2004/2005 even wil nalopen graag.
That's all folks!
pi_30262019
Ja, dan kijk ik straks wel even zelf.
www.thuisuiteten.nl
pi_30287793
Excelsior kan minimaal drie weken geen beroep doen op Looms, hij heeft een kneuzing aan z'n ribben. Dat wordt wat improviseren voorin omdat Scheppink ook nog even out is.
That's all folks!
pi_30289848
dat word over 2 weken dan een mooie pot, excelsior - HHC
pi_30291812
Topscoorders eerste speelronde Hoofdklasse C

Nick Hoekstra (Excelsior ´31) 2+2
Klaas Johan Knevelman (SC Genemuiden) 2+2
Gerald Janssen (SVZW) 2 +2
Nardus de Vries (Be Quick ´28) 1 +1
Arjan ten Hove (DOS Kampen) 1 +1
Meloudi Zaki (DOS Kampen) 1 +1
Rob Kabboord (DOS Kampen) 1 +1
Sander Hartman (Drachtster Boys) 1 +1
Erwin Looms (Excelsior ´31) 1 +1
Maarten Dangremond (Excelsior ´31) 1 +1
Jelmer Slager (Flevo Boys) 1 +1
Anton Jongsma (Harkemase Boys) 1 +1
Tony Alberda (Harkemase Boys) 1 +1
Floris Buitenhuis (HHC Hardenberg) 1 +1
Lars Offringa (HHC Hardenberg) 1 +1
Albert Jan van Zwol (ONS Sneek) 1 +1
Johannes Kuperus (ONS Sneek) 1 +1
Sandor v.d. Heide (ONS Sneek) 1 +1
Ype Haytema (ONS Sneek) 1 +1
Gerald Kreuze (SC Genemuiden) 1 +1
Jan Kramer (Urk) 1 +1
Randy Jelies (Urk) 1 +1
Pascal Diender (WHC) 1 +1

Volgende speelronde Hoofdklasse C

zaterdag 10 september:

HHC Hardenberg - SC Genemuiden
Drachtster Boys - Excelsior '31
Urk - Flevo Boys
SVZW - Harkemase Boys
WHC - ACV
DOS Kampen - Be Quick '28
ONS Sneek - Go Ahead Kampen
pi_30291998
Tegen HHC moet kunnen vorig jaar thuis gewonnen met 2-0 en uit 4-0
maarjah je weet niet hoe genemuiden speeld misschien dat ze niet gaan voetballen en dan verliezen we natuurlijk maar als ze goed spelen dan moet het lukken.
pi_30294174
HHC uit is altijd erg lastig, dan was vorig seizoen waarschijnlijk een uitzondering. Verder denk ik dat het team verder is dan Genemuiden.

(Genemuiden - HHC was 2-1 vorig jaar)
That's all folks!
pi_30296147
zal nu andersom zijn, als je ziet en hoort hoe makkelijk go ahead weggespeelt werd
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:03:26 #106
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_30332988
zaterdag de derby...Urk - Flevo Boys
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_30333083
Dat wordt een bikkelharde denk ik, vooral bij Urk kunnen ze er wat van.
That's all folks!
pi_30354813
Moet de ex-profs nog even zoeken. Vanavond maar.
www.thuisuiteten.nl
pi_30361606
Ex-profs in de hoofdklasse C die ik weet. Aanvullingen welkom:

ACV: Rutger Feijer, Ruud Jalving
Be Quick '28: Remco Snippe, Eric Jan Lijzen, Duncan van Moll, Edwin Starke, Jan Wicher Vellinga, Gerald van den Belt, Nick Kok, Marino Promes
DOS Kampen: geen
Drachtster Boys: Klaas Atema
Excelsior '31: Erwin Leurink, Nick Hoekstra, Hubert Dijk, Erwin Looms, Peter Scheppink
Flevo Boys: Jacob de Vries, Marcel Post, Jelmer Slager, Arjan Veld
SC Genemuiden: Rainier Resokario, Björn Schilder, Martijn Jansen
Go Ahead Kampen: Kees Kostwinder
Harkemase Boys: Egbert Darwinkel, Mark Hegeman, Robert Herder, Stefan van Hoving, Jelmer Mullender, Davy Veltman, Erdem Yeni, Tony Alberda, Patrick Goedhart, Anton Jongsma
HHC: Vincent Voshaar, Mark Wiggers, Stefan Buitenhuis, Gerard Kocks, Mark van Losser
ONS Sneek: Bieuwe Pruiksma, Jan Roelofsen, Sandor van der Heide, Rudy Mann
SVZW: Machiel van Keulen
Urk: geen
WHC: Pascal Diender, Josja Bolks, Jochem de Weerdt

[ Bericht 1% gewijzigd door methodmich op 07-09-2005 19:13:43 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_30361886
Ben benieuwd wat ONS Sneek doet dit seizoen ik hoop goede zaken
Hoi :W
pi_30362168
Volg je ONS Sneek goed AmyLee?
That's all folks!
pi_30363230
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Volg je ONS Sneek goed AmyLee?
Redelijk goed ja
pi_30363293
Kom hier gerust vaker langs!

Woon je in Sneek zelf of.. ?
That's all folks!
pi_30363318
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom hier gerust vaker langs!

Woon je in Sneek zelf of.. ?
Ja woon vlakbij het ONSterrein zelfs
pi_30363374
Oke, de start is in ieder geval veelbelovend.
That's all folks!
pi_30364169
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, de start is in ieder geval veelbelovend.
Nouja die 7-1 nederlaag op Heerjansdam in de voorbereiding was natuurlijk dramatisch dus het kan nog alle kanten op vrees ik.
pi_30372328
Zaterdag Urk- Flevo Boys

Altijd spektakel, maar ik moet zelf om 14.30 voetballen
pi_30372394
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:06 schreef AmyLee het volgende:

[..]

Nouja die 7-1 nederlaag op Heerjansdam in de voorbereiding was natuurlijk dramatisch dus het kan nog alle kanten op vrees ik.
Dat is waar, maar bij ons (Excelsior'31) ging het in de voorbereiding ook niet vlekkeloos.
That's all folks!
pi_30377474
Bij ons HHC ook niet hoor, we hebben van zown amateurelftal ( je weet wel, die in die rood met witte shirtjes, ik dacht da ze zichzelf ajax noemden ) verloren
pi_30429841
quote:
Amateurvoetbal lanceert elektronisch vlaggen

8 september
Bij de wedstrijd tussen HHC Hardenberg en sportclub Genemuiden maakt het arbitrale trio dit weekeinde gebruik van het scheidsrechtersignaleringsysteem. In het betaalde voetbal is dit systeem al redelijk gangbaar, bij de amateurs min of meer een novum.

Voorzitter van HHC Hardenberg Bert Nijboer overhandigt de "elektronische vlaggen" aan scheidsrechter Ben Haverkort die het moderne singnaleringssysteem toepaste in de oefenwedstrijd die HHC afgelopen zomer speelde tegen Ajax.

De werking van dit systeem zit als volgt in elkaar: de scheidsrechter heeft een band om zijn bovenarm die een tril- en een piepsignaal afgeeft als een van zijn assistenten het knopje indrukt op de vlaggenstok, die is uitgerust met een zendertje. Dit geeft de leidsman de mogelijkheid om sneller signalen van zijn assistenten waar te nemen, zelfs als deze geen visueel contact heeft met de assistenten. Dit kan bij meerdere gevallen een gemakkelijk hulpmiddel zijn. Denk daarbij aan de aankondiging van wissels die de scheidsrechter niet snel genoeg ziet. Met het signaleringssysteem is het geschreeuw om aandacht van de arbiter overbodig geworden. Ook is een buitenspelgeval nu snel afgefloten en is de situatie waarbij men onnodig langer doorvoetbalt totdat de scheidsrechter uiteindelijk het vlagsignaal van de assistent scheidsrechter doorheeft verleden tijd.
Leuk voor Hayder!!
www.thuisuiteten.nl
pi_30433504
..ff voorstelllen: supporter Harkemase Boys.
Kijk ook op http://dedijk.au.funpic.org/phpBB2/index.php het parallel forum van HB.
Dit forum lijkt helaas meer van hetzelfde. Geen ACV, geen Be Quick '28, Excelsior '31 haantje de voorste.
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:49:32 #122
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30433708
Doe d'r wat aan!

Ik ben overigens neutraal als het Excelsior, SVZW en HHC aangaat.
pi_30434005
Topscoorders eerste speelronde Hoofdklasse C??
Neem aan dat ie doelpuntenmakers bedoelt.

Morgen 's in Wierden kijken en aanmoedigen uiteraard. Wint Harkemase Boys dan is het voor het eerst in de hoofdklasse dat HB de eerste twee comp. wedstrijden wint.
Willard Janssen (nu SV Zulte Waregem) scoorde in 2000 bij Excelsior '31 in eigen doel tegen Harkemase Boys.

Je volgt de Harkemase Boys dus met grote interesse BBGT8? Kom hier in ieder geval vaker langs, is leuk!
That's all folks!
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:08:45 #125
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30436547
Moet Excelsior morgen thuis?

wij moeten zelf wel naar Excelsior misschien kan ik nog een stukje kijken
pi_30436868
Excelsior moet morgen naar Drachten, tegen de Drachtster Boys. Je hebt pech.
That's all folks!
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:22:25 #127
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30437081
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Excelsior moet morgen naar Drachten, tegen de Drachtster Boys. Je hebt pech.
oow jammer ons 2de komt ook op bezoek tegen het 3de 1ste reserve klasse
pi_30445875
Wat is het eerste van SVZW voor een team?
pi_30448421
Moet te doen zijn voor ONS, Go Ahead is een van de zwakkere teams.

En SVZW is een nieuwkomer met potentie vind ik, in Wierden krijgt Harkema de punten zeker niet cadeau. Daar zullen ze hard voor moeten vechten.
That's all folks!
pi_30448599
Mooi. Harkemase Boys is op volle oorlogssterket met zelfs een ijzersterke bank.
Die Zaparowski schijnt een klasbak te zijn. Enige probleem zou de schieds kunnen zijn...
Een Fries uit Leeuwarden die te duidelijk zijn z.g. onpartijdigheid zou kunnen willen tonen
That's all folks!
pi_30448769
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet te doen zijn voor ONS, Go Ahead is een van de zwakkere teams.

En SVZW is een nieuwkomer met potentie vind ik, in Wierden krijgt Harkema de punten zeker niet cadeau. Daar zullen ze hard voor moeten vechten.
Denk ook dat het geen probleem zal zijn maar het is voetbal he? de bal is rond dus het kan alle kanten op (en dat maakt voetbal nou zo leuk)
pi_30448806
Ja inderdaad, maar gelukkig winnen de kwalitatief betere teams wel vaker.
That's all folks!
pi_30448880
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad, maar gelukkig winnen de kwalitatief betere teams wel vaker.
True, maar ik heb vorig seizoen dramatische wedstrijden gezien bij ONS hoor dus ik weet het niet.
pi_30448930
Ik hoop voor je dat het een mooie voetbalmiddag wordt.
That's all folks!
pi_30448970
Dat hoop ik ook
pi_30451649
ik ook
pi_30454468
HHC-Genemuiden 0-1
pi_30454705
1-0 voor Urk
pi_30455752
hhc-sc genemuiden bijna afgelopen en het staat 1-2 spannend..

[ Bericht 41% gewijzigd door hayder op 10-09-2005 16:38:45 ]
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:39:06 #142
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_30456213
-verkeerde-
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_30456376
HHC-SC Genemuiden 1-2 Gewonne!!
pi_30456444
Wat een prutsers zeg dat HHC. Thuis verliezen van Genemuiden, da's niet best.
pi_30456676
ONS Sneek-Go Ahead Kampen 2-1 in een dramatisch slechte wedstrijd
pi_30457312
Zaterdag 10 September

HHC Hardenberg - SC Genemuiden 1-2
Drachtster Boys - Excelsior '31 0-0
Urk - Flevo Boys 1-2
SVZW - Harkemase Boys 0-1
WHC - ACV 3-2
DOS Kampen - Be Quick '28 5-1
ONS Sneek - Go Ahead Kampen 2-1
pi_30457500
ACV weer verloren .

Waarom was je niet mee hayder?
pi_30457539
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:22 schreef Yeahinho het volgende:
ACV weer verloren .

Waarom was je niet mee hayder?
waarheen
pi_30457562
Verdorie, de bal wilde er maar niet in in Drachten. Excelsior was wat ik gehoord heb verreweg de beste en had zo'n beetje 75 procent van de wedstrijd de bal. Looms heeft ook nog eens een penalty gemist... (Waarom neemt bijvoorbeeld Hoekstra die bal niet denk ik dan)

Hayder, AmyLee en BBGT8 gefeliciteerd met de overwinning!
That's all folks!
pi_30457575
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie, de bal wilde er maar niet in in Drachten. Excelsior was wat ik gehoord heb verreweg de beste en had zo'n beetje 75 procent van de wedstrijd de bal. Looms heeft ook nog eens een penalty gemist... (Waarom neemt bijvoorbeeld Hoekstra die bal niet denk ik dan)

dankje wel
pi_30457596
ACV....
Hoi.
pi_30457796
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:

Dank je wel.
pi_30457935
Het was dus wel een baggerpot in Sneek, was de overwinning terecht?
That's all folks!
pi_30458445
Flevo Boys wint de kraker!
pi_30458793
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was dus wel een baggerpot in Sneek, was de overwinning terecht?
Mwah gelijkspel was terechter geweest denk ik beide ploegen speelden bagger, ONS had wel meer balbezit dat wel.
pi_30458958
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:24 schreef hayder het volgende:

[..]

waarheen
Met je moeder naar de supermarkt .

Moet ik er soms een tekeningetje bij maken?
pi_30461297
Slecht resultaat van Excelsior '31 inderdaad, maar dat kan altijd een keer gebeuren. Ik dacht trouwens dat Looms een blessure had?
www.thuisuiteten.nl
pi_30461610
Hij is wonderbaarlijk snel opgelapt, het viel dus kennelijk erg mee.
That's all folks!
pi_30461905
Alleen jammer van die pingel. Nog verrassingen in de opstelling?
www.thuisuiteten.nl
pi_30462103
Urk
pi_30462147
Dos Kampen
pi_30462231
Dat wel, Arno Luby was buiten de ploeg gelaten. Sander Ter Harmsel werd rechtsback geposteerd. Hierdoor kwam er op het middenveld een plekje vrij voor Martijn Beltman. Scheppink nam z'n stek centraal achterin weer in.
That's all folks!
pi_30462235
Op zaterdag 10 september 2005 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wel, Arno Luby was buiten de ploeg gelaten. Sander Ter Harmsel werd rechtsback geposteerd. Hierdoor kwam er op het middenveld een plekje vrij voor Martijn Beltman. Scheppink nam z'n stek centraal achterin weer in.
Eindelijk. Zal je niet erg hebben gevonden!
www.thuisuiteten.nl
pi_30462369
Nee precies, Luby is een zwakke schakel. Ik hoop nog wel op Schooten op de rechtsback, Ter Harmsel z'n positie is het niet.
That's all folks!
pi_30467768
morgen verslag HHC HARDENBERG - SC GENEMUIDEN
pi_30468010
hoeft niet hoor, dat verslag
pi_30468132
nee niet die ik zelf maak want dat vinden jullie goed heb ik rekening meegehouden.
komt van SC-GENEMUIDEN
pi_30468238
Waar zijn tv-beelden te krijgen van RTV-Oost Sport?
Heb belangstelling voor die van SVZW-Harkemase Boys van za 10 sep 05!
That's all folks!
pi_30476878
hhc hardenberg - sc genemuiden werd ook uitgezonden

maar vaduz op de rtv oost website staat tie van 10 september er nog niet op.
pi_30476909
heb op de site van RTV Oost gekeken. Wel inderdaad beelden van de uitzending van 9 sep gezien maar krijg de indruk dat ze alleen de beelden van de vrijdagse uitzendingen op de site zetten. Iemand hier een beetje meer mee bekend?
Op zondag 11 september 2005 09:56 schreef BBGT8 het volgende:

heb op de site van RTV Oost gekeken. Wel inderdaad beelden van de uitzending van 9 sep gezien maar krijg de indruk dat ze alleen de beelden van de vrijdagse uitzendingen op de site zetten. Iemand hier een beetje meer mee bekend?
die komen waarschijnlijk morgen of zo op de site
pi_30477046
SVZW-Harkemase Boys heb ik nog niet gevonden hhc-hardenberg wel
pi_30477065
ben je ff een 7-stappen plan op dummy niveau om b.v. die beelden van hhc nu te zien?

Klaas Johan Knevelman
4 doelpunten
(SC Genemuiden)
pi_30477091
ok ja: wat is die nr 12 van svzw (zapa nogwat) een schoppertje zeg. Ongelooflijk. Die is bepaald niet naar nederland gekomen om aardig gevonden te worden. Startpositie linkerverdediger. Dan alles wat voor zijn "voeten" komt wegmaaien en daarna meer voortwaarts gaan spelen. Die krijgt een gezellige middag als SVZW op de Bosk kunt.
Veel Excelsior '31 supporters hebben nu mazzel met SVZW erbij in hfdklasse. Vooral degene die hun club niet volgen in uitwedstrijden...Stond gisteren ind e 2e helft naast een aantal ouwe Rijssense knarren. Waren op de fiets... Ik heb nog een foto op mijn HD als bewijs. Weet alleen niet hoe ik die op dit forum kan plaatsen.

Je moet de foto eerst ergens op een site uploaden (photobucket.com of imageshack.us) en vervolgens de url tussen [ img ] en [/ img ] zetten. (spaties er tussenuit)
That's all folks!
pi_30480584
Zaterdag 10 september 2005

HHC Hardenberg - Sportclub Genemuiden 1-2 (0-1)

Sportclub pakt opnieuw 3 punten. HHC in Hardenberg met 1-2 verslagen.

Onder zeer zware (extreme warmte) omstandigheden werd het duel afgewerkt. De spelers en het arbitrale trio leden zichtbaar onder het juk van de genadeloos brandende zon, zelfs het publiek, dat zich niet echt hoeft in te spannen, zuchtte onder deze hitte. Het voetbaltempo lag deze middag dan ook niet heel erg hoog. Toch werd er (zeker in de eerste helft) door Sportclub zeer aanvaardbaar gespeeld.

Behoudens de eerste 5 minuten, toen schoven de HHC buitens regelmatig voorbij de Sportclub defensie, had Genemuiden het eerste bedrijf behoorlijk in handen. Na een kwartier leek Genemuiden te gaan scoren, Kattenberg verscheen oog in oog met doelman Doornbos omspeelde die maar ging na contact met de doelman naar de grond. Genemuiden schreeuwde om een strafschop, arbiter Meun bleef doof voor deze smeekbedes. Aan de ander kant moest Flier redding brengen op een schot van Kroeze.
Kattenberg werd even later door Knevelman opnieuw voor doelman Doornbos gezet en ook nu werd de doelman winnaar. Op het half uur kwam HHC weer goed door over de linkerflank en werd na een scrimmage voor het doel Kocks bediend, zijn schot werd bij de paal geblokt. Uit de counter profiteerde Sportclub (lees Knevelman) optimaal, de rechteraanval omzeilde de buitenspelval en met een harde schuiver liet hij Doornbos kansloos.
Enkele minuten later, uit een zelfde situatie schoot hij voorlangs, bij deze aanval ontbrak het hem aan steun van zijn medeaanvallers, die bleven te vaak te ver weg van het doel van HHC. Sportclub verzuimde in de eerste helft verder door te drukken, alleen een vallend schot van Jansen sprak nog tot de verbeelding.

De tweede helft was amper 2 minuten oud of de gelijkmaker stond op het scorebord. Halfwerk reageerde te laat op een diepe bal op Frank Redder, die kwam uit de rug van de back weg en scoorde fraai de 1 - 1. HHC begon er in te geloven en zette meer druk op Sportclub, het vizier van de Hardenbergers stond echter niet echt op scherp. Al was het soms met kunst en vliegwerk Sportclub hield het doel verder schoon, mede ook door een excellerende Flier. Sportclub scoorde nog wel, opnieuw was het Knevelman, ditmaal op aangeven van Kreuze. Het werd weer een typisch Knevelman doelpunt, aanname, wegdraaien, droge knal en juichen. Met nog een half uur te gaan ging HHC nog meer risico's nemen met op het laatst 5 spelers voorin werd het daar wel erg druk en werd er vanaf het middenveld niet meer gevoetbald. De ballen gingen hoog voor het doel van Flier, zo ontstond er vaak gevaar uit ravage voor de goal, veelal werd het doel gezocht door een woud van benen en dan gaat de geluksfactor een grote rol spelen. Het geluk was blijkbaar aan de zijde van Sportclub. Genemuiden had zelf trouwens veel van de druk op het eigen doel kunnen voorkomen door wat zuiniger met balbezit om te gaan, te vaak werden de verkeerde keuze gemaakt. Door de voorwaartse drang van HHC kreeg Sportclub kansen te over voor de counter, dit leverde niets op, zeker 3 keer werd een overtalsituatie slecht uitgespeeld. Wat telt zijn de drie punten.
Het feit dat er bij vlagen goed gespeeld wordt geeft hoop voor de toekomst.
Aanstaande zaterdag speelt Sportclub thuis tegen Go Ahead Kampen. Het is al weer vele jaren geleden dat deze derby op het menu stond.

Score verloop: 30.min. 0-1 Klaas Johan Knevelman, 47. min. 1-1 Frank Redder, 59. min. 1-2 Klaas Johan Knevelman.

Gele Kaarten: Albert Flier, Berry Halfwerk (Sportclub Genemuiden)

Toeschouwers: 900

Scheidsrechter : Dhr G.A. Meun

Opstelling HHC Hardenberg: Marc Doornbos, Roy Jurgens, Lars Offringa, René de Visscher (57e Robert Jan Thalen) Leo Scheepmaker, Floris Buitenhuis, Gerard Kocks, Stefan Buitenhuis (46e Marc van Losser) Kenny Kroeze, Erik Drenthen, Frank Redder ( 68e Martijn Berger).

Opstelling Sportclub Genemuiden: Albert Flier, Berry Halfwerk, Rainier Resokario, Tymen Brouwer, Herman Jansen, Klaas Johan Knevelman, (79e Gijs van Dijk) Bjorn Schilder, Henk Eenkhoorn, (83e Marchel Visscher) Gerald Kreuze, Martijn Jansen (83e Robert van Dijk) Wiljan Kattenberg.

foto's van de wedstrijd

pi_30481313
Wedstrijdverslagen Drachtster Boys – Excelsior’31

De verslagen van de thuiswedstrijden verzorg ik zelf.
That's all folks!
  zondag 11 september 2005 @ 13:31:23 #183
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30487492
Dat die dikke Knevelman er al 4 in heeft geschoten zeg....
www.thuisuiteten.nl
pi_30489651
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Dat die dikke Knevelman er al 4 in heeft geschoten zeg....
waar slaat dat dan op dikke?
pi_30489788
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef hayder het volgende:

[..]

waar slaat dat dan op dikke?
Uit het verslag om de Supercup:

De voorwaartsen Wiljan Kattenberg en Gerald Kreuze kwamen er niet aan te pas en de een aantal overtollige kilo's meetorsende Klaas Johan Knevelman kwam als een soort hangende rechterspits eveneens niet in het stuk voor.
www.thuisuiteten.nl
pi_30490519
jah dat was al verledentijd maar dat sloeg ik ook nergens op
pi_30492875
Excelsior '31 senioren kijken toe bij SVZW -Harkemase Boys:
Kijken of dat plaatsen lukt (wel omslachtig...~)

[ img ] http://img130.imageshack.(...)usenschippers9ts.jpg [/ img ]
That's all folks!
pi_30493963
ok nog een keertje die Excelsior '31 senioren bij SVZW-Harkemase Boys.
(Uitgebreid HB fotoverslag op http://www.pwfotosite.tk/ )
En ik ben ook nog in blijde verwachting van dat dummy-niveau 7-stappen plan voor de TV beelden
SVZW-Harkemase Boys op de site van RT Oost....

[ img ]http://img117.imageshack.us/img117/4835/svzwhbhelmusenschippers3zf.th.jpg[/ img ]
That's all folks!
pi_30494796
Eerst zien zei blinde Maupie
pi_30509100
“In warm Wierden ook debutant SVZW verslagen”

Harkemase Boys verraste vorige week tegen WHC door in een prima partij de drie punten thuis te houden. Een mooie
opsteker voor de bijna kompleet vernieuwde selectie van trainer Pieter Bijl en zijn assistent Abe Kuipers. Afgelopen zaterdag
stond de wedstrijd tegen debutant SVZW op het programma. In een grijs verleden speelde beide clubs ook tegen elkaar
maar dat was volgens de kenners toch altijd meer dan 25 jaar geleden. SVZW werd vorig seizoen met overmacht kampioen
in de 1e klasse en won vorige week (ietwat gelukkig) van Flevo Boys.

Het was warm in Wierden (Achterhoek) en dat zou de wedstrijd niet ten goede komen. Harkemase Boys begon uitstekend
en speelde SVZW het eerste halfuur volledig van het veld. De techniek won het van het (op zich begrijpelijke) fysieke spel
van de thuisploeg. Alleen de acties van linksachter Michaw Zaparowski tegen Patrick Goedhart gingen af en toe over de grens.
Scheidsrechter Boringa liet het echter allemaal doorgaan terwijl een kaart zeker op zijn plaats zou zijn geweest. In de 12e minuut
stormde Goedhart het strafschopgebied binnen waar hij door Grooters werd vastgehouden. Scheidsrechter Boringa wees
terecht naar de stip en de penalty werd door Tony Alberda feilloos ingeschoten. Hierna was Harkemase Boys een tijd lang
heer en meerster in Wierden. Met name Tony Alberda, Robert Herder en Patrick Goedhart kregen opgelegde kansen om
de voorsprong uit te breiden maar de doelpuntenmachine bleef verder buiten bedrijf. Voor rust kwam SVZW al wat beter
in de wedstrijd en dat zou een waarschuwing moeten zijn voor de rood-witten.

Na rust bleek dat de Harkieten de boodschap niet hadden begrepen, of in ieder geval niet bij machte waren om het heft in
handen te houden. Er werd in een veel te laag tempo gespeeld en de vleugels bleken moeilijk bereikbaar. Met name de inge
brachte Anne Jelle de Boer speelde erg ongelukkig. SVZW speelde de lange bal en bracht het centrale duo Yeni-Hegeman
regelmatig in de problemen. Toch zouden de mannen van trainer Bijl de 3 punten binnenhalen. Hoewel het af en toe hectisch
was voor het Boys-doel bleef er altijd 1 man overeind: keeper Egbert Darwinkel. Werd Darwinkel in vorige wedstrijden nog
met de nodige kritiek overladen, vanmiddag zorgde hij er persoonlijk voor dat de 3 punten meegingen naar Harkema. Met
name een aantal harde schoten vanaf de rand van het strafschopgebied werden door de Boys-keeper fraai onschadelijk gemaakt.
Scheidsrechter Jeen Boringa wist in het hete Wierden nog wel even de aandacht op te eisen door een gele kaart te geven aan
Robert Herder (hands) en Patrick Goedhart (bal wegtrappen na fluitsignaal). Afgemeten op wat met name in de eerste helft aan
SVZW werd toegestaan uitermate discutabele beslissingen. Met het bijtrekken van bijna 10 minuten extra speeltijd maakte de
scheidsrechter uit Leeuwarden er een uitermate hectische slotfase van waarin Harkemase Boys overeind bleef en verdiend de
overwinning over de streep trok.

Na 2 wedstrijden een 100% score dus en dat is boven verwachting. Volgende week komt Urk op bezoek in Harkema.
De Urkers verloren de beide eerste wedstrijden en zullen dus uitermate gemotiveerd op sportpark De Bosk de strijd aanbinden
met de Harkieten. Mocht Harkemase Boys ook deze wedstrijd in winst omzetten dan kun je gerust spreken van een droomstart!
That's all folks!
pi_30512370
Jammer dat die Tubantia geen verslag van SVZW-Harkemase Boys op hun site hebben.
Of is er iemand die bereid is het te scannen en op dit forum te plaatsen?
Van/over RTV oost Sport nooit meer iets vernomen....

Het verslag met de titel: SVZW beleeft wedstrijd met twee gezichten' komt erop neer dat SVZW teveel ontzag heeft getoond voor de Harkemase Boys. SVZW werd overlopen en had dat geheel aan zichzelf te wijten. Een onnodige nederlaag. Dat de enige treffer uiteindelijk uit een penalty moest komen maakte het alleen nog maar extra zuur. De rest van het artikel gaat over de doelman van SWZW, Arjan Kok.
That's all folks!
pi_30514450
tx
Van Harkema-zijde waren er alleen al bijna 500. Dan 100 (?) van Excelsior '31. Dus helemaal niemand van SVZW zelf? Neem je eigen in de maling.

06-09-2005 - Belastingdienst controleert alle hoofdklassers op verzoek eerste divisie
De Belastingdienst gaat de komende drie jaar alle 84 clubs in de hoofdklasse controleren door een controlekoppel, iemand voor de loonbelasting over de betalingen aan spelers trainers en overige medewerkers en een controleur voor de omzetbelasting over de kantineopbrengsten.

Dat de Belastingdienst het amateurvoetbal controleert is niet nieuw. Ruim tien jaar geleden bracht de dienst hierover al een informatiefolder uit. Wel nieuw is dat de controle landelijk wordt gecoördineerd door de Landelijke Kennisgroep betaalde sport in Utrecht. Dat suggereert een bepaald volume.

Verder is opmerkelijk dat het verzoek tot controle onder meer uit het betaalde voetbal is gekomen. Woordvoerder Roel van Koperen: “ Sinds 1998 zijn door de Belastingdienst met alle betaald voetbalclubs fiscale afspraken gemaakt. In de loop der jaren is de grens tussen de onderkant van het betaalde voetbal en de bovenkant van het amateurvoetbal nog meer vervaagd.Vanuit de clubs in de eerste divisie kwam dan ook het verzoek met de top van het amateurvoetbal dezelfde afspraken te maken”.

Nog iets anders:

Harkemase Boys heeft een één-jarig contract afgesloten met Menno van Dam. De 22-jarige Van Dam is afkomstig van Veendam, waar hij voetbal niet langer met zijn studie kon verenigen. Hij heeft de voetbalopleiding gevolgd bij SC Heerenveen en SC Cambuur.
That's all folks!
pi_30547407
..ja en hij zat afgelopen zaterdag tegen Wierder Zwaluwen al op de bank. Uiteindelijk een unused substitute.

Maar er waren er echt veel meer dan 500, bedoelde ik te zeggen.
That's all folks!
pi_30548450
..en ik bedoelde ook te zeggen dat ik mijn vermoedens heb waarom....
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:12:24 #205
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30548749
Als er echt behoefte aan is kan ik het verslag van SVZW inscannen.
pi_30549419
Heel graag!
That's all folks!
pi_30582330
die DOS37 houdt de spanning er wel in.....
  woensdag 14 september 2005 @ 20:27:32 #209
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30582363
oowja vergeten te kijken hier zal het direct even doen
pi_30582421
Ik heb vaak nog de neiging om op dit topic te klikken, maar het heeft geen toegevoegde waarde
  woensdag 14 september 2005 @ 20:36:21 #211
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30582639

Hier is het sorry voor het lange wachten
pi_30586216
..'t wachten toch beloond! Dankje zeer. Werkt prima moet ik zeggen: klik op de tekst in je hebt de leesversie. Is dit uit de Wierdense Courant?
  woensdag 14 september 2005 @ 22:12:04 #213
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30586261
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:10 schreef BBGT8 het volgende:
..'t wachten toch beloond! Dankje zeer. Werkt prima moet ik zeggen: klik op de tekst in je hebt de leesversie. Is dit uit de Wierdense Courant?
Nee gewoon uit de TC Tubantia. Sport bijlage
pi_30595478
..jammer dat ik er niet in geslaagd ben TV/Videobeelden van RTV Oost van SVZW-HB te pakken te krijgen. Harkemase Boys wil graag een compilatie maken van 2005-2006 en dan zijn beelden van niet alleen Omrop Fryslan zeer welkom. Dus als iemand ergens nog een mogelijkheid ziet: heel graag.
Vorig jaar maakten ze nog filmpjes van de uitgezonden wedstrijden, deze kwamen onder andere op sportze.nl. Dit seizoen is dat tot op heden nog niet gebeurd, ik zou even een mailtje sturen naar RTV Oost. Wie weet.
That's all folks!
pi_30606251
Ben druk aan het emailen met RTV OOst...maar nog geen positief resultaat.
Beelden schijnen za avond om 20.00 uur te zijn uitgezonden maar helaas staan op de site de beelden van de nieuwsuitzending van 19.00 uur...:

Hallo,

Dat is de enige sportuitzending die we hebben op zondag.
Het heeft dan niet in de uitzending gezeten.

Met vriendelijke groet,

Leonie Bosklopper
Medewerker PR
RTV Oost
074-2 456 466

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
Verzonden: donderdag 15 september 2005 14:37
Aan: Bosklopper, Leonie
Onderwerp: Re: Uitzending gemist? TV Oost Sport

ok.
Ik ga naar de button Uitzending gemist,
dan klik ik op TV Archief
Kies uw programma: Nieuws en Weer en dan klik ik op zaterdag 10 sep
maar heb geen keuzemogelijkheid voor het tijdstip 20.00 uur....
Alleen za 10 en dat is volgens mij de lange uitzending met wel beroepsvoetbal
maar niets over amateurvoetbal.

In afwachting

----- Original Message -----
From: Bosklopper, Leonie
To: bbgt
Sent: Thursday, September 15, 2005 2:28 PM
Subject: RE: Uitzending gemist? TV Oost Sport

Hallo,

dit had de nieuwsuitzending van 20 uur moeten zijn. Wij hebben dit hersteld.

Met vriendelijke groet,

Leonie Bosklopper
Medewerker PR
RTV Oost
074-2 456 466

Van: bbgt
Verzonden: donderdag 15 september 2005 14:08
Aan: Bosklopper, Leonie
Onderwerp: Re: Uitzending gemist? TV Oost Sport

.ok.
Ik heb de nieuwuitzending van 19.00 uur van za 10 sep helemaal afgescanned
(59 min.) maar nergens een flits van SVZW - Harkemase Boys noch van andere
zaterdag amateur wedstrijden.
Heel lang item over Normaal b.v.
Heb ik iets fout gedaan?

Ciao

----- Original Message -----
From: Bosklopper, Leonie
To: bbgt
Sent: Thursday, September 15, 2005 1:39 PM
Subject: RE: Uitzending gemist? TV Oost Sport

Hallo,

de sportuitzendingen vallen sinds ong. 2 jaar in het weekend onder het nieuws. Als u het nieuws van afgelopen zaterdag terugkijkt, vindt u aan het einde de sportverslagen.

Met vriendelijke groet,

Leonie Bosklopper
Medewerker PR
RTV Oost
074-2 456 466

Van: bbgt
Gepost om: donderdag 15 september 2005 12:58
Gepost naar: Info
Discussie: Uitzending gemist? TV Oost Sport
Onderwerp: Uitzending gemist? TV Oost Sport

L.S.,

Ik was er belangstellend om tv- resp. videobeelden te zien van de door
mij afgelopen zaterdag (10 sep) bezochte voetbalwedstrijd SVZW-Harkemase Boys.
Mij was verteld dat die beelden altijd op de website van RTV Oost in het programma
TV Oost Sport te zien zijn.
Ik heb gezocht onder Uitzending gemist? maar in het weekoverzicht zie ik alleen jullie
vrijdag uitzendingen gehighlight.
Worden dan van de bovengenoemde wedstrijd inderdaad geen beelden op jullie site geplaatst?
Is het mogelijk die beelden op de een of andere manier toch nog te zien?

Bij voorbaat dank!

Hoogachtend,

That's all folks!
pi_30610829
laten we ze bashen
pi_30634607
Hoe denk je over de match van zaterdag ILCILA?
That's all folks!
pi_30643528
Tegen wie moet Excelsior '31? Tegen HHC?
www.thuisuiteten.nl
pi_30647241
Klopt helemaal.
That's all folks!
pi_30668516
De mannen van Vaduz spelen gelijk. Hij zal er nog wel wat over vertellen, maar geen beste start dus, 5 uit 3...
www.thuisuiteten.nl
pi_30668902
SVZW 3 - 1 gewonnen van ACV
pi_30669384
M'n verhaal volgt later. Het spel was beneden peil in ieder geval. SVZW zeer knap gewonnen. Harkema heeft flink op de broek gehad van de mannen uit Urk.
That's all folks!
pi_30670915
Vanmiddag was ik toeschouwer bij een erg matig duel tussen Excelsior'31 en HHC die in 1-1 eindigde. Omdat ik zelf moest voetballen heb ik de twee doelpunten, gemaakt in het eerste half uur niet gezien.

Excelsior kwam op een 1-0 voorsprong door Dangremond. Hij kon zijn tweede doelpunt van het seizoen uit een rebound binnenschieten. Rond de 25ste minuut was de stand weer in evenwicht. Floris Buitenhuis profiteerde van onderlinge miscommunicatie in de Excelsior verdediging , die overigens bepaald geen goede indruk maakte. (Jarno Beltman was licht geblesseerd, Martijn Beltman nam de stek naast Scheppink in)

Het duel kabbelde verder met veel balverlies aan beide kanten. Excelsior zocht te weinig de combinatie en maakte het HHC daardoor erg makkelijk. Veel lange ballen werden moeiteloos onderschept.

In de tweede helft had HHC tot tweemaal toe de voorsprong kunnen nemen, maar de Hardenbergers waren niet scherp genoeg oog in oog met Vicente. Excelsior trainer Golstein greep vervolgens in om het gevaar, dat voornamelijk van de linkerkant van HHC kwam, af te wenden. De opnieuw falende rechts Luby werd vervangen door Schooten. Deze wissel pakte goed uit, Excelsior kreeg weer meer controle omdat de verdediging beter stond.

Gescoord werd er niet meer. De puntendeling was terecht. Ik hoop dat de trainer van Excelsior lering trekt uit deze wedstrijd en volgende week met Schooten begint en Jarno Beltman weer naast Scheppink posteert.

(tot stand komen doelpunten heb ik van horen zeggen)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 18-09-2005 17:13:48 ]
That's all folks!
pi_30671210
Volgens mij moet Golstein eens een duidelijke basiself aanwijzen of niet?
www.thuisuiteten.nl
pi_30671323
Ja precies, dit kan zo niet langer meer doorgaan. Hij moet keuzes maken, dat laat hij nu na.
That's all folks!
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:18:41 #228
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30671447
De zwaluwen gewonnen. HHC en Exc. gelijk. Goede middag als neutraal toeschouwer.
pi_30679627
sc-genemuiden 1-1 Go AHEAD KAMPEN
Dat kan kan gewoon niet meestal moet je go ahead kampen gewoon pakken.
pi_30682064
Voor de volledigheid de uitslagen en de stand:

En van Go Ahead Kampen mogen er inderdaad geen punten worden verspeeld, helaas won Excelsior ook al niet in Drachten. Is iets soortgelijks.
That's all folks!
pi_30697395
Overigens wel aardig, uit het wedstrijdverslag van de website van VVOG:
quote:
17-9-2005: VVOG - ASWH (1-3)
(door Rino van Steenis)

Misschien is het jaren lange verblijf in de hoofdklasse C niet zo voordelig geweest voor V.V.O.G. De aanpassing aan het betere voetbal in “B” vergt voor V.V.O.G. nog al wat moeite. In “C” zou het aantal (vijf) niet beschikbare spelers niet direct funest geweest zijn echter in “B” gaat die vlieger niet op.
Hoe zien de mannen van C dit?
www.thuisuiteten.nl
pi_30700015
In C is dat zeker ook funest (ligt er wel aan welke spelers je mist), tuurlijk is het niveau van B beter. Maar die man moet ook niet overdrijven.
That's all folks!
pi_30700263
Even een correctie: Jarno Beltman was licht geblesseerd. Dus daarom stond Martijn Beltman achterin. Een onzorgvuldigheid van mij dus.
That's all folks!
pi_30701715
Zaterdag 17 september 2005

Sportclub Genemuiden - Go Ahead Kampen 1-1 (1-1)

Genemuiden schenkt Go Ahead Kampen het eerste punt, 1-1.

De eerste derby van het seizoen bracht niet datgene wat de mensen ervan verwacht hadden. De strijd waaraan men een derby herkend kwam deze middag alleen van het bezoekende Go Ahead. Sportclub acteerde, vooral de eerste helft, op een zeer matig niveau. Er werd teveel met de gedachte naar achter gevoetbald. Het leek alsof er werd getracht met minimale inspanning het maximale te behalen. Go Ahead wenste hier, terecht, niet aan mee te werken. De eerste paar minuten waren voor Sportclub, maar allengs nam het, zeker niet imponerende, Go Ahead het initiatief over. Sportclub liet het zich gebeuren. Op het half uur kregen de Kampenaren loon naar werken via de voet van Kuipers. Spaan deed de voorbereiding op de rechterflank, daar liet Herman Jansen zich op kinderlijk eenvoudige wijze de kaas van het brood eten.
Lang duurde de feeststemming niet in het Kamper kamp. Amper 5 minuten later was het Halfwerk die de bal, uit een inworp, voorbij Kostwinder frommelde. De hoop leefde bij de Genemuider aanhang dat de gelijkmaker energie zou opleveren voor het vervolg, het bleek vooralsnog ijdel hoop.

Het niveau van het 2e bedrijf was aanvankelijk niet veel beter. Het eerste kwartier kabbelde de wedstrijd voort. Go Ahead koesterde de puntendeling en nam weinig initiatief. Spotclub bleek ook nog vast te zitten in het patroon van voor rust. Te weinig diepgang en te weinig loopvermogen brak hen op. Op het uur leek voor Sportclub de wedstrijd nog moeilijker te worden. Arbiter Jansen vond na een hangpartij van Brouwer tegen Junte dat de verdediger een doorgebroken speler vloerde. Een discutabele beslissing omdat Resokario zich nog op gelijke hoogte bevond van Brouwer en Junte. Met 10 man drong het besef door dat er nu wel gewerkt moest worden. Plots was er wel de drang naar voren en werden er wel kansen gecreëerd. Go Ahead ging in de leunstoel en wachtte op de gevaarlijke uitbraak. Zo kwam Sportclub goed weg toen Resokario onder de bal doorging en Van Hierden, geheel vrijstaand, naast kopte. Aan de ander kant kregen Kreuze, Knevelman en Kattenberg grote kansen, Kreuze schoot op de handen van Kostwinder terwijl Kattenberg en Knevelman hun inzetten naast het doel zagen verdwijnen. Martijn Jansen kreeg er zelfs 2, de eerste keer tikte de doelman de bal voor zijn voeten weg en in de slotfase kon Kostwinder, nog net met de vingers, een geplaatst schot tot hoekschop verwerken. Een vrije trap op de rand van de zestien was het laatste wapenfeit van Sportclub, ook nu pakte de doelman de bal eenvoudig uit de kruising.

Het laatste fluitsignaal werd door de Kampenaren met gejuich begroet, het eerste punt was binnen. Bij Sportclub overheerste de teleurstelling, de wedstrijd had gewoon 3 punten op moeten leveren. Maar door de verkeerde wedstrijdinstelling verdiende men niet meer dan die ene punt.

Foto pagina Sportclub Genemuiden - Go Ahead Kampen

Scoreverloop: 31e min. Michiel Kuipers 0-1, 35e min. Berry Halfwerk 1-1.

Scheidsrechter: W. Jansen

Toeschouwers:1000

Gele Kaarten: Gerald kreuze (Sc. Genemuiden) Gerwin van Hierden, Rudy Spaan, Berrie Melis, Ruben Palland, (Go Ahead Kampen).
Rode Kaart: Tymen Brouwer, (Sc. Genemuiden).

Opstelling Sportclub Genemuiden: Albert Flier, Berry Halfwerk, (46. Robert van Dijk) Rainier Resokario, Tymen Brouwer, Herman Jansen, Klaas Johan Knevelman, (77. Gijs van Dijk) Bjorn Schilder, Henk Eenkhoorn, (66. Marchel Visscher) Gerald Kreuze, Martijn Jansen. Wiljan Kattenberg.

Opstelling Go Ahead Kampen: Kees Kostwinder, Joel Harms, Arjan van Keulen, Wilfred van der Kolk, Jordy Edink, Michiel Kuipers, Berrie Melis, Michiel Junte, ( 80. Tony van de Kasteele) Berthil Pat, (70. Hans van Zuiden) Gerwin van Hierden, (65. Ruben Palland) Rudy Spaan.

Erg jammer
  zondag 18 september 2005 @ 18:01:07 #235
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_30701810
Ik sprak gisteravond in de kroeg Teunis Kramer, verdediger van Urk. Urk kwam snel op 2-0 dus dat voetbalt erg makkelijk dan. Nog 2 erbij en de eindstand werd 4-0
pi_30702261
zaterdag 24 september:
Go Ahead Kampen - Excelsior '31
HHC Hardenberg - Flevo Boys
Drachtster Boys - Harkemase Boys
Urk - ACV
SVZW - Be Quick '28
WHC - DOS Kampen
ONS Sneek - SC Genemuiden
pi_30712436
sorrie was even weekendje weg, op de vraag van Vaduz terug te komen hoe ik van te voren over de wedstrijd dacht: 2-0 excelsior, omdat ze gewoon betere ploeg en betere spits (erwin) hebben...

Nu het 1-1 geworden is, is het denk ik voor HHC wel een goede uitslag waarop ze verder kunnen bouwen hopend op een goed resultaat uiteindelijk in de competitie
pi_30723338
Maakt niet uit natuurlijk, wat is nou belangrijker.

Jullie hebben het punt zeker verdiend.
That's all folks!
pi_30820397
Programma zaterdag:

Drachtster Boys - Harkemase Boys
Go Ahead Kampen - Excelsior '31
HHC Harderberg - Flevo Boys
ONS Sneek - SC Genemuiden
SVZW - Be Quick '28
sv Urk - A.C.V.
W.H.C. - DOS Kampen

Excelsior treedt door de rode kaart van Fernandez Hesselink in de Gatorade Cup waarschijnlijk aan met tweede doelman bij de uitwedstrijden, Erik Baan. Het is afwachten of Erwin Looms weer hersteld is van zijn ribblessure. (hierdoor miste hij ook de wedstrijd in de GC) Is hij niet op tijd hersteld dan zal Peter Scheppink opnieuw doorschuiven naar de punt van de aanval.
That's all folks!
  donderdag 22 september 2005 @ 12:34:05 #240
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30820627
Nee, zeker niet. Voor meer info zie het Gatorade Cup topic...
That's all folks!
  donderdag 22 september 2005 @ 12:40:30 #242
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30820693
Tweede topic vooral.
That's all folks!
pi_30832808
Niet Maassen van den Brink in het hok Vaduz? Klote he, die schorsingen die doortellen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30836588
Ja inderdaad, dit is niet fijn. Ik denk dat Baan keept, hij had het tegen De Treffers toch naar behoren gedaan. Ik denk dat Excelsior Maassen van den Brink niet in Kampen laat debuteren.
That's all folks!
pi_30865782
Komt ie van Kampen dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_30866159
Nee, hij komt uit de eigen jeugd, heeft het wat jaren bij Twente/Heracles geprobeerd en is weer teruggekomen. Het is meer dat het riskanter is om hem in een uitwedstrijd te brengen.
That's all folks!
pi_30866208
Okee. Baan is een ervaren rot die je moeiteloos kunt inpassen dus. Die hadden ze vorig jaar toch niet?
www.thuisuiteten.nl
pi_30866312
Baan is zeker een ervaren rot (32), die draaft altijd weer op als de nood aan de man is. Voordat Van der Kwaak en Vincente kwamen was dat ook al zo.
That's all folks!
pi_30866375
Okee, een soort Hans Vonk van Excelsior '31 dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_30866492
Zo kun je het wel zeggen, alleen zie ik hem niet graag week in week uit in het doel staan, daar komt hij wel tekort voor.
That's all folks!
pi_30866558
Dat is bij Hans uiteindelijk ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_30886676
Weet iemand de voornaam van R Landman, Hengelo, scheids zaterdag hoofdklassen?

http://www.voetbalopzaterdag.com/?kaarten=1&scheids=R%2E%20Landman

Excelsior '31 toch nog gewonnen zie ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_30895583
Ja inderdaad. De Kampenaren hielden lang stand. Het was Maarten Dangremond die met een uitstekend genomen vrije trap Excelsior verdiend op voorsprong bracht. Even later schoot de stand-in van Looms, Scheppink de bevrijdende 0-2 binnen.

Martijn Beltman en nogmaals Peter Scheppink zorgden ervoor dat de punten verdiend meegingen naar Rijssen.
That's all folks!
pi_30895778
Mooi zo, jullie doen het volgens VoZ van alle favorieten het best.
www.thuisuiteten.nl
pi_30895976
Dat is leuk, het spel aan Excelsior kant was wederom niet goed. Dat moet beter willen we weer meedingen voor de titel.
That's all folks!
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:38:10 #258
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_30897118
de derby van het noorden eindigde in het voordeel van harkemase boys.
2 keer rood voor spelers van drachster boys, maar hb was gewoon 2 klassen beter.
zeer irritant publiek van Dr.boys, het leek wel alsof ze rellen probeerden uit te lokken ofzo.
pi_30897979
Het was te verwachten dat Harkema wel zou winnen, Drachtster Boys is niet wat. Ik baal er nog van dat Excelsior er daar niet een van de dertig kansen in kon krijgen. Dat rellen uitlokken zal wel uit pure frustratie zijn geweest.
That's all folks!
  zondag 25 september 2005 @ 13:52:30 #260
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30916067

Het gaat zeker lekker in Wierden al had de ploeg het gisteren erg lastig tegen tien Quickers. (Duncan van Moll was weggestuurd in de 56ste minuut) SVZW stond met 2-0 voor, Be Quick kwam terug tot 3-2. Vervolgens maakte Martijn Maris de 4-2 waardoor eigen doelpunt van Mulderije er ver in blessuretijd niet meer toe deed.

HHC had een makkelijke middag tegen Flevo Boys, de beste man aan HHC kant was Martijn Berger, hij scoorde driemaal.

ONS Sneek blijft het uitstekend doen, met goed voetbal werd Genemuiden eenvoudig aan de kant gezet. Sandor van der Heide trof tweemaal doel voor de Sneekers.

DOS Kampen verbaasde door WHC voor eigen publiek met 0-3 te verslaan. Het was ex-WHC spelers Joseph Kanyike die z'n oude ploeg pijn deed. Hij versierde de strafschop waar de 0-1 uit viel en tekende zelf de 0-2 aan.

Urk en ACV maakten er een spectakelstuk van. ACV begon erg sterk en stond met rust verdiend met 0-2 voor, even na rust was het de bonkige Smid die Urk dichterbij de Assenaren bracht. Tien minuten was het alweer 1-3. Door doelpunten In de 83 en 84ste minuut leek Urk alsnog een punt te pakken maar Jansma was het hier niet mee eens. Drie minuten maakte hij de winnende treffer voor ACV.

In een matte Friese derby tussen nieuwkomer Drachtster Boys en Harkemase Boys ging de ploeg uit Harkema met de winst aan de haal. Tegen de verhouding in scoorde ex-Harekiet Groenewold het eerste doelpunt van het duel, 1-0. Kort voor rust maakte Herder de gelijkmaker voor een beter spelend Harkema. In de tweede helft liep de ploeg van Pieter Bijl mede door de rode kaart van Eygelaar uit naar 1-3.
That's all folks!
pi_30917848
ik denk dat mijn eigen club hard onderuit gaat bij Excelsior 31 of er moet een verrasing bestaan.
winnen van Excelsior 31 word magtig moeilijk.. hoe genemuiden nu speelt stelt niks voor vanaf de wedstrijd tegen aswh speelt nog steeds niet zo goed
en tegen Excelsior 31 missen we weer een spits klaas johan knvelman rode kaart tegen ons sneek.
de kans dat genemuiden wint van Excelsior 31 is 25 % en misschien wel minder
pi_30917934
Ik hoop dat je gelijk hebt, ik verwacht wel dat Excelsior volgende week wint. Ze zijn het wel verplicht.
That's all folks!
pi_30920645
Ben benieuwd van wie deze tekst is:
In een matte Friese derby tussen nieuwkomer Drachtster Boys en Harkemase Boys ging de ploeg uit Harkema met de winst aan de haal. Tegen de verhouding in scoorde ex-Harekiet Groenewold het eerste doelpunt van het duel, 1-0. Kort voor rust maakte Herder de gelijkmaker voor een beter spelend Harkema. In de tweede helft liep de ploeg van Pieter Bijl mede door de rode kaart van Eygelaar uit naar 1-3.

-helemaal geen matte derby. Volle 90 minuten genoten en op het puntje van de tegel gestaan
-tegen de verhouding in?! Al in achtste minuut gescoord toen er nog nauwelijks verhoudingen waren, ja DB zelfs meest in de aanval was
-liep uit naar 1-3 mede door de rode kaart van Eijgelaar: nou die rooie kaart van E. viel al in de 28e minuut. Bedoelde ie soms de rode kaart van MG in de 81e minuut?
Verder klopt het allemaal.......
DB jeugd die zijn eigen accomodatie zit te mollen en inderdaad bij de uitgang alles en iedereen met iets roods loopt te zuigen en te provoceren. Heel wat werk aan de winkel voor schoolmeester Jansma.
That's all folks!
  zondag 25 september 2005 @ 18:53:37 #266
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30922626
SVZW doet het goed zeg. Excelsior ook gewonnen alleen maar goed voor de regio
pi_30924362
Wij liggen weer op promotiekoers jongens
pi_30924473
Forza HHC ole ole
pi_30927656
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:57 schreef jpzegthallo het volgende:
Wij liggen weer op promotiekoers jongens
That's all folks!
  maandag 26 september 2005 @ 12:16:44 #270
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_30940524
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef BBGT8 het volgende:

DB jeugd die zijn eigen accomodatie zit te mollen en inderdaad bij de uitgang alles en iedereen met iets roods loopt te zuigen en te provoceren. Heel wat werk aan de winkel voor schoolmeester Jansma.
Idd hoe irritant was dat, ik kom zelf uit drachten maar ik was wel voor hb, wat voor sommige mensen onbegrijpelijk was maar ik riep van te voren al "de punten gaan mee naar harkema" en de punten werden makkelijk meegegeven.
pi_30940567
Komen dat soort dingen vaker voor bij Drachtster Boys?
That's all folks!
  maandag 26 september 2005 @ 12:44:05 #272
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_30941108
ik kom d'r niet zo vaak eerlijk gezegd omdat ik zelf zaterdag ook voetbal, maar ik hoor er niet zoveel over zeg maar.
maar de afgelopen jaren was het steeds wel "raak"tussen hb en db om verschillende redenen zoals een scheids die 10 minuten langer laat doorspelen en dan in de laatste minuut scoort db de gelijkmaker.

Maar ik denk dat die lui d'r anders niet bij waren, maar omdat dit DE derby is in deze omgeving komen er veel meer mensen op af.
ook dat soort volk.
pi_30950884

Voor de andere 190 foto's van de HB hoffotograaf zie:
http://www.pwfotosite.tk/

1. Sandor van der Heide (ONS Sneek) 5
2. Klaas Johan Knevelman (SC Genemuiden) 4
3. Martijn Berger (HHC), Arjan ten Hove (DOS Kampen), Maarten Dangremond (Exc'31), Tony Alberda (H. Boys), Floris Buitenhuis (HHC) 3
That's all folks!
pi_30980434
Dangremond verrassend sterk aan het seizoen begonnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30988690
De meest multifunctionele speler van de selectie is tot nu toe goud waard voor ons.
That's all folks!
pi_31023711
Dit forum heeft wel een echt hoog Excelsior '31 gehalte. Waarom niet gewoon bij Keizer en Alwetende Sanderman's only site aangeschoven?

Veel blessures bij HHC Hardenberg lees ik: wie dan precies? En waarom gaat alles over links bij HHC? Doet de r.kant voor spek en bonen mee?
Een hoog Excelsior gehalte valt wel mee toch? Ik kan er ook weinig aan doen dat mijn club goed gevolgd wordt hier. Tegenwicht zou fijn zijn, graag zelfs. Maar de Hoofdklasse C volgers zijn schaars hier.
That's all folks!
pi_31024001
What abt die Sanderman site en dat forum? Daar laten jullie je niet (meer) zien dan?
Over 'jullie' kan je niet spreken in dit geval, ik ben de enige Excelsioor hier. En op dat forum (Excelsior31.nl bedoel je?) gebeurt er weinig en de sfeer is er ook niet altijd oke, vind ik het hier leuker.
That's all folks!
pi_31026665
Geachte heer Vaduz: waar ben je nou in je onderstaande analyse/prognose tot nu toe in de fout gegaan? Goed komen zal 't niet meer dit seizoen met zo'n achterstand alreeds.

WHC: De ploeg die vorig jaar kampioen worden als doel had gesteld heeft het doel voor dit seizoen niet gewijzigd. Ook de WHC selectie is nagenoeg in tact is gebleven. Het goed ingespeelde team, met ex-prof Jochem de Weerdt in voorste linie is ook dit jaar zeker een kanshebber om aan het eind van de competitie bovenaan te staan. De nieuwe trainer Jan Peters mag voortborduren op het goede werk van succestrainer Bert Ebbens die naar Spakenburg is vertrokken. In de voorbereiding haalde de ploeg het nieuws door het nipte verlies van Ajax (3-4). Dit geeft wel aan dat het een ploeg is om rekening mee te houden.
Dat is ook het leuke aan een prognose, je kan er wel eens flink naast zitten. Zo zet ook Genemuiden de slechte lijn van vorig jaar door, ik dacht dat ze het dit seizoen weer op de rails zouden krijgen. Bij SVZW daarentegen zit ik er op het moment niet bepaald naast.

De prestaties van WHC vallen enorm tegen inderdaad. Je kunt nu merken hoe belangrijk Ebbens was, die deze kwalitatief goede selectie uitstekend liet voetballen. Peters lukt dat nog niet op die manier. WHC mist ook de creatieve Kanyike die nu bij DOS Kampen speelt.
That's all folks!
pi_31029739
.Kortom je hebt ze zelf nog niet zien spelen. Ik inmiddeldels 2x
Ik voetbal zelf, dus nee. Ik zie enkel de thuiswedstrijden van Excelsior en lees zo hier en daar een wedstrijdverslag van de andere wedstrijden op internet. Voor het seizoen had jij ook niet kunnen voorspellen dat WHC zo slecht zou starten, toch?
That's all folks!
pi_31032282
mm. De lijn vanaf feb 05 is anders wel duidelijk. Ok, laatste comp. dag mochten ze van Excelsior '31, van een fantasieelftal winnen maar anders was het kommer en kwel.
Brems, Tijssen en Bols allemaal over-the-hill. Probleem voor iedere trainer, hoe hij ze dat
slechte nws gaat vertellen. Die schreeuwen moord en brand want voelen zich nog steeds
de big shots. Nee dus. Keeper ondermaats. de Weerdt is, sinds zijn eeuwigdurende ver-
bintenis, hopeloos uit vorm en iedere tegenstander en scheids kent langzamerhand zijn truckjes
nu wel. Schade us....

Extra info af en toe van jouw kant zou ook leuk zijn.
That's all folks!
pi_31034986
WHC
..en dat heb ik het niet over de trainer Jeroen P, gehad. Heeft bij SDCP genoeg laten zien wat voor soort hij voorstaat: oorlog. (Wat kun je anders van een beroepsmilitair verwachten). Niet erg aangenaam dus. Grevengoed bij SDCP weggehaald die na zijn Portugese avontuur nooit meer op zijn oude scoringsniveau is terug gekomen. Hij miste zijn maatjes als vd Bremer en Iesberts.
Geen toegevoegde waarde voor WHC. Peters haalt de winter niet bij WHC.
That's all folks!
pi_31036232
Gaat lekker dan daar.

En Vaduz is de enige Excelsioraan idd.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 september 2005 @ 19:57:08 #290
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31036497
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:12 schreef bbgt het volgende:
.Kortom je hebt ze zelf nog niet zien spelen. Ik inmiddeldels 2x
Mag ik je aanraken?
pi_31089020
Harkemase Boys - HHC Hardenberg 2-0 (1-)
1-0 Patrick Goedhart; 2-0 Tony Alberda.
rood: René de Visscher (HHC)
er dus wel een wonder gekomen.
pi_31091563
Gefeliciteerd Hayder.

Excelsior had het verlies helemaal aan zichzelf te danken vanmiddag. In de eerste helft hadden we de wedstrijd al in het slot moeten gooien, maar de aanvallers gingen ontzettend laks met de mogelijkheden om.

Genemuiden daarentegen strafte alle missers genadeloos af. Vooral de eerste net voor rust was erg mooi. Net na rust kopte Jarno Beltman de verdiende gelijkmaker binnen. Een stormloop zou volgen dacht ik, want voetballend was Genemuiden erg dramatisch bezig.

Maar toen werd een minuut later Maarten Dangremond eraf gestuurd, hij zou hebben nagetrapt hoorde ik. (sukkel!) Vanaf dat moment was Excelsior nog altijd de betere ploeg maar tot goede kansen kwam het niet. Een van de weinige counters van Genemuiden was wel gelijk dodelijk, wat ze bij ons achterin deden, geen idee, maar het leek nergens op. Men greep niet goed in.

Om toch nog een punt te pakken werd er vervolgens meer risico genomen en werd er achterin 1 op 1 gespeeld. Genemuiden wist hier na dom balverlies op het middenveld wel raad mee, 1-3.

Het wordt tijd dat Looms weer snel inzetbaar is, dan kan Scheppink weer naar achteren en de verdediging weer op een acceptabel peil brengen. Deze wedstrijd had gewoon gewonnen moeten worden...
That's all folks!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:22:13 #294
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31091621
hebben die koolraapjes gewonnen
AFC Ajax 4 ever
pi_31091686
bedankt Vaduz
ik kan het nog steeds geloven dat genemuiden heeft gewonne
vaduz nog een vraagje was rtv oost ook aan het filmen van de wedstrijd?

JPm01 niet van die domme opmerkingen maken slaat nergens op
pi_31091993
JPM dolt een beetje met je, niks van aantrekken.

TV Oost was niet aanwezig.
That's all folks!
pi_31092735
De uitslagen en de stand na vandaag:

ONS gaat als een tierelier.
That's all folks!
pi_31092805
Echt verrassend, Genemuiden vond ik een waardeloos team. Het zit niet goed bij E'31, ook met de discipline heb ik het idee.
www.thuisuiteten.nl
pi_31092951
Ik heb ook een waardeloos Genemuiden gezien vanmiddag, aan de discipline ligt het overigens niet (dit is een incident). Wel aan het functioneren van het verdedigingsduo achterin. Hadden we maar twee Scheppinks, of gewoon Looms voorin. Genemuiden heeft 4 kansen gehad en drie daarvan lagen er in, schandalig verlies.
That's all folks!
pi_31092984
Maar er is toch veel onrust rond Golstein en Kwaak? Zal best doorwerken denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_31093147
SVZW in blessure tijd onderuit.
pi_31093156
Volgens mij is dat op het moment even geen issue, maar dat kan zo weer terugkomen. We zien het wel.

Erg jammer DvK, was niet verdiend?
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')