Redelijk goed jaquote:Op woensdag 7 september 2005 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Volg je ONS Sneek goed AmyLee?
Ja woon vlakbij het ONSterrein zelfsquote:Op woensdag 7 september 2005 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom hier gerust vaker langs!![]()
Woon je in Sneek zelf of.. ?
Nouja die 7-1 nederlaag op Heerjansdam in de voorbereiding was natuurlijk dramatisch dus het kan nog alle kanten op vrees ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, de start is in ieder geval veelbelovend.
Dat is waar, maar bij ons (Excelsior'31) ging het in de voorbereiding ook niet vlekkeloos.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:06 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nouja die 7-1 nederlaag op Heerjansdam in de voorbereiding was natuurlijk dramatisch dus het kan nog alle kanten op vrees ik.
Leuk voor Hayder!!quote:Amateurvoetbal lanceert elektronisch vlaggen
8 september
Bij de wedstrijd tussen HHC Hardenberg en sportclub Genemuiden maakt het arbitrale trio dit weekeinde gebruik van het scheidsrechtersignaleringsysteem. In het betaalde voetbal is dit systeem al redelijk gangbaar, bij de amateurs min of meer een novum.
Voorzitter van HHC Hardenberg Bert Nijboer overhandigt de "elektronische vlaggen" aan scheidsrechter Ben Haverkort die het moderne singnaleringssysteem toepaste in de oefenwedstrijd die HHC afgelopen zomer speelde tegen Ajax.
De werking van dit systeem zit als volgt in elkaar: de scheidsrechter heeft een band om zijn bovenarm die een tril- en een piepsignaal afgeeft als een van zijn assistenten het knopje indrukt op de vlaggenstok, die is uitgerust met een zendertje. Dit geeft de leidsman de mogelijkheid om sneller signalen van zijn assistenten waar te nemen, zelfs als deze geen visueel contact heeft met de assistenten. Dit kan bij meerdere gevallen een gemakkelijk hulpmiddel zijn. Denk daarbij aan de aankondiging van wissels die de scheidsrechter niet snel genoeg ziet. Met het signaleringssysteem is het geschreeuw om aandacht van de arbiter overbodig geworden. Ook is een buitenspelgeval nu snel afgefloten en is de situatie waarbij men onnodig langer doorvoetbalt totdat de scheidsrechter uiteindelijk het vlagsignaal van de assistent scheidsrechter doorheeft verleden tijd.
oow jammer ons 2de komt ook op bezoek tegen het 3de 1ste reserve klassequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Excelsior moet morgen naar Drachten, tegen de Drachtster Boys. Je hebt pech.
Denk ook dat het geen probleem zal zijn maar het is voetbal he? de bal is rond dus het kan alle kanten op (en dat maakt voetbal nou zo leuk)quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet te doen zijn voor ONS, Go Ahead is een van de zwakkere teams.
En SVZW is een nieuwkomer met potentie vind ik, in Wierden krijgt Harkema de punten zeker niet cadeau. Daar zullen ze hard voor moeten vechten.
True, maar ik heb vorig seizoen dramatische wedstrijden gezien bij ONS hoor dus ik weet het niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad, maar gelukkig winnen de kwalitatief betere teams wel vaker.
waarheenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:22 schreef Yeahinho het volgende:
ACV weer verloren.
Waarom was je niet mee hayder?
dankje welquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie, de bal wilde er maar niet in in Drachten. Excelsior was wat ik gehoord heb verreweg de beste en had zo'n beetje 75 procent van de wedstrijd de bal. Looms heeft ook nog eens een penalty gemist... (Waarom neemt bijvoorbeeld Hoekstra die bal niet denk ik dan)
Hayder, AmyLee en BBGT8 gefeliciteerd met de overwinning!
Dank je wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie, de bal wilde er maar niet in in Drachten. Excelsior was wat ik gehoord heb verreweg de beste en had zo'n beetje 75 procent van de wedstrijd de bal. Looms heeft ook nog eens een penalty gemist... (Waarom neemt bijvoorbeeld Hoekstra die bal niet denk ik dan)
Hayder, AmyLee en BBGT8 gefeliciteerd met de overwinning!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |