abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:12:24 #205
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30548749
Als er echt behoefte aan is kan ik het verslag van SVZW inscannen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_30549419
Heel graag!
That's all folks!
pi_30582330
die DOS37 houdt de spanning er wel in.....
  woensdag 14 september 2005 @ 20:27:32 #209
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30582363
oowja vergeten te kijken hier zal het direct even doen
pi_30582421
Ik heb vaak nog de neiging om op dit topic te klikken, maar het heeft geen toegevoegde waarde
  woensdag 14 september 2005 @ 20:36:21 #211
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30582639

Hier is het sorry voor het lange wachten
pi_30586216
..'t wachten toch beloond! Dankje zeer. Werkt prima moet ik zeggen: klik op de tekst in je hebt de leesversie. Is dit uit de Wierdense Courant?
  woensdag 14 september 2005 @ 22:12:04 #213
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30586261
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:10 schreef BBGT8 het volgende:
..'t wachten toch beloond! Dankje zeer. Werkt prima moet ik zeggen: klik op de tekst in je hebt de leesversie. Is dit uit de Wierdense Courant?
Nee gewoon uit de TC Tubantia. Sport bijlage
pi_30595478
..jammer dat ik er niet in geslaagd ben TV/Videobeelden van RTV Oost van SVZW-HB te pakken te krijgen. Harkemase Boys wil graag een compilatie maken van 2005-2006 en dan zijn beelden van niet alleen Omrop Fryslan zeer welkom. Dus als iemand ergens nog een mogelijkheid ziet: heel graag.
Vorig jaar maakten ze nog filmpjes van de uitgezonden wedstrijden, deze kwamen onder andere op sportze.nl. Dit seizoen is dat tot op heden nog niet gebeurd, ik zou even een mailtje sturen naar RTV Oost. Wie weet.
That's all folks!
pi_30606251
Ben druk aan het emailen met RTV OOst...maar nog geen positief resultaat.
Beelden schijnen za avond om 20.00 uur te zijn uitgezonden maar helaas staan op de site de beelden van de nieuwsuitzending van 19.00 uur...:

Hallo,

Dat is de enige sportuitzending die we hebben op zondag.
Het heeft dan niet in de uitzending gezeten.

Met vriendelijke groet,

Leonie Bosklopper
Medewerker PR
RTV Oost
074-2 456 466

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
Verzonden: donderdag 15 september 2005 14:37
Aan: Bosklopper, Leonie
Onderwerp: Re: Uitzending gemist? TV Oost Sport

ok.
Ik ga naar de button Uitzending gemist,
dan klik ik op TV Archief
Kies uw programma: Nieuws en Weer en dan klik ik op zaterdag 10 sep
maar heb geen keuzemogelijkheid voor het tijdstip 20.00 uur....
Alleen za 10 en dat is volgens mij de lange uitzending met wel beroepsvoetbal
maar niets over amateurvoetbal.

In afwachting

----- Original Message -----
From: Bosklopper, Leonie
To: bbgt
Sent: Thursday, September 15, 2005 2:28 PM
Subject: RE: Uitzending gemist? TV Oost Sport

Hallo,

dit had de nieuwsuitzending van 20 uur moeten zijn. Wij hebben dit hersteld.

Met vriendelijke groet,

Leonie Bosklopper
Medewerker PR
RTV Oost
074-2 456 466

Van: bbgt
Verzonden: donderdag 15 september 2005 14:08
Aan: Bosklopper, Leonie
Onderwerp: Re: Uitzending gemist? TV Oost Sport

.ok.
Ik heb de nieuwuitzending van 19.00 uur van za 10 sep helemaal afgescanned
(59 min.) maar nergens een flits van SVZW - Harkemase Boys noch van andere
zaterdag amateur wedstrijden.
Heel lang item over Normaal b.v.
Heb ik iets fout gedaan?

Ciao

----- Original Message -----
From: Bosklopper, Leonie
To: bbgt
Sent: Thursday, September 15, 2005 1:39 PM
Subject: RE: Uitzending gemist? TV Oost Sport

Hallo,

de sportuitzendingen vallen sinds ong. 2 jaar in het weekend onder het nieuws. Als u het nieuws van afgelopen zaterdag terugkijkt, vindt u aan het einde de sportverslagen.

Met vriendelijke groet,

Leonie Bosklopper
Medewerker PR
RTV Oost
074-2 456 466

Van: bbgt
Gepost om: donderdag 15 september 2005 12:58
Gepost naar: Info
Discussie: Uitzending gemist? TV Oost Sport
Onderwerp: Uitzending gemist? TV Oost Sport

L.S.,

Ik was er belangstellend om tv- resp. videobeelden te zien van de door
mij afgelopen zaterdag (10 sep) bezochte voetbalwedstrijd SVZW-Harkemase Boys.
Mij was verteld dat die beelden altijd op de website van RTV Oost in het programma
TV Oost Sport te zien zijn.
Ik heb gezocht onder Uitzending gemist? maar in het weekoverzicht zie ik alleen jullie
vrijdag uitzendingen gehighlight.
Worden dan van de bovengenoemde wedstrijd inderdaad geen beelden op jullie site geplaatst?
Is het mogelijk die beelden op de een of andere manier toch nog te zien?

Bij voorbaat dank!

Hoogachtend,

That's all folks!
pi_30610829
laten we ze bashen
pi_30634607
Hoe denk je over de match van zaterdag ILCILA?
That's all folks!
pi_30643528
Tegen wie moet Excelsior '31? Tegen HHC?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30647241
Klopt helemaal.
That's all folks!
pi_30668516
De mannen van Vaduz spelen gelijk. Hij zal er nog wel wat over vertellen, maar geen beste start dus, 5 uit 3...
www.thuisuiteten.nl
pi_30668902
SVZW 3 - 1 gewonnen van ACV
pi_30669384
M'n verhaal volgt later. Het spel was beneden peil in ieder geval. SVZW zeer knap gewonnen. Harkema heeft flink op de broek gehad van de mannen uit Urk.
That's all folks!
pi_30670915
Vanmiddag was ik toeschouwer bij een erg matig duel tussen Excelsior'31 en HHC die in 1-1 eindigde. Omdat ik zelf moest voetballen heb ik de twee doelpunten, gemaakt in het eerste half uur niet gezien.

Excelsior kwam op een 1-0 voorsprong door Dangremond. Hij kon zijn tweede doelpunt van het seizoen uit een rebound binnenschieten. Rond de 25ste minuut was de stand weer in evenwicht. Floris Buitenhuis profiteerde van onderlinge miscommunicatie in de Excelsior verdediging , die overigens bepaald geen goede indruk maakte. (Jarno Beltman was licht geblesseerd, Martijn Beltman nam de stek naast Scheppink in)

Het duel kabbelde verder met veel balverlies aan beide kanten. Excelsior zocht te weinig de combinatie en maakte het HHC daardoor erg makkelijk. Veel lange ballen werden moeiteloos onderschept.

In de tweede helft had HHC tot tweemaal toe de voorsprong kunnen nemen, maar de Hardenbergers waren niet scherp genoeg oog in oog met Vicente. Excelsior trainer Golstein greep vervolgens in om het gevaar, dat voornamelijk van de linkerkant van HHC kwam, af te wenden. De opnieuw falende rechts Luby werd vervangen door Schooten. Deze wissel pakte goed uit, Excelsior kreeg weer meer controle omdat de verdediging beter stond.

Gescoord werd er niet meer. De puntendeling was terecht. Ik hoop dat de trainer van Excelsior lering trekt uit deze wedstrijd en volgende week met Schooten begint en Jarno Beltman weer naast Scheppink posteert.

(tot stand komen doelpunten heb ik van horen zeggen)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 18-09-2005 17:13:48 ]
That's all folks!
pi_30671210
Volgens mij moet Golstein eens een duidelijke basiself aanwijzen of niet?
www.thuisuiteten.nl
pi_30671323
Ja precies, dit kan zo niet langer meer doorgaan. Hij moet keuzes maken, dat laat hij nu na.
That's all folks!
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:18:41 #228
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30671447
De zwaluwen gewonnen. HHC en Exc. gelijk. Goede middag als neutraal toeschouwer.
pi_30679627
sc-genemuiden 1-1 Go AHEAD KAMPEN
Dat kan kan gewoon niet meestal moet je go ahead kampen gewoon pakken.
pi_30682064
Voor de volledigheid de uitslagen en de stand:

En van Go Ahead Kampen mogen er inderdaad geen punten worden verspeeld, helaas won Excelsior ook al niet in Drachten. Is iets soortgelijks.
That's all folks!
pi_30697395
Overigens wel aardig, uit het wedstrijdverslag van de website van VVOG:
quote:
17-9-2005: VVOG - ASWH (1-3)
(door Rino van Steenis)

Misschien is het jaren lange verblijf in de hoofdklasse C niet zo voordelig geweest voor V.V.O.G. De aanpassing aan het betere voetbal in “B” vergt voor V.V.O.G. nog al wat moeite. In “C” zou het aantal (vijf) niet beschikbare spelers niet direct funest geweest zijn echter in “B” gaat die vlieger niet op.
Hoe zien de mannen van C dit?
www.thuisuiteten.nl
pi_30700015
In C is dat zeker ook funest (ligt er wel aan welke spelers je mist), tuurlijk is het niveau van B beter. Maar die man moet ook niet overdrijven.
That's all folks!
pi_30700263
Even een correctie: Jarno Beltman was licht geblesseerd. Dus daarom stond Martijn Beltman achterin. Een onzorgvuldigheid van mij dus.
That's all folks!
pi_30701715
Zaterdag 17 september 2005

Sportclub Genemuiden - Go Ahead Kampen 1-1 (1-1)

Genemuiden schenkt Go Ahead Kampen het eerste punt, 1-1.

De eerste derby van het seizoen bracht niet datgene wat de mensen ervan verwacht hadden. De strijd waaraan men een derby herkend kwam deze middag alleen van het bezoekende Go Ahead. Sportclub acteerde, vooral de eerste helft, op een zeer matig niveau. Er werd teveel met de gedachte naar achter gevoetbald. Het leek alsof er werd getracht met minimale inspanning het maximale te behalen. Go Ahead wenste hier, terecht, niet aan mee te werken. De eerste paar minuten waren voor Sportclub, maar allengs nam het, zeker niet imponerende, Go Ahead het initiatief over. Sportclub liet het zich gebeuren. Op het half uur kregen de Kampenaren loon naar werken via de voet van Kuipers. Spaan deed de voorbereiding op de rechterflank, daar liet Herman Jansen zich op kinderlijk eenvoudige wijze de kaas van het brood eten.
Lang duurde de feeststemming niet in het Kamper kamp. Amper 5 minuten later was het Halfwerk die de bal, uit een inworp, voorbij Kostwinder frommelde. De hoop leefde bij de Genemuider aanhang dat de gelijkmaker energie zou opleveren voor het vervolg, het bleek vooralsnog ijdel hoop.

Het niveau van het 2e bedrijf was aanvankelijk niet veel beter. Het eerste kwartier kabbelde de wedstrijd voort. Go Ahead koesterde de puntendeling en nam weinig initiatief. Spotclub bleek ook nog vast te zitten in het patroon van voor rust. Te weinig diepgang en te weinig loopvermogen brak hen op. Op het uur leek voor Sportclub de wedstrijd nog moeilijker te worden. Arbiter Jansen vond na een hangpartij van Brouwer tegen Junte dat de verdediger een doorgebroken speler vloerde. Een discutabele beslissing omdat Resokario zich nog op gelijke hoogte bevond van Brouwer en Junte. Met 10 man drong het besef door dat er nu wel gewerkt moest worden. Plots was er wel de drang naar voren en werden er wel kansen gecreëerd. Go Ahead ging in de leunstoel en wachtte op de gevaarlijke uitbraak. Zo kwam Sportclub goed weg toen Resokario onder de bal doorging en Van Hierden, geheel vrijstaand, naast kopte. Aan de ander kant kregen Kreuze, Knevelman en Kattenberg grote kansen, Kreuze schoot op de handen van Kostwinder terwijl Kattenberg en Knevelman hun inzetten naast het doel zagen verdwijnen. Martijn Jansen kreeg er zelfs 2, de eerste keer tikte de doelman de bal voor zijn voeten weg en in de slotfase kon Kostwinder, nog net met de vingers, een geplaatst schot tot hoekschop verwerken. Een vrije trap op de rand van de zestien was het laatste wapenfeit van Sportclub, ook nu pakte de doelman de bal eenvoudig uit de kruising.

Het laatste fluitsignaal werd door de Kampenaren met gejuich begroet, het eerste punt was binnen. Bij Sportclub overheerste de teleurstelling, de wedstrijd had gewoon 3 punten op moeten leveren. Maar door de verkeerde wedstrijdinstelling verdiende men niet meer dan die ene punt.

Foto pagina Sportclub Genemuiden - Go Ahead Kampen

Scoreverloop: 31e min. Michiel Kuipers 0-1, 35e min. Berry Halfwerk 1-1.

Scheidsrechter: W. Jansen

Toeschouwers:1000

Gele Kaarten: Gerald kreuze (Sc. Genemuiden) Gerwin van Hierden, Rudy Spaan, Berrie Melis, Ruben Palland, (Go Ahead Kampen).
Rode Kaart: Tymen Brouwer, (Sc. Genemuiden).

Opstelling Sportclub Genemuiden: Albert Flier, Berry Halfwerk, (46. Robert van Dijk) Rainier Resokario, Tymen Brouwer, Herman Jansen, Klaas Johan Knevelman, (77. Gijs van Dijk) Bjorn Schilder, Henk Eenkhoorn, (66. Marchel Visscher) Gerald Kreuze, Martijn Jansen. Wiljan Kattenberg.

Opstelling Go Ahead Kampen: Kees Kostwinder, Joel Harms, Arjan van Keulen, Wilfred van der Kolk, Jordy Edink, Michiel Kuipers, Berrie Melis, Michiel Junte, ( 80. Tony van de Kasteele) Berthil Pat, (70. Hans van Zuiden) Gerwin van Hierden, (65. Ruben Palland) Rudy Spaan.

Erg jammer
  zondag 18 september 2005 @ 18:01:07 #235
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_30701810
Ik sprak gisteravond in de kroeg Teunis Kramer, verdediger van Urk. Urk kwam snel op 2-0 dus dat voetbalt erg makkelijk dan. Nog 2 erbij en de eindstand werd 4-0
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_30702261
zaterdag 24 september:
Go Ahead Kampen - Excelsior '31
HHC Hardenberg - Flevo Boys
Drachtster Boys - Harkemase Boys
Urk - ACV
SVZW - Be Quick '28
WHC - DOS Kampen
ONS Sneek - SC Genemuiden
pi_30712436
sorrie was even weekendje weg, op de vraag van Vaduz terug te komen hoe ik van te voren over de wedstrijd dacht: 2-0 excelsior, omdat ze gewoon betere ploeg en betere spits (erwin) hebben...

Nu het 1-1 geworden is, is het denk ik voor HHC wel een goede uitslag waarop ze verder kunnen bouwen hopend op een goed resultaat uiteindelijk in de competitie
pi_30723338
Maakt niet uit natuurlijk, wat is nou belangrijker.

Jullie hebben het punt zeker verdiend.
That's all folks!
pi_30820397
Programma zaterdag:

Drachtster Boys - Harkemase Boys
Go Ahead Kampen - Excelsior '31
HHC Harderberg - Flevo Boys
ONS Sneek - SC Genemuiden
SVZW - Be Quick '28
sv Urk - A.C.V.
W.H.C. - DOS Kampen

Excelsior treedt door de rode kaart van Fernandez Hesselink in de Gatorade Cup waarschijnlijk aan met tweede doelman bij de uitwedstrijden, Erik Baan. Het is afwachten of Erwin Looms weer hersteld is van zijn ribblessure. (hierdoor miste hij ook de wedstrijd in de GC) Is hij niet op tijd hersteld dan zal Peter Scheppink opnieuw doorschuiven naar de punt van de aanval.
That's all folks!
  donderdag 22 september 2005 @ 12:34:05 #240
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30820627
Nee, zeker niet. Voor meer info zie het Gatorade Cup topic...
That's all folks!
  donderdag 22 september 2005 @ 12:40:30 #242
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30820693
Tweede topic vooral.
That's all folks!
pi_30832808
Niet Maassen van den Brink in het hok Vaduz? Klote he, die schorsingen die doortellen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30836588
Ja inderdaad, dit is niet fijn. Ik denk dat Baan keept, hij had het tegen De Treffers toch naar behoren gedaan. Ik denk dat Excelsior Maassen van den Brink niet in Kampen laat debuteren.
That's all folks!
pi_30865782
Komt ie van Kampen dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_30866159
Nee, hij komt uit de eigen jeugd, heeft het wat jaren bij Twente/Heracles geprobeerd en is weer teruggekomen. Het is meer dat het riskanter is om hem in een uitwedstrijd te brengen.
That's all folks!
pi_30866208
Okee. Baan is een ervaren rot die je moeiteloos kunt inpassen dus. Die hadden ze vorig jaar toch niet?
www.thuisuiteten.nl
pi_30866312
Baan is zeker een ervaren rot (32), die draaft altijd weer op als de nood aan de man is. Voordat Van der Kwaak en Vincente kwamen was dat ook al zo.
That's all folks!
pi_30866375
Okee, een soort Hans Vonk van Excelsior '31 dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_30866492
Zo kun je het wel zeggen, alleen zie ik hem niet graag week in week uit in het doel staan, daar komt hij wel tekort voor.
That's all folks!
pi_30866558
Dat is bij Hans uiteindelijk ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_30886676
Weet iemand de voornaam van R Landman, Hengelo, scheids zaterdag hoofdklassen?

http://www.voetbalopzaterdag.com/?kaarten=1&scheids=R%2E%20Landman

Excelsior '31 toch nog gewonnen zie ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_30895583
Ja inderdaad. De Kampenaren hielden lang stand. Het was Maarten Dangremond die met een uitstekend genomen vrije trap Excelsior verdiend op voorsprong bracht. Even later schoot de stand-in van Looms, Scheppink de bevrijdende 0-2 binnen.

Martijn Beltman en nogmaals Peter Scheppink zorgden ervoor dat de punten verdiend meegingen naar Rijssen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')