abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21643589
Afgelopen zaterdag is er ook in de zaterdag Hoofdklasse C afgetrapt. En omdat er al een topic geopend was over de zaterdag hoofdklasse A kon dit topic ook niet achterblijven. Discussieer hier mee over alles wat met de hoofdklasse C te maken heeft!

Hier de uitslagen van zaterdag 28 augustus:

Be Quick '28 - Harkemase Boys 1-5 (0-3)
SDC Putten - A.C.V. 0-4 (0-2)
Excelsior '31 - H.H.C. 4-1 (3-1)
SC Genemuiden - V.V.O.G afgelast
vv Nunspeet - ASV Dronten 1-1 (0-0)
DOS Kampen - W.H.C. 1-1 (1-0)
ONS Sneek - sv Urk 3-5 (2-1)

Stand:

1.Harkemase Boys 1-3
2. A.C.V 1-3
3. Excelsior'31 1-3
4. sv Urk 1-3
5. ASV Dronten 1-1
6. DOS Kampen 1-1
7. vv Nunspeet 1-1
8. WHC 1-1
9. sc Genemuiden 0-0
10. VVOG 0-0
11. ONS Sneek 1-0
12. HHC 1-0
13. Be Quick'28 1-0
14. SDC Putten 1-0
That's all folks!
pi_21644066
Gek genoeg heb ik weinig met C. Ken er niet zo veel teams van, komt ook doordat het ver uit de richting is. Bij SDCP heeft ASWH ooit een legendarisch duel gespeeld.

Speciaal voor Vaduz ben ik voor zijn Rijssense helden!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21645156
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Gek genoeg heb ik weinig met C. Ken er niet zo veel teams van, komt ook doordat het ver uit de richting is. Bij SDCP heeft ASWH ooit een legendarisch duel gespeeld.

Speciaal voor Vaduz ben ik voor zijn Rijssense helden!
Super! heeft dit topic nog wat aandacht. Ik hou je op de hoogte. Zijn er hier op Fok nou helemaal geen andere users die een van deze clubs supporteren?
That's all folks!
pi_21645196
En welk legendarisch duel was dat tussen SDCP en ASWH?
That's all folks!
pi_21646797
nee mijn club speelde eerst in de hoofdklasse B zondag, EHC, maar die zitten nu in 1e klasse D

ik ken van deze comp ook weinig eigenlijk....
pi_21646886
Wij spelen 1-1.

Toch een puntje tegen Nunspeet .
pi_21647121
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Wij spelen 1-1.

Toch een puntje tegen Nunspeet .
Kijk je wel eens bij ASV?
That's all folks!
pi_21647156
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Kijk je wel eens bij ASV?
Ik speel erzelf .

Al is dat vaak tijdens de wedstrijden van het eerste, dus zie ik als ik geluk heb einde van de tweede helft
pi_21647161
Welkom in de hel van HHC....
Proud of Hardenberg!
pi_21647247
pi_21648112
Gaan we alle logo's eens langs laten komen?

En ILCILA, wat werden jullie zaterdag afgedroogd.
That's all folks!
pi_21654665
Hahaha, ik ontken niet dat wij 1 van de mindere zullen zijn...
maar ik zie in de loop van het seizoen toch kansen om in de hoofdklasse te blijven hoor...
En dat hoop ik dan ook ten sterkste....

Ben je vorig jaar trouwens nog naar de kampioenswedstrijd geweest? en de beslissingswedstrijden? wat een sfeer of niet dan...
pi_21658681
Tuurlijk was ik erbij! Bij die wedstrijd bij SVZV was de sfeer echt gigantisch ja. En je stond wel met zn 7-en op een vierkante meter. Wat een spanning was er rond die wedstrijd. Die wedstrijd moesten we gewoon winnen anders hadden we het wel kunnen vergeten na al wat eerdere promotiekansen te hebben verknalt. Ik denk dat jullie het zwaarder krijgen dan wij. De verdediging van jullie is niet de snelste, nou maar hopen dat Wiggers de verdediging op orde kan krijgen. En dat Mark van Losser los komt.
That's all folks!
pi_21659534
Ja oke... we hebben misschien niet het sterkste team op dit moment maar wer zullen zeker proberen stand te houden ...
en zeker directe degradatie te ontlopen.

De wedstrijd tegen flevoboy's was eigenlijk nog mooier

O jah... die mannen in het zwart... supportersbeveiliging

Filmpje: http://www.hhc-hardenberg(...)jes/HHC-Flevo-02.MPG
pi_21659678
Leuk filmpje, dat die wedstrijd tegen de Flevo's mooier was komt natuurlijk ook door het resultaat. Hebben jullie naast van Losser en Wiggers nog meer ex-profs erbij gekregen?
That's all folks!
pi_21664864
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
En welk legendarisch duel was dat tussen SDCP en ASWH?
3-1 achter op 70 minuten, omgebogen tot 3-5, mede door 3 goals in 5 minuten.
www.thuisuiteten.nl
pi_21744353
Onze jongens moeten naar Snits. Gezien de uitslagen de vorige keer (4-1 en 3-5) kan het een leuke wedstrijd worden.
That's all folks!
pi_21749730
De uitslagen en de stand na de dag van vandaag (4-9-04):

Het werd voor Excelsior'31 in Snits aan de uitslag te zien een spectaculaire wedstrijd. Jammer dat de Friezn er met de punten vandoor zijn gegaan. HHC heeft het overigens uitstekend gedaan tegen ACV, mijn compimenten.
That's all folks!
pi_21752302
Toch nog een goaltje in de laatste paar minuten, ik stond net te douchen
pi_21772135
Oftewel, we waren vrij kansloos. Nu zat onze beste spits ook op de bank.
  zondag 5 september 2004 @ 21:52:15 #21
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_21773642
Zwak vervolg voor Excelsior, ben benieuwd hoe ze het dit seizoen gaan doen.
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_21773926
sterke ommekeer van HHC, tijdens een spectaculaire kaarten wedstrijd toch als beste uit de bus gekomen tegen de topper ASV.

Onder andere 2 rode kaarten en een uitstekend gestopte penalty door onze 2e keeper

HHC!
pi_21774662
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:52 schreef okkidude het volgende:
Zwak vervolg voor Excelsior, ben benieuwd hoe ze het dit seizoen gaan doen.
Klopt, heb gehoord en gelezen dat ze futloos voetbalden tegen een fysiek ONS, maar het komt nog wel goed hoor. Deze nederlaag is eigenlijk best goed, dat gezweef moeten we ool niet hebben (hele voorbereiding tegen goede tegenstanders ging veel te goed). De komende wedstrijden zal ongetwijfeld het spitsenkoppel Looms/Scheppink vaker gebruikt worden. Daar heeft bijna elke tegenstander het moeilijk tegen. Maar dan mis je Scheppink weer achterin. Dat is het dilemma waar je dan weer mee zit. To be continued...
That's all folks!
pi_21803078
Leuke Hoofdklasse C feiten:

In de hoofdklasse C zijn na 2 ronden (13 wedstrijden) al 50 doelpunten gevallen. Gemiddeld 3.85 per wedstrijd. Dit is ver boven het standaard gemiddelde van 3.30.

ex-profs in de hoofdklasse C (aanvulling is altijd welkom, ik heb ze volgens mij niet allemaal )

Be Quick '28: Duncan van Moll, Jan Wicher Vellinga, Edwin Starke, Jonathan Vosselman
HHC Hardenberg: Mark van Losser, Mark Wiggers
ONS: Sandor van der Heide
Excelsior'31: Peter Scheppink, Erwin Looms, Sjors Brugge, Hubert Dijk, Nick Hoekstra, Peter van der Kwaak
VVOG: Marco Roelofsen, Michel Hup
Harkemase Boys: Tony Alberda, Anton Jongsma, Albertjan van Zwol,
WHC: Stefan Buitenhuis, Jochem de Weerdt
ACV: Arjan van Halen
ASV Dronten: Jeroen van Leeuwen, Harmen Kuperus
That's all folks!
pi_21806789
Ik zal vanavond kijken of ik er meer kan vinden. Zal haast wel, zo´n beetje elk team heeft er wel één tegenwoordig.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')