Super! heeft dit topic nog wat aandacht. Ik hou je op de hoogte. Zijn er hier op Fok nou helemaal geen andere users die een van deze clubs supporteren?quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Gek genoeg heb ik weinig met C. Ken er niet zo veel teams van, komt ook doordat het ver uit de richting is. Bij SDCP heeft ASWH ooit een legendarisch duel gespeeld.
Speciaal voor Vaduz ben ik voor zijn Rijssense helden!
Kijk je wel eens bij ASV?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Wij spelen 1-1.
Toch een puntje tegen Nunspeet.
Ik speel erzelfquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kijk je wel eens bij ASV?
3-1 achter op 70 minuten, omgebogen tot 3-5, mede door 3 goals in 5 minuten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
En welk legendarisch duel was dat tussen SDCP en ASWH?
Klopt, heb gehoord en gelezen dat ze futloos voetbalden tegen een fysiek ONS, maar het komt nog wel goed hoor. Deze nederlaag is eigenlijk best goed, dat gezweef moeten we ool niet hebben (hele voorbereiding tegen goede tegenstanders ging veel te goed). De komende wedstrijden zal ongetwijfeld het spitsenkoppel Looms/Scheppink vaker gebruikt worden. Daar heeft bijna elke tegenstander het moeilijk tegen. Maar dan mis je Scheppink weer achterin. Dat is het dilemma waar je dan weer mee zit. To be continued...quote:Op zondag 5 september 2004 21:52 schreef okkidude het volgende:
Zwak vervolg voor Excelsior, ben benieuwd hoe ze het dit seizoen gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |