Als het goed is gaat ie zich aanmeldenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wijs hem eens op dit topic, zou leuk zijn als hij hier ook eens langskomt.
Nee, ik ga naar onze eigen wedstrijd van het jaar. De derby tegen Daarle.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er zin in!
Bij Excelsior ontbreekt zeer waarschijnlijk captain Peter Scheppink die dinsdag naar alle waarschijnlijkheid een teen heeft gebroken. Aan Urk kant doet Evert Jan van Slooten niet mee vanwege een liesblessure.
Ga je nog ergens kijken Pfaf?
eigenlijk beschamend. Jullie horen in de 2de klasse thuisquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar onze eigen wedstrijd van het jaar. De derby tegen Daarle.
Kijk even in Hools. Zo erg is het gelukkig nog niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
eigenlijk beschamend. Jullie horen in de 2de klasse thuis
ik las het netquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk even in Hools. Zo erg is het gelukkig nog niet.Ik ga met het 4e mee vandaag.
de 1ste klasse willen wij heen reden lijkt me wel bekendquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Over 5 jaar spelen wij ook in de Hoofdklasse.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
de 1ste klasse willen wij heen reden lijkt me wel bekend
jah dat klopt 7 jaar heeft daar gespeeld en bij BV Veendam 2 jaarquote:Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bjorn Schilder is ex-FC Groningen toch?
Dat moet wel, anders verlies je niet van Genemuiden.quote:Op zondag 4 september 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Waren de Drachtster Boys erg matig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |