abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29759356
Okee, valt me al weer mee dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29820470
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wijs hem eens op dit topic, zou leuk zijn als hij hier ook eens langskomt.
Als het goed is gaat ie zich aanmelden .
pi_30029949
Helemaal goed!
That's all folks!
pi_30032492
Hee, Vaduz welkom terug!

Wat doet je amateurclubje seizoen 2005/2006. # 1

Genemuiden wordt alvast niets dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30032578
Oke, weten we dat ook weer. Was vorig seizoen dus geen incident.
That's all folks!
pi_30032612
Nee, ze hadden leuke trommels en veel kinderen meegenomen, maar voetballen konden ze niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_30032805
Wat een deceptie voor die goedwillende mensen.
That's all folks!
pi_30032860
Arme Hayder inderdaad. En ze voelden zich telkens benadeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_30032886
dat is meestal zo bij genemuiden.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:07:02 #60
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30127041
Programma zaterdag
03-Sep-2005 14:30 Be Quick'28 1 - ONS Sneek 1 Sportpark Ceintuurbaan (Zwolle)
03-Sep-2005 14:30 ACV 1 - Dos Kampen 1 Sportpark Stadsbroek ACV
03-Sep-2005 14:30 Harkemase Boys 1 - WHC 1 Sportpark De Bosk te Harkema
03-Sep-2005 14:30 Flevo Boys 1 - SVZW 1 Sportpark Ervenbos
03-Sep-2005 14:30 Excelsior'31 1 - Urk 1 De Koerbelt (Rijssen)
03-Sep-2005 14:30 Genemuiden SC 1 - Drachtster Boys 1 Sportpark de Wetering
03-Sep-2005 15:00 Go Ahead K. 1 - HHC 1 Cellesbroek-Middenwetering (Kampen)
pi_30127308
Peter Scheppink heeft gisteren in een oefenwedstrijd tegen De Zweef (3-0 winst) waarschijnlijk zijn teen gebroken.
That's all folks!
pi_30133337
Dat is een stevige aderlating!
www.thuisuiteten.nl
pi_30135047
Zeker, maar je kunt het ook postitief zien. De coach kan even makkelijker kiezen.
That's all folks!
pi_30139672
Okee, maar dan kiest ie noodzakelijk op kwaliteit.
www.thuisuiteten.nl
pi_30199891
De selectiefoto van Excelsior'31 in de Seizoensgids topamateurs is wel de goeie, iedereen staat er wel op.
That's all folks!
pi_30210430
Mooi zo, bij ons was ie niet echt volledig.
www.thuisuiteten.nl
pi_30210635
Alleen Schooten mis ik.
That's all folks!
pi_30216234
Ik kan niet goed een verslag maken dan maar zo .
van de website van WVF

Westenholte- Onder het toeziend oog van de WVF- sponsoren en een handje vol toeschouwers speelde tweedeklasser WVF haar presentatiewedstrijd tegen hoofdklasser SC Genemuiden. Hoewel de eerste twintig minuten voor Genemuiden was met een doelpunt van Schilder (0-1), hadden de Westenholtenaren de rest van de wedstrijd het betere van het spel. Voor WVF scoorden Piet de Jong (2x) en Berry Mulder, terwijl de nr 9 van Genemuiden de eindstand op een verdiende 3-2 bracht.

Met zeer weinig spektakel presenteerde het WVF- vlaggenschip zich voor haar trouwe supporters. De harde kern probeerde dat nog met een tweetal rode fakkels goed te maken.
Nadat de vier ballenjongen positie hadden gekozen kon de scheids voor de aftrap fluiten. Genemuiden wilde er van meet af aan geen misverstanden over laten bestaan wie er vanavond de touwtjes in handen had. Zij ging goed spelend van start. Dat resulteerde al na een kwartier in een verdiende voorsprong. Een voorzet van links werd beheerst door Schilder ingekopt (0-1). Het leek erop dat dat het sein voor WVF was om de bakens te verzetten. De Blauwwitten kregen meer vat op het spel en voetbalden bij vlagen goed. Wilco Bleijenburg en Richard Bouwmeester namen daarin het voortouw. Het was Piet de Jong die profiteerde van over elkaar heen vallende Genemuidenaren en scoorde slim de verdiende gelijkmaker (1-1). WVF kwam steeds meer aan voetballen toe ten koste van een wegzakkend SC Genemuiden.

Na de rust zette WVF haar goede spel voort. De ingevallen Timon Beimers had al na een minuut de tweede treffer voor WVF kunnen laten aantekenen maar de bal landde net op het doeldak. In de 54e minuut was het wel raak en mocht opnieuw Piet de Jong scoren. Hij liet uit een strafschop (na het naar beneden trekken van Berry Mulder) de Genemuider goalie kansloos (2-1). Een zenuwachtig geworden SC Genemuiden wisselde, met direct daarna de derde treffer voor de Westenholtenaren. Mulder tekende met een fraaie schuiver op aangeven van Pascal Borst de 3-1 aan.
Genemuiden paste als antwoord een dubbele wissel toe en scoorde de 3-2. WVF wist nog eenmaal de bal in het net te krijgen, maar dit keer keurde de scheids een “beauty” van Mulder af. WVF liet nog een paar leuke aanvallen zien en wist de verdiende overwinning binnen te halen.

Richard Bouwmeester was na afloop tevreden over het spel. Voor wat betreft de ambities was hij duidelijk : “Hetzelfde als het vorige jaar”, zei hij direct …. “de top 5 moet zeker kunnen” ….”we worden kampioen“, voegde hij al lachend toe. Vlaggenist Jan Kluinhaar gaf aan dat er goed gevoetbald was. “De invallers hebben het goed gedaan”. Over de ambities liet hij geen misverstanden bestaan. “We worden kampioen. We moeten even de eerste weken doorkomen. En dan moeten we in principe goed mee kunnen doen”.
pi_30219400
Verliezen van een tweedeklasser... Een slechte generale voor vandaag.
That's all folks!
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:26:02 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30225165
Nou, het is bijna zover.

Bij SVZW ontbreken vanmiddag tegen de Flevoboys Willard Janssen en Vincent Timpers en bij HHC Vincent Voshaar, Mark Wiggers en Erik Drenthen.

En nu maar hopen op een goed begin.
pi_30225292
Ik heb er zin in!

Bij Excelsior ontbreekt zeer waarschijnlijk captain Peter Scheppink die dinsdag naar alle waarschijnlijkheid een teen heeft gebroken. Aan Urk kant doet Evert Jan van Slooten niet mee vanwege een liesblessure.

Ga je nog ergens kijken Pfaf?
That's all folks!
pi_30225425
Mijn prognose voor C dit seizoen:

1. Harkemase Boys
2. WHC
3. Excelsior '31 (het rommelt te veel Vaduz!!)

Degradanten: SVZW en Go Ahead Kampen
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:39:30 #73
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30225464
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er zin in!

Bij Excelsior ontbreekt zeer waarschijnlijk captain Peter Scheppink die dinsdag naar alle waarschijnlijkheid een teen heeft gebroken. Aan Urk kant doet Evert Jan van Slooten niet mee vanwege een liesblessure.

Ga je nog ergens kijken Pfaf?
Nee, ik ga naar onze eigen wedstrijd van het jaar. De derby tegen Daarle.
pi_30225481
Harkema op een is kansloos, ze hebben een veel te krappe selectie. En dat gerommel is al wel weer opgelost.
That's all folks!
pi_30225500
Nou ja, ik heb voorspeld. Wat is jullie prognose? Top 3 en degradanten.
www.thuisuiteten.nl
pi_30225552
Valt wel op te maken uit m'n prognose:

1. Excelsior'31
2. WHC
3. Urk

Degradanten: Flevo Boys en Go Ahead Kampen
That's all folks!
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:44:21 #77
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30225557
Ik wil het nog even afwachten, aangezien ik me nog weinig verdiept heb in de niet-Twentse clubs kan ik er weinig van zeggen. Ik denk trouwens wel dat SVZW dit jaar kan gaan verassen.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:44:41 #78
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30225562
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nee, ik ga naar onze eigen wedstrijd van het jaar. De derby tegen Daarle.
eigenlijk beschamend. Jullie horen in de 2de klasse thuis
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:45:40 #79
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30225586
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:44 schreef Dos37 het volgende:

[..]

eigenlijk beschamend. Jullie horen in de 2de klasse thuis
Kijk even in Hools. Zo erg is het gelukkig nog niet. Ik ga met het 4e mee vandaag.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:45:56 #80
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30225592
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Kijk even in Hools. Zo erg is het gelukkig nog niet. Ik ga met het 4e mee vandaag.
ik las het net
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:47:51 #81
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30225640
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:45 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ik las het net
Over 5 jaar spelen wij ook in de Hoofdklasse.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:48:32 #82
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30225649
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:47 schreef pfaf het volgende:

[..]

Over 5 jaar spelen wij ook in de Hoofdklasse.
de 1ste klasse willen wij heen reden lijkt me wel bekend
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:51:25 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30225727
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:48 schreef Dos37 het volgende:

[..]

de 1ste klasse willen wij heen reden lijkt me wel bekend

Is ook ons werkelijke doel hoor. Moet ook wel mogelijk zijn, bijna al onze jeugdelftallen spelen 1e of hoofdklasse, alleen de eerste selectie valt ver buiten de boot.

Maar dit kan beter in het VoetbalOost topic, hier gaan we verder over Excelsior, HHC en SVZW
pi_30232833
En 4-2 gewonnen van de Urkers. Mijn verslag volgt later vandaag.

Veel verrassende uitslagen deze ronde. Be Quick ging thuis verrassend hard onderuit tegen ONS Sneek. En fors ook, 1-4 maarliefst. Van ACV kan hetzelfde gezegd worden. Tegen Dos kampen werd het voor eigen publiek 0-3. De overige wedstrijden zijn nog niet afgelopen.

SVZW doet het uitstekend tegen de Flevo Boys, er is een 0-1 achterstand omgebogen in een 1-2 voorsprong.
That's all folks!
pi_30233489
Ik hoop dat SVZW er in blijft, heeft zeker ook een aantal grote talenten in de A1 rondlopen.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_30233913
SC-GENEMUIDEN gewonnen van Drachtster Boys met 3-1

later komt er een verslag
pi_30234350

2-0 huppa
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:44:16 #88
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30241794
Ex-Excelsior'31 speler Gerald Janssen maakte de beide doelpunten voor De Zwaluwen.

HHC speelde zich, afgaande op de beelden van TV Oost eenvoudig naar de winst. Lars Offringa maakte een mooi doelpunt voor de Hardenbergers.
That's all folks!
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:54:39 #90
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30243238
De eerste competitiewedstrijd van Excelsior tegen het sterk geachte Urk is met een uitstekend resultaat afgesloten. De kampioen van vorig jaar won met 4-2.

Door een wat rommelig verlopen voorbereiding en de afwezigheid van de geblesseerde captain Peter Scheppink waren de trouwe supporters wat meer gespannen als anders voor de eerste competitiewedstrijd.

Excelsior’31 speelde nu het voor ‘het echie’ ging weer eens in de vertrouwde opstelling. Het verdedigingsduo werd gevormd door Jarno en Martijn Beltman. Zij werden geflankeerd door Luby op rechts en nieuweling Leurink (overgekomen van Heracles Almelo) op links.

Deze vier mannen hadden het in de eerste helft erg lastig tegen de fysiek sterke mannen van Urk. Al snel werd duidelijk welk spel de eilandbewoners wilde spelen: de lange bal op de boomlange man in de punt en aansluiten met de snelle mensen eromheen. Een beuk meer of minder maakte niet uit. Om tien minuten lag er wel iemand gestrekt op het veld.

Erwin Looms opende in de 4de minuut de score met een rake kopbal. Een opsteker voor Excelsior, dat evenals Urk nerveus aan het duel begon. Helaas werd het doelpunt snel tenietgedaan door een uitstekend ingeschoten vrije trap. Fernandez Hesselink kon net niet bij de bal die binnenkant paal het net in rolde.

Vlak voor rust was het even schrikken toen Erwin Looms hard in aanraking kwam met Urk goalie Koffeman. Het leek erop dat hij verder kon maar even later was het Jelte van de Berg die hem verving. Hierdoor schoof Maarten Dangremond, die het duel vanaf rechts begon op naar het centrum van de aanval.

Lang stond Excelsior niet stil bij het uitvallen van de aanvalsleider. Nick Hoekstra zorgde met een verrassend ineens genomen vrije trap ervoor dat Excelsior met een goed gevoel de kleedkamers op kon zoeken.

De 2-1 voorsprong zorgde echter niet voor de nodige rust aan Excelsior-kant. In plaats van snel combinatiespel via de flanken maakte de ploeg te vaak gebruik van de lange bal. Hiermee speelde het Urk in de kaart. Vooral met de verre ingooien van de beide backs werden de bezoekers gevaarlijk. De ballen werden met gemak richting de penaltystip gemikt. Uit een dergelijke situatie profiteerde Urk ook. In de 75ste minuut werd de 2-2 aangetekend.

Vijf minuten later was het opnieuw Nick Hoekstra die Excelsior via de penaltystip langs Urk schoot, nadat hij even daarvoor gevloerd was. Net voor tijd gaf Urk doelman Koffeman de opportunistisch spelende en niet moe te krijgen Dangremond en het Excelsior publiek een toegift door de bal tegen het achterwerk van 'de Tute' aan te knallen. Dangremond liet de kans niet onbenut.

Al met al een uitstekend begin van Excelsior'31.

Opstelling Excelsior'31:
Doel: Vicente Fernandez Hesselink
Achter: Arno Luby (73. Hans Baan), Martijn- en Jarno Beltman, Erwin Leurink
Midden: Sander ter Harmsel, Manu Isa (82. Gerwin Schalk) en Nick Hoekstra
Voor: Maarten Dangremond, Erwin Looms (40. Jelte van der Berg) en Hubert Dijk
That's all folks!
pi_30245366
niet echt een verslag maarjah.
en deze keer was het spel van genemuiden niet saai.
was zeer prettig om naar te kijken.

Zaterdag 3 september 2005

Sportclub Genemuiden - Drachtster Boys 3-1 (2-1)

Sportclub Genemuiden opent het seizoen met een overwinning.

Score verloop: 1-0 1e min, Gerald kreuze, 3e min. Klaas Johan Knevelman 2-0, 39e min. Sander Hartman 2-1, 50e min. Klaas Johan Knevelman 3-1.

Gele Kaarten: Rainier Resokario (Sportclub Genemuiden) Theo Los, Remy Tjassing (Drachtster Boys).

Toeschouwers: 500

Scheidsrechter : Dhr J. Boerema

Opstelling Sportclub Genemuiden: Albert Flier, Berry Halfwerk, Rainier Resokario, Tymen Brouwer, Henk Eenkhoorn, Klaas Johan Knevelman, Bjorn Schilder, Marchel Visscher (46e min Herman Jansen) Gerald Kreuze (30e min. Gijs van Dijk) martijn Jansen, Wiljan Katteneberg.

Foto's van de wedstrijd:

Trainer van SC-GENEMUIDEN Gerry Hamstra

opkomst van de spelers niet erg duidelijk

Klaas Johan Knevelman in duel met een speler van drachtster boys

Doelpunt voor SC-GENEMUIDEN

Henk Lindeboom - Martijn Jansen - Klaas Johan Knevelman - Tymen Brouwer

Aanval van SC-GENEMUIDEN

Aanval#2

Berry Halfwerk (SC-GENEMUIDEN) verdedigd

BJorn Schilder

pi_30245769
Bjorn Schilder is ex-FC Groningen toch?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30245920
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bjorn Schilder is ex-FC Groningen toch?
jah dat klopt 7 jaar heeft daar gespeeld en bij BV Veendam 2 jaar
pi_30247892
Waren de Drachtster Boys erg matig?
That's all folks!
pi_30247918
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Waren de Drachtster Boys erg matig?
Dat moet wel, anders verlies je niet van Genemuiden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30261084
Precies. Vaduz, maak jij het lijstje ex-profs in C of zal ik dat doen? Altijd aardig, zo'n overzichtje.
www.thuisuiteten.nl
pi_30261271
Als jij dit lijstje van vorig jaar: Hoofdklasse C Zaterdag seizoen 2004/2005 even wil nalopen graag.
That's all folks!
pi_30262019
Ja, dan kijk ik straks wel even zelf.
www.thuisuiteten.nl
pi_30287793
Excelsior kan minimaal drie weken geen beroep doen op Looms, hij heeft een kneuzing aan z'n ribben. Dat wordt wat improviseren voorin omdat Scheppink ook nog even out is.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')