abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30866492
Zo kun je het wel zeggen, alleen zie ik hem niet graag week in week uit in het doel staan, daar komt hij wel tekort voor.
That's all folks!
pi_30866558
Dat is bij Hans uiteindelijk ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30886676
Weet iemand de voornaam van R Landman, Hengelo, scheids zaterdag hoofdklassen?

http://www.voetbalopzaterdag.com/?kaarten=1&scheids=R%2E%20Landman

Excelsior '31 toch nog gewonnen zie ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_30895583
Ja inderdaad. De Kampenaren hielden lang stand. Het was Maarten Dangremond die met een uitstekend genomen vrije trap Excelsior verdiend op voorsprong bracht. Even later schoot de stand-in van Looms, Scheppink de bevrijdende 0-2 binnen.

Martijn Beltman en nogmaals Peter Scheppink zorgden ervoor dat de punten verdiend meegingen naar Rijssen.
That's all folks!
pi_30895778
Mooi zo, jullie doen het volgens VoZ van alle favorieten het best.
www.thuisuiteten.nl
pi_30895976
Dat is leuk, het spel aan Excelsior kant was wederom niet goed. Dat moet beter willen we weer meedingen voor de titel.
That's all folks!
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:38:10 #258
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_30897118
de derby van het noorden eindigde in het voordeel van harkemase boys.
2 keer rood voor spelers van drachster boys, maar hb was gewoon 2 klassen beter.
zeer irritant publiek van Dr.boys, het leek wel alsof ze rellen probeerden uit te lokken ofzo.
pi_30897979
Het was te verwachten dat Harkema wel zou winnen, Drachtster Boys is niet wat. Ik baal er nog van dat Excelsior er daar niet een van de dertig kansen in kon krijgen. Dat rellen uitlokken zal wel uit pure frustratie zijn geweest.
That's all folks!
  zondag 25 september 2005 @ 13:52:30 #260
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30916067

Het gaat zeker lekker in Wierden al had de ploeg het gisteren erg lastig tegen tien Quickers. (Duncan van Moll was weggestuurd in de 56ste minuut) SVZW stond met 2-0 voor, Be Quick kwam terug tot 3-2. Vervolgens maakte Martijn Maris de 4-2 waardoor eigen doelpunt van Mulderije er ver in blessuretijd niet meer toe deed.

HHC had een makkelijke middag tegen Flevo Boys, de beste man aan HHC kant was Martijn Berger, hij scoorde driemaal.

ONS Sneek blijft het uitstekend doen, met goed voetbal werd Genemuiden eenvoudig aan de kant gezet. Sandor van der Heide trof tweemaal doel voor de Sneekers.

DOS Kampen verbaasde door WHC voor eigen publiek met 0-3 te verslaan. Het was ex-WHC spelers Joseph Kanyike die z'n oude ploeg pijn deed. Hij versierde de strafschop waar de 0-1 uit viel en tekende zelf de 0-2 aan.

Urk en ACV maakten er een spectakelstuk van. ACV begon erg sterk en stond met rust verdiend met 0-2 voor, even na rust was het de bonkige Smid die Urk dichterbij de Assenaren bracht. Tien minuten was het alweer 1-3. Door doelpunten In de 83 en 84ste minuut leek Urk alsnog een punt te pakken maar Jansma was het hier niet mee eens. Drie minuten maakte hij de winnende treffer voor ACV.

In een matte Friese derby tussen nieuwkomer Drachtster Boys en Harkemase Boys ging de ploeg uit Harkema met de winst aan de haal. Tegen de verhouding in scoorde ex-Harekiet Groenewold het eerste doelpunt van het duel, 1-0. Kort voor rust maakte Herder de gelijkmaker voor een beter spelend Harkema. In de tweede helft liep de ploeg van Pieter Bijl mede door de rode kaart van Eygelaar uit naar 1-3.
That's all folks!
pi_30917848
ik denk dat mijn eigen club hard onderuit gaat bij Excelsior 31 of er moet een verrasing bestaan.
winnen van Excelsior 31 word magtig moeilijk.. hoe genemuiden nu speelt stelt niks voor vanaf de wedstrijd tegen aswh speelt nog steeds niet zo goed
en tegen Excelsior 31 missen we weer een spits klaas johan knvelman rode kaart tegen ons sneek.
de kans dat genemuiden wint van Excelsior 31 is 25 % en misschien wel minder
pi_30917934
Ik hoop dat je gelijk hebt, ik verwacht wel dat Excelsior volgende week wint. Ze zijn het wel verplicht.
That's all folks!
pi_30920645
Ben benieuwd van wie deze tekst is:
In een matte Friese derby tussen nieuwkomer Drachtster Boys en Harkemase Boys ging de ploeg uit Harkema met de winst aan de haal. Tegen de verhouding in scoorde ex-Harekiet Groenewold het eerste doelpunt van het duel, 1-0. Kort voor rust maakte Herder de gelijkmaker voor een beter spelend Harkema. In de tweede helft liep de ploeg van Pieter Bijl mede door de rode kaart van Eygelaar uit naar 1-3.

-helemaal geen matte derby. Volle 90 minuten genoten en op het puntje van de tegel gestaan
-tegen de verhouding in?! Al in achtste minuut gescoord toen er nog nauwelijks verhoudingen waren, ja DB zelfs meest in de aanval was
-liep uit naar 1-3 mede door de rode kaart van Eijgelaar: nou die rooie kaart van E. viel al in de 28e minuut. Bedoelde ie soms de rode kaart van MG in de 81e minuut?
Verder klopt het allemaal.......
DB jeugd die zijn eigen accomodatie zit te mollen en inderdaad bij de uitgang alles en iedereen met iets roods loopt te zuigen en te provoceren. Heel wat werk aan de winkel voor schoolmeester Jansma.
That's all folks!
  zondag 25 september 2005 @ 18:53:37 #266
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30922626
SVZW doet het goed zeg. Excelsior ook gewonnen alleen maar goed voor de regio
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_30924362
Wij liggen weer op promotiekoers jongens
pi_30924473
Forza HHC ole ole
pi_30927656
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:57 schreef jpzegthallo het volgende:
Wij liggen weer op promotiekoers jongens
That's all folks!
  maandag 26 september 2005 @ 12:16:44 #270
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_30940524
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef BBGT8 het volgende:

DB jeugd die zijn eigen accomodatie zit te mollen en inderdaad bij de uitgang alles en iedereen met iets roods loopt te zuigen en te provoceren. Heel wat werk aan de winkel voor schoolmeester Jansma.
Idd hoe irritant was dat, ik kom zelf uit drachten maar ik was wel voor hb, wat voor sommige mensen onbegrijpelijk was maar ik riep van te voren al "de punten gaan mee naar harkema" en de punten werden makkelijk meegegeven.
pi_30940567
Komen dat soort dingen vaker voor bij Drachtster Boys?
That's all folks!
  maandag 26 september 2005 @ 12:44:05 #272
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_30941108
ik kom d'r niet zo vaak eerlijk gezegd omdat ik zelf zaterdag ook voetbal, maar ik hoor er niet zoveel over zeg maar.
maar de afgelopen jaren was het steeds wel "raak"tussen hb en db om verschillende redenen zoals een scheids die 10 minuten langer laat doorspelen en dan in de laatste minuut scoort db de gelijkmaker.

Maar ik denk dat die lui d'r anders niet bij waren, maar omdat dit DE derby is in deze omgeving komen er veel meer mensen op af.
ook dat soort volk.
pi_30950884

Voor de andere 190 foto's van de HB hoffotograaf zie:
http://www.pwfotosite.tk/

1. Sandor van der Heide (ONS Sneek) 5
2. Klaas Johan Knevelman (SC Genemuiden) 4
3. Martijn Berger (HHC), Arjan ten Hove (DOS Kampen), Maarten Dangremond (Exc'31), Tony Alberda (H. Boys), Floris Buitenhuis (HHC) 3
That's all folks!
pi_30980434
Dangremond verrassend sterk aan het seizoen begonnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30988690
De meest multifunctionele speler van de selectie is tot nu toe goud waard voor ons.
That's all folks!
pi_31023711
Dit forum heeft wel een echt hoog Excelsior '31 gehalte. Waarom niet gewoon bij Keizer en Alwetende Sanderman's only site aangeschoven?

Veel blessures bij HHC Hardenberg lees ik: wie dan precies? En waarom gaat alles over links bij HHC? Doet de r.kant voor spek en bonen mee?
Een hoog Excelsior gehalte valt wel mee toch? Ik kan er ook weinig aan doen dat mijn club goed gevolgd wordt hier. Tegenwicht zou fijn zijn, graag zelfs. Maar de Hoofdklasse C volgers zijn schaars hier.
That's all folks!
pi_31024001
What abt die Sanderman site en dat forum? Daar laten jullie je niet (meer) zien dan?
Over 'jullie' kan je niet spreken in dit geval, ik ben de enige Excelsioor hier. En op dat forum (Excelsior31.nl bedoel je?) gebeurt er weinig en de sfeer is er ook niet altijd oke, vind ik het hier leuker.
That's all folks!
pi_31026665
Geachte heer Vaduz: waar ben je nou in je onderstaande analyse/prognose tot nu toe in de fout gegaan? Goed komen zal 't niet meer dit seizoen met zo'n achterstand alreeds.

WHC: De ploeg die vorig jaar kampioen worden als doel had gesteld heeft het doel voor dit seizoen niet gewijzigd. Ook de WHC selectie is nagenoeg in tact is gebleven. Het goed ingespeelde team, met ex-prof Jochem de Weerdt in voorste linie is ook dit jaar zeker een kanshebber om aan het eind van de competitie bovenaan te staan. De nieuwe trainer Jan Peters mag voortborduren op het goede werk van succestrainer Bert Ebbens die naar Spakenburg is vertrokken. In de voorbereiding haalde de ploeg het nieuws door het nipte verlies van Ajax (3-4). Dit geeft wel aan dat het een ploeg is om rekening mee te houden.
Dat is ook het leuke aan een prognose, je kan er wel eens flink naast zitten. Zo zet ook Genemuiden de slechte lijn van vorig jaar door, ik dacht dat ze het dit seizoen weer op de rails zouden krijgen. Bij SVZW daarentegen zit ik er op het moment niet bepaald naast.

De prestaties van WHC vallen enorm tegen inderdaad. Je kunt nu merken hoe belangrijk Ebbens was, die deze kwalitatief goede selectie uitstekend liet voetballen. Peters lukt dat nog niet op die manier. WHC mist ook de creatieve Kanyike die nu bij DOS Kampen speelt.
That's all folks!
pi_31029739
.Kortom je hebt ze zelf nog niet zien spelen. Ik inmiddeldels 2x
Ik voetbal zelf, dus nee. Ik zie enkel de thuiswedstrijden van Excelsior en lees zo hier en daar een wedstrijdverslag van de andere wedstrijden op internet. Voor het seizoen had jij ook niet kunnen voorspellen dat WHC zo slecht zou starten, toch?
That's all folks!
pi_31032282
mm. De lijn vanaf feb 05 is anders wel duidelijk. Ok, laatste comp. dag mochten ze van Excelsior '31, van een fantasieelftal winnen maar anders was het kommer en kwel.
Brems, Tijssen en Bols allemaal over-the-hill. Probleem voor iedere trainer, hoe hij ze dat
slechte nws gaat vertellen. Die schreeuwen moord en brand want voelen zich nog steeds
de big shots. Nee dus. Keeper ondermaats. de Weerdt is, sinds zijn eeuwigdurende ver-
bintenis, hopeloos uit vorm en iedere tegenstander en scheids kent langzamerhand zijn truckjes
nu wel. Schade us....

Extra info af en toe van jouw kant zou ook leuk zijn.
That's all folks!
pi_31034986
WHC
..en dat heb ik het niet over de trainer Jeroen P, gehad. Heeft bij SDCP genoeg laten zien wat voor soort hij voorstaat: oorlog. (Wat kun je anders van een beroepsmilitair verwachten). Niet erg aangenaam dus. Grevengoed bij SDCP weggehaald die na zijn Portugese avontuur nooit meer op zijn oude scoringsniveau is terug gekomen. Hij miste zijn maatjes als vd Bremer en Iesberts.
Geen toegevoegde waarde voor WHC. Peters haalt de winter niet bij WHC.
That's all folks!
pi_31036232
Gaat lekker dan daar.

En Vaduz is de enige Excelsioraan idd.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 september 2005 @ 19:57:08 #290
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31036497
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:12 schreef bbgt het volgende:
.Kortom je hebt ze zelf nog niet zien spelen. Ik inmiddeldels 2x
Mag ik je aanraken?
pi_31089020
Harkemase Boys - HHC Hardenberg 2-0 (1-)
1-0 Patrick Goedhart; 2-0 Tony Alberda.
rood: René de Visscher (HHC)
er dus wel een wonder gekomen.
pi_31091563
Gefeliciteerd Hayder.

Excelsior had het verlies helemaal aan zichzelf te danken vanmiddag. In de eerste helft hadden we de wedstrijd al in het slot moeten gooien, maar de aanvallers gingen ontzettend laks met de mogelijkheden om.

Genemuiden daarentegen strafte alle missers genadeloos af. Vooral de eerste net voor rust was erg mooi. Net na rust kopte Jarno Beltman de verdiende gelijkmaker binnen. Een stormloop zou volgen dacht ik, want voetballend was Genemuiden erg dramatisch bezig.

Maar toen werd een minuut later Maarten Dangremond eraf gestuurd, hij zou hebben nagetrapt hoorde ik. (sukkel!) Vanaf dat moment was Excelsior nog altijd de betere ploeg maar tot goede kansen kwam het niet. Een van de weinige counters van Genemuiden was wel gelijk dodelijk, wat ze bij ons achterin deden, geen idee, maar het leek nergens op. Men greep niet goed in.

Om toch nog een punt te pakken werd er vervolgens meer risico genomen en werd er achterin 1 op 1 gespeeld. Genemuiden wist hier na dom balverlies op het middenveld wel raad mee, 1-3.

Het wordt tijd dat Looms weer snel inzetbaar is, dan kan Scheppink weer naar achteren en de verdediging weer op een acceptabel peil brengen. Deze wedstrijd had gewoon gewonnen moeten worden...
That's all folks!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:22:13 #294
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31091621
hebben die koolraapjes gewonnen
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31091686
bedankt Vaduz
ik kan het nog steeds geloven dat genemuiden heeft gewonne
vaduz nog een vraagje was rtv oost ook aan het filmen van de wedstrijd?

JPm01 niet van die domme opmerkingen maken slaat nergens op
pi_31091993
JPM dolt een beetje met je, niks van aantrekken.

TV Oost was niet aanwezig.
That's all folks!
pi_31092735
De uitslagen en de stand na vandaag:

ONS gaat als een tierelier.
That's all folks!
pi_31092805
Echt verrassend, Genemuiden vond ik een waardeloos team. Het zit niet goed bij E'31, ook met de discipline heb ik het idee.
www.thuisuiteten.nl
pi_31092951
Ik heb ook een waardeloos Genemuiden gezien vanmiddag, aan de discipline ligt het overigens niet (dit is een incident). Wel aan het functioneren van het verdedigingsduo achterin. Hadden we maar twee Scheppinks, of gewoon Looms voorin. Genemuiden heeft 4 kansen gehad en drie daarvan lagen er in, schandalig verlies.
That's all folks!
pi_31092984
Maar er is toch veel onrust rond Golstein en Kwaak? Zal best doorwerken denk ik.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')