dat was domquote:
En ook zo "onverwacht".quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:beetje kinderachtig om de hele tijd op Talpa af te gaan zitten geven
Ja. maar wel jammer dat een beetje administratie zoiets kan veroorzaken. Als het nog een kwestie is van "vergeten" who cares??quote:
Juist niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:beetje kinderachtig om de hele tijd op Talpa af te gaan zitten geven
Bedoel je de opmerking van Hugo dat ze wat meer positief moesten zijn ? Dat was niet de klacht van Talpa, maar van de KNVB.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:beetje kinderachtig om de hele tijd op Talpa af te gaan zitten geven
Humberto maakte anders toenet nog een opmerking over Studio Sport.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef 456 het volgende:
Gelukkig doet Talpa dat niet met Studio Sport.
Kvond het een prima uitzending.
Niet voor het eerst dat PSV administratief in de fout gaat, herinner me nog iets met RvN en Addo die niet op tijd aangemeld waren voor de Uefa Cup o.i.d.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja. maar wel jammer dat een beetje administratie zoiets kan veroorzaken. Als het nog een kwestie is van "vergeten" who cares??
Opzet was er niet in het spel toch?
waarom zou je dan regels hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja. maar wel jammer dat een beetje administratie zoiets kan veroorzaken. Als het nog een kwestie is van "vergeten" who cares??
Opzet was er niet in het spel toch?
haal RvN maar weg, dat was Addo, maargoed niemand is perfect dus zoiets kan gebeuren...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:46 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Niet voor het eerst dat PSV administratief in de fout gaat, herinner me nog iets met RvN en Addo die niet op tijd aangemeld waren voor de Uefa Cup o.i.d.
hij was de meest overschatte voetballer van Nederland en, v.Bommel moest in zijn plaats in Oranje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:52 schreef Radegast het volgende:
Wat zei Hugo Borst nou over Sneijder?
We hebben hier te maken met eren insider zo te horenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist niet.
De NOS maakt kwaliteit en weet waar ze over praten. Talpa maakt commerciele bagger en lullen maar wat in het rond!
Waarom? Iedereen kan zien dat de NOS mensen in hun programma's hebben die kennis hebben van voetbal. Bij Talpa is dat niet zo (Jack S, Humberto (beetje maybe) en Dennis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:12 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met eren insider zo te horen![]()
Die wist natuurlijk ook niet wat hij moest verwachten. Had ook niet het idee dat hij zich daar helemaal happy voelde, hoewel ik maar 10 minuten gezien heb.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
De enige met voetbalkennis was Gert-Jan Verbeek, snap alleen niet dat ie zich tot dat niveau verlaagt.
VI heeft het met gaten, is dat dan hoogstaand? beetje amusement mag wel hoor, het is maar een spelletje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef DrDentz het volgende:
ben blij dat ik dit heb gekeken ipv talpa, heb laatste stukje talpa gezien maar wat een shitschijt, beetje op duiven schieten met jack spijkerman
Er is voor mij een groot verschil tussen amusement en nieuws met een knipoog.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:12 schreef HeatWave het volgende:
beetje amusement mag wel hoor, het is maar een spelletje.
jawel, maar het is wel weer een gevalletje lekker schoppen tegen alles.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Er is voor mij een groot verschil tussen amusement en nieuws met een knipoog.
ja hoor, van mij welquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:20 schreef DrDentz het volgende:
huh? kijk er naar dan.. ik mag toch wel zeggen dat studio voetbal me meer interesseert dan schieten op duiven met jack spijkerman![]()
Kopspijkers zonder humor met reclameblokken van een minuut of 6?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef HeatWave het volgende:
De reclame is kut, toegegeven, maar verder vind ik het allemaal wel ok.
Hij weet meer dan Spijkerman, droplul.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:21 schreef DrDentz het volgende:
hugo borst is wel hoogstaand zeker, wijsneus![]()
Ik wel.quote:
Nou en? SV was er altijd al en daar keek iedereen naar, dat kan nu nog steeds. Je kan nu alleen kiezen, en CdS duurt langer dus je kan daar na SV nnog ff naar kijken. Je hoeft toch niet perse alles te zien?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel.
Dat Kut Talpa programmeert Kopspijkers tegenover Studio Voetbal.
Er zijn weinig mensen die de moeite nemen om beide programma's te bekijken.
Wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:30 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft toch niet perse alles te zien?
Dat kan alleen maar de kwaliteit ten goede komen, concurrentie is voor de consument altijd goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef OnlineGokker het volgende:
Het probleem van Studio Voetbal is nu wel dat ze iedere week voor goeie gasten moeten zorgen en hopen op relletjes zodat ze 3 kwartier kunnen vol lullen![]()
Concurentie is niet per definitie goed. Daarom zitten we nu met die kutzooi van Talpa opgescheept.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar de kwaliteit ten goede komen, concurrentie is voor de consument altijd goed.
opgescheept is subjectief, ik vind het verder niet erg op de reclame na. En wedstrijden kijk ik wel op versatelquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Concurentie is niet per definitie goed. Daarom zitten we nu met die kutzooi van Talpa opgescheept.
NEC-Utrecht, of whatever de openingswedstrijd voor de reclame was.
Gefeliciteerd, u bent de twintigduizendste abonnee,quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:37 schreef HeatWave het volgende:
En wedstrijden kijk ik wel op versatel.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:43 schreef DrDentz het volgende:
als ze achter elkaar kwamen keek ik ze allebei maar als ik moet kiezen kies ik voor hugo jah, en over "het is toch amusement!" jah duh! wat denk je dan, dat ik hier morgen een examen over krijg ofzo, natuurlijk is het amusement
Whahaha... ik snapte die opmerking al niet.... maar nadat ik het (opgenomen) Cafe de Sport heb gezien, was dat een briljante opmerking van Hugoquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef pascalheister het volgende:
Jammer dat Cees Geel niet kan, dat zou een hele leuke uitzending zijn geweest
Ik had het ook opgenomen, maar snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:59 schreef Greetings het volgende:
[..]
Whahaha... ik snapte die opmerking al niet.... maar nadat ik het (opgenomen) Cafe de Sport heb gezien, was dat een briljante opmerking van Hugo![]()
![]()
Studio Voetbal altijd.... Cafe de Sport niet echt.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het het nakijken waard morgen?
Cees Geel (ik kend hem ook niet) is een acteur die volgende week bij Cafe de Sport te gast is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het ook opgenomen, maar snap het nog steeds niet.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:07 schreef Greetings het volgende:
Hugo zei in Studio Voetbal: "we konden Cees Geel niet krijgen, dus hebben we maar Pierre van Hooijdonk" en daarmee maakte hij dus Cafe de Sport belachelijk
Dat snap ik ook niet helemaal.....het was ook nog niet gezegd op dat moment in Cafe de Sport namelijk.... maarja, hij heeft z'n bronnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe wist Hugo de studiogast van de concurent, trouwens![]()
En in absolute aantallen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Tweehonderd duizend kijkers meer dan Cafe De Sport
Cafe De Sport neigt meer naar amusement, Studio Voetbal is wel een puur praatprogramma.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:28 schreef MaxPower het volgende:
Hmm vind ik toch goede cijfers voor een praatprogramma.
Dat zou wel slim zijn ja, en Studio Sport naar 18.00quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:43 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoop het. Ik zie cafe de sport nog wel naar prime time verhuizen om de concurrentie met Studio Voetbal uit de weg te gaan.
jeejquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Tweehonderd duizend kijkers meer dan Cafe De Sport
goeie film, dat wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
cees geel een acteur
simon....
idd schandequote:Op maandag 15 augustus 2005 12:15 schreef mordradead het volgende:
dat is een notoir voetbalkenner!! dat je die niet kent zeg
[afbeelding]
(die rechter dus)
Precies! SV blijft voor mij de absolute favoriet en wat ik heb gezien van CDS sprak mij niet aan, daarnaast is de aanwezigheid van Jack Spijkerman een reden om maar niet te gaan kijken. De kijkcijfers van CDS zullen hopelijk snel omlaag gaan, zeker als de nieuwigheid eraf is, en het niveau zo _dramatisch_ laag blijft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Cafe De Sport neigt meer naar amusement, Studio Voetbal is wel een puur praatprogramma.
Het gaat om de concurrentie en gezien de kwaliteit van gisteravond vermoed ik dat het snel zal dalen bij Talpa.
Mwa, ff wennen denk ik. Gisteren vond ik het niet bijzonder, want het grootste gedeelte van de tijd moest worden gebruikt om Leo bij te praten over de gebeurtenissen van de afgelopen voetbalweek. (of was dat de bedoeling?) Verder had ik het niet erg gevonden als Guus zich wat meer in het gesprek had gemengd, maar die was gisteren nog te chagrijnig van afgelopen zaterdag I guess.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef snellejelle het volgende:
wat vinden jullie van Leo Beenhakker in de uitzending elke week? ik vind het wel grappig allemaal
ik zou nog bijna voor CG kiezenquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht tot en met gisteren dat het van Muiswinkel ws vorige week
Verder een lekkere uitzending met voetbalkenners. Wat een verschil met dat koffietijdprogramma op TALPA. Volgende week kiezen tussen Cees Geel ( WTF ) en Pierre lijkt me een makkie.
Ik dacht echt tot midden zijn gesprekje zondag nog dat het een imitator was ...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef snellejelle het volgende:
wat vinden jullie van Leo Beenhakker in de uitzending elke week? ik vind het wel grappig allemaal
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik dacht echt tot midden zijn gesprekje zondag nog dat het een imitator was ...![]()
ik vind het juist van humor getuigen dat hij aan zoiets meedoetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die vent is echt een parodie van zichzelf geworden![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:06 schreef mordradead het volgende:
ik had liever cees geel aan de telefoon gezien
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik dacht echt tot midden zijn gesprekje zondag nog dat het een imitator was ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |