Er is nog altijd gewoon een contract. Wat jij zegt gaat op bij het afkopen daarvan, maar dan moet er wel een fatsoenlijk bod worden gedaan. Met jouw logica is PSV verplicht om Alex af te staan aan Chelsea als men vijf eurocent biedt, omdat het een positieverbetering is voor Alex.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:46 schreef Spideyman het volgende:
Kalou wil naar PSV, PSV wil Kalou. Niks tegen in te brengen.
Volgens de huidige wetgeving staat het een werknemer vrij van werkgever te wisselen mits in deze aan enkele voorwaarden wordt voldaan. De belangrijkste daarvan is positieverbetering.
PSV is het langst van alledrie de clubs zonder Europese prijs, en heeft ook de minste Europese prijzen behaald van de drie.quote:Dan is de vraag, is PSV een verbetering voor Kalou? Het lijkt me duidelijk dat PSV een verbetering is. PSV haalde de afgelopen 5, 10, 20 en zelfs 30 jaar aanzienlijk meer kampioenschappen en bekers dan Feyenoord én speelt dit seizoen voor de 11 keer in successie Champions League.
Feyenoord heeft aangegeven te willen onderhandelen bij een goed bod, en PSV heeft dat advies meermalen in de wind geslagen. Het is niet meer dan redelijk dat Feyenoord niet langer tijd en geld investeert in het bereiken van een overeenkomst die in principe sowieso al niet gewenst is, wanneer PSV blijk geeft niet serieus te onderhandelen.quote:De enige partij die hier fout zit is Feyenoord. Zij wil niet onderhandelen met PSV, is niet conform wetgeving bezig en speelt eigen rechter. Ik hoop dus ook van harte dat Kalou via een gerechtelijke manier een afscheid afdwingt van Feyenoord. Dit moet hij zelf doen, PSV kan dat niet afdwingen, slechts ondersteunen wat ze dus ook zullen doen. Dit heet zakelijk vernuft.

In alle werkvelden in Europa ligt de afspraak dat er geen ouderwetse dictatoriale werkgevers meer worden getolereerd. Dit is een recht die we sinds de industriele revolutie tot aan een aantal jaar terug in het voetbal niet kenden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag op het moment is: Heiligt het doel álle middelen?

PSV biedt meermalen een schijntje voor Kalou (maximaal 8 miljoen, in delen), en als Feyenoord aangeeft over dat bedrag niet eens te willen onderhandelen, omdat dat niets opschiet, roept PSV dat Feyenoord niet wil onderhandelen. Men laat zelf opzettelijk de boel vastlopen, en schuift de schuld in Rotterdamse schoenen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In alle werkvelden in Europa ligt de afspraak dat er geen ouderwetse dictatoriale werkgevers meer worden getolereerd. Dit is een recht die we sinds de industriele revolutie tot aan een aantal jaar terug in het voetbal niet kenden.
Daarnaast moet Kalou het allemaal zélf doen. PSV kan hem alleen juridisch advies geven en terecht want PSV komt op voor de werknemer. Natuurlijk zit daar ook een zakelijk belang in. Het verschil tussen een "Robben-achtig" bedrag en een door een rechter afgedwongen afkoopsom verschilt vast wel meer dan 5 miljoen. Bij zulke bedragen vind ik zonder meer dat dit middel het doel heiligt. En eigenlijk vind ik dat al te zwaar klinken, het is geen zonde ofzo.

Ik wist niet dat de EC dit in samenspraak zou hebben afgesproken met de FIFA. Heb je ook een bron?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier overheen gelezen...
[..].

Als ze écht weg willen, dan akn PSV ze niet tegenhouden. Dat was ook het geval bij Park, Lee en Ooijer. Van PSV mochten ze in principe voor de juiste prijs weg. Maar goed, dat heeft verder niks te doen met dit topic.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus we kunnen binnenkort ook wat zakelijk vernuft verwachten van Gomes, Bouma en Lucius?
Gezellige boel in Eindhoven

Nee, het stond in dit topic.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de EC dit in samenspraak zou hebben afgesproken met de FIFA. Heb je ook een bron?

PSV wil niet praten en ontkent de belangstelling. Dus PSV wil ze niet laten, waar sowieso Bouma en Lucius al gezegd hebben geinteresseerd te zijn in de eventuele aanbieding. PSV neemt dus de rol van Feyenoord over. Hetzelfde principe dus en dus een verband met dit topic.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als ze écht weg willen, dan akn PSV ze niet tegenhouden. Dat was ook het geval bij Park, Lee en Ooijer. Van PSV mochten ze in principe voor de juiste prijs weg. Maar goed, dat heeft verder niks te doen met dit topic.

Dat heeft alles te maken met dit topic. Voo de juiste prijs is hierin namelijk een zeer belangrijke zin. Het bod wat PSV neerlegt is dus in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als ze écht weg willen, dan akn PSV ze niet tegenhouden. Dat was ook het geval bij Park, Lee en Ooijer. Van PSV mochten ze in principe voor de juiste prijs weg. Maar goed, dat heeft verder niks te doen met dit topic.

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verder is het zo dat een biedende club niet zonder toestemming met een speler mag praten (en bij jeugdspelers is FIFA nog scherper hierin). Juridisch ondersteunen om contractbreuk te forceren is helemaal niet toegestaan en zal tot hele zware sancties van FIFA leiden.

Wat hij volgens mij bedoelt, is dat misschien in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs is, maar in zijn ogen wel. En daar ben ik het wel mee eens. Ik vind acht miljoen al van de gekken voor een speler die welgeteld één seizoen een behoorlijk niveau draait, waarin hij zelfs wisselvallig presteert. Zeker als PSV, zoals Hiddink zegt, een doorverkooppercentage erbij doet, is acht miljoen al te veel vind ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met dit topic. Voo de juiste prijs is hierin namelijk een zeer belangrijke zin. Het bod wat PSV neerlegt is dus in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs.

Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt, Feyenoord wil een bepaald bedrag hebben dan wanneer een club dat niet wil betalen is het jammer. En dan moet het gewoon over zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Wat hij volgens mij bedoelt, is dat misschien in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs is, maar in zijn ogen wel. En daar ben ik het wel mee eens. Ik vind acht miljoen al van de gekken voor een speler die welgeteld één seizoen een behoorlijk niveau draait, waarin hij zelfs wisselvallig presteert. Zeker als PSV, zoals Hiddink zegt, een doorverkooppercentage erbij doet, is acht miljoen al te veel vind ik

Inderdaad. Tenzij Feyenoord een buitenproportioneel hoge som eist, maar dan moet je denken aan veertig miljoen en geen achttien.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt, Feyenoord wil een bepaald bedrag hebben dan wanneer een club dat niet wil betalen is het jammer. En dan moet het gewoon over zijn.

Ik ben niet verantwoordelijk voor reacties in het PSV-topic. Daarnaast is er nog veel onduidelijkheid over de interesse in Bouma en Lucius, het schijnt namelijk zo te zijn dat hun zaakwaarnemers zelf op pad zijn gegaan om de spelers aan te bieden in Engeland, en dat verhaal wordt ook al weer aangevochten. Eerst maar even afwachten wat er nou precies aan de hand is. Natuurlijk zie ik ze niet graag gaan, net zoals dat het geval waas met Ji-Sung Park. Maar je moet ook kunnen inzien dat het beter is voor de ontwikkeling van een speler, Hiddink zag dat en deed met pijn in het hart afstand van Ji-Sung.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PSV wil niet praten en ontkent de belangstelling. Dus PSV wil ze niet laten, waar sowieso Bouma en Lucius al gezegd hebben geinteresseerd te zijn in de eventuele aanbieding. PSV neemt dus de rol van Feyenoord over. Hetzelfde principe dus en dus een verband met dit topic.
Wanneer de rollen omgedraaid zijn, had je niet precies hetzelfde gereageerd. Wanneer PSV in de rol van Feyenoord had gezeten, had je het PSV topic eens door moeten lezen, 180 graden gedraaide reacties.

Ik had net toch nog miisselijkmakende woorden van jou gezien, waar je vertelde dat je je clubje prees dat het Kalou wil forceren naar de rechter te stappen. Je vond het schitterend dat je clubje zover wilde gaan en prees het alom.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:19 schreef JustJunior het volgende:
[..]Als dit waar is, waar is PSV dan in hemelsnaam mee bezig? Moeten ze uitkijken dat ze zich niet de vingers branden.
Rob "Kijk, ik heb mijn zonnebank nog steeds" Westerhof heeft al verklaard niet mee te willen werken aan een tranfser van Gomes, terwijl die bij sommige nadrukkelijk in de belangstelling staat. Daarnaast deed hij de geruchten van Bouma en Lucius af als fabeltjes, terwijl Lucius op VI.nl toch écht het omgekeerde beweert...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor reacties in het PSV-topic. Daarnaast is er nog veel onduidelijkheid over de interesse in Bouma en Lucius, het schijnt namelijk zo te zijn dat hun zaakwaarnemers zelf op pad zijn gegaan om de spelers aan te bieden in Engeland, en dat verhaal wordt ook al weer aangevochten. Eerst maar even afwachten wat er nou precies aan de hand is. Natuurlijk zie ik ze niet graag gaan, net zoals dat het geval waas met Ji-Sung Park. Maar je moet ook kunnen inzien dat het beter is voor de ontwikkeling van een speler, Hiddink zag dat en deed met pijn in het hart afstand van Ji-Sung.

Precies, de markt is al jaren niet meer zo dat er tientallen miljoenen worden neergelegd voor spelers, Chelsea en Real daargelaten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Wat hij volgens mij bedoelt, is dat misschien in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs is, maar in zijn ogen wel. En daar ben ik het wel mee eens. Ik vind acht miljoen al van de gekken voor een speler die welgeteld één seizoen een behoorlijk niveau draait, waarin hij zelfs wisselvallig presteert. Zeker als PSV, zoals Hiddink zegt, een doorverkooppercentage erbij doet, is acht miljoen al te veel vind ik

Ik hoop het, dan leren ze het meteen af.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:19 schreef JustJunior het volgende:
[..]Als dit waar is, waar is PSV dan in hemelsnaam mee bezig? Moeten ze uitkijken dat ze zich niet de vingers branden.

Je kunt gewoon iemand aan zijn contract houden als je dat wil. PSV heeft het afgelopen seizoen goed gedaan, maar om nou meteen te zeggen dat het dan een positieverbetering is? Nah, dacht het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]

Wsl geleend van v.d. Herik.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:30 schreef Tomasso het volgende:
Rob "Kijk, ik heb mijn zonnebank nog steeds" Westerhof

Precies, je kan niets garanderen. Het is immers voetbal.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kunt gewoon iemand aan zijn contract houden als je dat wil. PSV heeft het afgelopen seizoen goed gedaan, maar om nou meteen te zeggen dat het dan een positieverbetering is? Nah, dacht het niet.

Jorien gaat gewoon zelf op pad met z'n boot naar de zonnige plekken der aardequote:

Het gaat er niet om wat jij vindt, het gaat erom wat de rechthebbende vindt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef JustJunior het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt.
Tuurlijk gaat het niet om mijn meningquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij vindt, het gaat erom wat de rechthebbende vindt.
Nee. PSV staat in haar recht om aan te dringen op een transfer, zolang dit legaal gebeurt.quote:En dan moet het gewoon over zijn.

Nee twi, zo werkt dat tegenwoordig niet meer, snap dat dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:41 schreef twi het volgende:
[..]

Daar heb ik mijn twijfels over.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:42 schreef JustJunior het volgende:
Nee. PSV staat in haar recht om aan te dringen op een transfer, zolang dit legaal gebeurt :w

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kunt gewoon iemand aan zijn contract houden als je dat wil. PSV heeft het afgelopen seizoen goed gedaan, maar om nou meteen te zeggen dat het dan een positieverbetering is? Nah, dacht het niet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:46 schreef Spideyman het volgende:
(....)
Dan is de vraag, is PSV een verbetering voor Kalou? Het lijkt me duidelijk dat PSV een verbetering is. PSV haalde de afgelopen 5, 10, 20 en zelfs 30 jaar aanzienlijk meer kampioenschappen en bekers dan Feyenoord én speelt dit seizoen voor de 11 keer in successie Champions League.
(....)

Als ze 'm dan niet aan je geven, moet je er maar een juridische zaak van makenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee twi, zo werkt dat tegenwoordig niet meer, snap dat dan.
Daarom ga ik morgen ook naar de Media Markt waar ik de nieuwe Philips tv ga kopen voor 10 eurootjes. Want tja, bij mij thuis op een tv meubel is natuurlijk een behoorlijke positieverbetering. Daarnaast zal hij ook nog eens vaker gebruikt worden. Aan het mooiste is dat ik de prijs bepaal!
Zo doen ze dat toch in eindhoven

Bedankt voor je bijdrage noca. Jammer dat je niet in staat bent tot een fatsoenlijke discussie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn twijfels over.
Daarnaast begin ik door dit incidentje PSV toch een behoorlijke kutclub te vinden, maar dat terzijde

Kun je even een bron geven waarin PSV roept dat Kalou in staking moet? Enzo?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering wat is PSV misselijkmakend bezig, maar roepen dat Kalou in staking moet enzo. Dit soort praktijken verdienen een flinke tik op de vinger van de KNVB,Uefa of de FIFA.

Juist.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Als ze 'm dan niet aan je geven, moet je er maar een juridische zaak van maken

Jaloezie ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage noca. Jammer dat je niet in staat bent tot een fatsoenlijke discussie.
Ik lees in dit topic eigenlijk meer jaloezie dan echte argumenten. Wat een huilies zeg!![]()

Spits/Metro welke datum weer ik niet precies meer, maar staken stond er ook niet zo direct in wel dat Kalou moest gaan dwarsliggen enzv vind ik al onder staken vallen. Trouwens PSV roept ook dat Kalou maar naar de rechter moet stappen enzv.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je even een bron geven waarin PSV roept dat Kalou in staking moet? Enzo?

Als ik me niet vergis hebben de PSV-ers het niet over een incidenteel CL-succesje. De positieverbetering zie je vooral aan het aantal kampioenschappen van de afgelopen jaren, en het feit dat PSV altijd CL speelt, Feyenoord niet. Tel daarbij op dat Kalou gelijk dít seizoen CL zou kunnen spelen met PSV en hij een stuk meer zal gaan verdienen (zelfs als hij bij Feyenoord zou bijtekenen) en er is m.i. sprake van een positieverbeteringquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Juist.
Maar Spideyman, een record aantal keer de eerste ronde van de C(?)L eruit flikkeren en dan 1 keertje er eens doorheen komen noem ik nog niet echt denderend. Lijkt mij meer een "one-day-fly" succesje.
Feyenoord daarintegen doet vaak wel wat langer mee in Europa en nationaal spelen ze ook elke keer in de bovenste regionen...
Niet gelijk zo arrogant worden als je eens een keertje door de eerste ronde heen komt hoor...

Spits / Metroquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Spits/Metro welke datum weer ik niet precies meer, maar staken stond er ook niet zo direct in wel dat Kalou moest gaan dwarsliggen enzv vind ik al onder staken vallen. Trouwens PSV roept ook dat Kalou maar naar de rechter moet stappen enzv.
PSV is imo heel maar dan ook heel smerig bezig in deze zaak.

Als je mijn post goed doorleest zul je zien dat ik het CL succes van vorig jaar niet één keer noem. Ik zeg dat de prestaties van PSV in het nabije verleden (nou ja, zo'n 30 jaar) veel beter zijn dan die van Feyenoord. Tel de kampioenschappen en bekers maar eens op. Ergo, Kalou heeft een grotere kans om met PSV prijzen te winnen dan met Feyenoord.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Juist.
Maar Spideyman, een record aantal keer de eerste ronde van de C(?)L eruit flikkeren en dan 1 keertje er eens doorheen komen noem ik nog niet echt denderend. Lijkt mij meer een "one-day-fly" succesje.Feyenoord daarintegen doet vaak wel wat langer mee in Europa en nationaal spelen ze ook elke keer in de bovenste regionen...
Niet gelijk zo arrogant worden als je eens een keertje door de eerste ronde heen komt hoor...

Men zou dan eerder een JVC overnemen voor twee euro, eventueel hier een rechtszaak van maken, om vervolgens het logo aan te passen en de televisie na een jaar of twee te verpatsen als een Philips.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee twi, zo werkt dat tegenwoordig niet meer, snap dat dan.
Daarom ga ik morgen ook naar de Media Markt waar ik de nieuwe Philips tv ga kopen voor 10 eurootjes. Want tja, bij mij thuis op een tv meubel is natuurlijk een behoorlijke positieverbetering. Daarnaast zal hij ook nog eens vaker gebruikt worden. Aan het mooiste is dat ik de prijs bepaal!
Zo doen ze dat toch in eindhoven

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Daarnaast bepaald de club waarvan deze speler de waarde en niet de club die hem wil hebben!
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt.
Misschien eerst het topic lezen voordat je reageertquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:41 schreef twi het volgende:
[..]

Laten de Spits en Metro hun nieuws nu vaak baseren op betrouwbare bronnen, daarnaast waren het quotes van jullie voorzitter die in beide kranten precies hetzelfde stondenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:58 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Spits / MetroZullen we onze meningen over Kalou en "het vieze spelletje" van PSV baseren op betrouwbare bronnen? Volgens mij zijn we conclusies aan het trekken, terwijl niemand weet wat er precies gaande is.

Dan heb je volkomen gelijk dudequote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Laten de Spits en Metro hun nieuws nu vaak baseren op betrouwbare bronnen, daarnaast waren het quotes van jullie voorzitter die in beide kranten precies hetzelfde stonden

Dan mag je die even voor me opzoeken. Ik heb bijna alle media gelezen over de zaak Kalou en heb nergens gelezen dat PSV Kalou heeft opgedragen dwars te gaan liggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Spits/Metro welke datum weer ik niet precies meer, maar staken stond er ook niet zo direct in wel dat Kalou moest gaan dwarsliggen enzv vind ik al onder staken vallen. Trouwens PSV roept ook dat Kalou maar naar de rechter moet stappen enzv.

Waarom zou ik? Ik geef mijn mening op deze zaakquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:00 schreef JustJunior het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien eerst het topic lezen voordat je reageert

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik geef mijn mening op deze zaak.
En wel vreemd dat PSV wel de volle bak voor Robben eiste, maar nu Feyenoord dat wil voor Kalou ze ineens vinden dat ie dat niet waard is.

Gelukkig vergeet je voor het gemak even de UEFA Cup van Feyenoord.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als je mijn post goed doorleest zul je zien dat ik het CL succes van vorig jaar niet één keer noem. Ik zeg dat de prestaties van PSV in het nabije verleden (nou ja, zo'n 30 jaar) veel beter zijn dan die van Feyenoord. Tel de kampioenschappen en bekers maar eens op. Ergo, Kalou heeft een grotere kans om met PSV prijzen te winnen dan met Feyenoord.Niks arrogants aan, dat is de waarheid. Maar leuke stadionclub hoor, dat Feyenoord.

Ken je deze misschien dan ook nog?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe naief die PSV fans:
"Ons clubje is geen bedrijf, die zijn netjes en aardig tegen iedereen"
Mjah... totdat een concurent dus terecht moeilijk gaat doen.
Zoek gewoon een andere speler voor Kalou

En v/d Herik zegt NEE. (Ga geen foto van die gestapo gast zoeken) en dat is dan jammer he!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ken je deze misschien dan ook nog?
[afbeelding]
PSV is zakelijk altijd zeer scherp geweest.

Ze doen hun best maar, hoe lang willen ze voorlopig worden uitgesloten van transferperiodes en misschien wel europees voetbal? Een aardige boete zit er waarschijnlijk ook in als je de Fifa-regels overtreed. Misschien dat de KNVB ook nog een leuke straf in gedachte heeft. Van mij mag dit allemaal lekker doorgaan, want dan zitten er alleen maar nadelen aan voor de lampjes. En natuurlijk voor kalou mocht hij in eindhoven komen te voetballen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dan mag je die even voor me opzoeken. Ik heb bijna alle media gelezen over de zaak Kalou en heb nergens gelezen dat PSV Kalou heeft opgedragen dwars te gaan liggen.
Het enige wat PSV in de media heeft gebracht, is dat in een eventuele rechtszaak PSV Kalou van advies zal voorzien. Daarop hebben de begeleiders contact opgenomen met PSV. Het balletje rolt dus albron

Onvolwassen acties verdienen dan ook geen volwassen reacties.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef golfer het volgende:
Volwassen post weer, Kaap.
Enzo origineel om namen van clubs te verbasteren.

Eens. Ik hoop ook dat Provincieclub SV dit nu door blijft zetten. De winnaar en de verliezer is al bekend. Winnaar: Feyenoord, verliezer: psv (en Kalou z'n zaakwaarnemersquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar, hoe lang willen ze voorlopig worden uitgesloten van transferperiodes en misschien wel europees voetbal? Een aardige boete zit er waarschijnlijk ook in als je de Fifa-regels overtreed. Misschien dat de KNVB ook nog een leuke straf in gedachte heeft. Van mij mag dit allemaal lekker doorgaan, want dan zitten er alleen maar nadelen aan voor de lampjes. En natuurlijk voor kalou mocht hij in eindhoven komen te voetballen.
(Denk maar aan Mexes en AS Roma)

Dat de club misschien niet zo netjes bezig is, betekent niet meteen dat dit forum en de gebruikers daaronder hoeven te lijden. Want ik begin al bijna standaard over die ranzige pulp die je hier uitspuit heen te lezen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:34 schreef Kaap het volgende:
[..]
Onvolwassen acties verdienen dan ook geen volwassen reacties.

Mwah denk dat meer mensen hier diep in hun hart toch wel hopen op een stoeptegeltje tegen het raam waar Westerhof en Hiddink zitten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Misschien moet je eens proberen wat volwassener te discussieren dan je als een zielige puber cq diehard hooligan (:')) te laten gelden hier.

Met de meeste psv-ers kan je en wordt volwassen mee discussiëren, enkele uitzondering daar gelaten (iedereen weet wel wie bedoelt wordt), maar daar doelt hij ook niet op. Hij reageert ook niet op ze, het is een reactie op zich tegen 2 beleidsbepalers van psv.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:01 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat de club misschien niet zo netjes bezig is, betekent niet meteen dat dit forum en de gebruikers daaronder hoeven te lijden. Want ik begin al bijna standaard over die ranzige pulp die je hier uitspuit heen te lezen.
Misschien moet je eens proberen wat volwassener te discussieren dan je als een zielige puber cq diehard hooligan (:')) te laten gelden hier.

Mwah er zijn wel meer mensen hier die het diep in hun hart niet erg zouden vinden als Hiddink en Westerhof, zodra ze 11 december Rotterdam binnenrijden, even flink schrikken van bijvoorbeeld een stoeptegel tegen de ramen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:01 schreef LuNaTiC het volgende:

ik zeg ook nergens dat ie andere forumgebruikers aanvalt, maar met 'lijden' bedoel ik meer de manier waarop ie post. Misschien ben ik wel de enige die zich er aan ergert, maar ik krijg altijd ontzettende jeuk bij dit soort 'kijk mij eens creatief overal tegen aantrappen op een 'crea' manier'. Ik kan het nauwelijks serieus nemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Met de meeste psv-ers kan je en wordt volwassen mee discussiëren, enkele uitzondering daar gelaten (iedereen weet wel wie bedoelt wordt), maar daar doelt hij ook niet op. Hij reageert ook niet op ze, het is een reactie op zich tegen 2 beleidsbepalers van psv.
Dit is gewoon een woede uitbarsting, vrij normaal lijkt mij zo...

Moet je het niet verpesten voor mijquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah er zijn wel meer mensen hier die het diep in hun hart niet erg zouden vinden als Hiddink en Westerhof, zodra ze 11 december Rotterdam binnenrijden, even flink schrikken van bijvoorbeeld een stoeptegel tegen de ramen.
Ja vréselijk triest en onvolwassen.![]()
![]()
![]()
Dan neem je het niet serieus...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:09 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik zeg ook nergens dat ie andere forumgebruikers aanvalt, maar met 'lijden' bedoel ik meer de manier waarop ie post. Misschien ben ik wel de enige die zich er aan ergert, maar ik krijg altijd ontzettende jeuk bij dit soort 'kijk mij eens creatief overal tegen aantrappen op een 'crea' manier'. Ik kan het nauwelijks serieus nemen.
edit: laten we maar weer ontopic gaan adners

Hij (Robben) was het blijkbaar waard. Chelsea was bereid om de gevraagde transfersom te betalenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik geef mijn mening op deze zaak.
En wel vreemd dat PSV wel de volle bak voor Robben eiste, maar nu Feyenoord dat wil voor Kalou ze ineens vinden dat ie dat niet waard is.

Dan hebben ze dus pech en blijft ie bij Feyenoord. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij (Robben) was het blijkbaar waard. Chelsea was bereid om de gevraagde transfersom te betalen. PSV heeft dus geen uit de lucht gegrepen bedrag gevraagd.
Robben was veel en veel verder in zijn ontwikkeling toen hij verkocht werd (Nederlands elftal, CL-ervaring). Kalou moet zich nog bewijzen. ¤ 18 miljoen voor Kalou is dan ook van de zotte. Dat zal niemand, zelfs Chelsea niet, ooit betalen voor Kalou.

Denk ik ook niet. Ik geef Kalou erg weinig kans in een eventuele arbitragezaak. Ik ben dan wel voor een komst van Kalou naar PSV maar niet ten koste van alles. Beide clubs zijn in mijn ogen niet erg netjes bezig met elkaar vind ik zelf dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:21 schreef Dylan Dog het volgende:
En natuurlijk wint Kalou die arbitragezaak niet.

Kan me niet voorstellen dat jij eronder lijdt als ik enige haat jegens PSV uit. Als je daar mentaal wel onder lijdt, wordt het mischien tijd je eens af te vragen of je mischien internet niet eens moet afschaffen, of overgaan op ADSL van de EO.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:01 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat de club misschien niet zo netjes bezig is, betekent niet meteen dat dit forum en de gebruikers daaronder hoeven te lijden. Want ik begin al bijna standaard over die ranzige pulp die je hier uitspuit heen te lezen.

Gepost door de alwetende Steefquote:Voor eenieder hier: Snap nou eens dat Kalou niet naar PSV wil, maar naar Chelsea. Daar komt-ie alleen nog niet in aanmerking voor een werkvergunning, maar als ie NL is (Tadaaa!) wel.
Hij wordt dus 2 jaar bij PSV gestald. Vandaar dat Feyenoord niets moet hebben van een doorverkooppercentage. 25% van 0 is nl. nog altijd 0.

Kalou is ook geen 18 waard, maar wel meer dan 8. In ieder geval gevoelsmatig voor Feyenoord want het is een belangrijke schakel in het huidige elftal.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij (Robben) was het blijkbaar waard. Chelsea was bereid om de gevraagde transfersom te betalen. PSV heeft dus geen uit de lucht gegrepen bedrag gevraagd.
Robben was veel en veel verder in zijn ontwikkeling toen hij verkocht werd (Nederlands elftal, CL-ervaring). Kalou moet zich nog bewijzen. ¤ 18 miljoen voor Kalou is dan ook van de zotte. Dat zal niemand, zelfs Chelsea niet, ooit betalen voor Kalou.

8 was ook geen eindbod.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:43 schreef Kaap het volgende:
[..]
Kalou is ook geen 18 waard, maar wel meer dan 8. In ieder geval gevoelsmatig voor Feyenoord want het is een belangrijke schakel in het huidige elftal.

Ik heb hetzelfde een aantal dagen terug ook al gepost. Dit is geen nieuwe info. Ik heb alleen Chelsea er niet bij betrokken.quote:

Op zich ben ik het eens met wat je zegt, ware het niet dat er weinig te bespreken valt. Hoe lang de soap duurt, zo simpel liggen de feiten:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:38 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Ik geef Kalou erg weinig kans in een eventuele arbitragezaak. Ik ben dan wel voor een komst van Kalou naar PSV maar niet ten koste van alles. Beide clubs zijn in mijn ogen niet erg netjes bezig met elkaar vind ik zelf dan.
PSV gaat wel erg ver in deze, verder dan ik verwachtte van PSV. Feyenoord stelt zich ook niet professioneel op als ze PSV niet eens willen ontvangen terwijl er wel toestemming is gegeven om te onderhandelen met andere clubs.
PSV wil blijkbaar door middel van de media een dialoog afdwingen met Feyenoord. Feyenoord blijft dit weigeren. Waarom niet gewoon elkaar ergens in den lande ontmoeten om deze zaak in allle rust te bespreekbaar te maken. Ga met elkaar om tafel zitten en praat dit uit. Maar wie ben ik.
De enige club die hier beter van wordt is Ajax. Ajax heeft zich nog nooit zo rustig kunnen voorbereiden op het komende seizoen.

Ja me hoela. Als je merkt dat het zó moeizaam gaat, en dat Feyenoord in principe de deur in het slot wil gooien, en je komt dán na al 1 of 2 keer (dat is niet helemaal duidelijk) eerder een bod te hebben gedaan, met 8 miljoen aanzetten, dan vind je óf Kalou echt niet meer waard dan dat (en dan is de deal over), óf je bent ordinair aan het provoceren.quote:

Omdat Feyenoord geen satteliet club is van de Russische maffiaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde een aantal dagen terug ook al gepost. Dit is geen nieuwe info. Ik heb alleen Chelsea er niet bij betrokken.
Vraag trouwens maar eens aan de alwetende Steef waarom hij dan nu naar PSV moet? Chelsea kan ook gewoon wachten totdat Kalou zijn contract over 2 jaar laat aflopen (zoals het er nu naar uitziet gaat hij niet bijtekenen) en dan kan hij voor niks naar Chelsea vertrekken met waarschijnlijk een NL-paspoort op zak. Voor dat paspoort kan hij ook bij Feyenoord blijven, hij alleen een andere leraar zoeken om zijn nederlands wat bij te spijkeren.

En PSV is ook een satellietclub van Barcelona, van Bommel is er gratis naar toegegaan en PSV heeft vorig seizoen Cocu teruggehaald van Barcelona, ziehier een connectie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord geen satteliet club is van de Russische maffiaEn psv wel
En er over 2 jaar bij het aflopen van het contract meer kapers op de kust zijn

"Lang zal 'ie niet leven, lang zal 'ie niet leven"?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
Jullie grote vrind, waar dit topic over gaat, is vandaag jarig en 20 geworden.
Ik neem aan dat dat uitgebreid gevierd gaat worden?![]()

Hij krijgt zijn paspoort pas in 2008 en zijn contract loopt af in 2007quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde een aantal dagen terug ook al gepost. Dit is geen nieuwe info. Ik heb alleen Chelsea er niet bij betrokken.
Vraag trouwens maar eens aan de alwetende Steef waarom hij dan nu naar PSV moet? Chelsea kan ook gewoon wachten totdat Kalou zijn contract over 2 jaar laat aflopen (zoals het er nu naar uitziet gaat hij niet bijtekenen) en dan kan hij voor niks naar Chelsea vertrekken met waarschijnlijk een NL-paspoort op zak. Voor dat paspoort kan hij ook bij Feyenoord blijven, hij moet alleen een andere leraar zoeken om zijn nederlands wat bij te spijkeren.

Is hier al gepost.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:30 schreef Jajong het volgende:
uit t Feyenoord topic, wat weer gequote is uit een ander Feyenoord forum.
[..]

Het lijkt mij toch echt dat ze hiermee verschrikkelijk over de schreef gaan. Ze doen godverdomme alsof Kalou al van hun is.quote:PSV onderzoekt juridische steun Kalou
PSV heeft 2 advocaten ingehuurd om te kijken of het Salamon Kalou via een arbitrage zaak onder zijn nog 2 jaar doorlopende contract bij Feyenoord uit kan krijgen.
Dit nadat PSV 7,5 en 8 miljoen plus een deel van de opbrengst in een doorverkoop voor Kalou heeft geboden Feyenoord heeft deze bedragen een lachertje afgedaan en aan PSV gevraagd geen contact meer op te nemen over een transfer van Kalou.

Proficiat met het breken van z'n benen als hij in aidshoven speeltquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog nieuws?
...... ben ik ff blij dat ik morgen op vakantie ga, zie ik daarna wel waar Kalou speelt.PROFICIAT SALOMON!

Wat ben je toch een stoere vent Tomassoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Proficiat met het breken van z'n benen als hij in aidshoven speelt(niet dat hij daar gaat spelen, daar niet van...)

Als hij die zaak dan verliest, gewoon bij Excelsior stallen voor 2 jaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:57 schreef PyTh het volgende:
Als Kalou er een zaak van maakt dan is ongeacht wie er wint zijn werksituatie bij feyenoord der mate verstoord dat het mij ondenkbaar lijkt dat hij dan nog voor feyenoord zal spelen.

Denken moet je aan een paard overlaten...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een stoere vent Tomasso![]()
Als Kalou er een zaak van maakt dan is ongeacht wie er wint zijn werksituatie bij Feyenoord der mate verstoord dat het mij ondenkbaar lijkt dat hij dan nog voor Feyenoord zal spelen.

Ben zo sterk als een paard, telt dat ook?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Denken moet je aan een paard overlaten...
En dat ik stoer ben weet ik, hoef je mij niet meer te vertellen hoor. Ik beschik over een enorm portie zelfkennis![]()

Het is niet zo zwart wit als jij en ik lezen in de media, PSV zal Kalou openlijk nergens o aansporen, wat er ondergronds gebeurt weet ik niet en bij mij is alleen bekend dat PSV het woord Arbitragecommissie in de mond genomen heeft en heeft aangegeven Kalou juridisch te ondersteunen als hij daartoe zou besluiten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]

De KNVB is niet bij machte om iets tegen PSV te ondernemen, dus daar houdt het snel op. En als Westerhof hierom niet op het verjaardagsfeestje van Kessler is uitgenodigd zal hem dat ook zijn reet roesten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar, hoe lang willen ze voorlopig worden uitgesloten van transferperiodes en misschien wel europees voetbal? Een aardige boete zit er waarschijnlijk ook in als je de Fifa-regels overtreed. Misschien dat de KNVB ook nog een leuke straf in gedachte heeft. Van mij mag dit allemaal lekker doorgaan, want dan zitten er alleen maar nadelen aan voor de lampjes. En natuurlijk voor kalou mocht hij in eindhoven komen te voetballen.
(Denk maar aan Mexes en AS Roma)

Als je je zó verweerdt als supporter zijnde ben je de naam supporter niet eens waard en dien je een stadionverbod voor het leven te ontvangen plus een gevangenisstraf van enkele jaren nadat je mishandeld bent door de ME.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah er zijn wel meer mensen hier die het diep in hun hart niet erg zouden vinden als Hiddink en Westerhof, zodra ze 11 december Rotterdam binnenrijden, even flink schrikken van bijvoorbeeld een stoeptegel tegen de ramen.
Ja vréselijk triest en onvolwassen.![]()
![]()
![]()

Ik hoop in elk geval dat dat bericht waar is, de zaak is te lang op z'n beloop geweest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:48 schreef Bartjaah het volgende:
Het BD bericht vandaag dat Hiddink helemaal niks weet van juridische hulp die PSV zou bieden. Hij vond dat Kalou en feyenoord het eerst maar samen moesten oplossen...

Wat verwacht je nou man? Dat we Hiddink en Westerhof gaan begroeten, vereeren en toezingen omdat we het zo goed vinden dat ze dmv juridische stappen Kalou overgenomen hebben?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je je zó verweerdt als supporter zijnde ben je de naam supporter niet eens waard en dien je een stadionverbod voor het leven te ontvangen plus een gevangenisstraf van enkele jaren nadat je mishandeld bent door de ME.

Ze hoeven van mij ook niet in elkaar geslagen te worden. Gewoon ff een stoeptegeltje, om ze te laten schrikken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:54 schreef Elgigante het volgende:
die weten oook wat voor gespuis zich Feyenoord-supoorter noemt en alleen op uit zijn hun eigen frustraties te botvieren en de club Feyenoord op die manier schade te berokkkenen.

Er is een tussenweg Kaap tussen verafgoden of een stoeptegel door zijn raam smijten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:14 schreef Kaap het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou man? Dat we Hiddink en Westerhof gaan begroeten, vereeren en toezingen omdat we het zo goed vinden dat ze dmv juridische stappen Kalou overgenomen hebben?
Verwacht je nou werkelijk dat een Feyenoordsupporter dat pikt? Vindt je eigenlijk zelf wel dat wij Feyenoordsupporters dat zouden moeten pikken?
We kunnen wel aflezen voor welke club jij bent...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |