abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29426705
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:46 schreef Spideyman het volgende:
Kalou wil naar PSV, PSV wil Kalou. Niks tegen in te brengen.

Volgens de huidige wetgeving staat het een werknemer vrij van werkgever te wisselen mits in deze aan enkele voorwaarden wordt voldaan. De belangrijkste daarvan is positieverbetering.
Er is nog altijd gewoon een contract. Wat jij zegt gaat op bij het afkopen daarvan, maar dan moet er wel een fatsoenlijk bod worden gedaan. Met jouw logica is PSV verplicht om Alex af te staan aan Chelsea als men vijf eurocent biedt, omdat het een positieverbetering is voor Alex.
quote:
Dan is de vraag, is PSV een verbetering voor Kalou? Het lijkt me duidelijk dat PSV een verbetering is. PSV haalde de afgelopen 5, 10, 20 en zelfs 30 jaar aanzienlijk meer kampioenschappen en bekers dan Feyenoord én speelt dit seizoen voor de 11 keer in successie Champions League.
PSV is het langst van alledrie de clubs zonder Europese prijs, en heeft ook de minste Europese prijzen behaald van de drie.

Zo kun je blijven redeneren. De ene Nederlandse topclub of de andere maakt weinig uit, zowel sportief als qua salaris.
quote:
De enige partij die hier fout zit is Feyenoord. Zij wil niet onderhandelen met PSV, is niet conform wetgeving bezig en speelt eigen rechter. Ik hoop dus ook van harte dat Kalou via een gerechtelijke manier een afscheid afdwingt van Feyenoord. Dit moet hij zelf doen, PSV kan dat niet afdwingen, slechts ondersteunen wat ze dus ook zullen doen. Dit heet zakelijk vernuft.
Feyenoord heeft aangegeven te willen onderhandelen bij een goed bod, en PSV heeft dat advies meermalen in de wind geslagen. Het is niet meer dan redelijk dat Feyenoord niet langer tijd en geld investeert in het bereiken van een overeenkomst die in principe sowieso al niet gewenst is, wanneer PSV blijk geeft niet serieus te onderhandelen.

En wat jij zakelijk vernuft noemt, is onbeschoft gedrag, en zal uiteindelijk averechts werken wanneer men de boel juridisch probeert te forceren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 4 augustus 2005 @ 17:59:41 #102
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29426723
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:48 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De belangrijkste vraag op het moment is: Heiligt het doel álle middelen?
In alle werkvelden in Europa ligt de afspraak dat er geen ouderwetse dictatoriale werkgevers meer worden getolereerd. Dit is een recht die we sinds de industriele revolutie tot aan een aantal jaar terug in het voetbal niet kenden.

Daarnaast moet Kalou het allemaal zélf doen. PSV kan hem alleen juridisch advies geven en terecht want PSV komt op voor de werknemer. Natuurlijk zit daar ook een zakelijk belang in. Het verschil tussen een "Robben-achtig" bedrag en een door een rechter afgedwongen afkoopsom verschilt vast wel meer dan 5 miljoen. Bij zulke bedragen vind ik zonder meer dat dit middel het doel heiligt. En eigenlijk vind ik dat al te zwaar klinken, het is geen zonde ofzo.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29426789
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:59 schreef Spideyman het volgende:

[..]

In alle werkvelden in Europa ligt de afspraak dat er geen ouderwetse dictatoriale werkgevers meer worden getolereerd. Dit is een recht die we sinds de industriele revolutie tot aan een aantal jaar terug in het voetbal niet kenden.

Daarnaast moet Kalou het allemaal zélf doen. PSV kan hem alleen juridisch advies geven en terecht want PSV komt op voor de werknemer. Natuurlijk zit daar ook een zakelijk belang in. Het verschil tussen een "Robben-achtig" bedrag en een door een rechter afgedwongen afkoopsom verschilt vast wel meer dan 5 miljoen. Bij zulke bedragen vind ik zonder meer dat dit middel het doel heiligt. En eigenlijk vind ik dat al te zwaar klinken, het is geen zonde ofzo.
PSV biedt meermalen een schijntje voor Kalou (maximaal 8 miljoen, in delen), en als Feyenoord aangeeft over dat bedrag niet eens te willen onderhandelen, omdat dat niets opschiet, roept PSV dat Feyenoord niet wil onderhandelen. Men laat zelf opzettelijk de boel vastlopen, en schuift de schuld in Rotterdamse schoenen.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:03:46 #104
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29426799
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Volgens mij heb je hier overheen gelezen...
[..]

.
Ik wist niet dat de EC dit in samenspraak zou hebben afgesproken met de FIFA. Heb je ook een bron?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:05:52 #105
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29426826
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus we kunnen binnenkort ook wat zakelijk vernuft verwachten van Gomes, Bouma en Lucius?

Gezellige boel in Eindhoven
Als ze écht weg willen, dan akn PSV ze niet tegenhouden. Dat was ook het geval bij Park, Lee en Ooijer. Van PSV mochten ze in principe voor de juiste prijs weg. Maar goed, dat heeft verder niks te doen met dit topic.
pi_29426858
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:03 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ik wist niet dat de EC dit in samenspraak zou hebben afgesproken met de FIFA. Heb je ook een bron?
Nee, het stond in dit topic.
Vandaar dat ik zei dat je erover heen had gelezen.. .
Dit was de betreffende post
-
pi_29426946
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:05 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Als ze écht weg willen, dan akn PSV ze niet tegenhouden. Dat was ook het geval bij Park, Lee en Ooijer. Van PSV mochten ze in principe voor de juiste prijs weg. Maar goed, dat heeft verder niks te doen met dit topic.
PSV wil niet praten en ontkent de belangstelling. Dus PSV wil ze niet laten, waar sowieso Bouma en Lucius al gezegd hebben geinteresseerd te zijn in de eventuele aanbieding. PSV neemt dus de rol van Feyenoord over. Hetzelfde principe dus en dus een verband met dit topic.

Wanneer de rollen omgedraaid zijn, had je niet precies hetzelfde gereageerd. Wanneer PSV in de rol van Feyenoord had gezeten, had je het PSV topic eens door moeten lezen, 180 graden gedraaide reacties.

Het gaat erom dat het belachelijk en dieptriest is, dat een club zo bizar ver wilt gaan, waar inprincipe gewoon een goede relatie is tussen de twee clubs voor een speler die amper een seizoen op HCE-niveau heeft gevoetbald. PSV is op het moment totaal niet afhankelijk van Kalou. Er kan nog van alles met Kalou gebeuren. Daarnaast is de enige reden om voor Kalou naar PSV te gaan, is het Nederlands paspoort. Wanneer hij al Nederlander was geweest, was hij allang naar het buitenland gegaan.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:17:15 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29427011
quote:

[..]

Dat heeft alles te maken met dit topic. Voo de juiste prijs is hierin namelijk een zeer belangrijke zin. Het bod wat PSV neerlegt is dus in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs.
pi_29427046
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verder is het zo dat een biedende club niet zonder toestemming met een speler mag praten (en bij jeugdspelers is FIFA nog scherper hierin). Juridisch ondersteunen om contractbreuk te forceren is helemaal niet toegestaan en zal tot hele zware sancties van FIFA leiden.
Als dit waar is, waar is PSV dan in hemelsnaam mee bezig? Moeten ze uitkijken dat ze zich niet de vingers branden.
pi_29427085
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:17 schreef twi het volgende:

[..]

Dat heeft alles te maken met dit topic. Voo de juiste prijs is hierin namelijk een zeer belangrijke zin. Het bod wat PSV neerlegt is dus in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs.
Wat hij volgens mij bedoelt, is dat misschien in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs is, maar in zijn ogen wel. En daar ben ik het wel mee eens. Ik vind acht miljoen al van de gekken voor een speler die welgeteld één seizoen een behoorlijk niveau draait, waarin hij zelfs wisselvallig presteert. Zeker als PSV, zoals Hiddink zegt, een doorverkooppercentage erbij doet, is acht miljoen al te veel vind ik
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:25:42 #111
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29427149
Ik vind PSV gewoon zielig bezig. Als Feyenoord Kalou niet wil verkopen, dan mag dat toch? Wat is een contract anders in godsnaam waard? En dat gezeik over positieverbetering. Sjongejonge, PSV vliegt er een keer NIET in de eerste ronde uit en ze doen meteen alsof het een Europese topclub is. Voor hetzelfde geld wordt PSV 4e in de 1e ronde en liggen ze er meteen uit, en speelt Feyenoord nog UEFA cup. Wat is in dit geval de beste positie?

Kijk, als Real Madrid of Chelsea of Inter op de stoep staan, dan kan je spreken van positieverbetering. Niet als een één of ander omhooggeschoten provincieclubje aanbelt.

PSV
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:25:57 #112
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29427154
Even iets heel anders.

Wie vind nou ècht dat Kalou een speler is voor PSV?

Ik denk dat ie na 2 wedstrijden op de bank zit omdat hij niet functioneert in het systeem van PSV. Noem je dat een vooruitgang voor hem?
pi_29427179
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Wat hij volgens mij bedoelt, is dat misschien in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs is, maar in zijn ogen wel. En daar ben ik het wel mee eens. Ik vind acht miljoen al van de gekken voor een speler die welgeteld één seizoen een behoorlijk niveau draait, waarin hij zelfs wisselvallig presteert. Zeker als PSV, zoals Hiddink zegt, een doorverkooppercentage erbij doet, is acht miljoen al te veel vind ik
Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt, Feyenoord wil een bepaald bedrag hebben dan wanneer een club dat niet wil betalen is het jammer. En dan moet het gewoon over zijn.
pi_29427226
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt, Feyenoord wil een bepaald bedrag hebben dan wanneer een club dat niet wil betalen is het jammer. En dan moet het gewoon over zijn.
Inderdaad. Tenzij Feyenoord een buitenproportioneel hoge som eist, maar dan moet je denken aan veertig miljoen en geen achttien.
pi_29427232
Is het bericht trouwens wel waar? Of is dit uit de dikke duim van een verslaggever gezogen?

Ik als PSV'er zie Kalou heel graag komen en ik vind het prima om het hard te spelen met een concurrent (doen ze in het buitenland ook!!), maar.........

- PSV moet geen arbitragezaak veroorzaken, dat veroorzaakt een slechte naam en een compleet verneukte (hiervoor zeer goede!!) relatie met Feyenoord.
- Als Kalou de zaak verliest loopt PSV enorm gezichtsverlies.

Ik vond het eigenlijk wel prima dat Ajax en Feyenoord de grote rivalen waren, terwijl PSV als lachende 3e de laatste decennia succesvoller is in de HCE.
Mijn wens is dat PSV er alles aan doet, maar wel fair en met open vizier! En dus niet de speler het laten oplossen via een rechtszaak.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:30:34 #116
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427243
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

PSV wil niet praten en ontkent de belangstelling. Dus PSV wil ze niet laten, waar sowieso Bouma en Lucius al gezegd hebben geinteresseerd te zijn in de eventuele aanbieding. PSV neemt dus de rol van Feyenoord over. Hetzelfde principe dus en dus een verband met dit topic.

Wanneer de rollen omgedraaid zijn, had je niet precies hetzelfde gereageerd. Wanneer PSV in de rol van Feyenoord had gezeten, had je het PSV topic eens door moeten lezen, 180 graden gedraaide reacties.
Ik ben niet verantwoordelijk voor reacties in het PSV-topic. Daarnaast is er nog veel onduidelijkheid over de interesse in Bouma en Lucius, het schijnt namelijk zo te zijn dat hun zaakwaarnemers zelf op pad zijn gegaan om de spelers aan te bieden in Engeland, en dat verhaal wordt ook al weer aangevochten. Eerst maar even afwachten wat er nou precies aan de hand is. Natuurlijk zie ik ze niet graag gaan, net zoals dat het geval waas met Ji-Sung Park. Maar je moet ook kunnen inzien dat het beter is voor de ontwikkeling van een speler, Hiddink zag dat en deed met pijn in het hart afstand van Ji-Sung.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:30:52 #117
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29427253
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:19 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Als dit waar is, waar is PSV dan in hemelsnaam mee bezig? Moeten ze uitkijken dat ze zich niet de vingers branden.
Ik had net toch nog miisselijkmakende woorden van jou gezien, waar je vertelde dat je je clubje prees dat het Kalou wil forceren naar de rechter te stappen. Je vond het schitterend dat je clubje zover wilde gaan en prees het alom.

Ben jij net zo veranderlijk als cultheld? Z'n broertje misschien?
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:30 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ik ben niet verantwoordelijk voor reacties in het PSV-topic. Daarnaast is er nog veel onduidelijkheid over de interesse in Bouma en Lucius, het schijnt namelijk zo te zijn dat hun zaakwaarnemers zelf op pad zijn gegaan om de spelers aan te bieden in Engeland, en dat verhaal wordt ook al weer aangevochten. Eerst maar even afwachten wat er nou precies aan de hand is. Natuurlijk zie ik ze niet graag gaan, net zoals dat het geval waas met Ji-Sung Park. Maar je moet ook kunnen inzien dat het beter is voor de ontwikkeling van een speler, Hiddink zag dat en deed met pijn in het hart afstand van Ji-Sung.
Rob "Kijk, ik heb mijn zonnebank nog steeds" Westerhof heeft al verklaard niet mee te willen werken aan een tranfser van Gomes, terwijl die bij sommige nadrukkelijk in de belangstelling staat. Daarnaast deed hij de geruchten van Bouma en Lucius af als fabeltjes, terwijl Lucius op VI.nl toch écht het omgekeerde beweert...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:32:21 #118
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427273
quote:

[..]

Precies, de markt is al jaren niet meer zo dat er tientallen miljoenen worden neergelegd voor spelers, Chelsea en Real daargelaten.
pi_29427282
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:19 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ik hoop het, dan leren ze het meteen af.
-
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:34:30 #120
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427305
edit
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:36:56 #121
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29427349
quote:

[..]

Je kunt gewoon iemand aan zijn contract houden als je dat wil. PSV heeft het afgelopen seizoen goed gedaan, maar om nou meteen te zeggen dat het dan een positieverbetering is? Nah, dacht het niet.
pi_29427366
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:30 schreef Tomasso het volgende:

Rob "Kijk, ik heb mijn zonnebank nog steeds" Westerhof
Wsl geleend van v.d. Herik.
-
pi_29427380
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef Noca het volgende:

[..]

Je kunt gewoon iemand aan zijn contract houden als je dat wil. PSV heeft het afgelopen seizoen goed gedaan, maar om nou meteen te zeggen dat het dan een positieverbetering is? Nah, dacht het niet.
Precies, je kan niets garanderen. Het is immers voetbal.
-
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:39:47 #124
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29427397
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wsl geleend van v.d. Herik.
Jorien gaat gewoon zelf op pad met z'n boot naar de zonnige plekken der aarde
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:41:10 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29427417
quote:

[..]

Het gaat er niet om wat jij vindt, het gaat erom wat de rechthebbende vindt.
pi_29427440
quote:

[..]

Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt.
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:41 schreef twi het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat het niet om mijn mening Ik geef alleen aan dat de bedragen die Feyenoord eist m.i. niet realistisch zijn, maar dat is hun goed recht.
quote:
En dan moet het gewoon over zijn.
Nee. PSV staat in haar recht om aan te dringen op een transfer, zolang dit legaal gebeurt.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:44:03 #127
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29427464
quote:

[..]

Nee twi, zo werkt dat tegenwoordig niet meer, snap dat dan.

Daarom ga ik morgen ook naar de Media Markt waar ik de nieuwe Philips tv ga kopen voor 10 eurootjes. Want tja, bij mij thuis op een tv meubel is natuurlijk een behoorlijke positieverbetering. Daarnaast zal hij ook nog eens vaker gebruikt worden. Aan het mooiste is dat ik de prijs bepaal!

Zo doen ze dat toch in eindhoven
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:44:06 #128
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29427466
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:42 schreef JustJunior het volgende:
Nee. PSV staat in haar recht om aan te dringen op een transfer, zolang dit legaal gebeurt :w
Daar heb ik mijn twijfels over.
Daarnaast begin ik door dit incidentje PSV toch een behoorlijke kutclub te vinden, maar dat terzijde
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:47:40 #129
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427526
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef Noca het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:46 schreef Spideyman het volgende:

(....)

Dan is de vraag, is PSV een verbetering voor Kalou? Het lijkt me duidelijk dat PSV een verbetering is. PSV haalde de afgelopen 5, 10, 20 en zelfs 30 jaar aanzienlijk meer kampioenschappen en bekers dan Feyenoord én speelt dit seizoen voor de 11 keer in successie Champions League.

(....)
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:48:18 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29427538
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Daarom ga ik morgen ook naar de Media Markt waar ik de nieuwe Philips tv ga kopen voor 10 eurootjes. Want tja, bij mij thuis op een tv meubel is natuurlijk een behoorlijke positieverbetering. Daarnaast zal hij ook nog eens vaker gebruikt worden. Aan het mooiste is dat ik de prijs bepaal!

Als ze 'm dan niet aan je geven, moet je er maar een juridische zaak van maken
pi_29427584
Tering wat is PSV misselijkmakend bezig, maar roepen dat Kalou in staking moet enzo. Dit soort praktijken verdienen een flinke tik op de vinger van de KNVB,Uefa of de FIFA.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:51:12 #132
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427591
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef Noca het volgende:

[..]

Daar heb ik mijn twijfels over.
Daarnaast begin ik door dit incidentje PSV toch een behoorlijke kutclub te vinden, maar dat terzijde
Bedankt voor je bijdrage noca. Jammer dat je niet in staat bent tot een fatsoenlijke discussie.

Ik lees in dit topic eigenlijk meer jaloezie dan echte argumenten. Wat een huilies zeg!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:52:36 #133
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427616
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering wat is PSV misselijkmakend bezig, maar roepen dat Kalou in staking moet enzo. Dit soort praktijken verdienen een flinke tik op de vinger van de KNVB,Uefa of de FIFA.
Kun je even een bron geven waarin PSV roept dat Kalou in staking moet? Enzo?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:52:38 #134
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29427617
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:48 schreef twi het volgende:

[..]

Als ze 'm dan niet aan je geven, moet je er maar een juridische zaak van maken
Juist.

Maar Spideyman, een record aantal keer de eerste ronde van de C(?)L eruit flikkeren en dan 1 keertje er eens doorheen komen noem ik nog niet echt denderend. Lijkt mij meer een "one-day-fly" succesje.
Feyenoord daarintegen doet vaak wel wat langer mee in Europa en nationaal spelen ze ook elke keer in de bovenste regionen...

Niet gelijk zo arrogant worden als je eens een keertje door de eerste ronde heen komt hoor...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:55:15 #135
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29427654
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:51 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage noca. Jammer dat je niet in staat bent tot een fatsoenlijke discussie.

Ik lees in dit topic eigenlijk meer jaloezie dan echte argumenten. Wat een huilies zeg!
Jaloezie ?

Waar moet ik in deze dan jaloers op zijn En ik mag gewoon mijn mening geven, en dat deed ik even in die post. Kun je daar niet tegen?

Voor de rest discussieer ik gewoon mee.
pi_29427666
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Kun je even een bron geven waarin PSV roept dat Kalou in staking moet? Enzo?
Spits/Metro welke datum weer ik niet precies meer, maar staken stond er ook niet zo direct in wel dat Kalou moest gaan dwarsliggen enzv vind ik al onder staken vallen. Trouwens PSV roept ook dat Kalou maar naar de rechter moet stappen enzv.

PSV is imo heel maar dan ook heel smerig bezig in deze zaak.
pi_29427676
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Juist.

Maar Spideyman, een record aantal keer de eerste ronde van de C(?)L eruit flikkeren en dan 1 keertje er eens doorheen komen noem ik nog niet echt denderend. Lijkt mij meer een "one-day-fly" succesje.
Feyenoord daarintegen doet vaak wel wat langer mee in Europa en nationaal spelen ze ook elke keer in de bovenste regionen...

Niet gelijk zo arrogant worden als je eens een keertje door de eerste ronde heen komt hoor...
Als ik me niet vergis hebben de PSV-ers het niet over een incidenteel CL-succesje. De positieverbetering zie je vooral aan het aantal kampioenschappen van de afgelopen jaren, en het feit dat PSV altijd CL speelt, Feyenoord niet. Tel daarbij op dat Kalou gelijk dít seizoen CL zou kunnen spelen met PSV en hij een stuk meer zal gaan verdienen (zelfs als hij bij Feyenoord zou bijtekenen) en er is m.i. sprake van een positieverbetering
pi_29427684
Daarnaast bepaald de club waarvan deze speler de waarde en niet de club die hem wil hebben!
pi_29427707
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Spits/Metro welke datum weer ik niet precies meer, maar staken stond er ook niet zo direct in wel dat Kalou moest gaan dwarsliggen enzv vind ik al onder staken vallen. Trouwens PSV roept ook dat Kalou maar naar de rechter moet stappen enzv.

Spits / Metro Zullen we onze meningen over Kalou en "het vieze spelletje" van PSV baseren op betrouwbare bronnen? Volgens mij zijn we conclusies aan het trekken, terwijl niemand weet wat er precies gaande is.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:58:04 #140
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427708
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Juist.

Maar Spideyman, een record aantal keer de eerste ronde van de C(?)L eruit flikkeren en dan 1 keertje er eens doorheen komen noem ik nog niet echt denderend. Lijkt mij meer een "one-day-fly" succesje.Feyenoord daarintegen doet vaak wel wat langer mee in Europa en nationaal spelen ze ook elke keer in de bovenste regionen...

Als je mijn post goed doorleest zul je zien dat ik het CL succes van vorig jaar niet één keer noem. Ik zeg dat de prestaties van PSV in het nabije verleden (nou ja, zo'n 30 jaar) veel beter zijn dan die van Feyenoord. Tel de kampioenschappen en bekers maar eens op. Ergo, Kalou heeft een grotere kans om met PSV prijzen te winnen dan met Feyenoord. Niks arrogants aan, dat is de waarheid. Maar leuke stadionclub hoor, dat Feyenoord.
pi_29427725
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Men zou dan eerder een JVC overnemen voor twee euro, eventueel hier een rechtszaak van maken, om vervolgens het logo aan te passen en de televisie na een jaar of twee te verpatsen als een Philips.

Gelukkig lukt het niet.
pi_29427740
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Daarnaast bepaald de club waarvan deze speler de waarde en niet de club die hem wil hebben!
quote:

[..]

Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt.
quote:

[..]

Misschien eerst het topic lezen voordat je reageert
pi_29427743
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:58 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Spits / Metro Zullen we onze meningen over Kalou en "het vieze spelletje" van PSV baseren op betrouwbare bronnen? Volgens mij zijn we conclusies aan het trekken, terwijl niemand weet wat er precies gaande is.
Laten de Spits en Metro hun nieuws nu vaak baseren op betrouwbare bronnen, daarnaast waren het quotes van jullie voorzitter die in beide kranten precies hetzelfde stonden
pi_29427790
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:00 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Laten de Spits en Metro hun nieuws nu vaak baseren op betrouwbare bronnen, daarnaast waren het quotes van jullie voorzitter die in beide kranten precies hetzelfde stonden
Dan heb je volkomen gelijk dude
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:04:05 #145
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427793
quote:

[..]

Dan mag je die even voor me opzoeken. Ik heb bijna alle media gelezen over de zaak Kalou en heb nergens gelezen dat PSV Kalou heeft opgedragen dwars te gaan liggen.

Het enige wat PSV in de media heeft gebracht, is dat in een eventuele rechtszaak PSV Kalou van advies zal voorzien. Daarop hebben de begeleiders contact opgenomen met PSV. Het balletje rolt dus al bron
pi_29427798
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:00 schreef JustJunior het volgende:

[..]

[..]

[..]

Misschien eerst het topic lezen voordat je reageert
Waarom zou ik? Ik geef mijn mening op deze zaak .

En wel vreemd dat PSV wel de volle bak voor Robben eiste, maar nu Feyenoord dat wil voor Kalou ze ineens vinden dat ie dat niet waard is .
pi_29427831
Hoe naief die PSV fans:

"Ons clubje is geen bedrijf, die zijn netjes en aardig tegen iedereen"

Mjah... totdat een concurent dus terecht moeilijk gaat doen.

Zoek gewoon een andere speler voor Kalou
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:09:22 #148
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427857
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

En wel vreemd dat PSV wel de volle bak voor Robben eiste, maar nu Feyenoord dat wil voor Kalou ze ineens vinden dat ie dat niet waard is .
pi_29427888
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:58 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Als je mijn post goed doorleest zul je zien dat ik het CL succes van vorig jaar niet één keer noem. Ik zeg dat de prestaties van PSV in het nabije verleden (nou ja, zo'n 30 jaar) veel beter zijn dan die van Feyenoord. Tel de kampioenschappen en bekers maar eens op. Ergo, Kalou heeft een grotere kans om met PSV prijzen te winnen dan met Feyenoord. Niks arrogants aan, dat is de waarheid. Maar leuke stadionclub hoor, dat Feyenoord.
Gelukkig vergeet je voor het gemak even de UEFA Cup van Feyenoord.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:11:51 #150
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427899
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe naief die PSV fans:

"Ons clubje is geen bedrijf, die zijn netjes en aardig tegen iedereen"

Mjah... totdat een concurent dus terecht moeilijk gaat doen.

Zoek gewoon een andere speler voor Kalou
Ken je deze misschien dan ook nog?

PSV is zakelijk altijd zeer scherp geweest.
pi_29427945
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:09 schreef Spideyman het volgende:

[..]

[afbeelding]

En nu?
pi_29427996
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:11 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ken je deze misschien dan ook nog?

[afbeelding]

PSV is zakelijk altijd zeer scherp geweest.
En v/d Herik zegt NEE. (Ga geen foto van die gestapo gast zoeken) en dat is dan jammer he!
  Moderator donderdag 4 augustus 2005 @ 19:20:45 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29428033
Er is goede, namelijk vrij recente jurisprudentie. Frank en Ronald Boer. Zij verloren hun arbitragezaak toen Ajax de broertjes aan hun contract hield terwijl zij naar Barcelona wilden.
Het verschil tussen Ajax en Barcelona is zowel op sportief gebied als op salarisgebied enkele malen groter dan dat tussen Feyenoord en Psv. Sterker nog: dat Psv een 'aanzienlijke positieverbetering' zou zijn, wordt door iedereen behalve de Psv-fans betwijfeld. Kortom: Kalou maakt geen schijn van kans. Als hij het al zou doen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_29428161
Ik was altijd in europese wedstrijden voor Nederlandse clubs. Ik weet wel zeker dat ik komend seizoen hoop dat elke keer PI$VLEK's tegenstander wint. Ik gun ze 0,0 succes nog.

Voorheen gunde ik PI$VLEK meer dan Ajax, nou bij deze draai ik dat om.

Waar ik dus bang voor ben is dat als er een rechtszaak kom en die valt in het voordeel van Chelsea, oh sorry zei ik dar hardop? PI$VLEK zelfs maar minder dan 8 miljoen hoeft te betalen. Dat zou echt schandalig zijn voor het nederlands voetbal en zodoende positioneert PI$VLEK zich in dezelfde positie als Chelsea, buitenstaander van de competitie.

Maar serieus, als bovenstaand doemscenario uitkomt, en Kalou voor 1 tot 5 miljoen van de rechter mag vertrekken naar PI$VLEK, dan hoop ik vanuit het diepste van mijn hart dat er enge fysieke dingen gaan gebeuren met Hiddink en Westerhof. Wat een smerig spelletje.

Je kan wel zien waarom die samenwerking tussen PI$VLEK en Chelski zo goed verloopt, Hiddink, Westerhoer en Mourinho hebben dezelfde ideeen over je concurrent bespelen. Smerige spelletjes.

PI$VLEK
pi_29428183
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:04 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dan mag je die even voor me opzoeken. Ik heb bijna alle media gelezen over de zaak Kalou en heb nergens gelezen dat PSV Kalou heeft opgedragen dwars te gaan liggen.

Het enige wat PSV in de media heeft gebracht, is dat in een eventuele rechtszaak PSV Kalou van advies zal voorzien. Daarop hebben de begeleiders contact opgenomen met PSV. Het balletje rolt dus al bron
Ze doen hun best maar, hoe lang willen ze voorlopig worden uitgesloten van transferperiodes en misschien wel europees voetbal? Een aardige boete zit er waarschijnlijk ook in als je de Fifa-regels overtreed. Misschien dat de KNVB ook nog een leuke straf in gedachte heeft. Van mij mag dit allemaal lekker doorgaan, want dan zitten er alleen maar nadelen aan voor de lampjes. En natuurlijk voor kalou mocht hij in eindhoven komen te voetballen.

(Denk maar aan Mexes en AS Roma)
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:31:32 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29428212
Volwassen post weer, Kaap.

Enzo origineel om namen van clubs te verbasteren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29428262
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef golfer het volgende:
Volwassen post weer, Kaap.

Enzo origineel om namen van clubs te verbasteren.
Onvolwassen acties verdienen dan ook geen volwassen reacties.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:53:33 #158
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29428613
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:30 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ze doen hun best maar, hoe lang willen ze voorlopig worden uitgesloten van transferperiodes en misschien wel europees voetbal? Een aardige boete zit er waarschijnlijk ook in als je de Fifa-regels overtreed. Misschien dat de KNVB ook nog een leuke straf in gedachte heeft. Van mij mag dit allemaal lekker doorgaan, want dan zitten er alleen maar nadelen aan voor de lampjes. En natuurlijk voor kalou mocht hij in eindhoven komen te voetballen.

Eens. Ik hoop ook dat Provincieclub SV dit nu door blijft zetten. De winnaar en de verliezer is al bekend. Winnaar: Feyenoord, verliezer: psv (en Kalou z'n zaakwaarnemers ). Provincieclub SV flinke straffen en alles is weer zoals het hoort .

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomasso op 04-08-2005 20:02:35 ]
pi_29428764
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:34 schreef Kaap het volgende:

[..]

Onvolwassen acties verdienen dan ook geen volwassen reacties.
Dat de club misschien niet zo netjes bezig is, betekent niet meteen dat dit forum en de gebruikers daaronder hoeven te lijden. Want ik begin al bijna standaard over die ranzige pulp die je hier uitspuit heen te lezen.

Misschien moet je eens proberen wat volwassener te discussieren dan je als een zielige puber cq diehard hooligan (:')) te laten gelden hier.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator donderdag 4 augustus 2005 @ 20:05:24 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29428842
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Misschien moet je eens proberen wat volwassener te discussieren dan je als een zielige puber cq diehard hooligan (:')) te laten gelden hier.
Mwah denk dat meer mensen hier diep in hun hart toch wel hopen op een stoeptegeltje tegen het raam waar Westerhof en Hiddink zitten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:05:28 #161
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29428843
quote:

[..]

Dat de club misschien niet zo netjes bezig is, betekent niet meteen dat dit forum en de gebruikers daaronder hoeven te lijden. Want ik begin al bijna standaard over die ranzige pulp die je hier uitspuit heen te lezen.

Met de meeste psv-ers kan je en wordt volwassen mee discussiëren, enkele uitzondering daar gelaten (iedereen weet wel wie bedoelt wordt), maar daar doelt hij ook niet op. Hij reageert ook niet op ze, het is een reactie op zich tegen 2 beleidsbepalers van psv.

Dit is gewoon een woede uitbarsting, vrij normaal lijkt mij zo...
  Moderator donderdag 4 augustus 2005 @ 20:08:20 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29428911
quote:
Mwah er zijn wel meer mensen hier die het diep in hun hart niet erg zouden vinden als Hiddink en Westerhof, zodra ze 11 december Rotterdam binnenrijden, even flink schrikken van bijvoorbeeld een stoeptegel tegen de ramen.

Ja vréselijk triest en onvolwassen.
pi_29428944
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Met de meeste psv-ers kan je en wordt volwassen mee discussiëren, enkele uitzondering daar gelaten (iedereen weet wel wie bedoelt wordt), maar daar doelt hij ook niet op. Hij reageert ook niet op ze, het is een reactie op zich tegen 2 beleidsbepalers van psv.

Dit is gewoon een woede uitbarsting, vrij normaal lijkt mij zo...
ik zeg ook nergens dat ie andere forumgebruikers aanvalt, maar met 'lijden' bedoel ik meer de manier waarop ie post. Misschien ben ik wel de enige die zich er aan ergert, maar ik krijg altijd ontzettende jeuk bij dit soort 'kijk mij eens creatief overal tegen aantrappen op een 'crea' manier'. Ik kan het nauwelijks serieus nemen.

edit: laten we maar weer ontopic gaan adners
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:11:13 #164
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29428964
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Mwah er zijn wel meer mensen hier die het diep in hun hart niet erg zouden vinden als Hiddink en Westerhof, zodra ze 11 december Rotterdam binnenrijden, even flink schrikken van bijvoorbeeld een stoeptegel tegen de ramen.

Moet je het niet verpesten voor mij
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:09 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

ik zeg ook nergens dat ie andere forumgebruikers aanvalt, maar met 'lijden' bedoel ik meer de manier waarop ie post. Misschien ben ik wel de enige die zich er aan ergert, maar ik krijg altijd ontzettende jeuk bij dit soort 'kijk mij eens creatief overal tegen aantrappen op een 'crea' manier'. Ik kan het nauwelijks serieus nemen.

edit: laten we maar weer ontopic gaan adners
Dan neem je het niet serieus...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:00:51 #165
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29429749
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Hij (Robben) was het blijkbaar waard. Chelsea was bereid om de gevraagde transfersom te betalen . PSV heeft dus geen uit de lucht gegrepen bedrag gevraagd.

Robben was veel en veel verder in zijn ontwikkeling toen hij verkocht werd (Nederlands elftal, CL-ervaring). Kalou moet zich nog bewijzen. ¤ 18 miljoen voor Kalou is dan ook van de zotte. Dat zal niemand, zelfs Chelsea niet, ooit betalen voor Kalou.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:08:01 #166
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29429888
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:00 schreef PirE het volgende:

[..]

Hij (Robben) was het blijkbaar waard. Chelsea was bereid om de gevraagde transfersom te betalen . PSV heeft dus geen uit de lucht gegrepen bedrag gevraagd.

Robben was veel en veel verder in zijn ontwikkeling toen hij verkocht werd (Nederlands elftal, CL-ervaring). Kalou moet zich nog bewijzen. ¤ 18 miljoen voor Kalou is dan ook van de zotte. Dat zal niemand, zelfs Chelsea niet, ooit betalen voor Kalou.
Dan hebben ze dus pech en blijft ie bij Feyenoord. Zo moeilijk is dat toch niet?
pi_29430118
Ik vind het ook raar hoor. Ook van Kalou trouwens.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29430222
En natuurlijk wint Kalou die arbitragezaak niet.
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:38:36 #169
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29430615
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:21 schreef Dylan Dog het volgende:
En natuurlijk wint Kalou die arbitragezaak niet.
Denk ik ook niet. Ik geef Kalou erg weinig kans in een eventuele arbitragezaak. Ik ben dan wel voor een komst van Kalou naar PSV maar niet ten koste van alles. Beide clubs zijn in mijn ogen niet erg netjes bezig met elkaar vind ik zelf dan.

PSV gaat wel erg ver in deze, verder dan ik verwachtte van PSV. Feyenoord stelt zich ook niet professioneel op als ze PSV niet eens willen ontvangen terwijl er wel toestemming is gegeven om te onderhandelen met andere clubs.

PSV wil blijkbaar door middel van de media een dialoog afdwingen met Feyenoord. Feyenoord blijft dit weigeren. Waarom niet gewoon elkaar ergens in den lande ontmoeten om deze zaak in allle rust te bespreekbaar te maken. Ga met elkaar om tafel zitten en praat dit uit. Maar wie ben ik.

De enige club die hier beter van wordt is Ajax. Ajax heeft zich nog nooit zo rustig kunnen voorbereiden op het komende seizoen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29430746
quote:

[..]

Kan me niet voorstellen dat jij eronder lijdt als ik enige haat jegens PSV uit. Als je daar mentaal wel onder lijdt, wordt het mischien tijd je eens af te vragen of je mischien internet niet eens moet afschaffen, of overgaan op ADSL van de EO.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:43:15 #171
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29430781
quote:
Voor eenieder hier: Snap nou eens dat Kalou niet naar PSV wil, maar naar Chelsea. Daar komt-ie alleen nog niet in aanmerking voor een werkvergunning, maar als ie NL is (Tadaaa!) wel.

Hij wordt dus 2 jaar bij PSV gestald. Vandaar dat Feyenoord niets moet hebben van een doorverkooppercentage. 25% van 0 is nl. nog altijd 0.
Gepost door de alwetende Steef
pi_29430792
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:00 schreef PirE het volgende:

[..]

Kalou is ook geen 18 waard, maar wel meer dan 8. In ieder geval gevoelsmatig voor Feyenoord want het is een belangrijke schakel in het huidige elftal.
pi_29430825
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:43 schreef Kaap het volgende:

[..]

Kalou is ook geen 18 waard, maar wel meer dan 8. In ieder geval gevoelsmatig voor Feyenoord want het is een belangrijke schakel in het huidige elftal.
8 was ook geen eindbod.
Wat een vrouw!
spits!
pi_29430889
Waarom brengen ze dan geen hoger bod uit IPV constant de media bespelen.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:50:00 #175
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29430921
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:43 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Gepost door de alwetende Steef
Ik heb hetzelfde een aantal dagen terug ook al gepost. Dit is geen nieuwe info. Ik heb alleen Chelsea er niet bij betrokken.

Vraag trouwens maar eens aan de alwetende Steef waarom hij dan nu naar PSV moet? Chelsea kan ook gewoon wachten totdat Kalou zijn contract over 2 jaar laat aflopen (zoals het er nu naar uitziet gaat hij niet bijtekenen) en dan kan hij voor niks naar Chelsea vertrekken met waarschijnlijk een NL-paspoort op zak. Voor dat paspoort kan hij ook bij Feyenoord blijven, hij moet alleen een andere leraar zoeken om zijn nederlands wat bij te spijkeren.
pi_29430935
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:38 schreef PirE het volgende:

[..]

Denk ik ook niet. Ik geef Kalou erg weinig kans in een eventuele arbitragezaak. Ik ben dan wel voor een komst van Kalou naar PSV maar niet ten koste van alles. Beide clubs zijn in mijn ogen niet erg netjes bezig met elkaar vind ik zelf dan.

PSV gaat wel erg ver in deze, verder dan ik verwachtte van PSV. Feyenoord stelt zich ook niet professioneel op als ze PSV niet eens willen ontvangen terwijl er wel toestemming is gegeven om te onderhandelen met andere clubs.

PSV wil blijkbaar door middel van de media een dialoog afdwingen met Feyenoord. Feyenoord blijft dit weigeren. Waarom niet gewoon elkaar ergens in den lande ontmoeten om deze zaak in allle rust te bespreekbaar te maken. Ga met elkaar om tafel zitten en praat dit uit. Maar wie ben ik.

De enige club die hier beter van wordt is Ajax. Ajax heeft zich nog nooit zo rustig kunnen voorbereiden op het komende seizoen.
Op zich ben ik het eens met wat je zegt, ware het niet dat er weinig te bespreken valt. Hoe lang de soap duurt, zo simpel liggen de feiten:

-Kalou wil in Nederland blijven voetballen om genaturaliseerd te kunnen worden.
-PSV wil Kalou hebben.
-Feyenoord heeft een overeenkomst met Kalou, en wil hem behouden, tenzij een club richting de 18 miljoen euro gaat bieden.
-Kalou wil naar PSV.
-PSV biedt slechts 8 miljoen euro.

Hij wil weg bij Feyenoord, maar niet naar het buitenland; en de enige Nederlandse club die hem wil is niet bereid genoeg geld op tafel te leggen - dus zal hij moeten blijven, of PSV moet op andere manieren kunnen forceren dat er minder betaald hoeft te worden dan de daadwerkelijke prijs. En dat laatste zie ik niet gebeuren.
  Moderator donderdag 4 augustus 2005 @ 21:52:18 #177
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29430960
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

8 was ook geen eindbod.
Ja me hoela. Als je merkt dat het zó moeizaam gaat, en dat Feyenoord in principe de deur in het slot wil gooien, en je komt dán na al 1 of 2 keer (dat is niet helemaal duidelijk) eerder een bod te hebben gedaan, met 8 miljoen aanzetten, dan vind je óf Kalou echt niet meer waard dan dat (en dan is de deal over), óf je bent ordinair aan het provoceren.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:53:53 #178
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29430975
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:50 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde een aantal dagen terug ook al gepost. Dit is geen nieuwe info. Ik heb alleen Chelsea er niet bij betrokken.

Vraag trouwens maar eens aan de alwetende Steef waarom hij dan nu naar PSV moet? Chelsea kan ook gewoon wachten totdat Kalou zijn contract over 2 jaar laat aflopen (zoals het er nu naar uitziet gaat hij niet bijtekenen) en dan kan hij voor niks naar Chelsea vertrekken met waarschijnlijk een NL-paspoort op zak. Voor dat paspoort kan hij ook bij Feyenoord blijven, hij alleen een andere leraar zoeken om zijn nederlands wat bij te spijkeren.
Omdat Feyenoord geen satteliet club is van de Russische maffia En psv wel En er over 2 jaar bij het aflopen van het contract meer kapers op de kust zijn
  donderdag 4 augustus 2005 @ 22:28:28 #179
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29431626
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:53 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Omdat Feyenoord geen satteliet club is van de Russische maffia En psv wel En er over 2 jaar bij het aflopen van het contract meer kapers op de kust zijn
En PSV is ook een satellietclub van Barcelona, van Bommel is er gratis naar toegegaan en PSV heeft vorig seizoen Cocu teruggehaald van Barcelona, ziehier een connectie.

Dus daarom wil Chelsea, volgens Steef dan, nu ¤8 miljoen investeren in een speler zodat ze zeker zijn dat ze hem over 2 jaar naar Londen kunnen halen. Lijkt me een koopje .
pi_29433568
De onrust die in het ROtterdamse wordt gesticht met wellicht een definitieve overgang naar Eindhoven van Kalou als gevolg kan mij maar een kreet doen uitlokken:

HUP NAC!

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:09:15 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29433811
Jullie grote vrind, waar dit topic over gaat, is vandaag jarig en 20 geworden.
Ik neem aan dat dat uitgebreid gevierd gaat worden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29433894
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
Jullie grote vrind, waar dit topic over gaat, is vandaag jarig en 20 geworden.
Ik neem aan dat dat uitgebreid gevierd gaat worden?
"Lang zal 'ie niet leven, lang zal 'ie niet leven"?
pi_29434140
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:50 schreef PirE het volgende:

[..]

Vraag trouwens maar eens aan de alwetende Steef waarom hij dan nu naar PSV moet? Chelsea kan ook gewoon wachten totdat Kalou zijn contract over 2 jaar laat aflopen (zoals het er nu naar uitziet gaat hij niet bijtekenen) en dan kan hij voor niks naar Chelsea vertrekken met waarschijnlijk een NL-paspoort op zak. Voor dat paspoort kan hij ook bij Feyenoord blijven, hij moet alleen een andere leraar zoeken om zijn nederlands wat bij te spijkeren.
Hij krijgt zijn paspoort pas in 2008 en zijn contract loopt af in 2007
pi_29434367
al gepost blijkbaar sorry

[ Bericht 48% gewijzigd door Jajong op 05-08-2005 00:45:37 ]
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29434403
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:30 schreef Jajong het volgende:
uit t Feyenoord topic, wat weer gequote is uit een ander Feyenoord forum.
[..]
Is hier al gepost.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 02:48:23 #186
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29437240
Ik wordt echt kotsmisselijk van die psv'ers die denken dat kalou "even" een rechtzaak wint en voor nop voor psv gaat spelen. Waar halen ze die onzin nou vandaan vraag ik me af? Wat zijn nou de argumenten dat de rechter in het voordeel van psv beslist?

En kom nu eens niet aan met positieverbetering. Want die is er simpelweg niet voldoende. Van Feyenoord naar psv, wat een positieverbetering. En dan zijn er nog psv'ers die vergelijkingen gaan trekken met: Als AC Milan nu voor Gomes zou komen bla bla bla. Jongens, ga psv nou aub niet vergelijken met AC Milan jullie maken je echt belachelijk... 1 keer een goed seizoen.

Als die positieverbetering echt het enige argument is dan is het toch een gelopen zaak.

Verder nog even dit bericht:
quote:
PSV onderzoekt juridische steun Kalou

PSV heeft 2 advocaten ingehuurd om te kijken of het Salamon Kalou via een arbitrage zaak onder zijn nog 2 jaar doorlopende contract bij Feyenoord uit kan krijgen.
Dit nadat PSV 7,5 en 8 miljoen plus een deel van de opbrengst in een doorverkoop voor Kalou heeft geboden Feyenoord heeft deze bedragen een lachertje afgedaan en aan PSV gevraagd geen contact meer op te nemen over een transfer van Kalou.
Het lijkt mij toch echt dat ze hiermee verschrikkelijk over de schreef gaan. Ze doen godverdomme alsof Kalou al van hun is.

En dan 7,5 en 8 miljone bieden en durven zeggen dat het een reeel bod is
Even geen signature.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 08:40:40 #187
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29439485
Nog nieuws?

...... ben ik ff blij dat ik morgen op vakantie ga, zie ik daarna wel waar Kalou speelt.

PROFICIAT SALOMON!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 08:42:37 #188
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29439509
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 08:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog nieuws?

...... ben ik ff blij dat ik morgen op vakantie ga, zie ik daarna wel waar Kalou speelt.

PROFICIAT SALOMON!
Proficiat met het breken van z'n benen als hij in aidshoven speelt (niet dat hij daar gaat spelen, daar niet van...)
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 08:57:30 #189
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29439647
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 08:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Proficiat met het breken van z'n benen als hij in aidshoven speelt (niet dat hij daar gaat spelen, daar niet van...)
Wat ben je toch een stoere vent Tomasso

Als Kalou er een zaak van maakt dan is ongeacht wie er wint zijn werksituatie bij feyenoord der mate verstoord dat het mij ondenkbaar lijkt dat hij dan nog voor feyenoord zal spelen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29439761
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 08:57 schreef PyTh het volgende:

Als Kalou er een zaak van maakt dan is ongeacht wie er wint zijn werksituatie bij feyenoord der mate verstoord dat het mij ondenkbaar lijkt dat hij dan nog voor feyenoord zal spelen.
Als hij die zaak dan verliest, gewoon bij Excelsior stallen voor 2 jaar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:20:16 #191
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29439890
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 08:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat ben je toch een stoere vent Tomasso

Als Kalou er een zaak van maakt dan is ongeacht wie er wint zijn werksituatie bij Feyenoord der mate verstoord dat het mij ondenkbaar lijkt dat hij dan nog voor Feyenoord zal spelen.
Denken moet je aan een paard overlaten...

En dat ik stoer ben weet ik, hoef je mij niet meer te vertellen hoor. Ik beschik over een enorm portie zelfkennis
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:36:43 #192
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29440060
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Denken moet je aan een paard overlaten...

En dat ik stoer ben weet ik, hoef je mij niet meer te vertellen hoor. Ik beschik over een enorm portie zelfkennis
Ben zo sterk als een paard, telt dat ook?

Maar jij gaat er dus vanuit dat als Kalou juridische stappen gaat ondernemen en feyenoord wint de zaak hij weer vrolijk de kuip binnen wandelt?

Internetstoertje
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29440161
quote:

[..]

Het is niet zo zwart wit als jij en ik lezen in de media, PSV zal Kalou openlijk nergens o aansporen, wat er ondergronds gebeurt weet ik niet en bij mij is alleen bekend dat PSV het woord Arbitragecommissie in de mond genomen heeft en heeft aangegeven Kalou juridisch te ondersteunen als hij daartoe zou besluiten.
Netjes is de gang van zaken van PSV niet vind ik, smerig is het ook niet, het voetbal is hard en een kwestie van overleven, zonder de over-lijken-mentliteit kun je het als Nederlandse ambitieuze club gewoon shaken, op een dergelijke wijze onderhandelen zowel Feyenoord, Akax als PSV, nu wordt alleen ieder nieuwtje tig keer belicht in de media en als er ineens een buitenlands talent komt kijken is 9 van de 10 keer de transfer niet een uit het boekje.
Ik schaam me in de verste verte niet voor PSV na dit debacle (want zo zie ik het gewoon), maar hoop wel dat ze goede nadenken over elke te nemen stap en dat het misschien beter is om Kalou los te laten en hem zijn contract uit te laten dienen of het volgend jaar nog eens te proberen.
Yeah baby Yeah!
pi_29440183
Het BD bericht vandaag dat Hiddink helemaal niks weet van juridische hulp die PSV zou bieden. Hij vond dat Kalou en feyenoord het eerst maar samen moesten oplossen...
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_29440214
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:30 schreef Steven184 het volgende:

[..]

De KNVB is niet bij machte om iets tegen PSV te ondernemen, dus daar houdt het snel op. En als Westerhof hierom niet op het verjaardagsfeestje van Kessler is uitgenodigd zal hem dat ook zijn reet roesten.
Vooralsnog zal de Fifa PSV alleen berispen, uitsluiten van Europees voetbal gebeurt niet vanwege dit soort futiliteiten..
Je doet net alsof Feyenoord en PSV in een unieke zaak verwikkeld zijn, dit is in de grote competities schering en inslag (op de arbitragezaak na).
Yeah baby Yeah!
pi_29440264
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je je zó verweerdt als supporter zijnde ben je de naam supporter niet eens waard en dien je een stadionverbod voor het leven te ontvangen plus een gevangenisstraf van enkele jaren nadat je mishandeld bent door de ME.
Hiddink en Westerhof rijden niet samen in een Mercedes alleen door Rotterdam als de zaak zo hot blijft hoor, die weten oook wat voor gespuis zich Feyenoord-supoorter noemt en alleen op uit zijn hun eigen frustraties te botvieren en de club Feyenoord op die manier schade te berokkkenen.
Yeah baby Yeah!
pi_29440274
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:48 schreef Bartjaah het volgende:
Het BD bericht vandaag dat Hiddink helemaal niks weet van juridische hulp die PSV zou bieden. Hij vond dat Kalou en feyenoord het eerst maar samen moesten oplossen...
Ik hoop in elk geval dat dat bericht waar is, de zaak is te lang op z'n beloop geweest.
Yeah baby Yeah!
pi_29440585
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als je je zó verweerdt als supporter zijnde ben je de naam supporter niet eens waard en dien je een stadionverbod voor het leven te ontvangen plus een gevangenisstraf van enkele jaren nadat je mishandeld bent door de ME.
Wat verwacht je nou man? Dat we Hiddink en Westerhof gaan begroeten, vereeren en toezingen omdat we het zo goed vinden dat ze dmv juridische stappen Kalou overgenomen hebben?

Verwacht je nou werkelijk dat een Feyenoordsupporter dat pikt? Vindt je eigenlijk zelf wel dat wij Feyenoordsupporters dat zouden moeten pikken?

We kunnen wel aflezen voor welke club jij bent...
  Moderator vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:17:54 #199
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29440640
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:54 schreef Elgigante het volgende:
die weten oook wat voor gespuis zich Feyenoord-supoorter noemt en alleen op uit zijn hun eigen frustraties te botvieren en de club Feyenoord op die manier schade te berokkkenen.
Ze hoeven van mij ook niet in elkaar geslagen te worden. Gewoon ff een stoeptegeltje, om ze te laten schrikken.

Maar zonder gekheid: als ze dat zo goed weten, moeten de heren bestuurders misschien het goede voorbeeld eens gaan geven. Als je als bestuurder zo respectloos omgaat met je concurrent, dan moet je niet gek opkijken als er op andere niveaus ook respectloosheid plaats vindt. Het wakkert het aan.
Uiteraard blijven mensen die stenen gooien oid, zelf verantwoordelijk voor hun daden. Maar ik geloof wel in de theorie dat als spelers/bestuurders elkaar voor rotte vis uitmaken, dit escalerend werkt op bepaalde groepen supporters die anders misschien wél aan de 'goede kant' zouden blijven. Als je het voetbal schoon wilt krijgen/houden, dient dat ook van bovenaf te gebeuren. Een rellerige sfeer creëeren werkt averechts.
pi_29440668
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:14 schreef Kaap het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou man? Dat we Hiddink en Westerhof gaan begroeten, vereeren en toezingen omdat we het zo goed vinden dat ze dmv juridische stappen Kalou overgenomen hebben?

Verwacht je nou werkelijk dat een Feyenoordsupporter dat pikt? Vindt je eigenlijk zelf wel dat wij Feyenoordsupporters dat zouden moeten pikken?

We kunnen wel aflezen voor welke club jij bent...
Er is een tussenweg Kaap tussen verafgoden of een stoeptegel door zijn raam smijten.
Ik verwacht zeker anti-PSV/Hiddink/Westerhof spandoeken en leuzen, maar een persoonlijke aanval vind ik beneden peil en doet niemand goed, óók Feyenoord niet.
Als supporter heb je geen aandeel in deze zaak en heb je maar te pikken wat het bestuur van je club als beleid voert, je kunt er tegen protesteren mar dan houdt het ook echt op.
De club en de spelers zijn niet van de supporters namelijk en hebben niks te claimen.
Ik ben voor PSV inderdaad, ik dacht dat je dat wist

Je kunt je ongenoegen beter uitten op creatieve wijze dan een trainer of een voorzitter aan te vallen.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')