"Lang zal 'ie niet leven, lang zal 'ie niet leven"?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
Jullie grote vrind, waar dit topic over gaat, is vandaag jarig en 20 geworden.
Ik neem aan dat dat uitgebreid gevierd gaat worden?![]()
Hij krijgt zijn paspoort pas in 2008 en zijn contract loopt af in 2007quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde een aantal dagen terug ook al gepost. Dit is geen nieuwe info. Ik heb alleen Chelsea er niet bij betrokken.
Vraag trouwens maar eens aan de alwetende Steef waarom hij dan nu naar PSV moet? Chelsea kan ook gewoon wachten totdat Kalou zijn contract over 2 jaar laat aflopen (zoals het er nu naar uitziet gaat hij niet bijtekenen) en dan kan hij voor niks naar Chelsea vertrekken met waarschijnlijk een NL-paspoort op zak. Voor dat paspoort kan hij ook bij Feyenoord blijven, hij moet alleen een andere leraar zoeken om zijn nederlands wat bij te spijkeren.
Is hier al gepost.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:30 schreef Jajong het volgende:
uit t Feyenoord topic, wat weer gequote is uit een ander Feyenoord forum.
[..]
Het lijkt mij toch echt dat ze hiermee verschrikkelijk over de schreef gaan. Ze doen godverdomme alsof Kalou al van hun is.quote:PSV onderzoekt juridische steun Kalou
PSV heeft 2 advocaten ingehuurd om te kijken of het Salamon Kalou via een arbitrage zaak onder zijn nog 2 jaar doorlopende contract bij Feyenoord uit kan krijgen.
Dit nadat PSV 7,5 en 8 miljoen plus een deel van de opbrengst in een doorverkoop voor Kalou heeft geboden Feyenoord heeft deze bedragen een lachertje afgedaan en aan PSV gevraagd geen contact meer op te nemen over een transfer van Kalou.
Proficiat met het breken van z'n benen als hij in aidshoven speeltquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog nieuws?
...... ben ik ff blij dat ik morgen op vakantie ga, zie ik daarna wel waar Kalou speelt.PROFICIAT SALOMON!
Wat ben je toch een stoere vent Tomassoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Proficiat met het breken van z'n benen als hij in aidshoven speelt(niet dat hij daar gaat spelen, daar niet van...)
Als hij die zaak dan verliest, gewoon bij Excelsior stallen voor 2 jaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:57 schreef PyTh het volgende:
Als Kalou er een zaak van maakt dan is ongeacht wie er wint zijn werksituatie bij feyenoord der mate verstoord dat het mij ondenkbaar lijkt dat hij dan nog voor feyenoord zal spelen.
Denken moet je aan een paard overlaten...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een stoere vent Tomasso![]()
Als Kalou er een zaak van maakt dan is ongeacht wie er wint zijn werksituatie bij Feyenoord der mate verstoord dat het mij ondenkbaar lijkt dat hij dan nog voor Feyenoord zal spelen.
Ben zo sterk als een paard, telt dat ook?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Denken moet je aan een paard overlaten...
En dat ik stoer ben weet ik, hoef je mij niet meer te vertellen hoor. Ik beschik over een enorm portie zelfkennis![]()
Het is niet zo zwart wit als jij en ik lezen in de media, PSV zal Kalou openlijk nergens o aansporen, wat er ondergronds gebeurt weet ik niet en bij mij is alleen bekend dat PSV het woord Arbitragecommissie in de mond genomen heeft en heeft aangegeven Kalou juridisch te ondersteunen als hij daartoe zou besluiten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Spits/Metro welke datum weer ik niet precies meer, maar staken stond er ook niet zo direct in wel dat Kalou moest gaan dwarsliggen enzv vind ik al onder staken vallen. Trouwens PSV roept ook dat Kalou maar naar de rechter moet stappen enzv.
PSV is imo heel maar dan ook heel smerig bezig in deze zaak.
De KNVB is niet bij machte om iets tegen PSV te ondernemen, dus daar houdt het snel op. En als Westerhof hierom niet op het verjaardagsfeestje van Kessler is uitgenodigd zal hem dat ook zijn reet roesten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar, hoe lang willen ze voorlopig worden uitgesloten van transferperiodes en misschien wel europees voetbal? Een aardige boete zit er waarschijnlijk ook in als je de Fifa-regels overtreed. Misschien dat de KNVB ook nog een leuke straf in gedachte heeft. Van mij mag dit allemaal lekker doorgaan, want dan zitten er alleen maar nadelen aan voor de lampjes. En natuurlijk voor kalou mocht hij in eindhoven komen te voetballen.
(Denk maar aan Mexes en AS Roma)
Als je je zó verweerdt als supporter zijnde ben je de naam supporter niet eens waard en dien je een stadionverbod voor het leven te ontvangen plus een gevangenisstraf van enkele jaren nadat je mishandeld bent door de ME.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah er zijn wel meer mensen hier die het diep in hun hart niet erg zouden vinden als Hiddink en Westerhof, zodra ze 11 december Rotterdam binnenrijden, even flink schrikken van bijvoorbeeld een stoeptegel tegen de ramen.
Ja vréselijk triest en onvolwassen.![]()
![]()
![]()
Ik hoop in elk geval dat dat bericht waar is, de zaak is te lang op z'n beloop geweest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:48 schreef Bartjaah het volgende:
Het BD bericht vandaag dat Hiddink helemaal niks weet van juridische hulp die PSV zou bieden. Hij vond dat Kalou en feyenoord het eerst maar samen moesten oplossen...
Wat verwacht je nou man? Dat we Hiddink en Westerhof gaan begroeten, vereeren en toezingen omdat we het zo goed vinden dat ze dmv juridische stappen Kalou overgenomen hebben?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je je zó verweerdt als supporter zijnde ben je de naam supporter niet eens waard en dien je een stadionverbod voor het leven te ontvangen plus een gevangenisstraf van enkele jaren nadat je mishandeld bent door de ME.
Ze hoeven van mij ook niet in elkaar geslagen te worden. Gewoon ff een stoeptegeltje, om ze te laten schrikken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:54 schreef Elgigante het volgende:
die weten oook wat voor gespuis zich Feyenoord-supoorter noemt en alleen op uit zijn hun eigen frustraties te botvieren en de club Feyenoord op die manier schade te berokkkenen.
Er is een tussenweg Kaap tussen verafgoden of een stoeptegel door zijn raam smijten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:14 schreef Kaap het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou man? Dat we Hiddink en Westerhof gaan begroeten, vereeren en toezingen omdat we het zo goed vinden dat ze dmv juridische stappen Kalou overgenomen hebben?
Verwacht je nou werkelijk dat een Feyenoordsupporter dat pikt? Vindt je eigenlijk zelf wel dat wij Feyenoordsupporters dat zouden moeten pikken?
We kunnen wel aflezen voor welke club jij bent...
quote:Guus Hiddink liet in het Eindhovens Dagblad weten dat de juridische steun die Westerhof volgens enkele media zou hebben gesuggereerd zeker niet bij de directie van PSV vandaan komt. "Als wordt gemeld dat de directie van PSV dit wil doen, kan ik daar niet achter staan. De afspraak is dat wij als PSV niets doen en dat de bal in het kamp van Kalou zelf ligt. Dan loopt dit daar een beetje doorheen. Ik vraag niet om een juridisch onderzoek of om initiatieven in die richting. Dat is niet aan de orde. Wij moeten de rust bewaren en eventuele bewegingen in Rotterdam afwachten."
Ja met stoeptegels gooien bereik je alleen dat feyenoord ook nog eens in de problemen komt. Snap dat niet, zogenaamde supporters die dan gaan slopen en rellen omdat 'hun' club wordt benadeelt. Wat doe je zelf dan? Precies hetzelfde toch...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er is een tussenweg Kaap tussen verafgoden of een stoeptegel door zijn raam smijten.
Ik verwacht zeker anti-PSV/Hiddink/Westerhof spandoeken en leuzen, maar een persoonlijke aanval vind ik beneden peil en doet niemand goed, óók Feyenoord niet.
Als supporter heb je geen aandeel in deze zaak en heb je maar te pikken wat het bestuur van je club als beleid voert, je kunt er tegen protesteren mar dan houdt het ook echt op.
De club en de spelers zijn niet van de supporters namelijk en hebben niks te claimen.
Ik ben voor PSV inderdaad, ik dacht dat je dat wist![]()
Je kunt je ongenoegen beter uitten op creatieve wijze dan een trainer of een voorzitter aan te vallen.
Je bedoeld zwichten voor terreur in deze vorm?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hoeven van mij ook niet in elkaar geslagen te worden. Gewoon ff een stoeptegeltje, om ze te laten schrikken.
Maar zonder gekheid: als ze dat zo goed weten, moeten de heren bestuurders misschien het goede voorbeeld eens gaan geven. Als je als bestuurder zo respectloos omgaat met je concurrent, dan moet je niet gek opkijken als er op andere niveaus ook respectloosheid plaats vindt. Het wakkert het aan.
Uiteraard blijven mensen die stenen gooien oid, zelf verantwoordelijk voor hun daden. Maar ik geloof wel in de theorie dat als spelers/bestuurders elkaar voor rotte vis uitmaken, dit escalerend werkt op bepaalde groepen supporters die anders misschien wél aan de 'goede kant' zouden blijven. Als je het voetbal schoon wilt krijgen/houden, dient dat ook van bovenaf te gebeuren. Een rellerige sfeer creëeren werkt averechts.
En laat die nou net minimaal zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:46 schreef Spideyman het volgende:
Kalou wil naar PSV, PSV wil Kalou. Niks tegen in te brengen.
Volgens de huidige wetgeving staat het een werknemer vrij van werkgever te wisselen mits in deze aan enkele voorwaarden wordt voldaan. De belangrijkste daarvan is positieverbetering.
Niemand kent de exacte clausules uit de contracten van de boertjes en die van Kalou dus het is koffiedik kijken wat de uitkomst zal zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En laat die nou net minimaal zijnAls de Boertjes al aan hun contract gehouden werden, terwijl van Ajax naar Barcelona een grotere positieverbetering inhoudt dan van feyenoord naar psv, is Kalou kansloos.
Het rechtvaardigt het niet, maar het lokt het wel een beetje uit vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat PSV zich niet als een gentlemen opstelt ben ik volkomen met je eens, maar dart rechtvaardigt geen acties zoals omschreven
Als P$V dmv een juridische procedure Kalou voor een prikkie overneemt, deel ik je hier bovenstaande mening niet, in tegendeel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef Elgigante het volgende:Je kunt je ongenoegen beter uitten op creatieve wijze dan een trainer of een voorzitter aan te vallen.
Als Lyon slim is laten ze hem ook niet meer spelen in de jeugd maar gewoon tribunezitten. Is uiteindelijk zelfs alleen maar slechter voor zijn carriere.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:53 schreef hroswith het volgende:
Wellicht een tip voor Kalou:
"Michael Essien wil kostte wat kost vertrekken bij Olympique Lyon. De middenvelder van Ghanese afkomst wil niet meer voor de Franse kampioen uitkomen en wil op deze manier een overgang naar Chelsea doordrukken. ,,Vanaf nu ga ik spelen bij de jeugdspelers van Lyon en zal ik niet in actie komen voor het eerste elftal", aldus de 22 - jarige Essien in de Daily Mirror.
Het getouwtrek tussen Chelsea en Olympique Lyon over de talentvolle middenvelder gaat onverminderd voort. Het laatste bod van de Londenaren van 21 miljoen pond werd door voorzitter Jean - Michel Aulas resoluut geweigerd. De preses van de Franse vereniging wil 32 miljoen pond ontvangen voor zijn goudhaantje, daarbij wil Aulas ook dat een speler van Chelsea in de deal wordt betrokken en de overstap maakt naar zijn club. Vooralsnog wil de club van manager Jose Mourinho niet meewerken aan een dergelijke constructie.
De speler zelf wil het liefst zo snel mogelijk de transfer beklinken. Voor Essien is er maar een club waarvoor hij het nieuwe seizoen uit wil komen. ,,Ik ga niet naar een andere club, zelfs niet Real Madrid. Chelsea wil mij graag contracteren en ik wil graag voor ze spelen, daarom ben ik ook zo teleurgesteld in de huidige situatie."
Jij rechtvaardigt dus fysiek geweld als Kalou komend jaar in Eindhoven speelt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:00 schreef Kaap het volgende:
[..]
Als P$V dmv een juridische procedure Kalou voor een prikkie overneemt, deel ik je hier bovenstaande mening niet, in tegendeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |