abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29426705
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:46 schreef Spideyman het volgende:
Kalou wil naar PSV, PSV wil Kalou. Niks tegen in te brengen.

Volgens de huidige wetgeving staat het een werknemer vrij van werkgever te wisselen mits in deze aan enkele voorwaarden wordt voldaan. De belangrijkste daarvan is positieverbetering.
Er is nog altijd gewoon een contract. Wat jij zegt gaat op bij het afkopen daarvan, maar dan moet er wel een fatsoenlijk bod worden gedaan. Met jouw logica is PSV verplicht om Alex af te staan aan Chelsea als men vijf eurocent biedt, omdat het een positieverbetering is voor Alex.
quote:
Dan is de vraag, is PSV een verbetering voor Kalou? Het lijkt me duidelijk dat PSV een verbetering is. PSV haalde de afgelopen 5, 10, 20 en zelfs 30 jaar aanzienlijk meer kampioenschappen en bekers dan Feyenoord én speelt dit seizoen voor de 11 keer in successie Champions League.
PSV is het langst van alledrie de clubs zonder Europese prijs, en heeft ook de minste Europese prijzen behaald van de drie.

Zo kun je blijven redeneren. De ene Nederlandse topclub of de andere maakt weinig uit, zowel sportief als qua salaris.
quote:
De enige partij die hier fout zit is Feyenoord. Zij wil niet onderhandelen met PSV, is niet conform wetgeving bezig en speelt eigen rechter. Ik hoop dus ook van harte dat Kalou via een gerechtelijke manier een afscheid afdwingt van Feyenoord. Dit moet hij zelf doen, PSV kan dat niet afdwingen, slechts ondersteunen wat ze dus ook zullen doen. Dit heet zakelijk vernuft.
Feyenoord heeft aangegeven te willen onderhandelen bij een goed bod, en PSV heeft dat advies meermalen in de wind geslagen. Het is niet meer dan redelijk dat Feyenoord niet langer tijd en geld investeert in het bereiken van een overeenkomst die in principe sowieso al niet gewenst is, wanneer PSV blijk geeft niet serieus te onderhandelen.

En wat jij zakelijk vernuft noemt, is onbeschoft gedrag, en zal uiteindelijk averechts werken wanneer men de boel juridisch probeert te forceren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 4 augustus 2005 @ 17:59:41 #102
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29426723
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:48 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De belangrijkste vraag op het moment is: Heiligt het doel álle middelen?
In alle werkvelden in Europa ligt de afspraak dat er geen ouderwetse dictatoriale werkgevers meer worden getolereerd. Dit is een recht die we sinds de industriele revolutie tot aan een aantal jaar terug in het voetbal niet kenden.

Daarnaast moet Kalou het allemaal zélf doen. PSV kan hem alleen juridisch advies geven en terecht want PSV komt op voor de werknemer. Natuurlijk zit daar ook een zakelijk belang in. Het verschil tussen een "Robben-achtig" bedrag en een door een rechter afgedwongen afkoopsom verschilt vast wel meer dan 5 miljoen. Bij zulke bedragen vind ik zonder meer dat dit middel het doel heiligt. En eigenlijk vind ik dat al te zwaar klinken, het is geen zonde ofzo.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29426789
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:59 schreef Spideyman het volgende:

[..]

In alle werkvelden in Europa ligt de afspraak dat er geen ouderwetse dictatoriale werkgevers meer worden getolereerd. Dit is een recht die we sinds de industriele revolutie tot aan een aantal jaar terug in het voetbal niet kenden.

Daarnaast moet Kalou het allemaal zélf doen. PSV kan hem alleen juridisch advies geven en terecht want PSV komt op voor de werknemer. Natuurlijk zit daar ook een zakelijk belang in. Het verschil tussen een "Robben-achtig" bedrag en een door een rechter afgedwongen afkoopsom verschilt vast wel meer dan 5 miljoen. Bij zulke bedragen vind ik zonder meer dat dit middel het doel heiligt. En eigenlijk vind ik dat al te zwaar klinken, het is geen zonde ofzo.
PSV biedt meermalen een schijntje voor Kalou (maximaal 8 miljoen, in delen), en als Feyenoord aangeeft over dat bedrag niet eens te willen onderhandelen, omdat dat niets opschiet, roept PSV dat Feyenoord niet wil onderhandelen. Men laat zelf opzettelijk de boel vastlopen, en schuift de schuld in Rotterdamse schoenen.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:03:46 #104
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29426799
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Volgens mij heb je hier overheen gelezen...
[..]

.
Ik wist niet dat de EC dit in samenspraak zou hebben afgesproken met de FIFA. Heb je ook een bron?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:05:52 #105
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29426826
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus we kunnen binnenkort ook wat zakelijk vernuft verwachten van Gomes, Bouma en Lucius?

Gezellige boel in Eindhoven
Als ze écht weg willen, dan akn PSV ze niet tegenhouden. Dat was ook het geval bij Park, Lee en Ooijer. Van PSV mochten ze in principe voor de juiste prijs weg. Maar goed, dat heeft verder niks te doen met dit topic.
pi_29426858
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:03 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ik wist niet dat de EC dit in samenspraak zou hebben afgesproken met de FIFA. Heb je ook een bron?
Nee, het stond in dit topic.
Vandaar dat ik zei dat je erover heen had gelezen.. .
Dit was de betreffende post
-
pi_29426946
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:05 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Als ze écht weg willen, dan akn PSV ze niet tegenhouden. Dat was ook het geval bij Park, Lee en Ooijer. Van PSV mochten ze in principe voor de juiste prijs weg. Maar goed, dat heeft verder niks te doen met dit topic.
PSV wil niet praten en ontkent de belangstelling. Dus PSV wil ze niet laten, waar sowieso Bouma en Lucius al gezegd hebben geinteresseerd te zijn in de eventuele aanbieding. PSV neemt dus de rol van Feyenoord over. Hetzelfde principe dus en dus een verband met dit topic.

Wanneer de rollen omgedraaid zijn, had je niet precies hetzelfde gereageerd. Wanneer PSV in de rol van Feyenoord had gezeten, had je het PSV topic eens door moeten lezen, 180 graden gedraaide reacties.

Het gaat erom dat het belachelijk en dieptriest is, dat een club zo bizar ver wilt gaan, waar inprincipe gewoon een goede relatie is tussen de twee clubs voor een speler die amper een seizoen op HCE-niveau heeft gevoetbald. PSV is op het moment totaal niet afhankelijk van Kalou. Er kan nog van alles met Kalou gebeuren. Daarnaast is de enige reden om voor Kalou naar PSV te gaan, is het Nederlands paspoort. Wanneer hij al Nederlander was geweest, was hij allang naar het buitenland gegaan.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:17:15 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29427011
quote:

[..]

Dat heeft alles te maken met dit topic. Voo de juiste prijs is hierin namelijk een zeer belangrijke zin. Het bod wat PSV neerlegt is dus in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs.
pi_29427046
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verder is het zo dat een biedende club niet zonder toestemming met een speler mag praten (en bij jeugdspelers is FIFA nog scherper hierin). Juridisch ondersteunen om contractbreuk te forceren is helemaal niet toegestaan en zal tot hele zware sancties van FIFA leiden.
Als dit waar is, waar is PSV dan in hemelsnaam mee bezig? Moeten ze uitkijken dat ze zich niet de vingers branden.
pi_29427085
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:17 schreef twi het volgende:

[..]

Dat heeft alles te maken met dit topic. Voo de juiste prijs is hierin namelijk een zeer belangrijke zin. Het bod wat PSV neerlegt is dus in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs.
Wat hij volgens mij bedoelt, is dat misschien in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs is, maar in zijn ogen wel. En daar ben ik het wel mee eens. Ik vind acht miljoen al van de gekken voor een speler die welgeteld één seizoen een behoorlijk niveau draait, waarin hij zelfs wisselvallig presteert. Zeker als PSV, zoals Hiddink zegt, een doorverkooppercentage erbij doet, is acht miljoen al te veel vind ik
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:25:42 #111
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29427149
Ik vind PSV gewoon zielig bezig. Als Feyenoord Kalou niet wil verkopen, dan mag dat toch? Wat is een contract anders in godsnaam waard? En dat gezeik over positieverbetering. Sjongejonge, PSV vliegt er een keer NIET in de eerste ronde uit en ze doen meteen alsof het een Europese topclub is. Voor hetzelfde geld wordt PSV 4e in de 1e ronde en liggen ze er meteen uit, en speelt Feyenoord nog UEFA cup. Wat is in dit geval de beste positie?

Kijk, als Real Madrid of Chelsea of Inter op de stoep staan, dan kan je spreken van positieverbetering. Niet als een één of ander omhooggeschoten provincieclubje aanbelt.

PSV
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:25:57 #112
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29427154
Even iets heel anders.

Wie vind nou ècht dat Kalou een speler is voor PSV?

Ik denk dat ie na 2 wedstrijden op de bank zit omdat hij niet functioneert in het systeem van PSV. Noem je dat een vooruitgang voor hem?
pi_29427179
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Wat hij volgens mij bedoelt, is dat misschien in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs is, maar in zijn ogen wel. En daar ben ik het wel mee eens. Ik vind acht miljoen al van de gekken voor een speler die welgeteld één seizoen een behoorlijk niveau draait, waarin hij zelfs wisselvallig presteert. Zeker als PSV, zoals Hiddink zegt, een doorverkooppercentage erbij doet, is acht miljoen al te veel vind ik
Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt, Feyenoord wil een bepaald bedrag hebben dan wanneer een club dat niet wil betalen is het jammer. En dan moet het gewoon over zijn.
pi_29427226
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt, Feyenoord wil een bepaald bedrag hebben dan wanneer een club dat niet wil betalen is het jammer. En dan moet het gewoon over zijn.
Inderdaad. Tenzij Feyenoord een buitenproportioneel hoge som eist, maar dan moet je denken aan veertig miljoen en geen achttien.
pi_29427232
Is het bericht trouwens wel waar? Of is dit uit de dikke duim van een verslaggever gezogen?

Ik als PSV'er zie Kalou heel graag komen en ik vind het prima om het hard te spelen met een concurrent (doen ze in het buitenland ook!!), maar.........

- PSV moet geen arbitragezaak veroorzaken, dat veroorzaakt een slechte naam en een compleet verneukte (hiervoor zeer goede!!) relatie met Feyenoord.
- Als Kalou de zaak verliest loopt PSV enorm gezichtsverlies.

Ik vond het eigenlijk wel prima dat Ajax en Feyenoord de grote rivalen waren, terwijl PSV als lachende 3e de laatste decennia succesvoller is in de HCE.
Mijn wens is dat PSV er alles aan doet, maar wel fair en met open vizier! En dus niet de speler het laten oplossen via een rechtszaak.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:30:34 #116
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427243
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

PSV wil niet praten en ontkent de belangstelling. Dus PSV wil ze niet laten, waar sowieso Bouma en Lucius al gezegd hebben geinteresseerd te zijn in de eventuele aanbieding. PSV neemt dus de rol van Feyenoord over. Hetzelfde principe dus en dus een verband met dit topic.

Wanneer de rollen omgedraaid zijn, had je niet precies hetzelfde gereageerd. Wanneer PSV in de rol van Feyenoord had gezeten, had je het PSV topic eens door moeten lezen, 180 graden gedraaide reacties.
Ik ben niet verantwoordelijk voor reacties in het PSV-topic. Daarnaast is er nog veel onduidelijkheid over de interesse in Bouma en Lucius, het schijnt namelijk zo te zijn dat hun zaakwaarnemers zelf op pad zijn gegaan om de spelers aan te bieden in Engeland, en dat verhaal wordt ook al weer aangevochten. Eerst maar even afwachten wat er nou precies aan de hand is. Natuurlijk zie ik ze niet graag gaan, net zoals dat het geval waas met Ji-Sung Park. Maar je moet ook kunnen inzien dat het beter is voor de ontwikkeling van een speler, Hiddink zag dat en deed met pijn in het hart afstand van Ji-Sung.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:30:52 #117
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29427253
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:19 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Als dit waar is, waar is PSV dan in hemelsnaam mee bezig? Moeten ze uitkijken dat ze zich niet de vingers branden.
Ik had net toch nog miisselijkmakende woorden van jou gezien, waar je vertelde dat je je clubje prees dat het Kalou wil forceren naar de rechter te stappen. Je vond het schitterend dat je clubje zover wilde gaan en prees het alom.

Ben jij net zo veranderlijk als cultheld? Z'n broertje misschien?
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:30 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ik ben niet verantwoordelijk voor reacties in het PSV-topic. Daarnaast is er nog veel onduidelijkheid over de interesse in Bouma en Lucius, het schijnt namelijk zo te zijn dat hun zaakwaarnemers zelf op pad zijn gegaan om de spelers aan te bieden in Engeland, en dat verhaal wordt ook al weer aangevochten. Eerst maar even afwachten wat er nou precies aan de hand is. Natuurlijk zie ik ze niet graag gaan, net zoals dat het geval waas met Ji-Sung Park. Maar je moet ook kunnen inzien dat het beter is voor de ontwikkeling van een speler, Hiddink zag dat en deed met pijn in het hart afstand van Ji-Sung.
Rob "Kijk, ik heb mijn zonnebank nog steeds" Westerhof heeft al verklaard niet mee te willen werken aan een tranfser van Gomes, terwijl die bij sommige nadrukkelijk in de belangstelling staat. Daarnaast deed hij de geruchten van Bouma en Lucius af als fabeltjes, terwijl Lucius op VI.nl toch écht het omgekeerde beweert...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:32:21 #118
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427273
quote:

[..]

Precies, de markt is al jaren niet meer zo dat er tientallen miljoenen worden neergelegd voor spelers, Chelsea en Real daargelaten.
pi_29427282
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:19 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ik hoop het, dan leren ze het meteen af.
-
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:34:30 #120
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427305
edit
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:36:56 #121
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29427349
quote:

[..]

Je kunt gewoon iemand aan zijn contract houden als je dat wil. PSV heeft het afgelopen seizoen goed gedaan, maar om nou meteen te zeggen dat het dan een positieverbetering is? Nah, dacht het niet.
pi_29427366
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:30 schreef Tomasso het volgende:

Rob "Kijk, ik heb mijn zonnebank nog steeds" Westerhof
Wsl geleend van v.d. Herik.
-
pi_29427380
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef Noca het volgende:

[..]

Je kunt gewoon iemand aan zijn contract houden als je dat wil. PSV heeft het afgelopen seizoen goed gedaan, maar om nou meteen te zeggen dat het dan een positieverbetering is? Nah, dacht het niet.
Precies, je kan niets garanderen. Het is immers voetbal.
-
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:39:47 #124
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29427397
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wsl geleend van v.d. Herik.
Jorien gaat gewoon zelf op pad met z'n boot naar de zonnige plekken der aarde
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:41:10 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29427417
quote:

[..]

Het gaat er niet om wat jij vindt, het gaat erom wat de rechthebbende vindt.
pi_29427440
quote:

[..]

Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt.
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:41 schreef twi het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat het niet om mijn mening Ik geef alleen aan dat de bedragen die Feyenoord eist m.i. niet realistisch zijn, maar dat is hun goed recht.
quote:
En dan moet het gewoon over zijn.
Nee. PSV staat in haar recht om aan te dringen op een transfer, zolang dit legaal gebeurt.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:44:03 #127
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29427464
quote:

[..]

Nee twi, zo werkt dat tegenwoordig niet meer, snap dat dan.

Daarom ga ik morgen ook naar de Media Markt waar ik de nieuwe Philips tv ga kopen voor 10 eurootjes. Want tja, bij mij thuis op een tv meubel is natuurlijk een behoorlijke positieverbetering. Daarnaast zal hij ook nog eens vaker gebruikt worden. Aan het mooiste is dat ik de prijs bepaal!

Zo doen ze dat toch in eindhoven
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:44:06 #128
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29427466
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:42 schreef JustJunior het volgende:
Nee. PSV staat in haar recht om aan te dringen op een transfer, zolang dit legaal gebeurt :w
Daar heb ik mijn twijfels over.
Daarnaast begin ik door dit incidentje PSV toch een behoorlijke kutclub te vinden, maar dat terzijde
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:47:40 #129
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427526
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef Noca het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:46 schreef Spideyman het volgende:

(....)

Dan is de vraag, is PSV een verbetering voor Kalou? Het lijkt me duidelijk dat PSV een verbetering is. PSV haalde de afgelopen 5, 10, 20 en zelfs 30 jaar aanzienlijk meer kampioenschappen en bekers dan Feyenoord én speelt dit seizoen voor de 11 keer in successie Champions League.

(....)
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:48:18 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29427538
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Daarom ga ik morgen ook naar de Media Markt waar ik de nieuwe Philips tv ga kopen voor 10 eurootjes. Want tja, bij mij thuis op een tv meubel is natuurlijk een behoorlijke positieverbetering. Daarnaast zal hij ook nog eens vaker gebruikt worden. Aan het mooiste is dat ik de prijs bepaal!

Als ze 'm dan niet aan je geven, moet je er maar een juridische zaak van maken
pi_29427584
Tering wat is PSV misselijkmakend bezig, maar roepen dat Kalou in staking moet enzo. Dit soort praktijken verdienen een flinke tik op de vinger van de KNVB,Uefa of de FIFA.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:51:12 #132
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427591
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef Noca het volgende:

[..]

Daar heb ik mijn twijfels over.
Daarnaast begin ik door dit incidentje PSV toch een behoorlijke kutclub te vinden, maar dat terzijde
Bedankt voor je bijdrage noca. Jammer dat je niet in staat bent tot een fatsoenlijke discussie.

Ik lees in dit topic eigenlijk meer jaloezie dan echte argumenten. Wat een huilies zeg!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:52:36 #133
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427616
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering wat is PSV misselijkmakend bezig, maar roepen dat Kalou in staking moet enzo. Dit soort praktijken verdienen een flinke tik op de vinger van de KNVB,Uefa of de FIFA.
Kun je even een bron geven waarin PSV roept dat Kalou in staking moet? Enzo?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:52:38 #134
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29427617
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:48 schreef twi het volgende:

[..]

Als ze 'm dan niet aan je geven, moet je er maar een juridische zaak van maken
Juist.

Maar Spideyman, een record aantal keer de eerste ronde van de C(?)L eruit flikkeren en dan 1 keertje er eens doorheen komen noem ik nog niet echt denderend. Lijkt mij meer een "one-day-fly" succesje.
Feyenoord daarintegen doet vaak wel wat langer mee in Europa en nationaal spelen ze ook elke keer in de bovenste regionen...

Niet gelijk zo arrogant worden als je eens een keertje door de eerste ronde heen komt hoor...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:55:15 #135
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29427654
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:51 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage noca. Jammer dat je niet in staat bent tot een fatsoenlijke discussie.

Ik lees in dit topic eigenlijk meer jaloezie dan echte argumenten. Wat een huilies zeg!
Jaloezie ?

Waar moet ik in deze dan jaloers op zijn En ik mag gewoon mijn mening geven, en dat deed ik even in die post. Kun je daar niet tegen?

Voor de rest discussieer ik gewoon mee.
pi_29427666
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Kun je even een bron geven waarin PSV roept dat Kalou in staking moet? Enzo?
Spits/Metro welke datum weer ik niet precies meer, maar staken stond er ook niet zo direct in wel dat Kalou moest gaan dwarsliggen enzv vind ik al onder staken vallen. Trouwens PSV roept ook dat Kalou maar naar de rechter moet stappen enzv.

PSV is imo heel maar dan ook heel smerig bezig in deze zaak.
pi_29427676
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Juist.

Maar Spideyman, een record aantal keer de eerste ronde van de C(?)L eruit flikkeren en dan 1 keertje er eens doorheen komen noem ik nog niet echt denderend. Lijkt mij meer een "one-day-fly" succesje.
Feyenoord daarintegen doet vaak wel wat langer mee in Europa en nationaal spelen ze ook elke keer in de bovenste regionen...

Niet gelijk zo arrogant worden als je eens een keertje door de eerste ronde heen komt hoor...
Als ik me niet vergis hebben de PSV-ers het niet over een incidenteel CL-succesje. De positieverbetering zie je vooral aan het aantal kampioenschappen van de afgelopen jaren, en het feit dat PSV altijd CL speelt, Feyenoord niet. Tel daarbij op dat Kalou gelijk dít seizoen CL zou kunnen spelen met PSV en hij een stuk meer zal gaan verdienen (zelfs als hij bij Feyenoord zou bijtekenen) en er is m.i. sprake van een positieverbetering
pi_29427684
Daarnaast bepaald de club waarvan deze speler de waarde en niet de club die hem wil hebben!
pi_29427707
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Spits/Metro welke datum weer ik niet precies meer, maar staken stond er ook niet zo direct in wel dat Kalou moest gaan dwarsliggen enzv vind ik al onder staken vallen. Trouwens PSV roept ook dat Kalou maar naar de rechter moet stappen enzv.

Spits / Metro Zullen we onze meningen over Kalou en "het vieze spelletje" van PSV baseren op betrouwbare bronnen? Volgens mij zijn we conclusies aan het trekken, terwijl niemand weet wat er precies gaande is.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:58:04 #140
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427708
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Juist.

Maar Spideyman, een record aantal keer de eerste ronde van de C(?)L eruit flikkeren en dan 1 keertje er eens doorheen komen noem ik nog niet echt denderend. Lijkt mij meer een "one-day-fly" succesje.Feyenoord daarintegen doet vaak wel wat langer mee in Europa en nationaal spelen ze ook elke keer in de bovenste regionen...

Als je mijn post goed doorleest zul je zien dat ik het CL succes van vorig jaar niet één keer noem. Ik zeg dat de prestaties van PSV in het nabije verleden (nou ja, zo'n 30 jaar) veel beter zijn dan die van Feyenoord. Tel de kampioenschappen en bekers maar eens op. Ergo, Kalou heeft een grotere kans om met PSV prijzen te winnen dan met Feyenoord. Niks arrogants aan, dat is de waarheid. Maar leuke stadionclub hoor, dat Feyenoord.
pi_29427725
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Men zou dan eerder een JVC overnemen voor twee euro, eventueel hier een rechtszaak van maken, om vervolgens het logo aan te passen en de televisie na een jaar of twee te verpatsen als een Philips.

Gelukkig lukt het niet.
pi_29427740
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Daarnaast bepaald de club waarvan deze speler de waarde en niet de club die hem wil hebben!
quote:

[..]

Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt.
quote:

[..]

Misschien eerst het topic lezen voordat je reageert
pi_29427743
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:58 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Spits / Metro Zullen we onze meningen over Kalou en "het vieze spelletje" van PSV baseren op betrouwbare bronnen? Volgens mij zijn we conclusies aan het trekken, terwijl niemand weet wat er precies gaande is.
Laten de Spits en Metro hun nieuws nu vaak baseren op betrouwbare bronnen, daarnaast waren het quotes van jullie voorzitter die in beide kranten precies hetzelfde stonden
pi_29427790
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:00 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Laten de Spits en Metro hun nieuws nu vaak baseren op betrouwbare bronnen, daarnaast waren het quotes van jullie voorzitter die in beide kranten precies hetzelfde stonden
Dan heb je volkomen gelijk dude
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:04:05 #145
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427793
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dan mag je die even voor me opzoeken. Ik heb bijna alle media gelezen over de zaak Kalou en heb nergens gelezen dat PSV Kalou heeft opgedragen dwars te gaan liggen.

Het enige wat PSV in de media heeft gebracht, is dat in een eventuele rechtszaak PSV Kalou van advies zal voorzien. Daarop hebben de begeleiders contact opgenomen met PSV. Het balletje rolt dus al bron
pi_29427798
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:00 schreef JustJunior het volgende:

[..]

[..]

[..]

Misschien eerst het topic lezen voordat je reageert
Waarom zou ik? Ik geef mijn mening op deze zaak .

En wel vreemd dat PSV wel de volle bak voor Robben eiste, maar nu Feyenoord dat wil voor Kalou ze ineens vinden dat ie dat niet waard is .
pi_29427831
Hoe naief die PSV fans:

"Ons clubje is geen bedrijf, die zijn netjes en aardig tegen iedereen"

Mjah... totdat een concurent dus terecht moeilijk gaat doen.

Zoek gewoon een andere speler voor Kalou
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:09:22 #148
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427857
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Ik geef mijn mening op deze zaak .

En wel vreemd dat PSV wel de volle bak voor Robben eiste, maar nu Feyenoord dat wil voor Kalou ze ineens vinden dat ie dat niet waard is .
pi_29427888
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:58 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Als je mijn post goed doorleest zul je zien dat ik het CL succes van vorig jaar niet één keer noem. Ik zeg dat de prestaties van PSV in het nabije verleden (nou ja, zo'n 30 jaar) veel beter zijn dan die van Feyenoord. Tel de kampioenschappen en bekers maar eens op. Ergo, Kalou heeft een grotere kans om met PSV prijzen te winnen dan met Feyenoord. Niks arrogants aan, dat is de waarheid. Maar leuke stadionclub hoor, dat Feyenoord.
Gelukkig vergeet je voor het gemak even de UEFA Cup van Feyenoord.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:11:51 #150
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427899
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe naief die PSV fans:

"Ons clubje is geen bedrijf, die zijn netjes en aardig tegen iedereen"

Mjah... totdat een concurent dus terecht moeilijk gaat doen.

Zoek gewoon een andere speler voor Kalou
Ken je deze misschien dan ook nog?

PSV is zakelijk altijd zeer scherp geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')