Je kunt gewoon iemand aan zijn contract houden als je dat wil. PSV heeft het afgelopen seizoen goed gedaan, maar om nou meteen te zeggen dat het dan een positieverbetering is? Nah, dacht het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als ze écht weg willen, dan akn PSV ze niet tegenhouden. Dat was ook het geval bij Park, Lee en Ooijer. Van PSV mochten ze in principe voor de juiste prijs weg. Maar goed, dat heeft verder niks te doen met dit topic.
Wsl geleend van v.d. Herik.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:30 schreef Tomasso het volgende:
Rob "Kijk, ik heb mijn zonnebank nog steeds" Westerhof
Precies, je kan niets garanderen. Het is immers voetbal.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kunt gewoon iemand aan zijn contract houden als je dat wil. PSV heeft het afgelopen seizoen goed gedaan, maar om nou meteen te zeggen dat het dan een positieverbetering is? Nah, dacht het niet.
Jorien gaat gewoon zelf op pad met z'n boot naar de zonnige plekken der aardequote:
Het gaat er niet om wat jij vindt, het gaat erom wat de rechthebbende vindt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Wat hij volgens mij bedoelt, is dat misschien in de ogen van Feyenoord geen juiste prijs is, maar in zijn ogen wel. En daar ben ik het wel mee eens. Ik vind acht miljoen al van de gekken voor een speler die welgeteld één seizoen een behoorlijk niveau draait, waarin hij zelfs wisselvallig presteert. Zeker als PSV, zoals Hiddink zegt, een doorverkooppercentage erbij doet, is acht miljoen al te veel vind ik
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt.
Tuurlijk gaat het niet om mijn meningquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij vindt, het gaat erom wat de rechthebbende vindt.
Nee. PSV staat in haar recht om aan te dringen op een transfer, zolang dit legaal gebeurt.quote:En dan moet het gewoon over zijn.
Nee twi, zo werkt dat tegenwoordig niet meer, snap dat dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn twijfels over.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:42 schreef JustJunior het volgende:
Nee. PSV staat in haar recht om aan te dringen op een transfer, zolang dit legaal gebeurt :w
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kunt gewoon iemand aan zijn contract houden als je dat wil. PSV heeft het afgelopen seizoen goed gedaan, maar om nou meteen te zeggen dat het dan een positieverbetering is? Nah, dacht het niet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:46 schreef Spideyman het volgende:
(....)
Dan is de vraag, is PSV een verbetering voor Kalou? Het lijkt me duidelijk dat PSV een verbetering is. PSV haalde de afgelopen 5, 10, 20 en zelfs 30 jaar aanzienlijk meer kampioenschappen en bekers dan Feyenoord én speelt dit seizoen voor de 11 keer in successie Champions League.
(....)
Als ze 'm dan niet aan je geven, moet je er maar een juridische zaak van makenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee twi, zo werkt dat tegenwoordig niet meer, snap dat dan.
Daarom ga ik morgen ook naar de Media Markt waar ik de nieuwe Philips tv ga kopen voor 10 eurootjes. Want tja, bij mij thuis op een tv meubel is natuurlijk een behoorlijke positieverbetering. Daarnaast zal hij ook nog eens vaker gebruikt worden. Aan het mooiste is dat ik de prijs bepaal!
Zo doen ze dat toch in eindhoven
Bedankt voor je bijdrage noca. Jammer dat je niet in staat bent tot een fatsoenlijke discussie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn twijfels over.
Daarnaast begin ik door dit incidentje PSV toch een behoorlijke kutclub te vinden, maar dat terzijde
Kun je even een bron geven waarin PSV roept dat Kalou in staking moet? Enzo?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering wat is PSV misselijkmakend bezig, maar roepen dat Kalou in staking moet enzo. Dit soort praktijken verdienen een flinke tik op de vinger van de KNVB,Uefa of de FIFA.
Juist.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Als ze 'm dan niet aan je geven, moet je er maar een juridische zaak van maken
Jaloezie ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage noca. Jammer dat je niet in staat bent tot een fatsoenlijke discussie.
Ik lees in dit topic eigenlijk meer jaloezie dan echte argumenten. Wat een huilies zeg!![]()
Spits/Metro welke datum weer ik niet precies meer, maar staken stond er ook niet zo direct in wel dat Kalou moest gaan dwarsliggen enzv vind ik al onder staken vallen. Trouwens PSV roept ook dat Kalou maar naar de rechter moet stappen enzv.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je even een bron geven waarin PSV roept dat Kalou in staking moet? Enzo?
Als ik me niet vergis hebben de PSV-ers het niet over een incidenteel CL-succesje. De positieverbetering zie je vooral aan het aantal kampioenschappen van de afgelopen jaren, en het feit dat PSV altijd CL speelt, Feyenoord niet. Tel daarbij op dat Kalou gelijk dít seizoen CL zou kunnen spelen met PSV en hij een stuk meer zal gaan verdienen (zelfs als hij bij Feyenoord zou bijtekenen) en er is m.i. sprake van een positieverbeteringquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Juist.
Maar Spideyman, een record aantal keer de eerste ronde van de C(?)L eruit flikkeren en dan 1 keertje er eens doorheen komen noem ik nog niet echt denderend. Lijkt mij meer een "one-day-fly" succesje.
Feyenoord daarintegen doet vaak wel wat langer mee in Europa en nationaal spelen ze ook elke keer in de bovenste regionen...
Niet gelijk zo arrogant worden als je eens een keertje door de eerste ronde heen komt hoor...
Spits / Metroquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Spits/Metro welke datum weer ik niet precies meer, maar staken stond er ook niet zo direct in wel dat Kalou moest gaan dwarsliggen enzv vind ik al onder staken vallen. Trouwens PSV roept ook dat Kalou maar naar de rechter moet stappen enzv.
PSV is imo heel maar dan ook heel smerig bezig in deze zaak.
Als je mijn post goed doorleest zul je zien dat ik het CL succes van vorig jaar niet één keer noem. Ik zeg dat de prestaties van PSV in het nabije verleden (nou ja, zo'n 30 jaar) veel beter zijn dan die van Feyenoord. Tel de kampioenschappen en bekers maar eens op. Ergo, Kalou heeft een grotere kans om met PSV prijzen te winnen dan met Feyenoord.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Juist.
Maar Spideyman, een record aantal keer de eerste ronde van de C(?)L eruit flikkeren en dan 1 keertje er eens doorheen komen noem ik nog niet echt denderend. Lijkt mij meer een "one-day-fly" succesje.Feyenoord daarintegen doet vaak wel wat langer mee in Europa en nationaal spelen ze ook elke keer in de bovenste regionen...
Niet gelijk zo arrogant worden als je eens een keertje door de eerste ronde heen komt hoor...
Men zou dan eerder een JVC overnemen voor twee euro, eventueel hier een rechtszaak van maken, om vervolgens het logo aan te passen en de televisie na een jaar of twee te verpatsen als een Philips.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee twi, zo werkt dat tegenwoordig niet meer, snap dat dan.
Daarom ga ik morgen ook naar de Media Markt waar ik de nieuwe Philips tv ga kopen voor 10 eurootjes. Want tja, bij mij thuis op een tv meubel is natuurlijk een behoorlijke positieverbetering. Daarnaast zal hij ook nog eens vaker gebruikt worden. Aan het mooiste is dat ik de prijs bepaal!
Zo doen ze dat toch in eindhoven
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Daarnaast bepaald de club waarvan deze speler de waarde en niet de club die hem wil hebben!
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het er niet om wat jij of Spideyman een goede prijs vindt. Of wat Hiddink een goede prijs vindt.
Misschien eerst het topic lezen voordat je reageertquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Laten de Spits en Metro hun nieuws nu vaak baseren op betrouwbare bronnen, daarnaast waren het quotes van jullie voorzitter die in beide kranten precies hetzelfde stondenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:58 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Spits / MetroZullen we onze meningen over Kalou en "het vieze spelletje" van PSV baseren op betrouwbare bronnen? Volgens mij zijn we conclusies aan het trekken, terwijl niemand weet wat er precies gaande is.
Dan heb je volkomen gelijk dudequote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Laten de Spits en Metro hun nieuws nu vaak baseren op betrouwbare bronnen, daarnaast waren het quotes van jullie voorzitter die in beide kranten precies hetzelfde stonden
Dan mag je die even voor me opzoeken. Ik heb bijna alle media gelezen over de zaak Kalou en heb nergens gelezen dat PSV Kalou heeft opgedragen dwars te gaan liggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Spits/Metro welke datum weer ik niet precies meer, maar staken stond er ook niet zo direct in wel dat Kalou moest gaan dwarsliggen enzv vind ik al onder staken vallen. Trouwens PSV roept ook dat Kalou maar naar de rechter moet stappen enzv.
PSV is imo heel maar dan ook heel smerig bezig in deze zaak.
Waarom zou ik? Ik geef mijn mening op deze zaakquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:00 schreef JustJunior het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien eerst het topic lezen voordat je reageert
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik geef mijn mening op deze zaak.
En wel vreemd dat PSV wel de volle bak voor Robben eiste, maar nu Feyenoord dat wil voor Kalou ze ineens vinden dat ie dat niet waard is.
Gelukkig vergeet je voor het gemak even de UEFA Cup van Feyenoord.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als je mijn post goed doorleest zul je zien dat ik het CL succes van vorig jaar niet één keer noem. Ik zeg dat de prestaties van PSV in het nabije verleden (nou ja, zo'n 30 jaar) veel beter zijn dan die van Feyenoord. Tel de kampioenschappen en bekers maar eens op. Ergo, Kalou heeft een grotere kans om met PSV prijzen te winnen dan met Feyenoord.Niks arrogants aan, dat is de waarheid. Maar leuke stadionclub hoor, dat Feyenoord.
Ken je deze misschien dan ook nog?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe naief die PSV fans:
"Ons clubje is geen bedrijf, die zijn netjes en aardig tegen iedereen"
Mjah... totdat een concurent dus terecht moeilijk gaat doen.
Zoek gewoon een andere speler voor Kalou
En v/d Herik zegt NEE. (Ga geen foto van die gestapo gast zoeken) en dat is dan jammer he!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ken je deze misschien dan ook nog?
[afbeelding]
PSV is zakelijk altijd zeer scherp geweest.
Ze doen hun best maar, hoe lang willen ze voorlopig worden uitgesloten van transferperiodes en misschien wel europees voetbal? Een aardige boete zit er waarschijnlijk ook in als je de Fifa-regels overtreed. Misschien dat de KNVB ook nog een leuke straf in gedachte heeft. Van mij mag dit allemaal lekker doorgaan, want dan zitten er alleen maar nadelen aan voor de lampjes. En natuurlijk voor kalou mocht hij in eindhoven komen te voetballen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dan mag je die even voor me opzoeken. Ik heb bijna alle media gelezen over de zaak Kalou en heb nergens gelezen dat PSV Kalou heeft opgedragen dwars te gaan liggen.
Het enige wat PSV in de media heeft gebracht, is dat in een eventuele rechtszaak PSV Kalou van advies zal voorzien. Daarop hebben de begeleiders contact opgenomen met PSV. Het balletje rolt dus albron
Onvolwassen acties verdienen dan ook geen volwassen reacties.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef golfer het volgende:
Volwassen post weer, Kaap.
Enzo origineel om namen van clubs te verbasteren.
Eens. Ik hoop ook dat Provincieclub SV dit nu door blijft zetten. De winnaar en de verliezer is al bekend. Winnaar: Feyenoord, verliezer: psv (en Kalou z'n zaakwaarnemersquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar, hoe lang willen ze voorlopig worden uitgesloten van transferperiodes en misschien wel europees voetbal? Een aardige boete zit er waarschijnlijk ook in als je de Fifa-regels overtreed. Misschien dat de KNVB ook nog een leuke straf in gedachte heeft. Van mij mag dit allemaal lekker doorgaan, want dan zitten er alleen maar nadelen aan voor de lampjes. En natuurlijk voor kalou mocht hij in eindhoven komen te voetballen.
(Denk maar aan Mexes en AS Roma)
Dat de club misschien niet zo netjes bezig is, betekent niet meteen dat dit forum en de gebruikers daaronder hoeven te lijden. Want ik begin al bijna standaard over die ranzige pulp die je hier uitspuit heen te lezen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:34 schreef Kaap het volgende:
[..]
Onvolwassen acties verdienen dan ook geen volwassen reacties.
Mwah denk dat meer mensen hier diep in hun hart toch wel hopen op een stoeptegeltje tegen het raam waar Westerhof en Hiddink zitten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Misschien moet je eens proberen wat volwassener te discussieren dan je als een zielige puber cq diehard hooligan (:')) te laten gelden hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |