Kinderen willen niet met me spelen, noemen me rat, en wijzen me naaaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:42 schreef joupee het volgende:
[..]
ik heb geen zin om braaf te leren, ik eindig toch wel in de goot![]()
geef mij maar amsterdamquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:45 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Kinderen willen niet met me spelen, noemen me rat, en wijzen me naaa
quote:
Weet je hoe tôfquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ga lachen als je op je bek gaat.
jammaergenoeg krijgen we dat niet te zienquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ga lachen als je op je bek gaat.
Och kendj, geweun doan. Wè boeit t dat geine dich begriept?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:45 schreef Imberr het volgende:
ich hub zin óm plat te kalle mer dat ken ich neet good tippe![]()
Tuurlijk wel, ik als aanstormend tallent wordt overal op de film gezet, duhquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:49 schreef joupee het volgende:
[..]
jammaergenoeg krijgen we dat niet te zien![]()
sja.. morgen werken.. en ik wil niet net als vandaag 6 uur doen over iets waar ik normaal met 2 uur mee klaar benquote:
Jammer dat je geen talent in taal bent.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:49 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik als aanstormend tallent wordt overal op de film gezet, duh
ik begriep da amma jil goewe...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Och kendj, geweun doan. Wè boeit t dat geine dich begriept?
ach ik moet toch inklokkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:50 schreef joupee het volgende:
[..]
sja.. morgen werken.. en ik wil niet net als vandaag 6 uur doen over iets waar ik normaal met 2 uur mee klaar ben![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Jammer dat je geen talent in taal bent.
Sorry, ben jong, geil en lui.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hey als jij op taalvauten gaat letten in een PUBsc, ga dan eens gauw werk zoeken.
Beetje sneu hequote:
Zeg ga jij eens slapen.quote:
quote:Zoals mijn opa altijd zei:
"Wie veel met een-smiley post, is stoer
Vandaar die witte stippenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:56 schreef BaggerUser het volgende:
op een grote paddestoel rood met witte stippen zat abouter spille-been heen en weer te wippen
2030-2034: Mohammed, premier der Nederlandenquote:
Party Animals versyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:57 schreef BaggerUser het volgende:
zeg ken jij de mosselman die woont in scheveningen
Ja dat IS de PA versiequote:
Och..ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:57 schreef Eix het volgende:
[..]
2030-2034: Mohammed, premier der Nederlanden
2034-2038: Abdullah, premier der Nederlanden
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:59 schreef BaggerUser het volgende:
of gabbewijfie:
op een grote paddostoel kaal en zonder stippen zat een gabber met zn maat helemaal te trippen crack! zei de paddostoel en de gabber en zn maat vlgoen door de lucht![]()
enmmenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:03 schreef pekel het volgende:
Ik ben een Noordeling,
ik kom van 't platteland.
Hoogeveenquote:
Dik gedrukt speciaal voor Brechtje.quote:slaan > sjmarre
slaan > houwe
slaan > knuppe
slaan > sjlaon
slaan > battere
slaan > tósje
slaan , slagen geven > paere
slaan, klappen (met handgeklap toejuichen), applaudisseren, klappen, kletsen > klatsje
slaan > versóppe
slaan , kastijden > pizzele
slaan > tókke
slaan , zwiepen, zwepen > peitsje
slaan , zwepen > klaatsje
slaan , geniepig slaan, geniepig stoten > toeke
slaan , een klap geven > tene
slaan , elkaar geniepig slaan, elkaar geniepig stoten > toeke (zich)
slaan , beuken, hard slaan > boke
slaan , andere uitdrukkingen > slaan
slaan , kastijden, afranselen, rammeling geven, Du. prügeln > prugele
slaan , schieten, zwaar roken, zwaar drinken > pave
slaan, tuchtigen > ranzoene
slaan , scheuren trekken, rijten splijten > riete
slaan , oorvijgen geven > tachele
slaan , meppen, verzolen > verzaole
slaan , slaan met een prengel, dorsvlegel, prengelen > prengele
Wat lief van je om aan brechtje te denkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:08 schreef Eix het volgende:
Trouwes, als je ooit slaan naar t Limburgs wilt vertalen doe t dan wel correct.
[..]
Dik gedrukt speciaal voor Brechtje.![]()
Anjes klaatsj ich dich ein.quote:
Daagdaag, ik ga ook zo s slapen.quote:
Sorry hequote:
Stadshagenquote:
Welk bedrijf??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:16 schreef BaggerUser het volgende:
ik moet stage lopen aan de diezerkade
Wow...Stadshagen... ik heb daar nog een vriend wonenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:15 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Stadshagen
7 jaar in zuid geweest man![]()
Tof, daar woont mijn ma nu praktisch achter.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:17 schreef BaggerUser het volgende:
Norrod
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:17 schreef BaggerUser het volgende:
Norrod
Maar ook in de stad, daar woont mijn mammaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wow...Stadshagen... ik heb daar nog een vriend wonen
Maar ook in de stad, daar woont mijn papaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:18 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Maar ook in de stad, daar woont mijn mamma![]()
Wie, eigenlijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wow...Stadshagen... ik heb daar nog een vriend wonen
Unique ken ik niet. Oh wat ergquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar ook in de stad, daar woont mijn papa![]()
Boven de Unique
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 | oh... dacht dat jullie wat hadden...lekker dan..for the whole town. Zwolle shit baby. Tja.. welkom in het verre oosten...ik geef je een schout gozer. of ben je vertrouwd geboren en getogen. Moet ik verder gaan, moet ik verder gaan? elke dag help ik rappers omdat dat toch wat sneller gaat. Geheel geisoleerd. En dat op eige benen. dus het duurt effe dat het grootste deel gespioneerd is. In de realiteit zijn we verder dan dit. Wat is het tof in het binnenhof, ik kom met lekkere shit. Met froricofrikandellenvet voor in de frituur. Vanuit het ere leven zij de Indische buurt. Met treinspitstop voor mij een kindermenu, en de bananenmilkshake is zo verchrikkelijk zuur. Binne nu en binnen een uur moet ik nog op bezoek. Waar naar toe>? Zwolle zuid, Kalpepoort, woltebroek. Woltebroek alles zo dorps als een poort, nog een teidje gewerkt bij storms zoals het hoort.. SHIT! ik kom uit een achterstandswijk, de gasten slapen overdag zodat ze 'snachts de man zijn. Ik was er nu alvast, maar wachten kan nog altijd. En Sticket is een mattie die met vaste hand schrijft (steeky steez) couplet 1: Tja.. welkom in het verre oosten... ik geef je een schout gozer. of ben je vertrouwd geboren en getogen. Moet ik verder gaan, mot ik verder gaan? YEAH Elke dag help ik rappers omdat dat toch wat sneller gaat. Geheel geisoleerd. En dat op eigen benen. Dus het duurt effe dat het grootste deel gespioneerd. En tegen die tijd zijn we verder dan dit. Wat is het tof in het binnenhof, ik kom met lekkere shit. (Frico Rico) : Met froricofrikandellenvet voor in de frituur. Fiets nu vanuit de Veerallee voorbij de Indische buurt. Met draaispitstop voor bij een kindermenu, en de bananenmilkshake niet zo verschrikkelijk zuur. Binne nu en binnen een uur moet ik nog op bezoek. Steeky: Waar naar toe>? Zwolle zuid, Kampenpoort, Holtebroek. Steeky: Holtebroek, Assendorp, Sassenpoort , nog een tijdje gewerkt bij storet zoals het hoort.. SHIT! Ik kom uit een achterstandswijk, gasten slapen overdag zodat ze 'snachts de man zijn. Ik bas het nu alvast, maar wachten kan nog altijd. En Steeket is de man die met vaste hand schrijft over het > >verre verre oosten, we nemen je mee (naar het) (3x) > > Te ver om de fiets te pakken. (Frico Rico)couplet 3: Het is nog vroeg in Zwolle, dus ik rol naar het centrum. Een magisch tijdperk, Maagjesbolwerk. Het gaat de laatste tijd ver in het oosten. Hoe dan ook ik bass de lyrics sgerperals Assendropperk. Met pubers kom ik man, massamoord brengen. absurde geil draaien door als propellers. rechts links rechts mix die shit, ----------druk bezig met de rapclassic. 023A28 6 letters zwolle yeah now check them effe. yah yah yah yah (Steeky steez): En in de ochtend als ik opsta als ik naar me katert fiets, en zoek ze goed en zo kwaad als het gaat naar die beats. Niemand wakker dus ikmaak ze wakker. En bel ik vertel dat ik een paar minuten later aan kom kakken. Ik neem de shit op, echte hiphop. Tegen vieren zie je een Steez spioneren. Zie jullie mensen later, zie me koffie drinken met m'n zwager. Ik zeg het welff hoog was het zwaar vanavond. Mijn mensen krijgen huizen met een grentie. Ik hoor vage verhalen over vreemde intensies. Zwolle is een soap, maar toffer dan goede tijden, met meisjes die ouder lijken, en gasten die jou bekijken. In het verre verre verre verre oosten (2x) Te ver om de fiets te pakken. (Frico Rico)couplet 4: In de zomer gaan de Zwollenaren iedere dag met een volkswagen golf of met de fietsen op pad. Om te zonnebaden op de wijthmener plas. Met een krat bier, bal, muziek ,een zieke zak wiet en wat hasj. Soms zie je ons op het Talemini teras veel vaker no - private, aan de gracht in het gras. En al het 's nachts niet fuiven is, dan is het niks pitten. Splitten we naar de ijs of skinny dippen met chickies. Maar in de winter heb ik nix aan me slippers. Dan is het dikke jas en dik chillen met binnenzitters. Ik rijs voor een heis voor een wijf bij de stei, en rij gelijk door naar de dichstbijzijnde wijk. Steeky Het is te lezen op je voorhoofd. Opgezwolle maakt die shit nerveus dat je grijpt naar je pakkie marlboro. Ik vertegenwoordig z zommo zorro. Een z overal een z zorro zorro gek! Zwolle, hoeissie nouw ? te ver om de fiets te pakken Zwolle, hoeissie nouw, ik hal het snel met mn blauwvingers in. Te ver om de fiets te pakken. |
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Unique ken ik niet. Oh wat erg
lisdodde ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Das naast de Randstad, wat weer bij het postkantoor is.
En die vriend ken je vast niet....
maar het is
Michael (Lisdodde straat)
randstad ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:27 schreef Eix het volgende:
Ik ga slapen...
Deze randstad talk is saai.
Eensch!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:27 schreef Eix het volgende:
Ik ga slapen...
Deze randstad talk is saai.
Zwolle is het centrum van Nederlandquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:27 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
randstad ?
weet je wel waar zwolle ligt ?
Och, zwolle. T ligt buiten Limburg dus tis een far from my bed show hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:27 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
randstad ?
weet je wel waar zwolle ligt ?
Laat Mohammed dat maar niet zien. Volgens de geruchten is hij n kontenfetesjist.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef Chanandler het volgende:
Mensen, wat vinden jullie nou hievan:
[afbeelding]
Brechtjeeequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dat mijn moeder haar broek omhoog moet hijsenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Sommige mensen hebben andere instellingenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef BaggerUser het volgende:
ik zit al op pagina 3 ?
sommige mensen hebben zich maar aan te passenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben andere instellingen
Proud to be onequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Laat Mohammed dat maar niet zien. Volgens de geruchten is hij n kontenfetesjist.
Ik heb s een keer op n schooldisco last gehad van n afzakkende broek.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef BaggerUser het volgende:
de broek is idd een beetje te groot hij zak tenigzins af
En jij hebt je post aan te passenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
sommige mensen hebben zich maar aan te passen
Begin eens zou ik zeggen..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
sommige mensen hebben zich maar aan te passen
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb s een keer op n schooldisco last gehad van n afzakkende broek.
Hopelijk zag niemand t... heb mn beurs toen in mn kluisje op school moeten leggen om gewicht eruit te halen.
Wow vet, waar kan je die pimpin shit kopen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef BaggerUser het volgende:
[..]een echte man heeft dna ook alleen een money clip en geen klein geld
[afbeelding]![]()
ligt eraan wat je er voor over hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:36 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wow vet, waar kan je die pimpin shit kopen?![]()
Is dat brechtjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Ja. Maar voor de webcam doet ze ut nie hoorquote:
Pffff zo'n clip is voor paupersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]![]()
Ja, met een briefje van ¤100,- je cola afrekenen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]![]()
Het is altijd te proberen natuurlijk...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja. Maar voor de webcam doet ze ut nie hoor![]()
Ik heb d'r sinds eergisteren op camquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja. Maar voor de webcam doet ze ut nie hoor![]()
Ze heeft die foto trouwens gewoon als plaatje op msnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb d'r sinds eergisteren op camIk zal het eens vragen
Ja duh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze heeft die foto trouwens gewoon als plaatje op msn
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja duh.![]()
Kijken we als eerste een ass shot kan maken via de webcam![]()
doeiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, met een briefje van ¤100,- je cola afrekenen.
Maar goed, kga slapen. Doeidoei.
Tering 125 dollar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:38 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
purple label $125 op polo.com
maar das dan ok een durequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Tering 125 dollar?dan heb je geen geld meer om in die clip te proppen mên
Wat kan ik er mee winnen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja duh.![]()
Heb je haar ook weerquote:
imberr mag ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja duh.![]()
EER!quote:
Jij bent zeker een puber die nog niet werktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Tering 125 dollar?dan heb je geen geld meer om in die clip te proppen mên
Nee imberr doet niet aan stringfoto's, zij is gewoon een keurig nederlands meisje,quote:
Dat is niet genoegquote:
O nee?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee imberr doet niet aan stringfoto's
Euhm dude. Het was meer een sarcastische opmerking, gericht aan de moneyklit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent zeker een puber die nog niet werkt
Ik kan er dan genoeg in proppen(maar daar moet ik dan wel een hele maand mee doen
en aan het eind van de maand heb ik die clip alweer verkocht
)
Ik ook... dat noemt men bij mij t Fok! afkick syndroom.quote:
Cheers matequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ook... dat noemt men bij mij t Fok! afkick syndroom.
Maar nu ben ik echt weg.
Dat zei je net ook! LURKER! Nieuwe fok!term.quote:
Das geen scootahquote:
Bananagirlquote:
Ik lurk al haast n heel jaar op Fok! Heb alleen n tijdje de kat uit de boom gekeken, anders word ik meteen als newbie bestempelt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:45 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dat zei je net ook! LURKER! Nieuwe fok!term.
Eensch.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik lurk al haast n heel jaar op Fok! Heb alleen n tijdje de kat uit de boom gekeken, anders word ik meteen als newbie bestempelt.![]()
Ik bedoel, je moet wel Fok! basiskennis hebben. Termen als Mijn topique wat doe je!, Alberto checkt de park, etc moet je wel weten.
Ik verklaar mij solidair...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:51 schreef Eix het volgende:
En nu kruip ik terug in mn lurk hol.
Daagdaag.
blijf uit melkaars holquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik verklaar mij solidair...
(Alleen ik ga terug naar mijn gewone hol) dat klinkt best raar eigenlijk
Vaarwel allen, het gaat u goed![]()
Johquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:44 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Euhm dude. Het was meer een sarcastische opmerking, gericht aan de moneyklit.
Jaaa! nep. Weltrusten hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik verklaar mij solidair...
(Alleen ik ga terug naar mijn gewone hol) dat klinkt best raar eigenlijk
Vaarwel allen, het gaat u goed![]()
Waar ging het ook alweer over? Pagina 3 is zoooo 30 minutes agoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Joh![]()
Shit ik was mijn PI vergeten.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:54 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Waar ging het ook alweer over? Pagina 3 is zoooo 30 minutes ago
Ik moest even mijn hele MyAT langsgaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:54 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Waar ging het ook alweer over? Pagina 3 is zoooo 30 minutes ago
Ooooh. Dus je hebt geen levenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moest even mijn hele MyAT langsgaan
Jawel, daarom was mijn MyAT zo langquote:
Ooh ja zo kan het ook [14.gif]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel, daarom was mijn MyAT zo langDie had ik sinds 6 uur al niet bekeken
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:58 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ooh ja zo kan het ook [14.gif]
Same here.quote:
Of kom je hier lekker een filmpje met me kijken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:06 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Same here.Ik ga denk ik The Terminal nog eens kijken, of Friday the 13th
Helemaal naar zuid fietsen zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Of kom je hier lekker een filmpje met me kijken?![]()
mietjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Helemaal naar zuid fietsen zeker![]()
Wat weet jij daar nou van. Hoogeveen3rdquote:
Ik wil wel wat voor je maken, maar om dan helemaal naar zoetermeer te rijden... neh dat duurt me te langquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:13 schreef Imberr het volgende:
zou ik me nog iets te eten pakken?ik heb honger maar geen zin om 2 trappen af te lopen en me dan ook nog iets te eten maken
Joh....krijg je ook es een keer lichaamsbewegingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Helemaal naar zuid fietsen zeker![]()
Dan fiets je nog liever naar Zuid?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik wil wel wat voor je maken, maar om dan helemaal naar zoetermeer te rijden... neh dat duurt me te lang
jij kan er natuurlijk ook 1 jatten en naar hem toe gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh....krijg je ook es een keer lichaamsbeweging![]()
Goed idee toch?
Kerel, ik moet elke dag al vanaf stadshagen naar Deltion achter het ziekenhuis fietsen. Ik krijg genoeg lichaamsbeweging jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh....krijg je ook es een keer lichaamsbeweging![]()
Goed idee toch?
straks wordt je nog dikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:13 schreef Imberr het volgende:
zou ik me nog iets te eten pakken?ik heb honger maar geen zin om 2 trappen af te lopen en me dan ook nog iets te eten maken
Whahahahahah...... de biertonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:15 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Kerel, ik moet elke dag al vanaf stadshagen naar Deltion achter het ziekenhuis fietsen. Ik krijg genoeg lichaamsbeweging jaOhja, naar de Bierton fietsen is ook best ver
![]()
Zeg vaker nee!.nlquote:
Waar kom jij wel es dan?quote:
DAMN wij hebben dat niet hier. Ik ga maar eens een tosti maken ofzo. Onee, van kaas krijg je puistenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef DaMook het volgende:
The Tirminal is vet
En Imberrrrrrrrrrrrrr gewoon wat te eten pakkenik maak dalijk ook nog lekker 2 hotdogs warm
zoetermeer...?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik wil wel wat voor je maken, maar om dan helemaal naar zoetermeer te rijden... neh dat duurt me te lang
Tostiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef Chanandler het volgende:
[..]
DAMN wij hebben dat niet hier. Ik ga maar eens een tosti maken ofzo. Onee, van kaas krijg je puisten![]()
neem dan een mc chickenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tostilekkerrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik heb magnetron hotdogs van de ah (en cheese en chicken burgers
volgens mij ben je een van de weinigen die nog imberr tegen me zegtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef DaMook het volgende:
The Tirminal is vet
En Imberrrrrrrrrrrrrr gewoon wat te eten pakkenik maak dalijk ook nog lekker 2 hotdogs warm
Wij ook altijd. Was je zaterdag nog uit dan? Ik ging om kwart voor 3 weg uit Naar Bovenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Áls ik uit ga, dan gaan we de hele stad rond![]()
waar komt imberr vandaan? 2e naam ofquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
volgens mij ben je een van de weinigen die nog imberr tegen me zegtde rest noemt me gewoon inge
![]()
He Naar Boven...met een bepaalde vriendengroep gaan we daar vaak heenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wij ook altijd. Was je zaterdag nog uit dan? Ik ging om kwart voor 3 weg uit Naar Boven![]()
Sorry Imberr, dat ik je altijd Inge noemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
volgens mij ben je een van de weinigen die nog imberr tegen me zegtde rest noemt me gewoon inge
![]()
nee, is een naam die ik voor iets anders gebruik..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:23 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
waar komt imberr vandaan? 2e naam of
Ja vet relaxt cafeetje man, wij zitten altijd op die superchille bankenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
He Naar Boven...met een bepaalde vriendengroep gaan we daar vaak heen
Aan het begin van de avond lekker kaarten
Rare vriendengroep eik
Maar ben dit weekend niet geweest![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sorry Imberr, dat ik je altijd Inge noem![]()
Ik heb daar nog nooit gezetenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja vet relaxt cafeetje man, wij zitten altijd op die superchille banken![]()
Ja daar zit ik nooit. Dan kan je ook niet naar buiten kijken hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit gezeten
Wij zitten dan altijd op de allerachterste tafel...bij de pooltafel
Ik ken het ook welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:26 schreef Imberr het volgende:
[..]mag wel hoor.. maar ik heb niet voor niks een username
eej, jij was aan t slapen ofzoiets![]()
er is net iemand op de fiets op weg naar jequote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ken het ook wel
Mensen zeggen weleens Mo tegen me...terwijl mijn username toch duidelijk -Mo- is![]()
En ik ga nú slapen
![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ken het ook wel
Mensen zeggen weleens Mo tegen me...terwijl mijn username toch duidelijk -Mo- is![]()
En ik ga nú slapen
![]()
![]()
Op MSN niet hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:34 schreef BaggerUser het volgende:
stilte
Met de tekst enzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:49 schreef BaggerUser het volgende:
welk fok script
Ja dat heb ik gemerkt, mn hele magnetron zat eronderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:57 schreef BaggerUser het volgende:
dan istie klaar
Nee.. de resten van mijn andere magnetron-poging hangen daar ook nogquote:
heldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:02 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee.. de resten van mijn andere magnetron-poging hangen daar ook nog![]()
Niet zo. Geef mij maar gewoon een Wok!, ik bedoel wok, en wat wokgroente + kip en dan gaat het allemaal welquote:
maar daar maak je geen broodje bapao in , en groente is niet gezondquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Niet zo. Geef mij maar gewoon een Wok!, ik bedoel wok, en wat wokgroente + kip en dan gaat het allemaal wel
Goeiemorgenquote:
Ik sta net opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:18 schreef fokME2 het volgende:
Zo maar is naar bed ofzo:P
quote:Lcf - zegt:
k wil seks
ME² | @ heeel verliefd | Forever yours! zegt:
ik ook..
maar dat kan tochn iet
nu
Lcf - zegt:
hahaah
Lcf - zegt:
camsex
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:22 schreef fokME2 het volgende:
[qoute]Lcf - zegt:
k wil seks
ik ook..
maar dat kan tochn iet
nu
Lcf - zegt:
hahaah
Lcf - zegt:
camsex
Die is eten enzo. Nu maar hopen dat ze geen explosieve babao heeft van de c1337quote:
die zit zich volgens mij letterlijk vol te proppen zolang duurt het alquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:23 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Die is eten enzo. Nu maar hopen dat ze geen explosieve babao heeft van de c1337![]()
ze bokt ons gewoonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:24 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
die zit zich volgens mij letterlijk vol te proppen zolang duurt het al
Idd, ze zei een half uurtjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:24 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
die zit zich volgens mij letterlijk vol te proppen zolang duurt het al
screenshotsquote:
Dude, als jejezelf gaat quoten kan je beter gaan slapenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:25 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dude, als jejezelf gaat quoten kan je beter gaan slapen
de vervelingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:25 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dude, als jejezelf gaat quoten kan je beter gaan slapen
Mag ik je msn adres nou?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:27 schreef Imberr het volgende:
ik heb minipizza gehadoven voorverwarmen, dan dat ding er nog een kwartier in, dat is al bijna een halfuur
![]()
en wie kan er nou geen broodje bapao in de magnetron opwarmen?!![]()
![]()
![]()
oh, en ik ben niet op msn nu
mooi zo dan praat je hier meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:27 schreef Imberr het volgende:
ik heb minipizza gehadoven voorverwarmen, dan dat ding er nog een kwartier in, dat is al bijna een halfuur
![]()
![]()
![]()
oh, en ik ben niet op msn nu
Chanandler, tja zwolle hèquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:27 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
mijn mailadres staat op pag. 3 ofzo van dit topic geloof ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:30 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Met je msnen.. Maar je hebt mijn eerdere aanvraag niet gelezen![]()
das gewoon domquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:31 schreef Chanandler het volgende:
WAT? STFU over mijn magnetron kunsten. Kthnx.
Imberr, ik vergat die klok in te stellen enzo.
Ik zeg toch.. ik gebruik nooit die magnetron enzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn mailadres staat op pag. 3 ofzo van dit topic geloof ik
[..]
das gewoon dom![]()
ik zei zelfs vanaf hier dat het klaar was, maar meneer wou nei tluisterenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
[..]
das gewoon dom![]()
hoe oud ben jij eig.?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:34 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik zei zelfs vanaf hier dat het klaar was, maar meneer wou nei tluisteren
Kan je het niet nog is posten dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
[..]
das gewoon dom![]()
Je reinste lulkoek!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:34 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik zei zelfs vanaf hier dat het klaar was, maar meneer wou nei tluisteren
ik ben online nuquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:36 schreef Chanandler het volgende:
Pffft iedereen gaat maar offline zonder doei te zeggen. Onbeleefd hoor
Jippiequote:
quote:
Blow mequote:
Ik heb ze niet allemaal, maar welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:44 schreef fokME2 het volgende:
Inge heeft alle foksmileys op msn... ik niet!![]()
heb jequote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:45 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik heb ze niet allemaal, maar wel,
en
![]()
Past nietquote:
quote:ME² | @ heeel verliefd | Forever yours! zegt:
ik ben interessant het
×(F)..*Inge*..(F)× Oh, How I Long For The Deep Sleep Dreaming (8) zegt:
zeer
trustenquote:
? Hoe heb je dat geflikt dan?quote:
quote:
MSN?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:59 schreef BaggerUser het volgende:
voeg me eens toe aan dat gesprek dan
Vroeger moest ik altijd nu opstaan, om mn kranten te bezorgenquote:
ik liep teminste foldersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:01 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Vroeger moest ik altijd nu opstaan, om mn kranten te bezorgen![]()
Iets minder F5enquote:
quote:
Yes!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:23 schreef Imberr het volgende:ik weet de datums van de volle manen voor dit jaar
(alleen jammer dat de helft van t jaar al voorbij is
)
t viel ook niet op ofzo hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:33 schreef BaggerUser het volgende:
oei ik ging iets te ver volgens mij in klaagbaakhad niet door dat ik er zoveel maakte
hoe verzin je tquote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:35 schreef BaggerUser het volgende:
ne er schoten mi jzoveel te binnen en ik maar openen tot ik die lijst zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |