Ja vet relaxt cafeetje man, wij zitten altijd op die superchille bankenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
He Naar Boven...met een bepaalde vriendengroep gaan we daar vaak heen
Aan het begin van de avond lekker kaarten
Rare vriendengroep eik
Maar ben dit weekend niet geweest![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sorry Imberr, dat ik je altijd Inge noem![]()
Ik heb daar nog nooit gezetenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja vet relaxt cafeetje man, wij zitten altijd op die superchille banken![]()
Ja daar zit ik nooit. Dan kan je ook niet naar buiten kijken hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit gezeten
Wij zitten dan altijd op de allerachterste tafel...bij de pooltafel
Ik ken het ook welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:26 schreef Imberr het volgende:
[..]mag wel hoor.. maar ik heb niet voor niks een username
eej, jij was aan t slapen ofzoiets![]()
er is net iemand op de fiets op weg naar jequote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ken het ook wel
Mensen zeggen weleens Mo tegen me...terwijl mijn username toch duidelijk -Mo- is![]()
En ik ga nú slapen
![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ken het ook wel
Mensen zeggen weleens Mo tegen me...terwijl mijn username toch duidelijk -Mo- is![]()
En ik ga nú slapen
![]()
![]()
Op MSN niet hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:34 schreef BaggerUser het volgende:
stilte
Met de tekst enzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:49 schreef BaggerUser het volgende:
welk fok script
Ja dat heb ik gemerkt, mn hele magnetron zat eronderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:57 schreef BaggerUser het volgende:
dan istie klaar
Nee.. de resten van mijn andere magnetron-poging hangen daar ook nogquote:
heldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:02 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee.. de resten van mijn andere magnetron-poging hangen daar ook nog![]()
Niet zo. Geef mij maar gewoon een Wok!, ik bedoel wok, en wat wokgroente + kip en dan gaat het allemaal welquote:
maar daar maak je geen broodje bapao in , en groente is niet gezondquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Niet zo. Geef mij maar gewoon een Wok!, ik bedoel wok, en wat wokgroente + kip en dan gaat het allemaal wel
Goeiemorgenquote:
Ik sta net opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:18 schreef fokME2 het volgende:
Zo maar is naar bed ofzo:P
quote:Lcf - zegt:
k wil seks
ME² | @ heeel verliefd | Forever yours! zegt:
ik ook..
maar dat kan tochn iet
nu
Lcf - zegt:
hahaah
Lcf - zegt:
camsex
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:22 schreef fokME2 het volgende:
[qoute]Lcf - zegt:
k wil seks
ik ook..
maar dat kan tochn iet
nu
Lcf - zegt:
hahaah
Lcf - zegt:
camsex
Die is eten enzo. Nu maar hopen dat ze geen explosieve babao heeft van de c1337quote:
die zit zich volgens mij letterlijk vol te proppen zolang duurt het alquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:23 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Die is eten enzo. Nu maar hopen dat ze geen explosieve babao heeft van de c1337![]()
ze bokt ons gewoonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:24 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
die zit zich volgens mij letterlijk vol te proppen zolang duurt het al
Idd, ze zei een half uurtjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:24 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
die zit zich volgens mij letterlijk vol te proppen zolang duurt het al
screenshotsquote:
Dude, als jejezelf gaat quoten kan je beter gaan slapenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:25 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dude, als jejezelf gaat quoten kan je beter gaan slapen
de vervelingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:25 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dude, als jejezelf gaat quoten kan je beter gaan slapen
Mag ik je msn adres nou?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:27 schreef Imberr het volgende:
ik heb minipizza gehadoven voorverwarmen, dan dat ding er nog een kwartier in, dat is al bijna een halfuur
![]()
en wie kan er nou geen broodje bapao in de magnetron opwarmen?!![]()
![]()
![]()
oh, en ik ben niet op msn nu
mooi zo dan praat je hier meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:27 schreef Imberr het volgende:
ik heb minipizza gehadoven voorverwarmen, dan dat ding er nog een kwartier in, dat is al bijna een halfuur
![]()
![]()
![]()
oh, en ik ben niet op msn nu
Chanandler, tja zwolle hèquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:27 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
mijn mailadres staat op pag. 3 ofzo van dit topic geloof ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:30 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Met je msnen.. Maar je hebt mijn eerdere aanvraag niet gelezen![]()
das gewoon domquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:31 schreef Chanandler het volgende:
WAT? STFU over mijn magnetron kunsten. Kthnx.
Imberr, ik vergat die klok in te stellen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |