Cheers matequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ook... dat noemt men bij mij t Fok! afkick syndroom.
Maar nu ben ik echt weg.
Dat zei je net ook! LURKER! Nieuwe fok!term.quote:
Das geen scootahquote:
Bananagirlquote:
Ik lurk al haast n heel jaar op Fok! Heb alleen n tijdje de kat uit de boom gekeken, anders word ik meteen als newbie bestempelt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:45 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dat zei je net ook! LURKER! Nieuwe fok!term.
Eensch.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik lurk al haast n heel jaar op Fok! Heb alleen n tijdje de kat uit de boom gekeken, anders word ik meteen als newbie bestempelt.![]()
Ik bedoel, je moet wel Fok! basiskennis hebben. Termen als Mijn topique wat doe je!, Alberto checkt de park, etc moet je wel weten.
Ik verklaar mij solidair...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:51 schreef Eix het volgende:
En nu kruip ik terug in mn lurk hol.
Daagdaag.
blijf uit melkaars holquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik verklaar mij solidair...
(Alleen ik ga terug naar mijn gewone hol) dat klinkt best raar eigenlijk
Vaarwel allen, het gaat u goed![]()
Johquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:44 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Euhm dude. Het was meer een sarcastische opmerking, gericht aan de moneyklit.
Jaaa! nep. Weltrusten hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik verklaar mij solidair...
(Alleen ik ga terug naar mijn gewone hol) dat klinkt best raar eigenlijk
Vaarwel allen, het gaat u goed![]()
Waar ging het ook alweer over? Pagina 3 is zoooo 30 minutes agoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Joh![]()
Shit ik was mijn PI vergeten.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:54 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Waar ging het ook alweer over? Pagina 3 is zoooo 30 minutes ago
Ik moest even mijn hele MyAT langsgaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:54 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Waar ging het ook alweer over? Pagina 3 is zoooo 30 minutes ago
Ooooh. Dus je hebt geen levenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moest even mijn hele MyAT langsgaan
Jawel, daarom was mijn MyAT zo langquote:
Ooh ja zo kan het ook [14.gif]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel, daarom was mijn MyAT zo langDie had ik sinds 6 uur al niet bekeken
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:58 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ooh ja zo kan het ook [14.gif]
Same here.quote:
Of kom je hier lekker een filmpje met me kijken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:06 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Same here.Ik ga denk ik The Terminal nog eens kijken, of Friday the 13th
Helemaal naar zuid fietsen zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Of kom je hier lekker een filmpje met me kijken?![]()
mietjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Helemaal naar zuid fietsen zeker![]()
Wat weet jij daar nou van. Hoogeveen3rdquote:
Ik wil wel wat voor je maken, maar om dan helemaal naar zoetermeer te rijden... neh dat duurt me te langquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:13 schreef Imberr het volgende:
zou ik me nog iets te eten pakken?ik heb honger maar geen zin om 2 trappen af te lopen en me dan ook nog iets te eten maken
Joh....krijg je ook es een keer lichaamsbewegingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Helemaal naar zuid fietsen zeker![]()
Dan fiets je nog liever naar Zuid?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik wil wel wat voor je maken, maar om dan helemaal naar zoetermeer te rijden... neh dat duurt me te lang
jij kan er natuurlijk ook 1 jatten en naar hem toe gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh....krijg je ook es een keer lichaamsbeweging![]()
Goed idee toch?
Kerel, ik moet elke dag al vanaf stadshagen naar Deltion achter het ziekenhuis fietsen. Ik krijg genoeg lichaamsbeweging jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh....krijg je ook es een keer lichaamsbeweging![]()
Goed idee toch?
straks wordt je nog dikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:13 schreef Imberr het volgende:
zou ik me nog iets te eten pakken?ik heb honger maar geen zin om 2 trappen af te lopen en me dan ook nog iets te eten maken
Whahahahahah...... de biertonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:15 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Kerel, ik moet elke dag al vanaf stadshagen naar Deltion achter het ziekenhuis fietsen. Ik krijg genoeg lichaamsbeweging jaOhja, naar de Bierton fietsen is ook best ver
![]()
Zeg vaker nee!.nlquote:
Waar kom jij wel es dan?quote:
DAMN wij hebben dat niet hier. Ik ga maar eens een tosti maken ofzo. Onee, van kaas krijg je puistenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef DaMook het volgende:
The Tirminal is vet
En Imberrrrrrrrrrrrrr gewoon wat te eten pakkenik maak dalijk ook nog lekker 2 hotdogs warm
zoetermeer...?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik wil wel wat voor je maken, maar om dan helemaal naar zoetermeer te rijden... neh dat duurt me te lang
Tostiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef Chanandler het volgende:
[..]
DAMN wij hebben dat niet hier. Ik ga maar eens een tosti maken ofzo. Onee, van kaas krijg je puisten![]()
neem dan een mc chickenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tostilekkerrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik heb magnetron hotdogs van de ah (en cheese en chicken burgers
volgens mij ben je een van de weinigen die nog imberr tegen me zegtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef DaMook het volgende:
The Tirminal is vet
En Imberrrrrrrrrrrrrr gewoon wat te eten pakkenik maak dalijk ook nog lekker 2 hotdogs warm
Wij ook altijd. Was je zaterdag nog uit dan? Ik ging om kwart voor 3 weg uit Naar Bovenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Áls ik uit ga, dan gaan we de hele stad rond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |