Zwolle is het centrum van Nederlandquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:27 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
randstad ?
weet je wel waar zwolle ligt ?
Och, zwolle. T ligt buiten Limburg dus tis een far from my bed show hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:27 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
randstad ?
weet je wel waar zwolle ligt ?
Laat Mohammed dat maar niet zien. Volgens de geruchten is hij n kontenfetesjist.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef Chanandler het volgende:
Mensen, wat vinden jullie nou hievan:
[afbeelding]
Brechtjeeequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dat mijn moeder haar broek omhoog moet hijsenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Sommige mensen hebben andere instellingenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef BaggerUser het volgende:
ik zit al op pagina 3 ?
sommige mensen hebben zich maar aan te passenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben andere instellingen
Proud to be onequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Laat Mohammed dat maar niet zien. Volgens de geruchten is hij n kontenfetesjist.
Ik heb s een keer op n schooldisco last gehad van n afzakkende broek.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef BaggerUser het volgende:
de broek is idd een beetje te groot hij zak tenigzins af
En jij hebt je post aan te passenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
sommige mensen hebben zich maar aan te passen
Begin eens zou ik zeggen..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
sommige mensen hebben zich maar aan te passen
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb s een keer op n schooldisco last gehad van n afzakkende broek.
Hopelijk zag niemand t... heb mn beurs toen in mn kluisje op school moeten leggen om gewicht eruit te halen.
Wow vet, waar kan je die pimpin shit kopen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef BaggerUser het volgende:
[..]een echte man heeft dna ook alleen een money clip en geen klein geld
[afbeelding]![]()
ligt eraan wat je er voor over hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:36 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wow vet, waar kan je die pimpin shit kopen?![]()
Is dat brechtjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Ja. Maar voor de webcam doet ze ut nie hoorquote:
Pffff zo'n clip is voor paupersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]![]()
Ja, met een briefje van ¤100,- je cola afrekenen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]![]()
Het is altijd te proberen natuurlijk...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja. Maar voor de webcam doet ze ut nie hoor![]()
Ik heb d'r sinds eergisteren op camquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja. Maar voor de webcam doet ze ut nie hoor![]()
Ze heeft die foto trouwens gewoon als plaatje op msnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb d'r sinds eergisteren op camIk zal het eens vragen
Ja duh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze heeft die foto trouwens gewoon als plaatje op msn
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja duh.![]()
Kijken we als eerste een ass shot kan maken via de webcam![]()
doeiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, met een briefje van ¤100,- je cola afrekenen.
Maar goed, kga slapen. Doeidoei.
Tering 125 dollar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:38 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
purple label $125 op polo.com
maar das dan ok een durequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Tering 125 dollar?dan heb je geen geld meer om in die clip te proppen mên
Wat kan ik er mee winnen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja duh.![]()
Heb je haar ook weerquote:
imberr mag ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja duh.![]()
EER!quote:
Jij bent zeker een puber die nog niet werktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Tering 125 dollar?dan heb je geen geld meer om in die clip te proppen mên
Nee imberr doet niet aan stringfoto's, zij is gewoon een keurig nederlands meisje,quote:
Dat is niet genoegquote:
O nee?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee imberr doet niet aan stringfoto's
Euhm dude. Het was meer een sarcastische opmerking, gericht aan de moneyklit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent zeker een puber die nog niet werkt
Ik kan er dan genoeg in proppen(maar daar moet ik dan wel een hele maand mee doen
en aan het eind van de maand heb ik die clip alweer verkocht
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |