Niet per sé. Afsluitkwartetjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
Dat spemmen, moest dat nou?
Mwoa, zo erg was dit nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
Alles goed alhier? Nog leuke roddels?quote:
Ga je eerst je vingers opwarmen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:02 schreef passie66 het volgende:
Ik moest vanavond ook nog eens gitaar gaan spelen maar daar wacht ik nog wel even mee!
Net nu ik er ben?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:02 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf ook niet meer zo heel lang hangen![]()
Het schijnt dat Stuart minder gaat postenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Alles goed alhier? Nog leuke roddels?
Zoiets ja maar dat werkt toch anders!quote:
De gitaar of je vingers?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Zoiets ja maar dat werkt toch anders!
Hoezo dan heeft hij een vriendin ofsow?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het schijnt dat Stuart minder gaat posten
Hij zou een leven krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hoezo dan heeft hij een vriendin ofsow?
Die gitaar doet het wel maar ik meestal nietquote:
ik heb vandaag overgeslagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:02 schreef passie66 het volgende:
Ik moest vanavond ook nog eens gitaar gaan spelen maar daar wacht ik nog wel even mee!
Roept degene die op de 5e plaats staatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
Hee. Dan ben jij ook lui. Join the clubquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef passie66 het volgende:
[..]
Die gitaar doet het wel maar ik meestal niet![]()
Dat noem je al een roddelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het schijnt dat Stuart minder gaat posten
Ah doeiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef Tha_T het volgende:
Ah mooi, ik kan naar bed. Pa_T en Ma_T zijn weer thuis
Nah, ik wil het wel tenminste bij een jamsessie willen kunnen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hee. Dan ben jij ook lui. Join the club
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat noem je al een roddel. Dat was toch al duidelijk?
Niet iedereen begrijpt dat dan ook daadwerkelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat noem je al een roddel. Dat was toch al duidelijk?
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nah, ik wil het wel tenminste bij een jamsessie willen kunnen...
Slaap lekker liefjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet iedereen begrijpt dat dan ook daadwerkelijk
Welterusten alvast Es![]()
![]()
Gegroet anderen![]()
*geen zin in discussie heeft over het verschil tussen spemmen en veel posten, en daggemiddeldes e.d.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roept degene die op de 5e plaats staat![]()
Jammer dat je minder gaat postenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet iedereen begrijpt dat dan ook daadwerkelijk
Welterusten alvast Es![]()
![]()
Gegroet anderen![]()
Ik speel nu pas een jaar en ken pas zes dingetjes ritme!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben weer begonnen sinds vorige week
faalangst?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben uiteindelijk 5 man kunnen vinden die donderdag langskomenVan de lijst van 60
ehm..maar dat is toch gustig? Allen meer bier!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben uiteindelijk 5 man kunnen vinden die donderdag langskomenVan de lijst van 60
dingetjes ritmequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik speel nu pas een jaar en ken pas zes dingetjes ritme!![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*geen zin in discussie heeft over het verschil tussen spemmen en veel posten, en daggemiddeldes e.d.
ik weet dat je beter weetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ga er verder idd maar niet op in, nergens voor nodig, moest het alleen ff kwijt![]()
ja gunstig!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:14 schreef passie66 het volgende:
Voordat ik dalijk weer op me kloten krijg: lees daar waar staat in mijn post over meer bier: Gunstig!
Ja, stukken van Django Reinhardt: die man in dat plaatje van mij...quote:
Goh, je slaat me wel hoog aan danquote:
Van mij krijg je niet op je kloten, ik snap er namelijk geen klote van...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:14 schreef passie66 het volgende:
Voordat ik dalijk weer op me kloten krijg: lees daar waar staat in mijn post over meer bier: Gunstig!
ah...stukkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja, stukken van Django Reinhardt: die man in dat plaatje van mij...
Dat geeft ook helemaal niets!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Van mij krijg je niet op je kloten, ik snap er namelijk geen klote van...
Dat is zigeuner Jazz...het Rosenberg trio heeft ook veelal de neiging de man na te doen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah...stukken
dingetjes ritme
Moet zeggen dat de naam me zo niets zegt
Gelukkig, pak van mijn hartquote:
dan zijn het wel hoogstaande stukkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dat is zigeuner Jazz...het Rosenberg trio heeft ook veelal de neiging de man na te doen!
Met jou is het ook echt altijd lachequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis het ffOpeens GAAT het hier ergens over of zo?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis het ffOpeens GAAT het hier ergens over of zo?
Dank jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:23 schreef passie66 het volgende:
[..]
Met jou is het ook echt altijd lache![]()
tuurlijk welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef passie66 het volgende:
www.djangoreinhardtpagina.nl
of mag dat hier niet?
nu werkt de link tenminstequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef passie66 het volgende:
www.djangoreinhardt.pagina.nl
of mag dat hier niet?
Alleen maar het ritme, hoor...niet datgeen dat de man soleerde!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan zijn het wel hoogstaande stukken
en je kunt er 6? Na 1 jaar spelen?![]()
Oh dankje, maar je weet dat ik nogal eens typefoutjes maak!quote:
ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef passie66 het volgende:
[..]
Oh dankje, maar je weet dat ik nogal eens typefoutjes maak!
en dan vooraal d/t tikfoutjesquote:
Daar heb je gisteren al uitgebreid voor op je kloten gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef passie66 het volgende:
[..]
Oh dankje, maar je weet dat ik nogal eens typefoutjes maak!
Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen, dat is een complimentquote:
meer die met die dubbele klinkers dacht ikquote:
Vandaag zelfs nog maar gelukkig zijn jullie niet zo krietiesch...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb je gisteren al uitgebreid voor op je kloten gehad![]()
ow, maar da's juist het leukste om te spelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef passie66 het volgende:
[..]
Alleen maar het ritme, hoor...niet datgeen dat de man soleerde!
Je wil weer een pak rammel he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef passie66 het volgende:
[..]
Vandaag zelfs nog maar gelukkig zijn jullie niet zo krietiesch...
Soms is het hetzelfde als gitaarspelen, gewoon doorspelen dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meer die met die dubbele klinkers dacht ik
dat is mijn toetsenbord wat een beetje traag doet af en toequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meer die met die dubbele klinkers dacht ik
zijn we wel, alleen niet bij iedereenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef passie66 het volgende:
[..]
Vandaag zelfs nog maar gelukkig zijn jullie niet zo krietiesch...
Nah nee...daar was ik al overheen , omdat als excuus aan te bieden:{wquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is mijn toetsenbord wat een beetje traag doet af en toe
Dankje! Jij ook trouwens!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zijn we wel, alleen niet bij iedereen
Even offtopic maar ehm, wat voor muziek speel jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zijn we wel, alleen niet bij iedereen
Juh...heel leuk plaatje wel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Over honderd jaar zijn jullie allemaal dood
jij niet danquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
..en wij ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
laten we het hopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt wel plaatje met inhoud ja! Ja, maar daar tegenover staat Alphaville-Forever Young....maar ja dat is eigenlijk alleen maar "I want to be"....quote:
Lees ik daar een d-verwensing...Dudadudah..let eens op!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:42 schreef passie66 het volgende:
[..]
Echt wel plaatje met inhoud ja! Ja, maar daar tegenover staat Alphaville-Forever Young....maar ja dat is eigenlijk alleen maar "I want to be"....
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:44 schreef passie66 het volgende:
[..]
Lees ik daar een d-verwensing...Dudadudah..let eens op!
Shareazaa?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ook zo'n heerlijk nummer idd
![]()
ff opzoeken
nee, een doodshoopquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:44 schreef passie66 het volgende:
[..]
Lees ik daar een d-verwensing...Dudadudah..let eens op!
Jah wat zou er dan zijnquote:
Some people say he has a deathwishquote:
De zus van Williamquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Some people say he has a deathwish
trouble is, he tends to agree
Artiest - nummer?
uh....neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:50 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jah wat zou er dan zijn
zo zonder mijn en dijn
ontmoetten we elkar aan de andere kant
en lopen we dan ook samen hand in hand?
*man isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:51 schreef passie66 het volgende:
foutjes zie ik al wel weer eh ok
maar het gaat om het idee
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*man is
*blind is voor subtiele hints
Als je op je klote wil hebben dan kan je beter zeggen
"IK WIL OP M'N KLOTEN HEBBEN!!!"
Ok ...maar wat oefen jij zoal kwa gitaarmuziek?quote:
Oh okeequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:58 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik ben passie, en ik type zoals ik type...je mag om sorry vragen maar daar houdt het danwel bij op
Sorry dat je geen bier meer hebtquote:
ik pingel van alles, maar heb me nu gericht op de TT van vorige topicquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:00 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ok ...maar wat oefen jij zoal kwa gitaarmuziek?
Wat was dat ook weer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik pingel van alles, maar heb me nu gericht op de TT van vorige topic
Ah..Hotel California!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik pingel van alles, maar heb me nu gericht op de TT van vorige topic
Dag schoonheid!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hotel California
Goedenavond allemaal![]()
Je leeft nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hotel California
Hoezo die schaamte..je mag er toch gewoon zijn?quote:
Je reageert op mij als laatste, terwijl ik als eerste je zei welk liedje het wasquote:
Dankjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hoezo die schaamte..je mag er toch gewoon zijn?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je reageert op mij als laatste, terwijl ik als eerste je zei welk liedje het was![]()
Ik voel me heel klein![]()
![]()
hai.
Je bent dan ook een grote jongen. die optijd naar bed moetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, zelf hierheen gekomen
sorry, flauw, was een inkoppertje, zal het niet meer doen
Laat het denken toch eens aan een ander overquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om dat andere liedje ging nog![]()
Kan jij het beter denk je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat het denken toch eens aan een ander over![]()
Laat je gaan, gooi het eruitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je maakt het me wel heel lastig zo he
*klok kijktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent dan ook een grote jongen. die optijd naar bed moet![]()
sorry, plaag je maar.
Btw...volgens mij een heel moeilijk stuk om te spelen D.Rose...soleer je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hotel California
Hahaahhaa...kerel..nouja..dan kunnen wij toch zeker tot die tijd op jou rekenen, nietwaar!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
tering ik heb een van die kandidaatjes de voicemail ingesproken en aangegeven dat ze tot middernacht kan terugbellen.... Moet ik wel ff wakker blijven tot die tijd
Zo is datquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hahaahhaa...kerel..nouja..dan kunnen wij toch zeker tot die tijd op jou rekenen, nietwaar!
'De solo's zijn juist de leukste stukken om te kunnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef passie66 het volgende:
[..]
Btw...volgens mij een heel moeilijk stuk om te spelen D.Rose...soleer je?
Lijkt me best gaaf trouwens, iemand die gitaar kan spelen heeft altijd vrienden om zich heenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'De solo's zijn juist de leukste stukken om te kunnen.
Het is best moeilijk, ben ook pas met de eerste regel bezig, maar zoiets heeft zijn tijd nodig
Jazeker...oefenen oefenen oefenen...de remedie! Goed bereid kost even tijd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'De solo's zijn juist de leukste stukken om te kunnen.
Het is best moeilijk, ben ook pas met de eerste regel bezig, maar zoiets heeft zijn tijd nodig
als je een beetje muzikaal bent kun je het ook lerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me best gaaf trouwens, iemand die gitaar kan spelen heeft altijd vrienden om zich heen
Tuurlijk, lekker naar zo'n deuntje luisterenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me best gaaf trouwens, iemand die gitaar kan spelen heeft altijd vrienden om zich heen
Ik was juist heel erg verbaasd over mezelf dat ik daar nooit eerder aan begonnen was!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jazeker...oefenen oefenen oefenen...de remedie! Goed bereid kost even tijd!
Meezingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, lekker naar zo'n deuntje luisteren
Ik ook, sinds afgelopen vrijdag heb ik ook echt gitaarles en daar moet ik op regelmatige tijdstippen ook wat mee!quote:
uhm ja, was nog druk met andere dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het hier komen om nog ff gedag te zeggen
bedtijd nu
welterusten allen
B
Wie weet in onze fok! allstarss band?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MeezingenIk kan veel beter zingen dan gitaar spelen
Ik beide niet, man wat heb jij een gelukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MeezingenIk kan veel beter zingen dan gitaar spelen
ja welterusten Dquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het hier komen om nog ff gedag te zeggen
bedtijd nu
welterusten allen
B
Och, jij kan vast ook wel een instrument bespelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik beide niet, man wat heb jij een geluk![]()
Hai qu![]()
![]()
Owja,, hai Ququote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu![]()
![]()
Hoezo heb ik daar geluk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee die ging slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef passie66 het volgende:
D. Rose nog wakker?
Als jij kunt zingen!! Ik weet nog wel wat!quote:
Ik speel een beetje gitaar en trompetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
Och, jij kan vast ook wel een instrument bespelen![]()
Zal ik een liedje voor je zingen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef passie66 het volgende:
[..]
Als jij kunt zingen!! Ik weet nog wel wat!
Dat doe je liever niet in het openbaar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik speel een beetje gitaar en trompet![]()
en bespeel nog wel iets, maar dat is mja
Damm.. Ik had net zin om iets samen te doen kwa muziek, maar daar kuynnen we het over hebben!quote:
*noteertquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik speel een beetje gitaar en trompet![]()
en bespeel nog wel iets, maar dat is mja
Iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe je liever niet in het openbaar?
trompet is koel..die zoeken we nog!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem
Ik ga er weer vandoor. even foto bewerken voor een kennis, doei![]()
Hoe groot is mijn kans op een priveeconcertje Bengeltjebeeb popje liefje hartje duifje?quote:
dan laat ik de beurt aan mij voorbij gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef passie66 het volgende:
[..]
trompet is koel..die zoeken we nog!
Ja maar dat speelt bengeltje dus blijkbaar, speel jij ook iets?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan laat ik de beurt aan mij voorbij gaan
nope. wil wel gaan drummenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:45 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja maar dat speelt bengeltje dus blijkbaar, speel jij ook iets?
Ok...handig...wanneer ga je beginnen?quote:
ah...je kan dus al 2 dingetjes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vroeger heel vroegah gedrumd in een fanfare
Wie weet zouden we eens een keer een muziekspeelavondje kunnen organiseren...zo te zien is hier voldoende capaciteit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik ben helemaal zo slecht nog niet
Jajaja..je hebt gelijk...morgen weer an die arbeit macht frei!quote:
welterusten danquote:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jajaja..je hebt gelijk...morgen weer an die arbeit macht frei!
Właśnie kłade sie spać, dobranocquote:
geen idee.. eerst een drumstelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:47 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ok...handig...wanneer ga je beginnen?
Tsja..was ook weer te plasties//quote:
Truste kerel..en morgen gezond weer op!quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:59 schreef gurlie het volgende:
Zoo, weer een paar uurtjes gepooled, oh en op een haartje na bijna gewonnen.
zo leer ik mn Pools welquote:
quote:
en als het van vrouwen is mag het alleen maar djenneke zijnquote:
Weer even off topic maar hoe series ben jij met dat drummen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
en als het van vrouwen is mag het alleen maar djenneke zijn
quote:
Hoe later het wordt, hoe meer je een evenbeeld van AMD wordtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Weer even off topic maar hoe series ben jij met dat drummen?
Pffff, moeten we alwéér gaan bashen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe later het wordt, hoe meer je een evenbeeld van AMD wordt![]()
???? die vat ik niet helaas, wees ajb duidelijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe later het wordt, hoe meer je een evenbeeld van AMD wordt![]()
Mwoah, ben eigenlijk niet zo in vorm. Beetje moequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Pffff, moeten we alwéér gaan bashen?
nog nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Weer even off topic maar hoe series ben jij met dat drummen?
Ik snap het niet...wees ajb duidelijk!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Pffff, moeten we alwéér gaan bashen?
nog wel tijd voor een MSNetje?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwoah, ben eigenlijk niet zo in vorm. Beetje moe![]()
Jammer![]()
Niet zo serieus, ik stang je maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:15 schreef passie66 het volgende:
[..]
???? die vat ik niet helaas, wees ajb duidelijk?
vriendelijk? of met harde hand?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef ArtyShock het volgende:
Hee!
Zo, al het volk hier net de deur uit gebonjourd.
kquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Efkes dan. Staat 'ie aan? O nee, moment.
Ze gingen uit vrije wil. Tegelijk. Dus het bonjouren was niet meer dan een vriendelijk zwaaien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:19 schreef qu63 het volgende:
vriendelijk? of met harde hand?
U had bezoek?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef ArtyShock het volgende:
Hee!
Oeh, een stalker.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef qu63 het volgende:
nog wel tijd voor een MSNetje?
dat is meestal het leukequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ze gingen uit vrije wil. Tegelijk. Dus het bonjouren was niet meer dan een vriendelijk zwaaien.
Smeuïger kan ik het niet maken helaas.
Jep. Ik had zowaar even een verviervoudiging van m'n huishouden vanavond.quote:
Très bien!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef ArtyShock het volgende:
Hee!
Dat dacht ik wel maar wist het niet zeker...bij jou wet ik het maar nooit...maar evengoed is er ook een instrument dat jij kunt bespelen? Of kan jij zingen ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet zo serieus, ik stang je maar![]()
Het klinkt indrukwekkender dan het ging hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Très bien!
Dude kan zingen joh, dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel maar wist het niet zeker...bij jou wet ik het maar nooit...maar evengoed is er ook een instrument dat jij kunt bespelen? Of kan jij zingen ofzo?
feli!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef gurlie het volgende:
Oja, had ik al gezegd dat over een maandje of 2 mijn beugel eruit gaat? Nee? Bij deze.
Nou zeiden ze dat vier maanden geleden ook maargoed.
Wauw, gezellig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jep. Ik had zowaar even een verviervoudiging van m'n huishouden vanavond.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef gurlie het volgende:
Oja, had ik al gezegd dat over een maandje of 2 mijn beugel eruit gaat? Nee? Bij deze.
Of misschien juist wel!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:23 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dude kan zingen joh, dat wil je niet weten.
Oh. Nog maar vier maandjes wachten dan en dan kan 'ie er over twee maandjes al uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef gurlie het volgende:
Ik speel fluitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel maar wist het niet zeker...bij jou wet ik het maar nooit...maar evengoed is er ook een instrument dat jij kunt bespelen? Of kan jij zingen ofzo?
Ja zeker wel.quote:
Ja maar als jij doordeweeks bezoek hebt zit er nog wel eens een flinke doorsmeerbeurt in. Dat heb ik dan weer niet.quote:
Ja, nou, goh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh. Nog maar vier maandjes wachten dan en dan kan 'ie er over twee maandjes al uit.
Zo raakt de spanning natuurlijk wel een beetje van de orale seks af.
Elke dag is ook zo bindend.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar als jij doordeweeks bezoek hebt zit er nog wel eens een flinke doorsmeerbeurt in. Dat heb ik dan weer niet.
Wel naar hem luisteren hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja zeker wel.Nu zal dat eruit-halen-van-de-beugel wel op aandringen van mijn kant komen, en niet omdat de orthodontist dat van plan is. Maar ik denk ook niet dat hij het gratis gaat doen voor zolang hij hem eigenlijk nog wil laten zitten.
Maar je begint pas... Je wilt nu al een band beginnen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef passie66 het volgende:
Damm.. Ik had net zin om iets samen te doen kwa muziek, maar daar kuynnen we het over hebben!
Ik zou niet graag met een beugel willen lopenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja zeker wel.Nu zal dat eruit-halen-van-de-beugel wel op aandringen van mijn kant komen, en niet omdat de orthodontist dat van plan is. Maar ik denk ook niet dat hij het gratis gaat doen voor zolang hij hem eigenlijk nog wil laten zitten.
Jammer dat bij jou de lol er dan vanaaf gaatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:27 schreef gurlie het volgende:
Maar even serieus, dan is het meer een standaard doorsmeerbeurt, elke dag, dan gaat de lol er zo af.
Jij pijn? Ik dacht dat 't juist voor hem nogal eh... riskant zou zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:26 schreef gurlie het volgende:
Ik dacht meer aan de mogelijkheid tot pijpen zonder pijn lijden. Pijn van mijn kant dus he.
Ja, lekker ogen uitsteken he!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou niet graag met een beugel willen lopen
Gelukkig heb in geen 1 nodig
Nee.... Ik bedoel ook niet èlke dag. Maar gewoon, op het moment dat het op z'n plaats valt in plaats van bijvoorbeeld alleen de weekenden...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:27 schreef gurlie het volgende:
Elke dag is ook zo bindend.
Maar even serieus, dan is het meer een standaard doorsmeerbeurt, elke dag, dan gaat de lol er zo af.
Maar dit is dan ook een beugel voor in de mond hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zou niet graag met een beugel willen lopen
Ja daarom juist, in de poging hem niet te castreren doe ik mezelf pijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij pijn? Ik dacht dat 't juist voor hem nogal eh... riskant zou zijn.
trustequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef passie66 het volgende:
Lieve mensen...pfoei...ik hang al met mijn kin op het toetsenbordkje...ik ga naar mijn heija heija mandje toe...welturesten en leuke dromen!
nah...misschien vorr de andere beginners onder ons..is toch gezellig samen spelen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar je begint pas... Je wilt nu al een band beginnen?
Nee, maar hij zit er nou gewoon geld uit te trekken, hij zegt elke keer dat hij geen vooruitgang ziet en hij wil hem er ook niet uithalen, want mijn beet is niet helemaal perfect en dat zal hij dus ook niet worden of blijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel naar hem luisteren hoorNiet te snel die ijzerhandel eruit. Daar krijg je spijt van.
maar wel fijn als je er een keer vanaf bent, dat kan ik me wel voorstellen.
Slaap wel!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef passie66 het volgende:
Lieve mensen...pfoei...ik hang al met mijn kin op het toetsenbordkje...ik ga naar mijn heija heija mandje toe...welturesten en leuke dromen!
Ja dat is waar, maar over een half jaar heb jij daar ook alle kans voor!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee.... Ik bedoel ook niet èlke dag. Maar gewoon, op het moment dat het op z'n plaats valt in plaats van bijvoorbeeld alleen de weekenden...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook een beugel voor in de mond hè.
ik denk dat dat niet helemaal zal gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
nah...misschien vorr de andere beginners onder ons..is toch gezellig samen spelen!
Ja dan moet die tourbus echt het hele land door en dán nog naar Ahoy! Dat wordt nietsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet helemaal zal gaan
ik woon in hilversum.
Dude woont in den haag.
B. woont zuidelijk
de rest weet ik niet
als we al op een middag af kunnen spreken zou het al knap zijn!
en dan ook nog oefenen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dan moet die tourbus echt het hele land door en dán nog naar Ahoy! Dat wordt niets
Ojaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook een beugel voor in de mond hè.
Ja da's waar. Maar eerst máánden klussen en te moe zijn om iets anders te ondernemen. Dan weer voorbereidingen voor een immense housewarming. Nee... maak daar maar een jaar van.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef gurlie het volgende:
Ja dat is waar, maar over een half jaar heb jij daar ook alle kans voor!
Maar jullie wonen vlak bij elkaar! En student, dus altijd wel ergens tijd over... Dus, och...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef gurlie het volgende:
Ik over een maand ook niet meer hoor, dan blijft er voor ons door de week bijna geen tijd over elkaar te zien.
Damn, ook nog?quote:
En de spontane tussendoortjes? Die vond ik altijd het leukstquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
Ja da's waar. Maar eerst máánden klussen en te moe zijn om iets anders te ondernemen. Dan weer voorbereidingen voor een immense housewarming. Nee... maak daar maar een jaar van.
Niet te serieus nemen. Geintje enzo.quote:
dan heb je dus geen sterrenpotentiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Damn, ook nog?
Nou, dan moet ik, ondanks mijn sterrenpotentie al afhaken.
Oh, jij kent Dude ook?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:39 schreef qu63 het volgende:
En de spontane tussendoortjes? Die vond ik altijd het leukst
nee, we gaan gewoon oefenen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh. Nou dan moet ik sowieso afhaken dus![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef ArtyShock het volgende:
Maareh, wij doen het gepland spontaan.
Klusseks.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja da's waar. Maar eerst máánden klussen en te moe zijn om iets anders te ondernemen. Dan weer voorbereidingen voor een immense housewarming. Nee... maak daar maar een jaar van.
[..]
Maar jullie wonen vlak bij elkaar! En student, dus altijd wel ergens tijd over... Dus, och...
Ster, putten, hole-in-one, wood, pisboogje...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:41 schreef qu63 het volgende:
nee, we gaan gewoon oefenen!
misschien een keer tijdens het golfen!
We krijgen het nog drukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, we gaan gewoon oefenen!
misschien een keer tijdens het golfen!
Ja maar in de tijd met qu tja toen w...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh, jij kent Dude ook?
Maareh, wij doen het gepland spontaan.
Haha.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
O Arty? Check het konijnentopic
Ik hoop dat Zeiksnor het overleeft
Glassex ken ik wel. Maar da's vast anders.quote:
Jaaaah... Maar d'r is vast wel tijd over.quote:
birdiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ster, putten, hole-in-one, wood, pisboogje...Ik wil het allemaal niet weten.
Nee dat kán gewoon nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Haha.
Alleen eh, moeder konijn... Ze is nou toch niet wéér zwanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |