Oh dankje, maar je weet dat ik nogal eens typefoutjes maak!quote:
ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef passie66 het volgende:
[..]
Oh dankje, maar je weet dat ik nogal eens typefoutjes maak!
en dan vooraal d/t tikfoutjesquote:
Daar heb je gisteren al uitgebreid voor op je kloten gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef passie66 het volgende:
[..]
Oh dankje, maar je weet dat ik nogal eens typefoutjes maak!
Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen, dat is een complimentquote:
meer die met die dubbele klinkers dacht ikquote:
Vandaag zelfs nog maar gelukkig zijn jullie niet zo krietiesch...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb je gisteren al uitgebreid voor op je kloten gehad![]()
ow, maar da's juist het leukste om te spelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef passie66 het volgende:
[..]
Alleen maar het ritme, hoor...niet datgeen dat de man soleerde!
Je wil weer een pak rammel he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef passie66 het volgende:
[..]
Vandaag zelfs nog maar gelukkig zijn jullie niet zo krietiesch...
Soms is het hetzelfde als gitaarspelen, gewoon doorspelen dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meer die met die dubbele klinkers dacht ik
dat is mijn toetsenbord wat een beetje traag doet af en toequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meer die met die dubbele klinkers dacht ik
zijn we wel, alleen niet bij iedereenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef passie66 het volgende:
[..]
Vandaag zelfs nog maar gelukkig zijn jullie niet zo krietiesch...
Nah nee...daar was ik al overheen , omdat als excuus aan te bieden:{wquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is mijn toetsenbord wat een beetje traag doet af en toe
Dankje! Jij ook trouwens!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zijn we wel, alleen niet bij iedereen
Even offtopic maar ehm, wat voor muziek speel jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zijn we wel, alleen niet bij iedereen
Juh...heel leuk plaatje wel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Over honderd jaar zijn jullie allemaal dood
jij niet danquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
..en wij ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
laten we het hopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt wel plaatje met inhoud ja! Ja, maar daar tegenover staat Alphaville-Forever Young....maar ja dat is eigenlijk alleen maar "I want to be"....quote:
Lees ik daar een d-verwensing...Dudadudah..let eens op!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:42 schreef passie66 het volgende:
[..]
Echt wel plaatje met inhoud ja! Ja, maar daar tegenover staat Alphaville-Forever Young....maar ja dat is eigenlijk alleen maar "I want to be"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |