dingetjes ritmequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik speel nu pas een jaar en ken pas zes dingetjes ritme!![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*geen zin in discussie heeft over het verschil tussen spemmen en veel posten, en daggemiddeldes e.d.
ik weet dat je beter weetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ga er verder idd maar niet op in, nergens voor nodig, moest het alleen ff kwijt![]()
ja gunstig!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:14 schreef passie66 het volgende:
Voordat ik dalijk weer op me kloten krijg: lees daar waar staat in mijn post over meer bier: Gunstig!
Ja, stukken van Django Reinhardt: die man in dat plaatje van mij...quote:
Goh, je slaat me wel hoog aan danquote:
Van mij krijg je niet op je kloten, ik snap er namelijk geen klote van...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:14 schreef passie66 het volgende:
Voordat ik dalijk weer op me kloten krijg: lees daar waar staat in mijn post over meer bier: Gunstig!
ah...stukkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja, stukken van Django Reinhardt: die man in dat plaatje van mij...
Dat geeft ook helemaal niets!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Van mij krijg je niet op je kloten, ik snap er namelijk geen klote van...
Dat is zigeuner Jazz...het Rosenberg trio heeft ook veelal de neiging de man na te doen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah...stukken
dingetjes ritme
Moet zeggen dat de naam me zo niets zegt
Gelukkig, pak van mijn hartquote:
dan zijn het wel hoogstaande stukkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dat is zigeuner Jazz...het Rosenberg trio heeft ook veelal de neiging de man na te doen!
Met jou is het ook echt altijd lachequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis het ffOpeens GAAT het hier ergens over of zo?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis het ffOpeens GAAT het hier ergens over of zo?
Dank jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:23 schreef passie66 het volgende:
[..]
Met jou is het ook echt altijd lache![]()
tuurlijk welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef passie66 het volgende:
www.djangoreinhardtpagina.nl
of mag dat hier niet?
nu werkt de link tenminstequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef passie66 het volgende:
www.djangoreinhardt.pagina.nl
of mag dat hier niet?
Alleen maar het ritme, hoor...niet datgeen dat de man soleerde!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan zijn het wel hoogstaande stukken
en je kunt er 6? Na 1 jaar spelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |