Je leeft nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hotel California
Goedenavond allemaal![]()
Hoezo die schaamte..je mag er toch gewoon zijn?quote:
Je reageert op mij als laatste, terwijl ik als eerste je zei welk liedje het wasquote:
Dankjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hoezo die schaamte..je mag er toch gewoon zijn?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je reageert op mij als laatste, terwijl ik als eerste je zei welk liedje het was![]()
Ik voel me heel klein![]()
![]()
hai.
Je bent dan ook een grote jongen. die optijd naar bed moetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, zelf hierheen gekomen
sorry, flauw, was een inkoppertje, zal het niet meer doen
Laat het denken toch eens aan een ander overquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om dat andere liedje ging nog![]()
Kan jij het beter denk je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat het denken toch eens aan een ander over![]()
Laat je gaan, gooi het eruitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je maakt het me wel heel lastig zo he
*klok kijktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent dan ook een grote jongen. die optijd naar bed moet![]()
sorry, plaag je maar.
Btw...volgens mij een heel moeilijk stuk om te spelen D.Rose...soleer je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hotel California
Goedenavond allemaal![]()
Hahaahhaa...kerel..nouja..dan kunnen wij toch zeker tot die tijd op jou rekenen, nietwaar!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
tering ik heb een van die kandidaatjes de voicemail ingesproken en aangegeven dat ze tot middernacht kan terugbellen.... Moet ik wel ff wakker blijven tot die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |