Zo is datquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hahaahhaa...kerel..nouja..dan kunnen wij toch zeker tot die tijd op jou rekenen, nietwaar!
'De solo's zijn juist de leukste stukken om te kunnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef passie66 het volgende:
[..]
Btw...volgens mij een heel moeilijk stuk om te spelen D.Rose...soleer je?
Lijkt me best gaaf trouwens, iemand die gitaar kan spelen heeft altijd vrienden om zich heenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'De solo's zijn juist de leukste stukken om te kunnen.
Het is best moeilijk, ben ook pas met de eerste regel bezig, maar zoiets heeft zijn tijd nodig
Jazeker...oefenen oefenen oefenen...de remedie! Goed bereid kost even tijd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'De solo's zijn juist de leukste stukken om te kunnen.
Het is best moeilijk, ben ook pas met de eerste regel bezig, maar zoiets heeft zijn tijd nodig
als je een beetje muzikaal bent kun je het ook lerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me best gaaf trouwens, iemand die gitaar kan spelen heeft altijd vrienden om zich heen
Tuurlijk, lekker naar zo'n deuntje luisterenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me best gaaf trouwens, iemand die gitaar kan spelen heeft altijd vrienden om zich heen
Ik was juist heel erg verbaasd over mezelf dat ik daar nooit eerder aan begonnen was!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jazeker...oefenen oefenen oefenen...de remedie! Goed bereid kost even tijd!
Meezingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, lekker naar zo'n deuntje luisteren
Ik ook, sinds afgelopen vrijdag heb ik ook echt gitaarles en daar moet ik op regelmatige tijdstippen ook wat mee!quote:
uhm ja, was nog druk met andere dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het hier komen om nog ff gedag te zeggen
bedtijd nu
welterusten allen
B
Wie weet in onze fok! allstarss band?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MeezingenIk kan veel beter zingen dan gitaar spelen
Ik beide niet, man wat heb jij een gelukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MeezingenIk kan veel beter zingen dan gitaar spelen
ja welterusten Dquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het hier komen om nog ff gedag te zeggen
bedtijd nu
welterusten allen
B
Och, jij kan vast ook wel een instrument bespelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik beide niet, man wat heb jij een geluk![]()
Hai qu![]()
![]()
Owja,, hai Ququote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu![]()
![]()
Hoezo heb ik daar geluk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee die ging slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef passie66 het volgende:
D. Rose nog wakker?
Als jij kunt zingen!! Ik weet nog wel wat!quote:
Ik speel een beetje gitaar en trompetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
Och, jij kan vast ook wel een instrument bespelen![]()
Zal ik een liedje voor je zingen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef passie66 het volgende:
[..]
Als jij kunt zingen!! Ik weet nog wel wat!
Dat doe je liever niet in het openbaar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik speel een beetje gitaar en trompet![]()
en bespeel nog wel iets, maar dat is mja
Damm.. Ik had net zin om iets samen te doen kwa muziek, maar daar kuynnen we het over hebben!quote:
*noteertquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik speel een beetje gitaar en trompet![]()
en bespeel nog wel iets, maar dat is mja
Iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe je liever niet in het openbaar?
trompet is koel..die zoeken we nog!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem
Ik ga er weer vandoor. even foto bewerken voor een kennis, doei![]()
Hoe groot is mijn kans op een priveeconcertje Bengeltjebeeb popje liefje hartje duifje?quote:
dan laat ik de beurt aan mij voorbij gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef passie66 het volgende:
[..]
trompet is koel..die zoeken we nog!
Ja maar dat speelt bengeltje dus blijkbaar, speel jij ook iets?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan laat ik de beurt aan mij voorbij gaan
nope. wil wel gaan drummenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:45 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja maar dat speelt bengeltje dus blijkbaar, speel jij ook iets?
Ok...handig...wanneer ga je beginnen?quote:
ah...je kan dus al 2 dingetjes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vroeger heel vroegah gedrumd in een fanfare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |