Wie weet zouden we eens een keer een muziekspeelavondje kunnen organiseren...zo te zien is hier voldoende capaciteit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik ben helemaal zo slecht nog niet
Jajaja..je hebt gelijk...morgen weer an die arbeit macht frei!quote:
welterusten danquote:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jajaja..je hebt gelijk...morgen weer an die arbeit macht frei!
Właśnie kłade sie spać, dobranocquote:
geen idee.. eerst een drumstelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:47 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ok...handig...wanneer ga je beginnen?
Tsja..was ook weer te plasties//quote:
Truste kerel..en morgen gezond weer op!quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:59 schreef gurlie het volgende:
Zoo, weer een paar uurtjes gepooled, oh en op een haartje na bijna gewonnen.
zo leer ik mn Pools welquote:
quote:
en als het van vrouwen is mag het alleen maar djenneke zijnquote:
Weer even off topic maar hoe series ben jij met dat drummen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
en als het van vrouwen is mag het alleen maar djenneke zijn
quote:
Hoe later het wordt, hoe meer je een evenbeeld van AMD wordtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Weer even off topic maar hoe series ben jij met dat drummen?
Pffff, moeten we alwéér gaan bashen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe later het wordt, hoe meer je een evenbeeld van AMD wordt![]()
???? die vat ik niet helaas, wees ajb duidelijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe later het wordt, hoe meer je een evenbeeld van AMD wordt![]()
Mwoah, ben eigenlijk niet zo in vorm. Beetje moequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Pffff, moeten we alwéér gaan bashen?
nog nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Weer even off topic maar hoe series ben jij met dat drummen?
Ik snap het niet...wees ajb duidelijk!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Pffff, moeten we alwéér gaan bashen?
nog wel tijd voor een MSNetje?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwoah, ben eigenlijk niet zo in vorm. Beetje moe![]()
Jammer![]()
Niet zo serieus, ik stang je maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:15 schreef passie66 het volgende:
[..]
???? die vat ik niet helaas, wees ajb duidelijk?
vriendelijk? of met harde hand?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef ArtyShock het volgende:
Hee!
Zo, al het volk hier net de deur uit gebonjourd.
kquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Efkes dan. Staat 'ie aan? O nee, moment.
Ze gingen uit vrije wil. Tegelijk. Dus het bonjouren was niet meer dan een vriendelijk zwaaien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:19 schreef qu63 het volgende:
vriendelijk? of met harde hand?
U had bezoek?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef ArtyShock het volgende:
Hee!
Oeh, een stalker.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef qu63 het volgende:
nog wel tijd voor een MSNetje?
dat is meestal het leukequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ze gingen uit vrije wil. Tegelijk. Dus het bonjouren was niet meer dan een vriendelijk zwaaien.
Smeuïger kan ik het niet maken helaas.
Jep. Ik had zowaar even een verviervoudiging van m'n huishouden vanavond.quote:
Très bien!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef ArtyShock het volgende:
Hee!
Dat dacht ik wel maar wist het niet zeker...bij jou wet ik het maar nooit...maar evengoed is er ook een instrument dat jij kunt bespelen? Of kan jij zingen ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet zo serieus, ik stang je maar![]()
Het klinkt indrukwekkender dan het ging hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Très bien!
Dude kan zingen joh, dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel maar wist het niet zeker...bij jou wet ik het maar nooit...maar evengoed is er ook een instrument dat jij kunt bespelen? Of kan jij zingen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |