feli!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef gurlie het volgende:
Oja, had ik al gezegd dat over een maandje of 2 mijn beugel eruit gaat? Nee? Bij deze.
Nou zeiden ze dat vier maanden geleden ook maargoed.
Wauw, gezellig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jep. Ik had zowaar even een verviervoudiging van m'n huishouden vanavond.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef gurlie het volgende:
Oja, had ik al gezegd dat over een maandje of 2 mijn beugel eruit gaat? Nee? Bij deze.
Of misschien juist wel!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:23 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dude kan zingen joh, dat wil je niet weten.
Oh. Nog maar vier maandjes wachten dan en dan kan 'ie er over twee maandjes al uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef gurlie het volgende:
Ik speel fluitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel maar wist het niet zeker...bij jou wet ik het maar nooit...maar evengoed is er ook een instrument dat jij kunt bespelen? Of kan jij zingen ofzo?
Ja zeker wel.quote:
Ja maar als jij doordeweeks bezoek hebt zit er nog wel eens een flinke doorsmeerbeurt in. Dat heb ik dan weer niet.quote:
Ja, nou, goh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh. Nog maar vier maandjes wachten dan en dan kan 'ie er over twee maandjes al uit.
Zo raakt de spanning natuurlijk wel een beetje van de orale seks af.
Elke dag is ook zo bindend.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar als jij doordeweeks bezoek hebt zit er nog wel eens een flinke doorsmeerbeurt in. Dat heb ik dan weer niet.
Wel naar hem luisteren hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja zeker wel.Nu zal dat eruit-halen-van-de-beugel wel op aandringen van mijn kant komen, en niet omdat de orthodontist dat van plan is. Maar ik denk ook niet dat hij het gratis gaat doen voor zolang hij hem eigenlijk nog wil laten zitten.
Maar je begint pas... Je wilt nu al een band beginnen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef passie66 het volgende:
Damm.. Ik had net zin om iets samen te doen kwa muziek, maar daar kuynnen we het over hebben!
Ik zou niet graag met een beugel willen lopenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja zeker wel.Nu zal dat eruit-halen-van-de-beugel wel op aandringen van mijn kant komen, en niet omdat de orthodontist dat van plan is. Maar ik denk ook niet dat hij het gratis gaat doen voor zolang hij hem eigenlijk nog wil laten zitten.
Jammer dat bij jou de lol er dan vanaaf gaatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:27 schreef gurlie het volgende:
Maar even serieus, dan is het meer een standaard doorsmeerbeurt, elke dag, dan gaat de lol er zo af.
Jij pijn? Ik dacht dat 't juist voor hem nogal eh... riskant zou zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:26 schreef gurlie het volgende:
Ik dacht meer aan de mogelijkheid tot pijpen zonder pijn lijden. Pijn van mijn kant dus he.
Ja, lekker ogen uitsteken he!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou niet graag met een beugel willen lopen
Gelukkig heb in geen 1 nodig
Nee.... Ik bedoel ook niet èlke dag. Maar gewoon, op het moment dat het op z'n plaats valt in plaats van bijvoorbeeld alleen de weekenden...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:27 schreef gurlie het volgende:
Elke dag is ook zo bindend.
Maar even serieus, dan is het meer een standaard doorsmeerbeurt, elke dag, dan gaat de lol er zo af.
Maar dit is dan ook een beugel voor in de mond hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zou niet graag met een beugel willen lopen
Ja daarom juist, in de poging hem niet te castreren doe ik mezelf pijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij pijn? Ik dacht dat 't juist voor hem nogal eh... riskant zou zijn.
trustequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef passie66 het volgende:
Lieve mensen...pfoei...ik hang al met mijn kin op het toetsenbordkje...ik ga naar mijn heija heija mandje toe...welturesten en leuke dromen!
nah...misschien vorr de andere beginners onder ons..is toch gezellig samen spelen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar je begint pas... Je wilt nu al een band beginnen?
Nee, maar hij zit er nou gewoon geld uit te trekken, hij zegt elke keer dat hij geen vooruitgang ziet en hij wil hem er ook niet uithalen, want mijn beet is niet helemaal perfect en dat zal hij dus ook niet worden of blijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel naar hem luisteren hoorNiet te snel die ijzerhandel eruit. Daar krijg je spijt van.
maar wel fijn als je er een keer vanaf bent, dat kan ik me wel voorstellen.
Slaap wel!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef passie66 het volgende:
Lieve mensen...pfoei...ik hang al met mijn kin op het toetsenbordkje...ik ga naar mijn heija heija mandje toe...welturesten en leuke dromen!
Ja dat is waar, maar over een half jaar heb jij daar ook alle kans voor!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee.... Ik bedoel ook niet èlke dag. Maar gewoon, op het moment dat het op z'n plaats valt in plaats van bijvoorbeeld alleen de weekenden...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook een beugel voor in de mond hè.
ik denk dat dat niet helemaal zal gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
nah...misschien vorr de andere beginners onder ons..is toch gezellig samen spelen!
Ja dan moet die tourbus echt het hele land door en dán nog naar Ahoy! Dat wordt nietsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet helemaal zal gaan
ik woon in hilversum.
Dude woont in den haag.
B. woont zuidelijk
de rest weet ik niet
als we al op een middag af kunnen spreken zou het al knap zijn!
en dan ook nog oefenen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dan moet die tourbus echt het hele land door en dán nog naar Ahoy! Dat wordt niets
Ojaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook een beugel voor in de mond hè.
Ja da's waar. Maar eerst máánden klussen en te moe zijn om iets anders te ondernemen. Dan weer voorbereidingen voor een immense housewarming. Nee... maak daar maar een jaar van.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef gurlie het volgende:
Ja dat is waar, maar over een half jaar heb jij daar ook alle kans voor!
Maar jullie wonen vlak bij elkaar! En student, dus altijd wel ergens tijd over... Dus, och...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef gurlie het volgende:
Ik over een maand ook niet meer hoor, dan blijft er voor ons door de week bijna geen tijd over elkaar te zien.
Damn, ook nog?quote:
En de spontane tussendoortjes? Die vond ik altijd het leukstquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
Ja da's waar. Maar eerst máánden klussen en te moe zijn om iets anders te ondernemen. Dan weer voorbereidingen voor een immense housewarming. Nee... maak daar maar een jaar van.
Niet te serieus nemen. Geintje enzo.quote:
dan heb je dus geen sterrenpotentiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Damn, ook nog?
Nou, dan moet ik, ondanks mijn sterrenpotentie al afhaken.
Oh, jij kent Dude ook?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:39 schreef qu63 het volgende:
En de spontane tussendoortjes? Die vond ik altijd het leukst
nee, we gaan gewoon oefenen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh. Nou dan moet ik sowieso afhaken dus![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef ArtyShock het volgende:
Maareh, wij doen het gepland spontaan.
Klusseks.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja da's waar. Maar eerst máánden klussen en te moe zijn om iets anders te ondernemen. Dan weer voorbereidingen voor een immense housewarming. Nee... maak daar maar een jaar van.
[..]
Maar jullie wonen vlak bij elkaar! En student, dus altijd wel ergens tijd over... Dus, och...
Ster, putten, hole-in-one, wood, pisboogje...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:41 schreef qu63 het volgende:
nee, we gaan gewoon oefenen!
misschien een keer tijdens het golfen!
We krijgen het nog drukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, we gaan gewoon oefenen!
misschien een keer tijdens het golfen!
Ja maar in de tijd met qu tja toen w...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh, jij kent Dude ook?
Maareh, wij doen het gepland spontaan.
Haha.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
O Arty? Check het konijnentopic
Ik hoop dat Zeiksnor het overleeft
Glassex ken ik wel. Maar da's vast anders.quote:
Jaaaah... Maar d'r is vast wel tijd over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |