snel editten hèquote:
In de avond gaat het beduidend sneller als overdagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:29 schreef Casparovvv het volgende:
never mind, dit topic is toch vanavond vol.
waar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:30 schreef Chanandler het volgende:
Te lelijk. [quote van Brechtje]
Msnquote:
het gaat idd sneller dan (subtiel) overdag ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:30 schreef brainster het volgende:
[..]
In de avond gaat het beduidend sneller als overdag
Dat ik vroeg hoe het met dr was.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:32 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dat ik vroeg hoe het met dr was.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:32 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dat ik vroeg hoe het met dr was.
Wie is Anna?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
het gaat idd sneller dan (subtiel) overdag ja.
misschien komt het omdat ik er ben, en ik nodig ff ergens anders aan moet denken dan aan Anna.
Anna? ja, Anna
En was het een beetje om aan te zien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:33 schreef BObNL het volgende:
Gisteren brechtje nog anderhalf uur op cam gezien
waarom ben ik altijd zo lomp met mijn snelle reactiesquote:
uuh hij wil ff niet database problemosquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:33 schreef Casparovvv het volgende:
BobNL, zou je mijn avatar uit de OP willen verwijderen?
(die rechts naast die rode tong)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
doe jij eens normaal man, lompe idioot. altijd dezelfde flutreacties uit jouw mond.
jij was die neger toch?
vooroordelen? neuh hoor![]()
een meisje...quote:
Sterkte...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
een meisje...
lang verhaal, heb geen zin om het op Fok neer te kalken.
nieuwsgierig? mag wel hoor![]()
![]()
Ik ben een heel nieuwsgierige bijna naamgenote van dat meisje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
een meisje...
lang verhaal, heb geen zin om het op Fok neer te kalken.
nieuwsgierig? mag wel hoor![]()
![]()
Nee.quote:
bij mij doet ie het meestal direct alweer als ik het nog een keer doequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef BObNL het volgende:
[..]
uuh hij wil ff niet database problemos
dat zag ik ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben een heel nieuwsgierige bijna naamgenote van dat meisje.
Dannn... Zal ik nieuwsgierig blijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat zag ik ja.
Het is het meisje links in mijn avatar (je kan nu nog de OP checken snel)
ga het zeker niet in een PUB SC topic neerdumpen
vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking?.
? Ik zeg nee, ik ben niet nieuwsgierig. Moeilijk hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking?.
Het wordt wel moeilijk als jij voor mij gaat antwoorden jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef Chanandler het volgende:
[..]
? Ik zeg nee, ik ben niet nieuwsgierig. Moeilijk he![]()
juist antwoordquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het wordt wel moeilijk als jij voor mij gaat antwoorden ja.
Ik ben er weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet van mij
De enige 'leuke' foto van mij heeft -mo-
die ene fotoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben er weer![]()
Welke foto was dat dan? Ik vond ze allemaal wel leuk eigenlijk
Die gemaakt is door een obsessed vriendin van je?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef Casparovvv het volgende:
mo?
heb jij onthullende foto's van Imberr?
Laat ons maar kiezen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Is het nou diegene die je vriendin maakte?
Of die ene die jezelf maakte op een naaktstrand?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Is het nou diegene die je vriendin maakte?
Of die ene die jezelf maakte op een naaktstrand?
Te laat..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
die me vriendin heeft gemaakt ja![]()
en dat van t naaktstrand zou je voor je houden![]()
![]()
ben je serieus op een naaktstrand geweest?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oke...en ik zal ze ook niet publicerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeg, ik heb jou toch al op msn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke...en ik zal ze ook niet publiceren![]()
Ik stuur ze iedereen wel via msn
neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ben je serieus op een naaktstrand geweest?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:15 schreef -Mo- het volgende:
Na Maikel begint nu dus ook Bryan met het vragen naar die foto's via msn
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:15 schreef BnQ het volgende:
Mensen... sluit geen deal met -mo-.. hij wil kusjes van je!
Je hebt een paar mp3'tjes nog... das het belangrijkstequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef Gabry het volgende:
Lalala mn comp kreeg een BSoD, kben em ff helemaal aan et formatere..![]()
Al mn school shit weg, kheb wel een hoop mp3tjes gered
Morgen lekker ff de werkstukken van 30 en 18 bladzijdes die ik moet herkansen opnieuw typen![]()
Ik begin overmorgen ofzo wel opnieuw met Angel downloadenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je hebt een paar mp3'tjes nog... das het belangrijkste
Kut trouwens... geen Angel meer
Dat was de hondquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En jij gééft me kusjes, alleen om een foto te zien
Wel geil trouwens dat je ze in verschillende kleuren deed![]()
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik begin overmorgen ofzo wel opnieuw met Angel downloaden![]()
wtf?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En zo hoort het
Er is trouwens een run ontstaan op geile foto's van Inge... moet je ze ook?![]()
die heb ik nog nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Inge, wanneer ga jij je fotoboek nou eens updaten met wat nieuwe foto's? De huidige zijn erg oud alweer. Je hebt die foto's van de fotoshoot ook nog....![]()
die bestaan nietquote:Bob, kan jij mij die foto's van de date met inge nog ff sturen?
Adriaantjuh terinleijeuhr!!!quote:
Je hebt toch wel andere foto's van jezelf dan die drie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
die heb ik nog niet
[..]
die bestaan niet
inderdaad, net als een acrobaatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Adriaantjuh terinleijeuhr!!!
Eindelijk ben je er weer... je bent wel een topgozer![]()
En sorry... ik vond dat deze slowchat maar een excuusneger nodig had
jaaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt toch wel andere foto's van jezelf dan die drie?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En zo hoort het
Er is trouwens een run ontstaan op geile foto's van Inge... moet je ze ook?![]()
Wacht even.. je krijgt ze gratis.... ik zet ze even op www.geilegratislekkereerotischbreezahbiersletjesmeisjesmeidenchickschicas.nlquote:
Heb jij trouwens niet last van teelbalkanker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
inderdaad, net als een acrobaat![]()
Die doet het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wacht even.. je krijgt ze gratis.... ik zet ze even op www.geilegratislekkereerotischbreezahbiersletjesmeisjesmeidenchickschicas.nl
Graag gedaan![]()
Paas die naar het fotoboek dan....quote:
Je profiel ligt plat mo...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wacht even.. je krijgt ze gratis.... ik zet ze even op www.geilegratislekkereerotischbreezahbiersletjesmeisjesmeidenchickschicas.nl
Graag gedaan![]()
Ik doe niet aan gratisquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
nee speekselklierkankerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb jij trouwens niet last van teelbalkanker?![]()
Ik wil je ook wel laten geld betalen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik doe niet aan gratis![]()
Maja kga ff verder met mn computer make enzow.. ik kut ook maar wat daaro![]()
Het blijft een spijtige zaakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:34 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
nee speekselklierkanker
dat was Rene Froger
Misschien wordt het wel levendig hier als ik wat geile foto's van jou plaatsquote:
Ik denk aan het gemeenschappelijk belang.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef brainster het volgende:
[..]
Zeg, jij bent 20. Wat moet jij met zulke foto's van een 15 jarig meisje?
Zit iedereen nu te smeken op msn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel levendig hier als ik wat geile foto's van jou plaats
Edit: Das schijnbaar toch het enige wat de mensen hier bezig houdt
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:41 schreef brainster het volgende:
[..]
Zit iedereen nu te smeken op msn?
Jaquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb de samengestelde term "geile foto's" niet genoemd hoor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel levendig hier als ik wat geile foto's van jou plaats
Edit: Das schijnbaar toch het enige wat de mensen hier bezig houdt
later weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef -Mo- het volgende:
Mensen... ik ga...
Ik ga proberen mijn moeder hooked aan The Shield te krijgen...
Spreek jullie daarna wel![]()
Ow help... ik ben dus schijnbaar niet de enige die van ellende soms over het weer moet beginnen op msn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
[STELLING] Aandacht van meisjes aan jongens.
Even wat lokale promotie.
Nee. Ik noem geen namen maar er zijn Fokkers in mijn lijst die aan het profiel voldoen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Ow help... ik ben dus schijnbaar niet de enige die van ellende soms over het weer moet beginnen op msn.![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee. Ik noem geen namen maar er zijn Fokkers in mijn lijst die aan het profiel voldoen.
![]()
He Inge.![]()
Ook eenschquote:
Hihi... dat kan vast niet de bedoeling zijn geweestquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef viz het volgende:
Je noemde perongeluk toch een naam!!D:!!11
Potverpielekes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef viz het volgende:
Je noemde perongeluk toch een naam!!D:!!11
Dan druk je bij die anderen op kruisjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Imberr het volgende:
ja hallo, als ik 15 gesprekken heb lopen én op fok! moet posten dan kan ik nog wel eens stil zijn ja
doe ik ook.. maar dan bij fok!kersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan druk je bij die anderen op kruisje
vliegtuig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:13 schreef BaggerUser het volgende:
ziet er niet best yuit dat vliegtuig op cnn
15 gesprekken. Ik word al gek als op zeldzame momenten 4 man aan mn kop zitten te zeuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Imberr het volgende:
ja hallo, als ik 15 gesprekken heb lopen én op fok! moet posten dan kan ik nog wel eens stil zijn ja
dat was vroeger standaard tegenwoordig mag ik blij zijn als er iemand praatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef Eix het volgende:
[..]
15 gesprekken. Ik word al gek als op zeldzame momenten 4 man aan mn kop zitten te zeuren.
idem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dat was vroeger standaard tegenwoordig mag ik blij zijn als er iemand praat![]()
Mag ik er 16 van makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Imberr het volgende:
Zelfverdedigingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb haar al wel online..vandaar de lama
Hoezzzut trouwens?quote:
ik verkeer in een nieuwsgierige buiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoezzzut trouwens?
Was ik vergeten te vragen, aangezien je meteen over de foto van Imberr begon
Ja dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Nee, die is vast oud ofzoImberr zou dit topic iig nog wel 1x lezen
![]()
Joh, ze heeft me niet gebloktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:50 schreef freiss het volgende:
Ze hadden het erover dat Mo geblokkeerd door jou zou zijn en toen ontkende hij dat en moest hij bewijs leveren. Dat bewijs moet dus van jou komen 14.gif
Ik geloof je wel hoor, maar die anderen geloofden je niet.quote:
weten wequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
dit topic heb ik wel bijgehouden hoor
quote:× ..*Inge*.. × Oh, How I Long For The Deep Sleep Dreaming.. zegt:
als ik jou had geblockt was k nu niet online bij jou of wel soms
Ga de vorige 68 delen maar doorspitten, dan kom je het wel tegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef freiss het volgende:
Ik kan het iig niet zeggen dat ze online is, want ik heb haar emailadres niet
Ach gut...arm schaapquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef freiss het volgende:
Ik kan het iig niet zeggen dat ze online is, want ik heb haar emailadres niet
loon!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:56 schreef BnQ het volgende:
En toen wast bijna woensdag... gaat hard!
Nee, niet echt eigenlijk...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:56 schreef BaggerUser het volgende:
en missen jullie maryse al?heeft ze limburg al bereikt ?
ik doe het voor ¤ 3,99quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach gut...arm schaap![]()
Voor 4¤ vertel ik 'm![]()
?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:56 schreef pimmeke076 het volgende:
Stadion de Bosuil!
vertel ff over msnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach gut...arm schaap![]()
Voor 4¤ vertel ik 'm![]()
ik gok dat dat het stadion van fc antwerp is waar pimmek morgen gaat kijken naar man utd..quote:
Dus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:56 schreef pimmeke076 het volgende:
Stadion de Bosuil!
Pssst qouten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:57 schreef pimmeke076 het volgende:
sja,voor zjoepee een hint.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:58 schreef freiss het volgende:
Eigenlijk wel slecht van me, ik kijk hier wel vaak, maar ik wist niet dat hier een slowchat/fastchat was
nog 23 uurtjes en 59 minuten....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef freiss het volgende:
en het is woensdag.
Sorry hoor, maar nu de BeF reeks wel zon beetje is uitgestorven, moest ik toch wel wat anders zoeken toch?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef BnQ het volgende:
[..]
nog 23 uurtjes en 59 hele minuten....![]()
dat ruud ruud ruud is vanwege de voortreffelijke gelijkenisquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:58 schreef pimmeke076 het volgende:
En dat gaatem fixen,desnoods op het veld.
RUUDRUUDRUUDRUUD![]()
Dis veel beterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:01 schreef freiss het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar nu de BeF reeks wel zon beetje is uitgestorven, moest ik toch wel wat anders zoeken toch?
met wiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:01 schreef joupee het volgende:
[..]
dat ruud ruud ruud is vanwege de voortreffelijke gelijkenis![]()
ik ga naar renessequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:03 schreef pimmeke076 het volgende:
[..]
met wie
---
Nog mensen hier naar Rotterdam Racing zondags? Of naar Renesse
Bij wie nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:06 schreef joupee het volgende:
[..]
ik ga naar renesse![]()
ohw.. dat was al bekend bij je![]()
Bij deze! Joep gaat naar renesse (wat da dan ook is.. )quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:09 schreef BaggerUser het volgende:
bij mij
Wil je haar zó graag in je msn dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:08 schreef freiss het volgende:
nog steeds trouwens je mailadres niet gevonden...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:11 schreef pimmeke076 het volgende:
eehhh we gaan naar de duinhoeve ,die vanacht in brand stond.
En de 12e tot de 19e figuuurlijk ook![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:12 schreef BnQ het volgende:
[..]
Mo is weer lekker noobies aant pesten![]()
Moest je het weer verpesten.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
mijn mailadres voor degene die em willen hebben: zoeffzoef@hotmail.com
Sinds wanneer luister je niet meer naar me?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
mijn mailadres voor degene die em willen hebben: zoeffzoef@hotmail.com
ik kom er al 13 jaar ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:14 schreef BnQ het volgende:
[..]
Daar ben ik 6 jaar geleden als klein liev jongetje nog geweest![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef freiss het volgende:
Hehe, nu ik hem gevonden heb, kan ik gaan slapen, doei!![]()
Dag Jongen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef freiss het volgende:
houdoequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef freiss het volgende:
13 aug vertrekt ik naar frankrijk, weekend WK Quadsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:20 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]moe alleen nog wachten tot 13 aug
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:20 schreef BnQ het volgende:
[..]
Behalve mijn vriendin nu ook theedoekhouders?![]()
ik was de eerste fanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Yes! Een fan!
Voeg me maar toe schatje![]()
Ik heb het nóóóit over Imberr in mijn postsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:26 schreef BnQ het volgende:
[..]
Als je de pics-posts en imber-posts niet meetelt blijft der niet veel van over...![]()
Hij is dronken.. alstie het morgen terug leest danneeehquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Goed zo Joupee....Volkomen terecht natuurlijk![]()
Dan is hij het er nog steeds mee eensquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef BnQ het volgende:
[..]
Hij is dronken.. alstie het morgen terug leest danneeeh![]()
op welke dronkaard doel jequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef BnQ het volgende:
[..]
Hij is dronken.. alstie het morgen terug leest danneeeh![]()
iets met altijd stoned en altijd zat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef pimmeke076 het volgende:
BREEDAAA WERELDSTAD
Mijn gedachte.quote:
Jouw wereld is verdomde klein!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef pimmeke076 het volgende:
BREEDAAA WERELDSTAD
Ik & zielig?!?!?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:31 schreef BnQ het volgende:
Waar blijf je nou zielig doen mo.. zouden we toch samen doen![]()
NEEEWWW YYOOOOOOORK WEEEREEEELDSTADquote:
Doe eens niet man. Capslock mag alleen gebruikt worden door pro'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef pimmeke076 het volgende:
[..]
NEEEWWW YYOOOOOOORK WEEEREEEELDSTAD
Ga slapen en kom terug als de breezahs uitgewerkt zijn wil je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef pimmeke076 het volgende:
[..]
de grap is erafquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef pimmeke076 het volgende:
[..]
Wat een onzinnige posts...daar doen we niet aan in PubSCquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef pimmeke076 het volgende:
[..]
Alleen geselecteerde SC'ers mogen dat...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat een onzinnige posts...daar doen we niet aan in PubSC
trekt het woord faker onmiddelijk terugquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:35 schreef BaggerUser het volgende:
frank sinatra - new york, new york
aanzet
Zitterd-Gelaen hèquote:
Je laatste kans hoor!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sorry![]()
Het spijt me![]()
Kusje erop![]()
Ik zal weer zielig doen...Mezelf zijn dus
dan ben jij ook geen nepperd meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:36 schreef joupee het volgende:
[..]
trekt het woord faker onmiddelijk terug![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:36 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dan ben jij ook geen nepperd meer
Die is wel mooiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:37 schreef -Mo- het volgende:
Start spreading the news, I’m leaving today
I want to be a part of it - New York, New York
These vagabond shoes, are longing to stray
Right through the very heart of it - New York, New York
Toch wel. Ik dacht dat het verloren wasquote:
Relatie met jouw is hard werk.. je kan nieteens afwassen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt problemen he?
De Vogeltjes dans?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:41 schreef BaggerUser het volgende:
oke welke is dit? :
It's nine o'clock on a Saturday
The Regular crowd shuffles in
There's an old man sitting next to me
Makin' love to his tonic and gin
He says, "Son, can you play me a memory
I'm not really sure how it goes
But it's sad and it's sweet and I knew it complete
When I wore a younger man's clothes"
La la la, de de da
La la, de de da da dum
*Wat is er erger dan de vogeltjesdans?quote:
ik heb geen zin om braaf te leren, ik eindig toch wel in de gootquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:39 schreef BaggerUser het volgende:
krijg toch allemoal de klere val van mijn part allemaal dood![]()
Joh, ik kan koken & strijken...zeik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:41 schreef BnQ het volgende:
[..]
Relatie met jouw is hard werk.. je kan nieteens afwassen...![]()
![]()
O-zone onderanderequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:42 schreef Chanandler het volgende:
[..]
*Wat is er erger dan de vogeltjesdans?
Deed je het nou ook.. dan wast een ander verhaal... je bent een luie donder!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh, ik kan koken & strijken...zeik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |