Ik heb het nóóóit over Imberr in mijn postsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:26 schreef BnQ het volgende:
[..]
Als je de pics-posts en imber-posts niet meetelt blijft der niet veel van over...![]()
Hij is dronken.. alstie het morgen terug leest danneeehquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Goed zo Joupee....Volkomen terecht natuurlijk![]()
Dan is hij het er nog steeds mee eensquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef BnQ het volgende:
[..]
Hij is dronken.. alstie het morgen terug leest danneeeh![]()
op welke dronkaard doel jequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef BnQ het volgende:
[..]
Hij is dronken.. alstie het morgen terug leest danneeeh![]()
iets met altijd stoned en altijd zat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef pimmeke076 het volgende:
BREEDAAA WERELDSTAD
Mijn gedachte.quote:
Jouw wereld is verdomde klein!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:29 schreef pimmeke076 het volgende:
BREEDAAA WERELDSTAD
Ik & zielig?!?!?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:31 schreef BnQ het volgende:
Waar blijf je nou zielig doen mo.. zouden we toch samen doen![]()
NEEEWWW YYOOOOOOORK WEEEREEEELDSTADquote:
Doe eens niet man. Capslock mag alleen gebruikt worden door pro'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef pimmeke076 het volgende:
[..]
NEEEWWW YYOOOOOOORK WEEEREEEELDSTAD
Ga slapen en kom terug als de breezahs uitgewerkt zijn wil je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef pimmeke076 het volgende:
[..]
de grap is erafquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef pimmeke076 het volgende:
[..]
Wat een onzinnige posts...daar doen we niet aan in PubSCquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef pimmeke076 het volgende:
[..]
Alleen geselecteerde SC'ers mogen dat...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat een onzinnige posts...daar doen we niet aan in PubSC
trekt het woord faker onmiddelijk terugquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:35 schreef BaggerUser het volgende:
frank sinatra - new york, new york
aanzet
Zitterd-Gelaen hèquote:
Je laatste kans hoor!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sorry![]()
Het spijt me![]()
Kusje erop![]()
Ik zal weer zielig doen...Mezelf zijn dus
dan ben jij ook geen nepperd meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:36 schreef joupee het volgende:
[..]
trekt het woord faker onmiddelijk terug![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:36 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dan ben jij ook geen nepperd meer
Die is wel mooiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:37 schreef -Mo- het volgende:
Start spreading the news, I’m leaving today
I want to be a part of it - New York, New York
These vagabond shoes, are longing to stray
Right through the very heart of it - New York, New York
Toch wel. Ik dacht dat het verloren wasquote:
Relatie met jouw is hard werk.. je kan nieteens afwassen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt problemen he?
De Vogeltjes dans?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:41 schreef BaggerUser het volgende:
oke welke is dit? :
It's nine o'clock on a Saturday
The Regular crowd shuffles in
There's an old man sitting next to me
Makin' love to his tonic and gin
He says, "Son, can you play me a memory
I'm not really sure how it goes
But it's sad and it's sweet and I knew it complete
When I wore a younger man's clothes"
La la la, de de da
La la, de de da da dum
*Wat is er erger dan de vogeltjesdans?quote:
ik heb geen zin om braaf te leren, ik eindig toch wel in de gootquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:39 schreef BaggerUser het volgende:
krijg toch allemoal de klere val van mijn part allemaal dood![]()
Joh, ik kan koken & strijken...zeik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:41 schreef BnQ het volgende:
[..]
Relatie met jouw is hard werk.. je kan nieteens afwassen...![]()
![]()
O-zone onderanderequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:42 schreef Chanandler het volgende:
[..]
*Wat is er erger dan de vogeltjesdans?
Deed je het nou ook.. dan wast een ander verhaal... je bent een luie donder!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh, ik kan koken & strijken...zeik niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |