Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:41 schreef brainster het volgende:
[..]
Zit iedereen nu te smeken op msn?
Jaquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb de samengestelde term "geile foto's" niet genoemd hoor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel levendig hier als ik wat geile foto's van jou plaats
Edit: Das schijnbaar toch het enige wat de mensen hier bezig houdt
later weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef -Mo- het volgende:
Mensen... ik ga...
Ik ga proberen mijn moeder hooked aan The Shield te krijgen...
Spreek jullie daarna wel![]()
Ow help... ik ben dus schijnbaar niet de enige die van ellende soms over het weer moet beginnen op msn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
[STELLING] Aandacht van meisjes aan jongens.
Even wat lokale promotie.
Nee. Ik noem geen namen maar er zijn Fokkers in mijn lijst die aan het profiel voldoen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Ow help... ik ben dus schijnbaar niet de enige die van ellende soms over het weer moet beginnen op msn.![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee. Ik noem geen namen maar er zijn Fokkers in mijn lijst die aan het profiel voldoen.
![]()
He Inge.![]()
Ook eenschquote:
Hihi... dat kan vast niet de bedoeling zijn geweestquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef viz het volgende:
Je noemde perongeluk toch een naam!!D:!!11
Potverpielekes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef viz het volgende:
Je noemde perongeluk toch een naam!!D:!!11
Dan druk je bij die anderen op kruisjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Imberr het volgende:
ja hallo, als ik 15 gesprekken heb lopen én op fok! moet posten dan kan ik nog wel eens stil zijn ja
doe ik ook.. maar dan bij fok!kersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan druk je bij die anderen op kruisje
vliegtuig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:13 schreef BaggerUser het volgende:
ziet er niet best yuit dat vliegtuig op cnn
15 gesprekken. Ik word al gek als op zeldzame momenten 4 man aan mn kop zitten te zeuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Imberr het volgende:
ja hallo, als ik 15 gesprekken heb lopen én op fok! moet posten dan kan ik nog wel eens stil zijn ja
dat was vroeger standaard tegenwoordig mag ik blij zijn als er iemand praatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef Eix het volgende:
[..]
15 gesprekken. Ik word al gek als op zeldzame momenten 4 man aan mn kop zitten te zeuren.
idem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dat was vroeger standaard tegenwoordig mag ik blij zijn als er iemand praat![]()
Mag ik er 16 van makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Imberr het volgende:
Zelfverdedigingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb haar al wel online..vandaar de lama
Hoezzzut trouwens?quote:
ik verkeer in een nieuwsgierige buiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoezzzut trouwens?
Was ik vergeten te vragen, aangezien je meteen over de foto van Imberr begon
Ja dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Nee, die is vast oud ofzoImberr zou dit topic iig nog wel 1x lezen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |