abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29374781
Het is een alom bekend feit dat de meeste meisjes niet zo spraakzaam zijn. Bij de meesten is het zelfs zo dat je een gesprek echt draaiende moet houden door middel van continu vragen stellen of het afwerken van het standaard CU2 vragenlijstje.

Als jongen zijnde krijg je bij het stellen van een rijtje vragen dan een aantal korte antwoorden afgewisseld met antwoorden als:

• Ja
  • Euh
  • Nee
  • Joh
  • Aha
  • Ah
  • Valt mee
  • Niet echt
  • Geen idee

Jongens krijgen dan vaak van het betreffende meisje op MSN geen vragen terug want dat is natuurlijk teveel typwerk. Ik hoorde laatst zelfs nog dat een jongen een meisje tijdens een date echt aan de praat heeft moeten houden om het gesprek lopende te houden. Een jongen moet hierdoor dus gigantisch veel tijd in een meisje gaan steken terwijl de respons echt minimaal is wat niet echt motiverend is voor de jongen.

STELLING: De jongen zou het gesprek moeten beeindigen als het gesprek te eenzijdig wordt.

Ik ben benieuwd.

Edit: persoonlijk vind ik het nogal bagger. Ik heb dan zoiets van: doe dan tenminste nog moeite om een gesprek draaiende te houden door het stellen van wat vragen, interesse tonen. Zeg anders meteen dat je geen zin hebt om te babbelen...
  • Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_29375101
    Hey, alles goed, ja met mij ook- gesprekken komen veel voor denk ik
    pi_29375112
    of is dat niet wat je bedoelde?
      dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:03:35 #4
    106942 Eix
    Stranded here on planet earth
    pi_29375140
    Ik ken t, maar soms vind je na lang aftasten met allerlei vragen een boeiend onderwerp waar wat fatsoenlijke antwoorden. Begin bijvoorbeeld eens over de betekenis van gedichten, bij sommige type meisjes krijg je een hele uitleg over wat t betekent enzo.

Met de stelling ben ik t enigszins eens, als t echt te erg is afkappen maar als t een lekkere chick is die nog vrijgezel is steek ik nog wat extra energie erin.
    Most people keep their brains
    Between their legs
    (Don't you find ?)
    pi_29375163
    Is dit nou altijd het geval? Dat meisjes minder spraakzaam zijn in gesprekken dan jongens? Maak't zelf ook nog wel's mee..
    pi_29375178
    Wat lul je? tegen mij praten meisjes altijd wel veel... Ze vertellen zelfs dingen en vragen van alles... ALs ze je niet intressant vinden ja DAN zeggen ze niks nee.....
      dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:04:35 #7
    120866 chelle-piep
    lang leve het leven!
    pi_29375183
    bij mij is het altijd andersom...
    ik moet het gesprek draaiende houden op msn...
    en dan gaan we maar een spelletje spelen
    Als ik dorst heb denk ik aan water,
    als ik denk aan water, denk ik aan de zee,
    als ik denk aan de zee, denk ik aan kwallen,
    als ik aan kwallen denk, denk ik aan jou.
    pi_29375245
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef chelle-piep het volgende:
    Dat zei ik toch ook in de OP? Dat de jongen het gesprek lopende moet houden?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_29375268
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef chelle-piep het volgende:
    chelle!

ontopic: bij mij verschilt het echt per jongen. bij de ene jongen kan ik echt superveel praten en bij een andere jongen juist niet. waar dat door komt weet ik ook niet
    pi_29375271
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Dat zei ik toch ook in de OP? Dat de jongen het gesprek lopende moet houden?
    Of je kijkt even in het profiel van chelle-piep
    pi_29375390
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef diehgk het volgende:

[..]

Of je kijkt even in het profiel van chelle-piep
    Ach het is een zij. Sorry hoor dat ik je persoonlijk geraakt heb diehgk.

Excuus voor de fout Rachelle
    pi_29375407
    quote:
    Het is een alom bekend feit dat de meeste meisjes niet zo spraakzaam zijn.
    Daar heb ik persoonlijk nou echt NOOIT last van...!
      dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:10:35 #13
    95275 Djekko
    Wat nou ondertitel
    pi_29375474
    De meeste meisjes kunnen echt lang lullen bij mij hoor En als dat niet zo is, en ik moet het gesprek houden dan is het wel meestal iets van dat ik "ff naar buiten ga" of "dat ik ga slapen" ofzo
    Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
    pi_29375723
    nog vervelender had het laatste een paar keer met iemand die ik al 5 jaar ken
    dan heb je na 5 minuten ook niks meer te vagen
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_29375757
    Als ik een jongen niet boeiend vind geef ik zulke antwoorden, anders ben ik wel spraakzaam hoor.
    pi_29375873
    quote:
    STELLING: De jongen zou het gesprek moeten beeindigen als het gesprek te eenzijdig wordt.
    mja dan neuk je sowieso niet
    pi_29375957
    Je bent gewoon niet interessant genoeg als alleen jij blijft praten.
    pi_29376933
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:17 schreef Wolkje het volgende:
    Als ik een jongen niet boeiend vind geef ik zulke antwoorden, anders ben ik wel spraakzaam hoor.
    Wanneer is een jongen niet boeiend dan in jouw ogen?
    pi_29377222
    Volgens mij is een geintereseerd meisje een stuk spraakzamer als een meisje dat niet geintereseerd is.. En er is een verschil tussen niet spraakzaam ,en verlegen... Of terwijl ,niet spraakzaam : Wacht op een teken van interesse ,anders gesprek beindigen
      † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:53:30 #20
    108371 sinterklaaskapoentje
    Wie komt er alle jaren...
    pi_29377313
    die meisjes zijn gewoon met meer dingen bezig en willen je niet afwijzen
    :')
      woensdag 3 augustus 2005 @ 00:03:56 #21
    3869 David
    Drum the drums
    pi_29377775
    Ze vindt je gewoon niet leuk TS
    pi_29378098
    Ik moet in het algemeen echt moeite doen om de meid stil te krijgen. Maar dat komt omdat ik ook nooit naar iemand stap waarvan ik zoiets heb van ja die levert vast wel 'n leuk gesprek op, en 'n gesprek in leven houden doe ik niet aan. Rot dan maar op
      woensdag 3 augustus 2005 @ 00:15:44 #23
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_29378159
    Iets selectiever zijn qua meisjes dude.
    Ik kan prima ouwehoeren met de meeste meisjes/vrouwen. Met velen zelfs beter dan met jongens.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_29379303
    Ik hoor juist van meisjes dat jongens juist heel weinig typen over het algemeen en niet andersom. Ik chat eigenlijk meer met meisjes dan met jongens, omdat die over het algemeen niet zo interessant zijn op msn, maar meer in real life om mee te ouwehoeren.
      woensdag 3 augustus 2005 @ 02:03:49 #25
    124169 Chanandler
    Kijk, het zit zo:
    pi_29380776
    Damn ik heb daar zo'n hekel aan he. Als je op msn constant vragen moet stellen om het gesprek gaande te houden. En in het echt ook nog es. Nouja soms dan. Ligt aan de persoon waarmee je praat.

*Is bang voor ijzige stiltes
    Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
    Ga negers pesten, kutmongool.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')