Is goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:22 schreef P8 het volgende:
mag ik mod worden?
Dat was z'n verre voorouder, heerser van Babyloniëquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:23 schreef Croupouque het volgende:
Haptubappih.
Dat is ziek.. onder de douche over Fok! denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:26 schreef Croupouque het volgende:
Eerlijk waar: Ik dacht gisteren toen ik onder de douche stond nog bij mezelf: "ONZ is echt niet leuk meer, ik zie zelfs Bupatih bijna nooit meer posten". Vanwaar nu deze stap?
Oh, en vraag me niet waarom ik onder de douche aan je denk.
Omdat ik altijd van ONZ zal houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:26 schreef Croupouque het volgende:
Eerlijk waar: Ik dacht gisteren toen ik onder de douche stond nog bij mezelf: "ONZ is echt niet leuk meer, ik zie zelfs Bupatih bijna nooit meer posten". Vanwaar nu deze stap?
Wees gerust, je bent niet de enige.quote:Oh, en vraag me niet waarom ik onder de douche aan je denk.
Dan hadden ze Croupouque mod moeten maken want die is er dag en nacht mee bezig!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat is ziek.. onder de douche over Fok! denken![]()
Met douchen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:31 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan hadden ze Croupouque mod moeten maken want die is er dag en nacht mee bezig!
Been there done thatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:31 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan hadden ze Croupouque mod moeten maken want die is er dag en nacht mee bezig!
Ah, mijn eerste fan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:32 schreef BMW_Master het volgende:
iemand die andermans hielen likt om modje te worden, neem ik bij voorbaat al niet meer serieus
dus bupaith moet opzouten.
Komt me bekend voor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Omdat ik altijd van ONZ zal houden..
En ik zal het proberen leuk te maken voor de users.
Het was toen ik met een ruw washandje tussen mijn billen aan het schrobben was.quote:Wees gerust, je bent niet de enige.
Cool dan ben ik de volgende nieuwe modquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
ah, weer proberen ze een TTT-poster mod te maken. En weer kijken wij toe en lachen in ons vuistje omdat leuk zijn en modden 2 totaal andere dingen blijken te zijn!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
ah, weer proberen ze een TTT-poster mod te maken. En weer kijken wij toe en lachen in ons vuistje omdat pogingen tot leuk zijn en modden 2 totaal andere dingen blijken te zijn!
Hmm, wie was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
ah, weer proberen ze een TTT-poster mod te maken. En weer kijken wij toe en lachen in ons vuistje omdat leuk zijn en modden 2 totaal andere dingen blijken te zijn!
Gelukkig ben jij zo consequent om op beide gebieden te falen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja, en toen kreeg ik ineens een sociaal leven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, wie was jij ook alweer?
Deed jij niet iets in ONZ, in een ver verleden?
Bupatih, het is niet waarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Euh..
Ik ben dus Bupatih.
Ik houd van ONZ.
En Yvonne.
En ik ben nu dus mod.
Please, wees aardig tegen mij
Tof [14.gif]quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Euh..
Ik ben dus Bupatih.
Ik houd van ONZ.
En Yvonne.
En ik ben nu dus mod.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih, het is niet waar![]()
![]()
. Dat had je mij wel eens mogen vertellen
Ga jij nu in al die baggertopics iedereen lopen te verbeteren?
.
NEE, IK KOM NIET NAAR FOK!-RADIOquote:
Daarvoor is nog altijd ONZ-Feedback, Bb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Hupatip kun je onze sub even veranderen PP is het er niet mee eens
De GPD [Deel CCCXC] - Bupa Blauw past bij jou
das wel erg ruim geschat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Roellio het volgende:
Waar is de inliksmiley?
Ik geef 'm 2 maanden.
Het siert je dat je wederom bewijst dat je niet kan lezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Jij bent en was geen TTT posten.
huiliequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het siert je dat je wederom bewijst dat je niet kan lezen.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind dat hij FA moet worden, de account van Stuart wissen en daarna zn eigen account..
Sja slechter dan jou kan'ie het niet doen, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:37 schreef Havoc het volgende:
Sja.......
Je hebt gelijk hoor zalmsaladequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:42 schreef FYYFF. het volgende:
[..]
Sja slechter dan jou kan'ie het niet doen, zullen we maar zeggen.
quote:
quote:
Thanks, dames.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:37 schreef Havoc het volgende:
Sja.......
Bedankt, Tsjech/Pool/import-Duitser*.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef skiczukie het volgende:
Ow. Ja. Tuurlijk. Mij ken je meteen niet meer.
![]()
vind tegen vallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja Bup het staat je leuk dat blauw !
had zatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef Dos37 het volgende:
moin zoooow
Ja, ik vond rood ook beter staan.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
had zat
Wat het ook mag betekenen...![]()
Anytime.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt, Tsjech/Pool/import-Duitser*.
En nog steeds bedankt voor het inzingen van mijn newbie-rap.
* doorhalen wat niet van toepassing is
daar kom je nog welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik vond rood ook beter staan.
Maar ja....wat doe je eraan, hč?
suck-up!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja Bup het staat je leuk dat blauw !
Blauw had ook beter gestaan bij PP dan .. Roze (paars) whatever, staat gewoon goed bij blauw.quote:
echt, die hele zin slaat totaal nergens op!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Blauw had ook beter gestaan bij PP dan .. Roze (paars) whatever, staat gewoon goed bij blauw.
Kom op. Geef me een note!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
echt, die hele zin slaat totaal nergens op!
Hé Nolius, nog geneukt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij zit wel ineens helemaal in de notes he
Jah, toch wel. Morgen, dan hou ik erover op.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij zit wel ineens helemaal in de notes he
Zal ik eens kijken? :") Jah, dat doe ik even.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb je in die 2 maand er vast wel een gegeven!
Ja, want anders moet ik je er nog een geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, toch wel. Morgen, dan hou ik erover op.
zeg ik toch!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef skiczukie het volgende:
Ruis, éentje maar.
Post ff een lege reactiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef skiczukie het volgende:
Ruis, éentje maar.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef Nolius het volgende:
[..]
Post ff een lege reactie
en dit is dus niet series bedoeld
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:15 schreef skiczukie het volgende:
Inso ook.
Vanacht wel een beetje kunnen pitten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik jou toch niet....
Ja man. Op twee oren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vannacht wel een beetje kunnen pitten?
Ik en topics van jou op slot gooien?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hallo Hudaparp, wat leuk dat je mod bent geworden. Ik ben Karboenkeltje. Mocht ik ooit eens de behoefte hebben om een topic te openen en jij gooit dat op slot, dan zoek ik jou en je gehele familie op en dan wis ik je uit de genenpoel. Veel modplezier!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
Boepaatie
Zo moeilijk is het niet hoor..
Als je het fonetisch wil schrijven moet je geen accenten gaan doen.quote:
En al heulemaal niet snel edittenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je het fonetisch wil schrijven moet je geen accenten gaan doen..
Je kent me toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
En al heulemaal niet snel editten
Ik en topics plaatsen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik en topics van jou op slot gooien?
Waar zie je mij voor aan, zeg.....
Euh...die wás allang geregeld door 'imams'.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wil je dan even onze echtscheiding regelen zodat ik met iemand anders kan trouwen?
De imams ontkennen het.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...die wás allang geregeld door 'imams'.
Doe dat even 3 keer ten overstaan van de imams, dan ben ik er ook van af. Mij geloven ze niet als ik het ontken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik ontken het huwelijk.
Goede edit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:42 schreef Renmaestro het volgende:
Veel succes in het despotische onderdrukkingsapparaat van het forum, genaamd 'de forumcrew'.
Imams? Huwelijk? Alicey?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doe dat even 3 keer ten overstaan van de imams, dan ben ik er ook van af. Mij geloven ze niet als ik het ontken.
Hoi VAC.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Pak ze maar aan, de rekels.
Grijp je nu dit keer alweer mis? Waar gaat de wereld heenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Pak ze maar aan, de rekels.
.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Wat krijg je er eigenlijk voor terug als je een mod bent?
Jammer dat jij het allebei niet kon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
Liefde.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Scheldpartijen, bombrieven, rotte eieren tegen je huis, een Marokkaan die je zusje terroriseert, punaises op je bureaustoel, een trap tegen je edele delen en een zwangere vrouw die claimt dat zij je kind draagt zodat je bergen aan alimentatie moet betalen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Nou, eehhh, je hoort bij een soort inteelt groep. Eehjhh users gaan anders tegen je doen en das op zich verfrissend. Je kunt direct meegenieten van rellen achter de schermen. Veel tijd kwijt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Naast dingen krijgen raak je ook nog het een en ander kwijt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:11 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Scheldpartijen, bombrieven, rotte eieren tegen je huis, een Marokkaan die je zusje terroriseert, punaises op je bureaustoel, een trap tegen je edele delen en een zwangere vrouw die claimt dat zij je kind draagt zodat je bergen aan alimentatie moet betalen.
Het is het allemaal waard. Je mag namelijk achter baggerende idioten aanlopen, slotjes zetten tot je RSI hebt en achter de schermen theeleuten met die immer gezellige mods.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Naast dingen krijgen raak je ook nog het een en ander kwijt.
Om even een kleine opsomming te maken: Je vrouw/vriendin, je vrienden, je vrije tijd, je baan als systeembeheerder bij de koekjesfabriek, je slaap, je sexleven.. kortom: je sociale leven.
Fok! Moderator, wie droomt er nou niet van?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het is het allemaal waard. Je mag namelijk achter baggerende idioten aanlopen, slotjes zetten tot je RSI hebt en achter de schermen theeleuten met die immer gezellige mods.
daar zou ik het nou voor doen! en voor het feit dat je notes kan lezenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het is het allemaal waard. Je mag namelijk achter baggerende idioten aanlopen, slotjes zetten tot je RSI hebt en achter de schermen theeleuten met die immer gezellige mods.
nigga please....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Euh..
Ik ben dus Bupatih.
Ik houd van ONZ.
En Yvonne.
En ik ben nu dus mod.
Pap aan bij een of andere blauwe en die notes heb je binnen no time. Niet dat ik ervaring heb ofzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar zou ik het nou voor doen! en voor het feit dat je notes kan lezen
corrupte modsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:22 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Pap aan bij een of andere blauwe en die notes heb je binnen no time. Niet dat ik ervaring heb ofzo.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:22 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
nigga please....
ben JIJ mod geworden??????![]()
![]()
wie heb je daarvoor leeg gezogen?
Ja.quote:
quote:Na onze goede acties in IED
Feli, enne, wat zijn mijn notes?
Kwantitatief gezien weinig, maar kwalitatief gezien veel posten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan ook wel alleen smileys posten, [..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwantitatief gezien weinig, maar kwalitatief gezien veel posten.
Dat is mijn gave.
Almost had me fooled.quote:32304 (gemiddeld 51 per dag)
Ik had dus over de kwantiteit in mijn posts.quote:
Jij liever moderator dan ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:28 schreef Bupatih het volgende:
Thanks.
Ik heb trouwens liever een "Owned by Yvonne"-tag dan zo'n moderator-tagje.
Waarom stuurde je dan elke keer een solli-mailtje?quote:
Omdat het moest van ks en janetje en waarschijnlijk holp het bier ook wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom stuurde je dan elke keer een solli-mailtje?
Lekken, foei !!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom stuurde je dan elke keer een solli-mailtje?
Nee manquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee man!
Goed opletten in ONZ tijdens de vele modwisselingen en solli-rondes.
Waarom bleef je dan mailen of je alsjeblieft terug mocht komen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Ik volg het allemaal niet meer zo.![]()
Godver, jullie weten toch dat er een permban staat op lekken uit crewfora?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Waarom bleef je dan mailen of je alsjeblieft terug mocht komen?![]()
Ban vragen is een ban krijgen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Godver, jullie weten toch dat er een permban staat op lekken uit crewfora?![]()
*Klonen activeert*quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Ban vragen is een ban krijgen!
*FA-topic aanslingert*
Hij vraagt toch niks?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Ban vragen is een ban krijgen!
*FA-topic aanslingert*
Ik zag het woord "permban" en een vraagteken dat niet begeleid werd door een retorisch sterretje. Hij mag blij zijn als 'ie er met 48 uur vanaf komt.quote:
Dan was het dus niet retorisch bedoeld, maar een simpele vraag waar jij met 'ja' of 'nee' op kon antwoorden!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik zag het woord "permban" en een vraagteken dat niet begeleid werd door een retorisch sterretje. Hij mag blij zijn als 'ie er met 48 uur vanaf komt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan was het (..) een simpele vraag waar jij met 'ja' of 'nee' op kon antwoorden!
Hmm, ik lul mezelf tegen, maar ergens heb ik ook een punt.quote:
See if I care.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik zag het woord "permban" en een vraagteken dat niet begeleid werd door een retorisch sterretje. Hij mag blij zijn als 'ie er met 48 uur vanaf komt.
Jawel 14.gifquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whatever, als het al waar is wat je zegt was dat niet nodig.
waarvan is dan de vraag.quote:
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi![]()
Ik ben Dribbel ik ben een newbie maar iedereen houd van mij
JuDde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:26 schreef JDude het volgende:
Hit a pub.
Omdat je 'houd' daar zonder +t schreef.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat je 'houd' daar zonder +t schreef.
Alleen als je mij de beste en tofste mod van ONZ vindt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in d en dt enzo altijd mijn zwakste punt geweest bij Nederlands
vergeef je me voor deze keer bupadinges
NJ is een eikel en Muus en Pool, ach die komen toch niet in dit topic,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alleen als je mij de beste en tofste mod van ONZ vindt.
Ik vind jou een lief hondje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NJ is een eikel en Muus en Pool, ach die komen toch niet in dit topic,
dus vooruit dan maar![]()
dat meent hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:21 schreef 9christensen het volgende:
ik word admin
:hihi:quote:
:thriza:quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
En nee, ik zal ze niet verbeteren. Dat is vechten tegen een hele grote bierkaai.
Jij hebt echt een bord voor je kop hequote:
Ik kon er niks aan doen. Het ging vanzelf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |