En al heulemaal niet snel edittenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je het fonetisch wil schrijven moet je geen accenten gaan doen..
Je kent me toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
En al heulemaal niet snel editten
Ik en topics plaatsen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik en topics van jou op slot gooien?
Waar zie je mij voor aan, zeg.....
Euh...die wás allang geregeld door 'imams'.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wil je dan even onze echtscheiding regelen zodat ik met iemand anders kan trouwen?
De imams ontkennen het.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...die wás allang geregeld door 'imams'.
Doe dat even 3 keer ten overstaan van de imams, dan ben ik er ook van af. Mij geloven ze niet als ik het ontken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik ontken het huwelijk.
Goede edit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:42 schreef Renmaestro het volgende:
Veel succes in het despotische onderdrukkingsapparaat van het forum, genaamd 'de forumcrew'.
Imams? Huwelijk? Alicey?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doe dat even 3 keer ten overstaan van de imams, dan ben ik er ook van af. Mij geloven ze niet als ik het ontken.
Hoi VAC.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Pak ze maar aan, de rekels.
Grijp je nu dit keer alweer mis? Waar gaat de wereld heenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Pak ze maar aan, de rekels.
.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Wat krijg je er eigenlijk voor terug als je een mod bent?
Jammer dat jij het allebei niet kon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
ah, weer proberen ze een TTT-poster mod te maken. En weer kijken wij toe en lachen in ons vuistje omdat leuk zijn en modden 2 totaal andere dingen blijken te zijn!
Liefde.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Scheldpartijen, bombrieven, rotte eieren tegen je huis, een Marokkaan die je zusje terroriseert, punaises op je bureaustoel, een trap tegen je edele delen en een zwangere vrouw die claimt dat zij je kind draagt zodat je bergen aan alimentatie moet betalen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Nou, eehhh, je hoort bij een soort inteelt groep. Eehjhh users gaan anders tegen je doen en das op zich verfrissend. Je kunt direct meegenieten van rellen achter de schermen. Veel tijd kwijt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Naast dingen krijgen raak je ook nog het een en ander kwijt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:11 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Scheldpartijen, bombrieven, rotte eieren tegen je huis, een Marokkaan die je zusje terroriseert, punaises op je bureaustoel, een trap tegen je edele delen en een zwangere vrouw die claimt dat zij je kind draagt zodat je bergen aan alimentatie moet betalen.
Het is het allemaal waard. Je mag namelijk achter baggerende idioten aanlopen, slotjes zetten tot je RSI hebt en achter de schermen theeleuten met die immer gezellige mods.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Naast dingen krijgen raak je ook nog het een en ander kwijt.
Om even een kleine opsomming te maken: Je vrouw/vriendin, je vrienden, je vrije tijd, je baan als systeembeheerder bij de koekjesfabriek, je slaap, je sexleven.. kortom: je sociale leven.
Fok! Moderator, wie droomt er nou niet van?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het is het allemaal waard. Je mag namelijk achter baggerende idioten aanlopen, slotjes zetten tot je RSI hebt en achter de schermen theeleuten met die immer gezellige mods.
daar zou ik het nou voor doen! en voor het feit dat je notes kan lezenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het is het allemaal waard. Je mag namelijk achter baggerende idioten aanlopen, slotjes zetten tot je RSI hebt en achter de schermen theeleuten met die immer gezellige mods.
nigga please....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Euh..
Ik ben dus Bupatih.
Ik houd van ONZ.
En Yvonne.
En ik ben nu dus mod.
Please, wees aardig tegen mij
Pap aan bij een of andere blauwe en die notes heb je binnen no time. Niet dat ik ervaring heb ofzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar zou ik het nou voor doen! en voor het feit dat je notes kan lezen
corrupte modsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:22 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Pap aan bij een of andere blauwe en die notes heb je binnen no time. Niet dat ik ervaring heb ofzo.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:22 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
nigga please....
ben JIJ mod geworden??????![]()
![]()
wie heb je daarvoor leeg gezogen?
Ja.quote:
quote:Na onze goede acties in IED
Feli, enne, wat zijn mijn notes?
Kwantitatief gezien weinig, maar kwalitatief gezien veel posten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan ook wel alleen smileys posten, [..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwantitatief gezien weinig, maar kwalitatief gezien veel posten.
Dat is mijn gave.
Almost had me fooled.quote:32304 (gemiddeld 51 per dag)
Ik had dus over de kwantiteit in mijn posts.quote:
Jij liever moderator dan ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:28 schreef Bupatih het volgende:
Thanks.
Ik heb trouwens liever een "Owned by Yvonne"-tag dan zo'n moderator-tagje.
Waarom stuurde je dan elke keer een solli-mailtje?quote:
Omdat het moest van ks en janetje en waarschijnlijk holp het bier ook wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom stuurde je dan elke keer een solli-mailtje?
Lekken, foei !!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom stuurde je dan elke keer een solli-mailtje?
Nee manquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee man!
Goed opletten in ONZ tijdens de vele modwisselingen en solli-rondes.
Waarom bleef je dan mailen of je alsjeblieft terug mocht komen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Ik volg het allemaal niet meer zo.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |