Fok! Moderator, wie droomt er nou niet van?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het is het allemaal waard. Je mag namelijk achter baggerende idioten aanlopen, slotjes zetten tot je RSI hebt en achter de schermen theeleuten met die immer gezellige mods.
daar zou ik het nou voor doen! en voor het feit dat je notes kan lezenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het is het allemaal waard. Je mag namelijk achter baggerende idioten aanlopen, slotjes zetten tot je RSI hebt en achter de schermen theeleuten met die immer gezellige mods.
nigga please....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Euh..
Ik ben dus Bupatih.
Ik houd van ONZ.
En Yvonne.
En ik ben nu dus mod.
Please, wees aardig tegen mij
Pap aan bij een of andere blauwe en die notes heb je binnen no time. Niet dat ik ervaring heb ofzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar zou ik het nou voor doen! en voor het feit dat je notes kan lezen
corrupte modsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:22 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Pap aan bij een of andere blauwe en die notes heb je binnen no time. Niet dat ik ervaring heb ofzo.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:22 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
nigga please....
ben JIJ mod geworden??????![]()
![]()
wie heb je daarvoor leeg gezogen?
Ja.quote:
quote:Na onze goede acties in IED
Feli, enne, wat zijn mijn notes?
Kwantitatief gezien weinig, maar kwalitatief gezien veel posten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan ook wel alleen smileys posten, [..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwantitatief gezien weinig, maar kwalitatief gezien veel posten.
Dat is mijn gave.
Almost had me fooled.quote:32304 (gemiddeld 51 per dag)
Ik had dus over de kwantiteit in mijn posts.quote:
Jij liever moderator dan ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:28 schreef Bupatih het volgende:
Thanks.
Ik heb trouwens liever een "Owned by Yvonne"-tag dan zo'n moderator-tagje.
Waarom stuurde je dan elke keer een solli-mailtje?quote:
Omdat het moest van ks en janetje en waarschijnlijk holp het bier ook wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom stuurde je dan elke keer een solli-mailtje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |