Sja slechter dan jou kan'ie het niet doen, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:37 schreef Havoc het volgende:
Sja.......
Je hebt gelijk hoor zalmsaladequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:42 schreef FYYFF. het volgende:
[..]
Sja slechter dan jou kan'ie het niet doen, zullen we maar zeggen.
quote:
quote:
Thanks, dames.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:37 schreef Havoc het volgende:
Sja.......
Bedankt, Tsjech/Pool/import-Duitser*.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef skiczukie het volgende:
Ow. Ja. Tuurlijk. Mij ken je meteen niet meer.
![]()
vind tegen vallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja Bup het staat je leuk dat blauw !
had zatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef Dos37 het volgende:
moin zoooow
Ja, ik vond rood ook beter staan.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
had zat
Wat het ook mag betekenen...![]()
Anytime.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt, Tsjech/Pool/import-Duitser*.
En nog steeds bedankt voor het inzingen van mijn newbie-rap.
* doorhalen wat niet van toepassing is
daar kom je nog welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik vond rood ook beter staan.
Maar ja....wat doe je eraan, hè?
suck-up!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja Bup het staat je leuk dat blauw !
Blauw had ook beter gestaan bij PP dan .. Roze (paars) whatever, staat gewoon goed bij blauw.quote:
echt, die hele zin slaat totaal nergens op!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Blauw had ook beter gestaan bij PP dan .. Roze (paars) whatever, staat gewoon goed bij blauw.
Kom op. Geef me een note!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
echt, die hele zin slaat totaal nergens op!
Hé Nolius, nog geneukt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij zit wel ineens helemaal in de notes he
Jah, toch wel. Morgen, dan hou ik erover op.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij zit wel ineens helemaal in de notes he
Zal ik eens kijken? :") Jah, dat doe ik even.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb je in die 2 maand er vast wel een gegeven!
Ja, want anders moet ik je er nog een geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, toch wel. Morgen, dan hou ik erover op.
zeg ik toch!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef skiczukie het volgende:
Ruis, éentje maar.
Post ff een lege reactiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef skiczukie het volgende:
Ruis, éentje maar.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef Nolius het volgende:
[..]
Post ff een lege reactie
en dit is dus niet series bedoeld
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:15 schreef skiczukie het volgende:
Inso ook.
Vanacht wel een beetje kunnen pitten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik jou toch niet....
Ja man. Op twee oren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vannacht wel een beetje kunnen pitten?
Ik en topics van jou op slot gooien?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hallo Hudaparp, wat leuk dat je mod bent geworden. Ik ben Karboenkeltje. Mocht ik ooit eens de behoefte hebben om een topic te openen en jij gooit dat op slot, dan zoek ik jou en je gehele familie op en dan wis ik je uit de genenpoel. Veel modplezier!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
Boepaatie
Zo moeilijk is het niet hoor..
Als je het fonetisch wil schrijven moet je geen accenten gaan doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |