vind tegen vallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja Bup het staat je leuk dat blauw !
had zatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef Dos37 het volgende:
moin zoooow
Ja, ik vond rood ook beter staan.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
had zat
Wat het ook mag betekenen...![]()
Anytime.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt, Tsjech/Pool/import-Duitser*.
En nog steeds bedankt voor het inzingen van mijn newbie-rap.
* doorhalen wat niet van toepassing is
daar kom je nog welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik vond rood ook beter staan.
Maar ja....wat doe je eraan, hè?
suck-up!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja Bup het staat je leuk dat blauw !
Blauw had ook beter gestaan bij PP dan .. Roze (paars) whatever, staat gewoon goed bij blauw.quote:
echt, die hele zin slaat totaal nergens op!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Blauw had ook beter gestaan bij PP dan .. Roze (paars) whatever, staat gewoon goed bij blauw.
Kom op. Geef me een note!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
echt, die hele zin slaat totaal nergens op!
Hé Nolius, nog geneukt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij zit wel ineens helemaal in de notes he
Jah, toch wel. Morgen, dan hou ik erover op.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij zit wel ineens helemaal in de notes he
Zal ik eens kijken? :") Jah, dat doe ik even.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb je in die 2 maand er vast wel een gegeven!
Ja, want anders moet ik je er nog een geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, toch wel. Morgen, dan hou ik erover op.
zeg ik toch!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef skiczukie het volgende:
Ruis, éentje maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |