Thanx, het staat zelfs IN de OP zelfquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:20 schreef victorinox het volgende:
@wyccie
Hier kun je de complete openingspost kopiëren.
Het is veel fijner als die als OP staat.
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:21 schreef Chielus het volgende:
KL = Key Largo? Lauren Becall??
Heb ik dus al gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:27 schreef Chielus het volgende:
Je kunt hem makelijk gewoon even bewerken, even copy/pasten en hij staat er weer goed op.
En voor iedereen is er een eerste x.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef victorinox het volgende:
Novecento: 1900![]()
Unleashed: Danny the Dog![]()
Der 200 Jahre Man: The Bicentennial Man![]()
Die Macht der Kartells: The Insider?![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:43 schreef wyccie het volgende:
De 2e en 3e zijn Thin Red Lineen The Ring denk ik.
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:49 schreef wyccie het volgende:
Ring 2 dan?
Star Warsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:38 schreef Chielus het volgende:
La Guerra de las estrellas.
Trafficquote:Die macht der Kartells.
Basquiatquote:Build a fort, set it on fire.
Dat was een werktitel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:55 schreef wyccie het volgende:
In welk land heet Basquiat Build a fort, set it on fire? Mooie titel.
Nope, zoek het meer in de categorie Home Alone.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef ranja het volgende:
The stepfather?
Goed gelezenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:59 schreef Asap het volgende:
Novecento: 1900
Unleashed: Danny the Dog
Der 200 Jahre Man: The Bicentennial Man
Die Macht der Kartells: Traffic
Daddy's home: Look who's talking
La Guerra de las estrellas: Star Wars
La Mince ligne rouge: Thin Red Line
Samara: Ring 2
Build a fort, set it on fire: Basquiat
Ook goedemorgen![]()
[flauw] Die ken ik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:05 schreef RuneRose het volgende:
Fear and Loathing in Last Vegas
Asskicker14 +1quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:29 schreef Asskicker14 het volgende:
The Fan
Sin City
The Usual Suspects
21 Grams
Traffic
Basquiat
Excess Baggage
Fear and Loathing in Las Vegas
Snatch
The Pledge
En dat je geen antwoord moet geven als je geen nieuwe vraag kunt stellenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:11 schreef Sokolsky het volgende:
Dat toont nog maar eens dat de vraagsteller bij opsomvragen duidelijk aan moet geven hoe hij het antwoord wil zien.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moet naar de stad, iemand anders mag een vraag stellen.
Hmmz ik dacht dat het standaard in 1 post moest.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:11 schreef Sokolsky het volgende:
Dat toont nog maar eens dat de vraagsteller bij opsomvragen duidelijk aan moet geven hoe hij het antwoord wil zien.
Dat is de keuze van de vragensteller.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:30 schreef Asap het volgende:
[..]
Hmmz ik dacht dat het standaard in 1 post moest.![]()
Hij gaf het antwoord een half uur eerder, dan wil zoiets wel eens gebeuren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En dat je geen antwoord moet geven als je geen nieuwe vraag kunt stellen
[..]
Il Mare, zo heet het huisje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:40 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat is de keuze van de vragensteller.
Ik wil wel een vraag stellen. Zojuist heb ik Siworae gezien. Wat is daarvan de alternatieve titel en waar slaat die titel op?
Het was ook alleen maar een beetje rebels bedoeldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hij gaf het antwoord een half uur eerder, dan wil zoiets wel eens gebeuren.
Heb er al eens gekeken, misschien binnenkort stemmen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:51 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom doe jij eigenljik niet mee in mijn tournament? Zie signature. De bovenste.
Naam reken ik goed. Is eigenlijk Ji-hyun Jun.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:58 schreef Sokolsky het volgende:
Ai.. hoe was het ook alweer?
Jung-hyun nog iets. En ze was natuurlijk My Sassy Girl. Maar een tweede film zou ik je niet kunnen geven.
Dan reken ik dit gewoon goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:17 schreef Sokolsky het volgende:
De regisseur is dan Jae-Young Kwak. Maar de film weet ik niet; heb alleen My Sassy Girl van hem gezien.
Sok's aanzien + 1/2quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Windstruck.
Nee. Ja. OK. Hoezo?
Sokolsky +1quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:05 schreef Sokolsky het volgende:
Independence Day
Bad Boys
Bad Boys II
Men in Black
Men in Black II
Wild Wild West
I, Robot
Ja, ik kon er ff niet opkomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:18 schreef Sheridana het volgende:
Vic, jij bedoelde Enemy of the state!
Had gekund, maar dan had ik dat er duidelijk bij moeten zetten...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:18 schreef Undergod het volgende:
Independence Day
Bad Boys
Hitch
Men in Black
ali
Wild Wild West
I, Robot
stel nou dat het geen sequels mogen zijn
The Edukatorsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:23 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, dan mijn voorlaatst geziene film maar.
Welke acteur of actrice zoek ik?
TE
LIL
GBL
In de Europa trilogie zit Element of Crime die van voor 1990 is, helaas...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef Sokolsky het volgende:
Of eh...
LOTR (Jackson)
Matrix (Wachowski)
Trzy Kolori (Kieslowski)
Europa Trilogy (Von Trier)
Hannibal Lecter Trilogy
Vengeance Trilogy (Park)
Koyaanisqatsi (Reggio)
Look Who's Talking
Beethoven
Home Alone
LWT wel (1989) maar Hannibal niet, tenminste... Als je vanaf Silence rekent...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef twentemeisje het volgende:
Hannibal en Look who's talking bevatten volgens mij ook 80's ingredients
Verdomd, ja... Ginger Snaps zit ook alweer aan een 3e deelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef twentemeisje het volgende:
The Matrix + Reloaded + Revolutions
El Mariachi + Desperado + OUATIM
Scream
Ginger Snaps
American Pie
Lord of the Rings
Blade
Austin Powers
Jurassic Park
Free Willy
Gezien het tijdstip ga ik niet meer al te ingewikkeld doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:01 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, je was me net voor.
Nu moet ik ook maar stoppen, de vragen van TM weet ik nooit
Ik was al bij Manhunter begonnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef Khalein het volgende:
[..]
LWT wel (1989) maar Hannibal niet, tenminste... Als je vanaf Silence rekent...
Okee... het is een man... en zijn rol in deze film doet heel erg denken aan het karakter waarmee hij de grootste bekendheid heeft gekregen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:13 schreef Sokolsky het volgende:
Die op zijn beurt weer een stuk beter was dan Hannibal.
Maareh... die vraag van jou he, die weet ik natuurlijk weer niet.
Het is ook niet echt wat je noemt een hoogstandjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:33 schreef Sokolsky het volgende:
Even opgezocht; film niet gezien, zoals ik al vermoedde.
De serie waarin 'ie speelde was leuk ja, de voorloper van deze film vond ik niet echt een uitnodiging om ook deze sequel te gaan zien...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef twentemeisje het volgende:
Het is ook niet echt wat je noemt een hoogstandjemaar ik ben stiekem een beetje verliefd op
And so it was.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo. Het zal niet voor vandaag zijn.
Ach ja... Maar dat was vast geen verassing. Al is Amanda welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:01 schreef PDOA het volgende:
Matthew Perry in The Whole Ten Yards. Gisteren gekeken trouwens!Best wel een rukfilm.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:01 schreef PDOA het volgende:
Matthew Perry in The Whole Ten Yards. Gisteren gekeken trouwens!Best wel een rukfilm.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:35 schreef Sokolsky het volgende:
Christian Bale?
Yup!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:47 schreef Sheridana het volgende:
Ten tijde van Empire of the Sun...of nie?
Moah. Die ene extra naam... Ik vind dan de toegevoegde waarde zo klein dat ik liever de punt zie bij iemand die er meer wist dan ik. Maar goed, ik laat het aan de vraagsteller.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:42 schreef Sheridana het volgende:
huh? nee joh, jij hebt ze nu toch allemaal?
nee greg evigan speelde niet in mad about you.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:50 schreef Sheridana het volgende:
oh nee, dat was Greg Evigan...en dat is hij niet volgens mij..
Zowel z'n voor- als achternaam doet enigszins Joods aan. Enneh, de beginletter zit er niet eens tussen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:34 schreef Undergod het volgende:
john
micheal
peter
james
is het een van die voornamen?
Misschien heb je toch de verkeerde voor je? Ik ken My Two Dads niet echt goed en heb even in de cast-list en gueststars gekeken, maar daar zat 'ie niet tussen...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:38 schreef Sheridana het volgende:
oh wacht, niet Mad about you, ik bedoelde die ander, met dat weeskind....My Two Dads
Nee, ik bedoel Greg Evigan..in My Two Dads....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien heb je toch de verkeerde voor je? Ik ken My Two Dads niet echt goed en heb even in de cast-list en gueststars gekeken, maar daar zat 'ie niet tussen...
HOE noemde jij mij??quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:49 schreef Undergod het volgende:
nee hij zij bedoelde dat die Greg Evigan in my two dads speelde
Naar mijn fotoboek!! Nu meteen jij!! Potverdriedubbeltjes.....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:01 schreef Undergod het volgende:
* Undergod trembles with fears as he stutters: "hij".
**A flash of thunder strikes him while he pronounces the last letter.**
Verkapte kijk-mij-eens-een-knappe-exotische-schoonheid-zijn post.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:05 schreef Sheridana het volgende:
Naar mijn fotoboek!! Nu meteen jij!! Potverdriedubbeltjes.....![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:09 schreef Undergod het volgende:
ok good point.
Maar vaak zijn mensen met mooie vrouwen in hun avatar mannen. (moet weer even puntjes in de plus kolom zetten)
En opeens weet je 'm wel?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:11 schreef Sheridana het volgende:
Saul?
en die R staat voor? (zodat ik vanavond niet wakker lig omdat ik zijn achternaam nog niet heb kunnen achterhalen....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En opeens weet je 'm wel?
Maar eh... Ik ging akkoord met alleen de voornaam. Dus: Sheridana + 1.
nee laat maar ik vind deze wel leuk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:13 schreef Sheridana het volgende:![]()
![]()
Hou nou maar op jongens....Het is dat ik niet zichtbaar kan blozen, anders zat ik hier met een tomaat als hoofd...
* Sheridana gaat plaatje zoeken van lekkere vent als avatar...
HAHAHAH!! Mijn volgende gok was Samuel geweest...ook een vrij Joodse naam...maar wie is de beste man nou?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En opeens weet je 'm wel?
Maar eh... Ik ging akkoord met alleen de voornaam. Dus: Sheridana + 1.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:16 schreef twentemeisje het volgende:
en die R staat voor? (zodat ik vanavond niet wakker lig omdat ik zijn achternaam nog niet heb kunnen achterhalen....)
De acteur in kwestie heet Saul Rubinek. Het was een naam waarmee ik zelf zo snel op de proppen kwam dat ik dacht dat de betere filmgoden hier 'm ook wel zo zouden oplepelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:17 schreef Sheridana het volgende:
HAHAHAH!! Mijn volgende gok was Samuel geweest...ook een vrij Joodse naam...maar wie is de beste man nou?
Het is volgens mij niet Hilary Swank, maar wie is het wel? Ik ben al met Photoshop er haar op aan het tekenen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:24 schreef Sheridana het volgende:
Wie is deze dame?
[afbeelding]
Undergod, het hoeft niet, maar het mag wel!! Blijven slijmen....
Same here (alleen heb ik Photoshop nog niet geopend...).... damn....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet Hilary Swank, maar wie is het wel? Ik ben al met Photoshop er haar op aan het tekenen.En ze komt zó bekend voor...
die bedoelde ik ja. Naam onthoud ik nooit, om een of andere vage reden verwar ik haar altijd met Fairuza Balk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:33 schreef twentemeisje het volgende:
toch niet Hilary Swank?
Komt denk ik omdat beide zeer sprekende ogen hebben. Zo'n felle blik met vuur...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:37 schreef ranja het volgende:
die bedoelde ik ja. Naam onthoud ik nooit, om een of andere vage reden verwar ik haar altijd met Fairuza Balk.
Geen idee, ik zie geen moedervlekjes.quote:
Demi Moore, Sigourney Weaver... beide niet de dame op de foto.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:48 schreef Mark het volgende:
Welke actrice liep er ook weer met een kale kop rond? Ik dacht iig Nathalie Portman, maar daar lijkt ze niet zo op
Demi Moore heeft ook een poos kaal rondgelopen...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:48 schreef Mark het volgende:
Welke actrice liep er ook weer met een kale kop rond? Ik dacht iig Nathalie Portman, maar daar lijkt ze niet zo op
't Is toch niet Franka Potente hè?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:00 schreef Sheridana het volgende:
Geen idee welke award het is...
Deze dame komt trouwens uit een land wat erg dichtbij ons landje ligt...
Jawelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is toch niet Franka Potente hè?
Als ik dat nou meteen zegquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dan nòg was je net te laat.quote:
Dat is zij zeker wel!! Arty +1quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
jij, kennelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:11 schreef Undergod het volgende:
die herkende we dus van bourne identity, kennelijk
Welke operaties?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie geen moedervlekjes.
Ik zit meer aan Angelina Jolie te denken, voor haar diverse operaties.
Met zoveel boezem?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:47 schreef ranja het volgende:
Julia Stiles?
Bíjna...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:57 schreef Sheridana het volgende:
Sarah Morton? zij van minority report...
Yep. Da's wel goed. Wat een gezichtsuitdrukking wel niet uitkmaakt hoe herkenbaar iemand is. Ik zag 'r laatst weer eens in Code 46.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:58 schreef wyccie het volgende:
Samantha Morton
quote:Although not visible on camera, hundreds of onlookers watched's window-shopping scene at the start of the film. This made her nervous and she kept making mistakes. It wasn't until a crew member nearly got electrocuted behind the camera that she pulled herself together and finished the scene.
quote:opened its doors on a Sunday for the first time since the 19th century so that filming could take place inside the store.
Dawn of the Dead?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:42 schreef Sokolsky het volgende:
Serendipity?
(tja eh... dat zit ook in een warenhuis)
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dawn of the Dead?
Speelt ook in een warenhuis.
Nog geen idee dus.
Pff. Het is niet Mallrats neem ik aan en als het in de titel moet kan ik niets anders verzinnen dan The Kentucky Fried Movie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:46 schreef wyccie het volgende:
![]()
Geen van beide. Het "warenhuis" is echt heel belangrijk!
quote:Elements of's character in the original novel; such as her flirtation with bisexuality -- were omitted to make the part more suitable for
.'
Goed zo!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:16 schreef victorinox het volgende:
Breakfast at Tiffany's
Nope...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Sin City?
Oh wacht! The Hitchhikers Guide to the Galaxy?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:16 schreef victorinox het volgende:This film has been in "Development Hell" for over twenty years. Belgium (which is the most unspeakably rude word there is) can be heard in the movie three or so times.
Dat is goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh wacht! The Hitchhikers Guide to the Galaxy?
Hmm. Ik dacht bij die laatste aanwijzing toch echt dat het 'm was...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:19 schreef victorinox het volgende:
Nog niet geraden...
He shoots and... GOAL!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Collateral?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:17 schreef victorinox het volgende:
Een film met Michael J. Fox?
Als Michael J. Fox d'r in zit dan zou dit zo een conversatie uit The Hard Way kunnen zijn.quote:
Met de altijd leuke Fox en James Woods, perfect gecast als humorloze lul.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als Michael J. Fox d'r in zit dan zou dit zo een conversatie uit The Hard Way kunnen zijn.
Met dank aan victorinox voor de Michael J. Fox hint want ik was er anders ècht niet opgekomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Met de altijd leuke Fox en James Woods, perfect gecast als humorloze lul.
ArtyShock +1
*Goed kijkt*quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:38 schreef victorinox het volgende:
Is dat Bill Murray?
maar ik moet nu ook AI kijken...
Check!quote:
Ik zou zeggen, stel lekker een nieuwe vraag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:19 schreef twentemeisje het volgende:
Haai girlie![]()
Ik ben niet volledig zie ik net.... Jared Leto in Prefontaine....![]()
quote:
Het is een film uit 1995... Zonder deze vermomming is het een behoorlijk lekkerrrr dingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:00 schreef Sheridana het volgende:
[..]Hij heeft er wel wat van weg hoor!!
Verder doet het me denken aan een aflevering van Buffy...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:06 schreef Sheridana het volgende:
Sean Patrick Flannery?
Shame on you Sheriquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:18 schreef Sheridana het volgende:
Oh, ik zou een lekkere vent doen, das waar ook.... sorry!!
En soms is simpel denken het beste!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
Rain.... dan denk ik direct aan 'Singing in the Rain' maar dat zal wel te simpel gedacht zijn....![]()
Ik moet even een half uurtje vergaderen... brb!quote:Wow, after I jumped it occurred to me life is perfect, life is the best, full of magic, beauty, opportunity... and television... and surprises, lots of surprises, yeah. And then there's the best stuff of course, better than anything anyone ever made up, 'cause it's real...
quote:The heart is a sleeping beauty and love the only kiss it can't resist. Even if its eyes lay open wide, there is a heart that sleeps inside. And it's to there you must be hastening. For all hearts dream, they dream only of awakening.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:15 schreef ArtyShock het volgende:
Het lijken meer gedichten dan filmquotes eigenlijk, maar het is zeker geen Shakespear.
Hmm.
*Op hoofd krabt*
Ik kreeg bij deze opmerking gelijk beelden van The Fisher King door... Maar eigenlijk heb ik geen idee nog.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:20 schreef twentemeisje het volgende:Het is nogal een vage gast (in de film dan) die deze poëzie de lucht in slingerde....
You're getting close Andy! De acteurs zijn niet goed.... maar het navigatiesysteemquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedemiddag
Cindy Crawford en Tom (Tom)Cruise(control)?
nu nog een film met hun samen bedenken.
* twentemeisje houdt zich inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:12 schreef Sheridana het volgende:
Kalifornia? vraag niet waarom...
Hee. Is dat Milla weer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:22 schreef twentemeisje het volgende:
Nog geen goede antwoorden....
[afbeelding]
PFFFFFFFFFFF wat is de boel weer retetraag hier![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee. Is dat Milla weer?
Mocht dat zo zijn dan heb ik nòg geen idee...
Valt wel mee hoor...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Die heeft een grote afro zeg! of zie ik het nou verkeerd?
en meneer heet dan Tom Thompson?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:59 schreef Asap het volgende:
Ken dat eerste plaatje wel, Million Dollar Hotel. Vond de film echt niets, vooral Mel Gibson...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo?
Tom Tom in Million Dollar Hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |