quote:Although not visible on camera, hundreds of onlookers watched's window-shopping scene at the start of the film. This made her nervous and she kept making mistakes. It wasn't until a crew member nearly got electrocuted behind the camera that she pulled herself together and finished the scene.
quote:opened its doors on a Sunday for the first time since the 19th century so that filming could take place inside the store.
Dawn of the Dead?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:42 schreef Sokolsky het volgende:
Serendipity?
(tja eh... dat zit ook in een warenhuis)
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dawn of the Dead?
Speelt ook in een warenhuis.
Nog geen idee dus.
Pff. Het is niet Mallrats neem ik aan en als het in de titel moet kan ik niets anders verzinnen dan The Kentucky Fried Movie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:46 schreef wyccie het volgende:
![]()
Geen van beide. Het "warenhuis" is echt heel belangrijk!
quote:Elements of's character in the original novel; such as her flirtation with bisexuality -- were omitted to make the part more suitable for
.'
Goed zo!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:16 schreef victorinox het volgende:
Breakfast at Tiffany's
Nope...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Sin City?
Oh wacht! The Hitchhikers Guide to the Galaxy?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:16 schreef victorinox het volgende:This film has been in "Development Hell" for over twenty years. Belgium (which is the most unspeakably rude word there is) can be heard in the movie three or so times.
Dat is goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh wacht! The Hitchhikers Guide to the Galaxy?
Hmm. Ik dacht bij die laatste aanwijzing toch echt dat het 'm was...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:19 schreef victorinox het volgende:
Nog niet geraden...
He shoots and... GOAL!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Collateral?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:17 schreef victorinox het volgende:
Een film met Michael J. Fox?
Als Michael J. Fox d'r in zit dan zou dit zo een conversatie uit The Hard Way kunnen zijn.quote:
Met de altijd leuke Fox en James Woods, perfect gecast als humorloze lul.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als Michael J. Fox d'r in zit dan zou dit zo een conversatie uit The Hard Way kunnen zijn.
Met dank aan victorinox voor de Michael J. Fox hint want ik was er anders ècht niet opgekomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Met de altijd leuke Fox en James Woods, perfect gecast als humorloze lul.
ArtyShock +1
*Goed kijkt*quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:38 schreef victorinox het volgende:
Is dat Bill Murray?
maar ik moet nu ook AI kijken...
Check!quote:
Ik zou zeggen, stel lekker een nieuwe vraag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:19 schreef twentemeisje het volgende:
Haai girlie![]()
Ik ben niet volledig zie ik net.... Jared Leto in Prefontaine....![]()
quote:
Het is een film uit 1995... Zonder deze vermomming is het een behoorlijk lekkerrrr dingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:00 schreef Sheridana het volgende:
[..]Hij heeft er wel wat van weg hoor!!
Verder doet het me denken aan een aflevering van Buffy...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:06 schreef Sheridana het volgende:
Sean Patrick Flannery?
Shame on you Sheriquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:18 schreef Sheridana het volgende:
Oh, ik zou een lekkere vent doen, das waar ook.... sorry!!
En soms is simpel denken het beste!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
Rain.... dan denk ik direct aan 'Singing in the Rain' maar dat zal wel te simpel gedacht zijn....![]()
Ik moet even een half uurtje vergaderen... brb!quote:Wow, after I jumped it occurred to me life is perfect, life is the best, full of magic, beauty, opportunity... and television... and surprises, lots of surprises, yeah. And then there's the best stuff of course, better than anything anyone ever made up, 'cause it's real...
quote:The heart is a sleeping beauty and love the only kiss it can't resist. Even if its eyes lay open wide, there is a heart that sleeps inside. And it's to there you must be hastening. For all hearts dream, they dream only of awakening.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:15 schreef ArtyShock het volgende:
Het lijken meer gedichten dan filmquotes eigenlijk, maar het is zeker geen Shakespear.
Hmm.
*Op hoofd krabt*
Ik kreeg bij deze opmerking gelijk beelden van The Fisher King door... Maar eigenlijk heb ik geen idee nog.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:20 schreef twentemeisje het volgende:Het is nogal een vage gast (in de film dan) die deze poëzie de lucht in slingerde....
You're getting close Andy! De acteurs zijn niet goed.... maar het navigatiesysteemquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedemiddag
Cindy Crawford en Tom (Tom)Cruise(control)?
nu nog een film met hun samen bedenken.
* twentemeisje houdt zich inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:12 schreef Sheridana het volgende:
Kalifornia? vraag niet waarom...
Hee. Is dat Milla weer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:22 schreef twentemeisje het volgende:
Nog geen goede antwoorden....
[afbeelding]
PFFFFFFFFFFF wat is de boel weer retetraag hier![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee. Is dat Milla weer?
Mocht dat zo zijn dan heb ik nòg geen idee...
Valt wel mee hoor...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Die heeft een grote afro zeg! of zie ik het nou verkeerd?
en meneer heet dan Tom Thompson?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:59 schreef Asap het volgende:
Ken dat eerste plaatje wel, Million Dollar Hotel. Vond de film echt niets, vooral Mel Gibson...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo?
Tom Tom in Million Dollar Hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |