quote:
Het is een film uit 1995... Zonder deze vermomming is het een behoorlijk lekkerrrr dingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:00 schreef Sheridana het volgende:
[..]Hij heeft er wel wat van weg hoor!!
Verder doet het me denken aan een aflevering van Buffy...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:06 schreef Sheridana het volgende:
Sean Patrick Flannery?
Shame on you Sheriquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:18 schreef Sheridana het volgende:
Oh, ik zou een lekkere vent doen, das waar ook.... sorry!!
En soms is simpel denken het beste!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
Rain.... dan denk ik direct aan 'Singing in the Rain' maar dat zal wel te simpel gedacht zijn....![]()
Ik moet even een half uurtje vergaderen... brb!quote:Wow, after I jumped it occurred to me life is perfect, life is the best, full of magic, beauty, opportunity... and television... and surprises, lots of surprises, yeah. And then there's the best stuff of course, better than anything anyone ever made up, 'cause it's real...
quote:The heart is a sleeping beauty and love the only kiss it can't resist. Even if its eyes lay open wide, there is a heart that sleeps inside. And it's to there you must be hastening. For all hearts dream, they dream only of awakening.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:15 schreef ArtyShock het volgende:
Het lijken meer gedichten dan filmquotes eigenlijk, maar het is zeker geen Shakespear.
Hmm.
*Op hoofd krabt*
Ik kreeg bij deze opmerking gelijk beelden van The Fisher King door... Maar eigenlijk heb ik geen idee nog.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:20 schreef twentemeisje het volgende:Het is nogal een vage gast (in de film dan) die deze poëzie de lucht in slingerde....
You're getting close Andy! De acteurs zijn niet goed.... maar het navigatiesysteemquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedemiddag
Cindy Crawford en Tom (Tom)Cruise(control)?
nu nog een film met hun samen bedenken.
* twentemeisje houdt zich inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:12 schreef Sheridana het volgende:
Kalifornia? vraag niet waarom...
Hee. Is dat Milla weer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:22 schreef twentemeisje het volgende:
Nog geen goede antwoorden....
[afbeelding]
PFFFFFFFFFFF wat is de boel weer retetraag hier![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee. Is dat Milla weer?
Mocht dat zo zijn dan heb ik nòg geen idee...
Valt wel mee hoor...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Die heeft een grote afro zeg! of zie ik het nou verkeerd?
en meneer heet dan Tom Thompson?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:59 schreef Asap het volgende:
Ken dat eerste plaatje wel, Million Dollar Hotel. Vond de film echt niets, vooral Mel Gibson...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo?
Tom Tom in Million Dollar Hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |