Hij gaf het antwoord een half uur eerder, dan wil zoiets wel eens gebeuren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En dat je geen antwoord moet geven als je geen nieuwe vraag kunt stellen
[..]
Il Mare, zo heet het huisje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:40 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat is de keuze van de vragensteller.
Ik wil wel een vraag stellen. Zojuist heb ik Siworae gezien. Wat is daarvan de alternatieve titel en waar slaat die titel op?
Het was ook alleen maar een beetje rebels bedoeldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hij gaf het antwoord een half uur eerder, dan wil zoiets wel eens gebeuren.
Heb er al eens gekeken, misschien binnenkort stemmen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:51 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom doe jij eigenljik niet mee in mijn tournament? Zie signature. De bovenste.
Naam reken ik goed. Is eigenlijk Ji-hyun Jun.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:58 schreef Sokolsky het volgende:
Ai.. hoe was het ook alweer?
Jung-hyun nog iets. En ze was natuurlijk My Sassy Girl. Maar een tweede film zou ik je niet kunnen geven.
Dan reken ik dit gewoon goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:17 schreef Sokolsky het volgende:
De regisseur is dan Jae-Young Kwak. Maar de film weet ik niet; heb alleen My Sassy Girl van hem gezien.
Sok's aanzien + 1/2quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Windstruck.
Nee. Ja. OK. Hoezo?
Sokolsky +1quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:05 schreef Sokolsky het volgende:
Independence Day
Bad Boys
Bad Boys II
Men in Black
Men in Black II
Wild Wild West
I, Robot
Ja, ik kon er ff niet opkomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:18 schreef Sheridana het volgende:
Vic, jij bedoelde Enemy of the state!
Had gekund, maar dan had ik dat er duidelijk bij moeten zetten...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:18 schreef Undergod het volgende:
Independence Day
Bad Boys
Hitch
Men in Black
ali
Wild Wild West
I, Robot
stel nou dat het geen sequels mogen zijn
The Edukatorsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:23 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, dan mijn voorlaatst geziene film maar.
Welke acteur of actrice zoek ik?
TE
LIL
GBL
In de Europa trilogie zit Element of Crime die van voor 1990 is, helaas...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef Sokolsky het volgende:
Of eh...
LOTR (Jackson)
Matrix (Wachowski)
Trzy Kolori (Kieslowski)
Europa Trilogy (Von Trier)
Hannibal Lecter Trilogy
Vengeance Trilogy (Park)
Koyaanisqatsi (Reggio)
Look Who's Talking
Beethoven
Home Alone
LWT wel (1989) maar Hannibal niet, tenminste... Als je vanaf Silence rekent...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef twentemeisje het volgende:
Hannibal en Look who's talking bevatten volgens mij ook 80's ingredients
Verdomd, ja... Ginger Snaps zit ook alweer aan een 3e deelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef twentemeisje het volgende:
The Matrix + Reloaded + Revolutions
El Mariachi + Desperado + OUATIM
Scream
Ginger Snaps
American Pie
Lord of the Rings
Blade
Austin Powers
Jurassic Park
Free Willy
Gezien het tijdstip ga ik niet meer al te ingewikkeld doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:01 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, je was me net voor.
Nu moet ik ook maar stoppen, de vragen van TM weet ik nooit
Ik was al bij Manhunter begonnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef Khalein het volgende:
[..]
LWT wel (1989) maar Hannibal niet, tenminste... Als je vanaf Silence rekent...
Okee... het is een man... en zijn rol in deze film doet heel erg denken aan het karakter waarmee hij de grootste bekendheid heeft gekregen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:13 schreef Sokolsky het volgende:
Die op zijn beurt weer een stuk beter was dan Hannibal.
Maareh... die vraag van jou he, die weet ik natuurlijk weer niet.
Het is ook niet echt wat je noemt een hoogstandjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:33 schreef Sokolsky het volgende:
Even opgezocht; film niet gezien, zoals ik al vermoedde.
De serie waarin 'ie speelde was leuk ja, de voorloper van deze film vond ik niet echt een uitnodiging om ook deze sequel te gaan zien...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef twentemeisje het volgende:
Het is ook niet echt wat je noemt een hoogstandjemaar ik ben stiekem een beetje verliefd op
And so it was.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo. Het zal niet voor vandaag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |