Ach ja... Maar dat was vast geen verassing. Al is Amanda welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:01 schreef PDOA het volgende:
Matthew Perry in The Whole Ten Yards. Gisteren gekeken trouwens!Best wel een rukfilm.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:01 schreef PDOA het volgende:
Matthew Perry in The Whole Ten Yards. Gisteren gekeken trouwens!Best wel een rukfilm.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:35 schreef Sokolsky het volgende:
Christian Bale?
Yup!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:47 schreef Sheridana het volgende:
Ten tijde van Empire of the Sun...of nie?
Moah. Die ene extra naam... Ik vind dan de toegevoegde waarde zo klein dat ik liever de punt zie bij iemand die er meer wist dan ik. Maar goed, ik laat het aan de vraagsteller.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:42 schreef Sheridana het volgende:
huh? nee joh, jij hebt ze nu toch allemaal?
nee greg evigan speelde niet in mad about you.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:50 schreef Sheridana het volgende:
oh nee, dat was Greg Evigan...en dat is hij niet volgens mij..
Zowel z'n voor- als achternaam doet enigszins Joods aan. Enneh, de beginletter zit er niet eens tussen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:34 schreef Undergod het volgende:
john
micheal
peter
james
is het een van die voornamen?
Misschien heb je toch de verkeerde voor je? Ik ken My Two Dads niet echt goed en heb even in de cast-list en gueststars gekeken, maar daar zat 'ie niet tussen...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:38 schreef Sheridana het volgende:
oh wacht, niet Mad about you, ik bedoelde die ander, met dat weeskind....My Two Dads
Nee, ik bedoel Greg Evigan..in My Two Dads....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien heb je toch de verkeerde voor je? Ik ken My Two Dads niet echt goed en heb even in de cast-list en gueststars gekeken, maar daar zat 'ie niet tussen...
HOE noemde jij mij??quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:49 schreef Undergod het volgende:
nee hij zij bedoelde dat die Greg Evigan in my two dads speelde
Naar mijn fotoboek!! Nu meteen jij!! Potverdriedubbeltjes.....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:01 schreef Undergod het volgende:
* Undergod trembles with fears as he stutters: "hij".
**A flash of thunder strikes him while he pronounces the last letter.**
Verkapte kijk-mij-eens-een-knappe-exotische-schoonheid-zijn post.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:05 schreef Sheridana het volgende:
Naar mijn fotoboek!! Nu meteen jij!! Potverdriedubbeltjes.....![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:09 schreef Undergod het volgende:
ok good point.
Maar vaak zijn mensen met mooie vrouwen in hun avatar mannen. (moet weer even puntjes in de plus kolom zetten)
En opeens weet je 'm wel?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:11 schreef Sheridana het volgende:
Saul?
en die R staat voor? (zodat ik vanavond niet wakker lig omdat ik zijn achternaam nog niet heb kunnen achterhalen....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En opeens weet je 'm wel?
Maar eh... Ik ging akkoord met alleen de voornaam. Dus: Sheridana + 1.
nee laat maar ik vind deze wel leuk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:13 schreef Sheridana het volgende:![]()
![]()
Hou nou maar op jongens....Het is dat ik niet zichtbaar kan blozen, anders zat ik hier met een tomaat als hoofd...
* Sheridana gaat plaatje zoeken van lekkere vent als avatar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |