HAHAHAH!! Mijn volgende gok was Samuel geweest...ook een vrij Joodse naam...maar wie is de beste man nou?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En opeens weet je 'm wel?
Maar eh... Ik ging akkoord met alleen de voornaam. Dus: Sheridana + 1.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:16 schreef twentemeisje het volgende:
en die R staat voor? (zodat ik vanavond niet wakker lig omdat ik zijn achternaam nog niet heb kunnen achterhalen....)
De acteur in kwestie heet Saul Rubinek. Het was een naam waarmee ik zelf zo snel op de proppen kwam dat ik dacht dat de betere filmgoden hier 'm ook wel zo zouden oplepelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:17 schreef Sheridana het volgende:
HAHAHAH!! Mijn volgende gok was Samuel geweest...ook een vrij Joodse naam...maar wie is de beste man nou?
Het is volgens mij niet Hilary Swank, maar wie is het wel? Ik ben al met Photoshop er haar op aan het tekenen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:24 schreef Sheridana het volgende:
Wie is deze dame?
[afbeelding]
Undergod, het hoeft niet, maar het mag wel!! Blijven slijmen....
Same here (alleen heb ik Photoshop nog niet geopend...).... damn....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet Hilary Swank, maar wie is het wel? Ik ben al met Photoshop er haar op aan het tekenen.En ze komt zó bekend voor...
die bedoelde ik ja. Naam onthoud ik nooit, om een of andere vage reden verwar ik haar altijd met Fairuza Balk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:33 schreef twentemeisje het volgende:
toch niet Hilary Swank?
Komt denk ik omdat beide zeer sprekende ogen hebben. Zo'n felle blik met vuur...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:37 schreef ranja het volgende:
die bedoelde ik ja. Naam onthoud ik nooit, om een of andere vage reden verwar ik haar altijd met Fairuza Balk.
Geen idee, ik zie geen moedervlekjes.quote:
Demi Moore, Sigourney Weaver... beide niet de dame op de foto.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:48 schreef Mark het volgende:
Welke actrice liep er ook weer met een kale kop rond? Ik dacht iig Nathalie Portman, maar daar lijkt ze niet zo op
Demi Moore heeft ook een poos kaal rondgelopen...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:48 schreef Mark het volgende:
Welke actrice liep er ook weer met een kale kop rond? Ik dacht iig Nathalie Portman, maar daar lijkt ze niet zo op
't Is toch niet Franka Potente hè?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:00 schreef Sheridana het volgende:
Geen idee welke award het is...
Deze dame komt trouwens uit een land wat erg dichtbij ons landje ligt...
Jawelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is toch niet Franka Potente hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |