Klopt was maar 1 maand proof.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:30 schreef FRaGMaN het volgende:
Weathernews radar doet het niet meer...
*Baalt
Je kan nog bij de radarbeelden, maar dan wel op een illegale manier... ik raad het echter niemand aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:30 schreef FRaGMaN het volgende:
Weathernews radar doet het niet meer...
*Baalt
ja daar was ik ook achterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je kan nog bij de radarbeelden, maar dan wel op een illegale manier... ik raad het echter niemand aan.
http://forum.fok.nl/topic/733517/4/50quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:31 schreef kree het volgende:
In hoeverre het illegaal is vraag ik me af.
Je kan uiteindelijk gewoon bij de beelden komen zonder enige beveiliging te omzeilen(dus ook zonder codes ed)
Maargoed laten we erover ophouden
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:56 schreef DemonRage het volgende:
hmmm... niet slecht:
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybild?WMO=06370&LANG=nl&SID=063703314790d3a4be41ca400a4b0985ad3a9b
zo dan:quote:
Precies, dat mag dan weer wel...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
zo dan:
http://www.wetteronline.de/cgi-bin/citybild?WMO=06370&LANG=de&SID=063703314790d3a4be41ca400a4b0985ad3a9b
Ja duh....quote:
"Mogelijkheden tot kansen"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen mogelijk kans op onweer.
Alleen die kans is klein
weerBL.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:23 schreef Xalopalyps het volgende:
Waarschijnlijk registreren we deze maand een .nl domein, misschien kan iemand meedenken?
Het gaat om het plaatsje Beneden-Leeuwen, dus weerstationbenedenleeuwen is een mogelijkheid en ligt het meeste voor de hand, maar die is veel te lang, we willen wat korters.
Iemand tips?
leeuwenweer.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:23 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik ben ook bezig met een site voor het weerstation van mijn vader, we hebben een webcam, maar deze is van te slechte kwaliteit, we hebben nu een goede camera, alleen we moeten even kijken hoe we dit gaan regelen.
Jullie horen het nog wel een keer
Waarschijnlijk registreren we deze maand een .nl domein, misschien kan iemand meedenken?
Het gaat om het plaatsje Beneden-Leeuwen, dus weerstationbenedenleeuwen is een mogelijkheid en ligt het meeste voor de hand, maar die is veel te lang, we willen wat korters.
Iemand tips?
Goed idee!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
leeuwenweer.nl
(leuke variant op hondeweer)
Ik lees vrolijk mee hoor, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:19 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, voor de 'volgers' van het weeronline-verhaal.
Zie ook dit topic
Klinkt als toekomstmuziek...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
stinkende paupers zijn het bij weerOFFline.nl
Nu ff niet, we zijn eerst nog op zoek naar een goeie radarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:34 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik haat de zon, ik wil regen en pittige onweersbuien.
of je geboortedatum in YYMMDD, kan net zo goed natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Klinkt als toekomstmuziek...
Btw.. dat 6-cijferige getal (zgn. radarcode ckr?) in je ondertitel = cijfers van je postcode + huisnummer?
Hoe heet de 41e maand dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of je geboortedatum in YYMMDD, kan net zo goed natuurlijk
Was het maar weer weer, want dit is idd geen weer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is geen weer.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedemorgen forumvriendjes,
Ik zie dat jullie mijn berichten hier lezen. Kunnen jullie allemaal even geld overmaken naar mijn 6-cijferige rekeningnummer 852323?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Het lezen van deze bijdrage kost 25 cent per smiley. Factuur volgt
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Midden Utrecht wordt redelijk bedreigd door grote grijze WOLken die tamelijk intimiderend overkomen![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Midden Utrecht wordt redelijk bedreigd door grote grijze WOLken die tamelijk intimiderend overkomen![]()
goedzo, weg met WOLquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaal
Ik heb weeronline website van NL en Belgie uit de OP gehaald.
Ook het info over betaald radar heb ik eruit gedonderd!
Verder heb ik de 3 jaars bestaan banner in het OP gegooid![]()
17.4 graden met wolken, wel droog.
Wind neemt wat toe.
Mogelijk met onweerquote:
Heb jij op de radar gespiekt vieze criminele gluiperd??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mogelijk met onweer
Want ze zijn behoorlijk pittig
Nopquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij op de radar gespiekt vieze criminele gluiperd??
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb al 1 icoon gevonden uit de vorige topic reeks![]()
[afbeelding]
Doe ook ff eentje met een ronddraaiende radar-antenne op z'n hoofd of zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb al 1 icoon gevonden uit de vorige topic reeks![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Buien beginnen toe te nemen over het gehele land:
[afbeelding]
Ook actueel:quote:
Iddquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah... die's een héél stuk beter!
Dat is een willekeurige 6-cijferige code voor algemeen gebruik, doe er je voordeel meequote:
Check... flits en flink wat gerommel hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef Drugshond het volgende:
Onweer in EHV.... je zou bijna verget dat dit topic bestond.
Ik zou dat graag ook *nu* zien in E'hovenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier is het prachtig!
Eerst een dikke regenbui, dan ineens trekken de wolken weg gevolg door strak blauwe lucht
Ik heb daar een filmpje vanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Ik zou dat graag ook *nu* zien in E'hoven![]()
ja dat zag ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier is het prachtig!
Eerst een dikke regenbui, dan ineens trekken de wolken weg gevolg door strak blauwe lucht
jantje?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:21 schreef Oom_Agent het volgende:
Net onweer in Nijmegen.......nu trekt het naar Duitsland weg
Ik zag ergens in een sig van een vaste DASOO'er staan "Nieuwe term voor buien die er tussenuit naaien naar Duitsland: Jantje. als in Jantje Smit."quote:
ach so !!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag ergens in een sig van een vaste DASOO'er staan "Nieuwe term voor buien die er tussenuit naaien naar Duitsland: Jantje. als in Jantje Smit."
Alleen jammer dat we Jantje (kuchehoest, sorry, JAN. Want hij is nou eenmaal volwassen... Hoestproestkuch) Smit kunnen missen als kiespijn en onweer niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:42 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
ach so !!Ja het was een Jantje Smit een paar knallers in Nederland maar de meeste in Duitsland.
![]()
Ik heb deze nogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Natuurlijk kom je ook mooie herinneringen tegen
[afbeelding]
Ierland dus. Daar viel vandaag ook al behoorlijk wat neerslag...quote:Rainfall amounts totally up to 25mm or more are possible during Thursday 4th August
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Natuurlijk kom je ook mooie herinneringen tegen
[afbeelding]
Nee hoor Speed, al véél eerder....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even belangrijk iets.
Zou dit mogelijk de eerste post zijn waar de code werdt geplaast?
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen Deel 69
In deel 66-67-68 kon ik namelijk niks vinden, toen had ik zelf alleen een code.
Nu toevallig kwam ik deze tegen.
Hmmz dat kan nog eens leuk worden dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor Speed, al véél eerder....
Vorig jaar juli, met die gave wolken... Toen keken we ook al mee op wol...
ja de zoekfunctie mag ook wel eens gemaakt worden. Is al maanden zoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz dat kan nog eens leuk worden dan.
Momenteel valt het nu echt niet te doen.
FOK ik knap traag.
Daarnaast laat ik het nu ook maar zitten, die zoek funktie is waardeloos....
19.0 graden momenteelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:05 schreef Party_P het volgende:
[..]
ja de zoekfunctie mag ook wel eens gemaakt worden. Is al maanden zo
Kheb geen fotosoep....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Da's fotosoep Crashof op z'n minst een gradual ND-filter
Brechtje zit waarschijnlijk The Sims 2 te spelen op de Fok-server.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz dat kan nog eens leuk worden dan.
Momenteel valt het nu echt niet te doen.
FOK ik knap traag.
Daarnaast laat ik het nu ook maar zitten, die zoek funktie is waardeloos....
jah sorry kloptquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
@Speedy: Kan dat gedoe met die codes niet in het andere topic? Dat lijkt me wel handiger. Als ik het meen was dat eerder deze week ook de wens jezelf Speedy.
Hier komen af en toe donkere luchten over, maar het is nog droog. Totaal geen boeiend weer dus.
Wow, mooie foto, heb je die full res. voor m'n desktopquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:54 schreef firecow het volgende:
Fototje van vanmiddag.... Echt een heeerlijk wolken dek zeg vandaag ! jammer dat ik mijn pola kwijt ben
[afbeelding]
Nu maar ff naar de dijk rijden om een mooie sunset te fotograferen hopenlijk![]()
Prachtig prachtig!!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:52 schreef firecow het volgende:
Voor kree ff wallpapertje online...
http://home.quicknet.nl/qn/prive/agulien/dpz/wallpapwolken.jpg
klik
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:52 schreef firecow het volgende:
Voor kree ff wallpapertje online...
http://home.quicknet.nl/qn/prive/agulien/dpz/wallpapwolken.jpg
klik
Wat staat er in de "text" dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:27 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Maar we krijgen onweer... tenminste dat is de voorspelling![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wat staat er in de "text" dan?
dattequote:CONVECTIVE FORECAST
VALID Fri 05 Aug 06:00 - Sat 06 Aug 06:00 2005 (UTC)
ISSUED: 04 Aug 17:15 (UTC)
FORECASTER: TUSCHY
There is a moderate risk of severe thunderstorms forecast across parts of Bulgaria
SYNOPSIS
Impressive long-wave trough continues to amplify southward, effecting most parts of northern and central Europe. A second and weaker trough over parts of southeastern Europe will also shift slowly southeastward during the forecast period - both troughs will be the main concern for convective development. Again, the western Mediterranean area will see hot and stable conditions.
DISCUSSION
...parts of Bulgaria...
Slowly eastward moving cold front is forecasted to stall somewhere over central Bulgaria and start to retreat as a warm front in the evening hours...Airmass ahead of this frontal system will be very dry ( like seen yesterday in the sounding reports of Izmir [04. August 12Z])...Models forecast broad low-level depression development south of Bulgaria and this development should enhance low-level shear...GFS showed up to 12m/s low-level shear, accompanied with about 15 to 20m/s deep layer shear and enhanced SRH values...Main development will occur along the frontal boundary, but also expect cell development over the eastern part of Bulgaria, where conditions are favorable for discrete storm development with a threat for very large hail and severe wind gusts...LCL's quite high, but each storm, rooting in the boundary layer will have an augmented risk to produce a tornado.
Widespread TSTM initiation should occur along the frontal zone with main risk being large hail, severe wind gusts and also a chance for a few tornadoes, given enhanced low-level shear...Later in the period, storms will cluster with a risk for torrential rain and therefore flash flooding
...northwestern Germany,Belgium and the Netherlands...
Main feature of interest will be occluded frontal system, which should cross the SEE TEXT area from northwest to southeast and will be accompanied by a weak trough...Ahead of this disturbance, a tongue of higher THETA-E values will reach the area and small instability values can be materialized...Forcing should be enough for isolated to scattered storm initiation along the frontal boundary... Although thermodynamic conditions are only marginal favorable, strengthening wind field, caused by entering jet streak, should increase deep layer shear values ( in the order of about 20m/s)...Developing storms will pose a risk for isolated severe wind gusts and marginal hail.
Postfrontal forecast soundings also show the possibility for marginal instability release and isolated convection development should occur with main risk being severe wind gusts in an environment with up to 35m/s deep layer shear.
Daar lijkt het wel op ja....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kortom... Veel wind. En onweer, maar de wind is het punt.
Toch?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:02 schreef i2Them2 het volgende:
[afbeelding]
Van dit weer ga je echt janke![]()
Maat morgu wel kans op onweer![]()
We moeten het hier wel een beetje spannend houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zomer 2005 valt in het water.
Is al een topic over
En het miezert nog..quote:Regenval laatste uur: 2.5 mm
Regenval laatste 24 uur: 4.6 mm
Regenval totaal: 74.5 mm
Ik zie ook de zon, net als een tropisch eiland, alleen jammer dat dat een wallpaper is.quote:
*Pakt atlas om te kijken hoe dichtbij dat isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:19 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hagel in Vriezenveen, hele grote hagelstenen.
Tering, je weet niet eens wat je hebt gefotografeert!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef i2Them2 het volgende:
Komt hier een dikke onweersbui aan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat had ik door ja, was een van de redenen om die foto te makequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tering, je weet niet eens wat je hebt gefotografeert!!!!!!!
Het begin van een self!!!!!
Woon jij in Nijmegen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Onweer in Nijmegen op het moment, buitje activeert aardig
lol vetquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik zie hetkom wel eens in Lauwen
![]()
Vanaf een uur of 3 / 4 krijgen we weer wat Speedyquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
En dan zeggen dat vooral het noorden kans heeft op onweer
Het hagelt weer. Is lekker ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het hagelt weer is lekker./
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien bedoelt hij, het hagel is weer lekker.
Nat word je tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:11 schreef Yildiz het volgende:
ik bedoel dus, kan ik gaan surfen vanmiddag, of krijg ik rond 16.00 hagel op mijn knar?
Want het is nu verraadelijk zonnig zeg maar...
ja dat dacht ik wel, kutweerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:20 schreef Drugshond het volgende:
Donkere wolken ten westen van EHV, voorlopig is het nog droog (maar dat duurt niet lang meer)
Heeft SpeedyGJ al eens gedaan, maar men blijft liever in dit topic (ik ook..)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:24 schreef Xalopalyps het volgende:
Hey wat vinden jullie ervan om een forum te maken speciaal voor het weer?![]()
Als jullie dit een goed idee lijkt kan ik wel een forum opzetten, ideën voor categorieën en dergelijke welkom.
Ik wou zowiezo al een forum opzetten voor onze weerstation, misschien kan ik hem we luitgebreider maken, zodat er over van alles kan worden gepraat?
quote:Dauwpunt: 11.2 °C
Gevoelstemperatuur: 16.0 °C
Luchtdruk: Dalend
Luchtdruk: 1015.7 hectoPascal
Luchtvochtigheid: 75%
Regenval laatste uur: 0.0 mm
Regenval laatste 24 uur: 4.1 mm
Regenval totaal: 76.1 mm
Storm alarm: Inactief
Temperatuur: 16.0 °C
Windsnelheid:
1 beaufort
2.0 mijl per uur
0.9 meter per seconde
1.7 knopen
3.2 kilometer per uur
Windrichting:
0.0°
Noord
Er is al zoiets door Speedy gemaakt. Ik gebruik dat echter niet. Hier heb ik genoeg aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:24 schreef Xalopalyps het volgende:
Hey wat vinden jullie ervan om een forum te maken speciaal voor het weer?![]()
Als jullie dit een goed idee lijkt kan ik wel een forum opzetten, ideën voor categorieën en dergelijke welkom.
Ik wou zowiezo al een forum opzetten voor onze weerstation, misschien kan ik hem we luitgebreider maken, zodat er over van alles kan worden gepraat?
Vast wel, succes met zoeken in de OPquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:27 schreef Xalopalyps het volgende:
Hmm oke, staat de link daarheen in de OP?
6 km verder hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:20 schreef Robje23 het volgende:
Hier in Vroomshoop ging het vanmiddag ook lekker tekeer veel regen en onweer dat was het 1e goede onweer deze zomer wat ik hier gehad heb.
ik zie een negatieve trendquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:28 schreef -Mk- het volgende:
6 Augustus 2003, 2004 en 2005 naast elkaar
(bron: weeronline)
2003:
[afbeelding]
2004:
[afbeelding]
2005:
[afbeelding]
Maastricht heeft ook geen klagen vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Nog geen regen vandaag in Roosendaal.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zie een negatieve trend
trouwens, bron weeronlinedit zijn gewoon KNMI plaatjes hoor.
Deel 114? wat gaat het toch snel hequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:58 schreef Xalopalyps het volgende:
Hier is er een hele mooi blauwe lucht, maar er is wel aardig wat bewolking.
Overigens na deze post nog 2 posts en dan open ik het nieuwe topique, deel 114
Ja okequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:25 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik open wel het nieuwe topicque, ok?![]()
Oke.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:41 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik open het nieuwe topic dalijk
Oke..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:58 schreef Xalopalyps het volgende:
Overigens na deze post nog 2 posts en dan open ik het nieuwe topique, deel 114
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |