Klopt was maar 1 maand proof.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:30 schreef FRaGMaN het volgende:
Weathernews radar doet het niet meer...
*Baalt
Je kan nog bij de radarbeelden, maar dan wel op een illegale manier... ik raad het echter niemand aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:30 schreef FRaGMaN het volgende:
Weathernews radar doet het niet meer...
*Baalt
ja daar was ik ook achterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je kan nog bij de radarbeelden, maar dan wel op een illegale manier... ik raad het echter niemand aan.
http://forum.fok.nl/topic/733517/4/50quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:31 schreef kree het volgende:
In hoeverre het illegaal is vraag ik me af.
Je kan uiteindelijk gewoon bij de beelden komen zonder enige beveiliging te omzeilen(dus ook zonder codes ed)
Maargoed laten we erover ophouden
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:56 schreef DemonRage het volgende:
hmmm... niet slecht:
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybild?WMO=06370&LANG=nl&SID=063703314790d3a4be41ca400a4b0985ad3a9b
zo dan:quote:
Precies, dat mag dan weer wel...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
zo dan:
http://www.wetteronline.de/cgi-bin/citybild?WMO=06370&LANG=de&SID=063703314790d3a4be41ca400a4b0985ad3a9b
Ja duh....quote:
"Mogelijkheden tot kansen"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen mogelijk kans op onweer.
Alleen die kans is klein
weerBL.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:23 schreef Xalopalyps het volgende:
Waarschijnlijk registreren we deze maand een .nl domein, misschien kan iemand meedenken?
Het gaat om het plaatsje Beneden-Leeuwen, dus weerstationbenedenleeuwen is een mogelijkheid en ligt het meeste voor de hand, maar die is veel te lang, we willen wat korters.
Iemand tips?
leeuwenweer.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:23 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik ben ook bezig met een site voor het weerstation van mijn vader, we hebben een webcam, maar deze is van te slechte kwaliteit, we hebben nu een goede camera, alleen we moeten even kijken hoe we dit gaan regelen.
Jullie horen het nog wel een keer
Waarschijnlijk registreren we deze maand een .nl domein, misschien kan iemand meedenken?
Het gaat om het plaatsje Beneden-Leeuwen, dus weerstationbenedenleeuwen is een mogelijkheid en ligt het meeste voor de hand, maar die is veel te lang, we willen wat korters.
Iemand tips?
Goed idee!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
leeuwenweer.nl
(leuke variant op hondeweer)
Ik lees vrolijk mee hoor, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:19 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, voor de 'volgers' van het weeronline-verhaal.
Zie ook dit topic
Klinkt als toekomstmuziek...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
stinkende paupers zijn het bij weerOFFline.nl
Nu ff niet, we zijn eerst nog op zoek naar een goeie radarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:34 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik haat de zon, ik wil regen en pittige onweersbuien.
of je geboortedatum in YYMMDD, kan net zo goed natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Klinkt als toekomstmuziek...
Btw.. dat 6-cijferige getal (zgn. radarcode ckr?) in je ondertitel = cijfers van je postcode + huisnummer?
Hoe heet de 41e maand dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of je geboortedatum in YYMMDD, kan net zo goed natuurlijk
Was het maar weer weer, want dit is idd geen weer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is geen weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |