De lucht is ook erg droog, dus het is niet vreemd dat ze hoog zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:09 schreef Coelho het volgende:
Hier in Apeldoorn blauwe lucht, zwermen zwaluwen die heel hoog zitten (vroeger, toen de guldens nog van hout waren, betekende dat mooi weer voor de volgende dag).
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zie net dat iemand op bliksemdetectie in Hellevoetssluis de lucht al dicht ziet trekken ten Westen/Zuidwesten. Schijnt een vrij actief complex(je) te zijn.
tja, zoals al eerder gezegd, het blijft afwachten: nowcasting dus. Straks trekt alles pas morgen aan het einde van de (warme) middag naar het noorden, wie weet wat er dan gebeurt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Hè gatver, had ik net zelf de OP al klaar....
Maar goed,
Laatste Update:
KNMI heeft alle voorwaarschuwingen ingetrokken, lijkt erop dat de hele zooi in België in elkaar zakt.
In Frankrijk schijnt bij Parijs een MCS te hangen, maar het is nog maar de vraag of die NL zal gaan bereiken. Voor nu kunnen we helaas alleen afwachten...
Het ziet er in ieder geval een stuk somberder uit dan aan het begin van de avond
Nog lang niet. Er bestaat al een reeks met bijna 1000!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:15 schreef flugeltje het volgende:
Trouwens, bedenk mezelf net ineens dat we nog één fikse storm van de 100 delen afzitten!!
Is het daarmee niet het topic met de meeste delen? (en moeten we dan geen fisje bouwe??)
Onzin-reeksen tellen nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nog lang niet. Er bestaat al een reeks met bijna 1000!
Homo Topic
Het slaat gewoon dood tegen de Nederlandse grensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
en nog een mooi plaatje...
Goed te zien dat het in België afzwakt....
Het lijkt wel of het in Belgie mindert, en dat het pas daarna ons land binnentrekt. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
en nog een mooi plaatje...
[afbeelding]
Goed te zien dat het in België afzwakt....
Hools zit ook hogerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nog lang niet. Er bestaat al een reeks met bijna 1000!
Homo Topic
Ik wacht zeker af. Daarom heb ik een lange nacht voor de boeg. Ik verwacht weer zoals vorige week zaterdag een mooie lichtshowquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hools zit ook hoger
Onweersactiviteit voor de kust valt mee voorlopig, er hangt nu een bui vlak bij Zeeuws Vlaanderen op zee, daar achter zit weer een nieuw gebied.
Zoals ze bij kort Amsterdams zouden zeggen: we wachten af......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |