De lucht is ook erg droog, dus het is niet vreemd dat ze hoog zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:09 schreef Coelho het volgende:
Hier in Apeldoorn blauwe lucht, zwermen zwaluwen die heel hoog zitten (vroeger, toen de guldens nog van hout waren, betekende dat mooi weer voor de volgende dag).
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zie net dat iemand op bliksemdetectie in Hellevoetssluis de lucht al dicht ziet trekken ten Westen/Zuidwesten. Schijnt een vrij actief complex(je) te zijn.
tja, zoals al eerder gezegd, het blijft afwachten: nowcasting dus. Straks trekt alles pas morgen aan het einde van de (warme) middag naar het noorden, wie weet wat er dan gebeurt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Hè gatver, had ik net zelf de OP al klaar....
Maar goed,
Laatste Update:
KNMI heeft alle voorwaarschuwingen ingetrokken, lijkt erop dat de hele zooi in België in elkaar zakt.
In Frankrijk schijnt bij Parijs een MCS te hangen, maar het is nog maar de vraag of die NL zal gaan bereiken. Voor nu kunnen we helaas alleen afwachten...
Het ziet er in ieder geval een stuk somberder uit dan aan het begin van de avond
Nog lang niet. Er bestaat al een reeks met bijna 1000!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:15 schreef flugeltje het volgende:
Trouwens, bedenk mezelf net ineens dat we nog één fikse storm van de 100 delen afzitten!!
Is het daarmee niet het topic met de meeste delen? (en moeten we dan geen fisje bouwe??)
Onzin-reeksen tellen nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nog lang niet. Er bestaat al een reeks met bijna 1000!
Homo Topic
Het slaat gewoon dood tegen de Nederlandse grensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
en nog een mooi plaatje...
Goed te zien dat het in België afzwakt....
Het lijkt wel of het in Belgie mindert, en dat het pas daarna ons land binnentrekt. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
en nog een mooi plaatje...
[afbeelding]
Goed te zien dat het in België afzwakt....
Hools zit ook hogerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nog lang niet. Er bestaat al een reeks met bijna 1000!
Homo Topic
Ik wacht zeker af. Daarom heb ik een lange nacht voor de boeg. Ik verwacht weer zoals vorige week zaterdag een mooie lichtshowquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hools zit ook hoger
Onweersactiviteit voor de kust valt mee voorlopig, er hangt nu een bui vlak bij Zeeuws Vlaanderen op zee, daar achter zit weer een nieuw gebied.
Zoals ze bij kort Amsterdams zouden zeggen: we wachten af......
Als er een MCS doorzet.... dan heb je prachtig nachtelijk weerlicht. Maar het gevoel klopt nu niet: het is niet warm genoeg, de lucht is droog, het klopt nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik wacht zeker af. Daarom heb ik een lange nacht voor de boeg. Ik verwacht weer zoals vorige week zaterdag een mooie lichtshow
Je hebt ook nog WFL slowchat met 150 topicsquote:
En wat heeft mijn moeder met dit verhaal te makenquote:APK - dinsdag 28 juni 2005 @ 01:27
Lachuh, als jouw moeder door de bliksem getroffen wordt.
Keep the camera ready.
http://www.vwkweb.nl/weerinfo/weerinfo_soortenonweer.htmlquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:41 schreef Metsada het volgende:
Wat wordt er bedoeld met een MCS?
Waar zie jij dat dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:42 schreef Oom_Agent het volgende:
Ho stop wacht, in Belgie nu alsnog frontogenese![]()
er ontstaan diverse buien op het moment !!!![]()
Teringquote:zeer zwaar onweer boven het noorden van Frankrijk. Het gebied trekt in de komende avond over België naar Nederland waar ook rekening gehouden moet worden met noodweer omdat momenteel niet duidelijk is of de activiteit sterk genoeg zal afnemen.
Ah, 't komt al dichterbij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:45 schreef Oom_Agent het volgende:
[[url=http://img149.echo.cx/img149/8350/frontogenese5un.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier in Maastricht is regen echt hard nodig. Het gras is overal bruin. Zo dorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat wordt lachen
Kijken wat de natuur laat zien dit keer.
Of het lachen wordt valt nog te bezien, ik hoop dat de schade meevalt natuurlijk. Maar af en toe een flinke bui sla ik niet af. Is wel eens goed.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef Drugshond het volgende:
Is deze site iets ?!...... http://www.weerstationaalst.be/bliksem.html
0mdat deze site redelijk overeenkomt met de neerslag plaatjes... Was te proberen.quote:
Die lijnvorming is nu inderdaad goed zichtbaar, het begint 1 front te vormen.(lees 2 frontjes die bij elkaar komen).quote:Trouwens lijnvorming in Belgie !! Het gaat snel nu de zon ook onder is........(sneller afkoelende bovenlucht )
Dan moet ik hier binnen niet al te lange tijd ook weerlicht zienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:10 schreef Oom_Agent het volgende:
Dikke lijn in aanbouw nu, onweer van Brussel tot Liege !! trekrichting NNO
hoeft van mij nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:09 schreef Funnie het volgende:
Ik heb weinig hoop Robje23. Alhoewel het erg welkom is hier!
West van Maastricht nu ook een ontlading uit een snel oppoppend buitje......quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet ik hier binnen niet al te lange tijd ook weerlicht zien.
Er is hier net teveel omgevingslicht om iets te zienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:17 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
West van Maastricht nu ook een ontlading uit een snel oppoppend buitje......
Op Radar 1.0 ontstaat tussen 23.00 en 23.15 ineens veel in noord-Belgiëquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Het ligt ook fantastisch op koers voor NL.
damn........ dat is lang geleden dat ik het zo snel heb zien ontwikkelen !!! Denk dat het bij het oprichten van dit topic voor het laatst is voorgekomen !! ( juli 2002)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op Radar 1.0 ontstaat tussen 23.00 en 23.15 ineens veel in noord-België.
Heeft vooral met het opwarmen gedurende de dag te maken. Dat komt 's avonds tot 'ontploffing',quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:27 schreef Silmarwen het volgende:
Waarom is onweer meestal snachts of later in de avond. Is daar een reden voor, is het uberhaupt zo, of is dat gewoon een gevoel?
Weet iemand dat?
Enig idee hoe het specifieker in zijn werk gaat. Dit klinkt namelijk wel aannemelijk, maar ik google en kan niet echt iets vinden. Ben benieuw hoe dit precies werkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft vooral met het opwarmen gedurende de dag te maken. Dat komt 's avonds tot 'ontploffing',
Onweersbuien ontstaan wanneer de onderste lagen van de atmosfeer warmer en vochtiger worden, terwijl de bovenlucht kouder wordt. Dit komt in Nederland vooral voor in de zomer, met name aan het einde van een warme dag, als er koude lucht binnenstroomt. Wanneer de druppels in de bovenlucht bevriezen, ontstaan ijskristallen. Hierbij worden de positieve en negatieve lading gescheiden. Men vermoedt dat de buitenkant van een druppel positief wordt en tijdens het uitzetten wegspringt. De overgebleven kern, die negatief is, wordt mee naar boven gevoerd door de opwaartse stroming in de wolk. Zo ontstaat in de bovenste laag van de wolk een negatief gebied en in de onderste laag een positief gebied. Als het spanningsverschil groot genoeg is, vindt er een ontlading plaats tussen de twee gebieden. We kunnen dat zien aan het oplichten van een wolk, het zogenaamde weerlicht. Omdat de aarde ook positief is, kan er eveneens een ontlading plaatsvinden tussen de negatieve bovenlaag van de wolk en de aarde.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Enig idee hoe het specifieker in zijn werk gaat. Dit klinkt namelijk wel aannemelijk, maar ik google en kan niet echt iets vinden. Ben benieuw hoe dit precies werkt.
Dat begint er wel op te lijken met die lichtshow op afstandquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:32 schreef Tique het volgende:
Roel_Jewel, dat is de stilte voor de storm he
damn, genoeg te zien op de radar !! ook kans voor Rotterdam !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:34 schreef oetelmen het volgende:
loggedin, neehoor, die kans is heel klein, ook vann8. trouwens er valt nog niet veel te zien op de radar. dus dat betekend dat ik weer rustig kan slapen!
Dus geen onweer in Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Ah, ten ZO van Maastricht zit idd ook iets.
Oom_Agent woont in Rotterdam?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:38 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
damn, genoeg te zien op de radar !! ook kans voor Rotterdam !!
of gebruik je de radar van China?![]()
noem dat maar iets!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Ah, ten ZO van Maastricht zit idd ook iets.
Hier is het nog anti-bewolktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gerommel komt nu ook duidelijk dichterbij. Zal zo de regen wel ruiken. En de wind zal wel toenemen. Laatste uur is die juist erg gaan liggen
Radar ziet niks te westen van Breda Rotterdam.......... en er komt ook nog genoeg daarheen. Nu ontstaat er ook een lijn boven Zeeland ( Vlissingen) kijk die richting op en je ziet zometeen weerlicht.quote:
heb ik ook idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:39 schreef Weerman het volgende:
Kan het zijn dat WeerOnline radar niet meer update? Hij blijft steken bij 22.30... De echte dan he?
Dat zijn amateur beelden, en NIET betrouwbaar. Heel slecht zelfsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.bliksemdetectie.nl/ --> de gele bolletjes zitten nét tegen de grens.
die is niet secuurquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.bliksemdetectie.nl/ --> de gele bolletjes zitten nét tegen de grens.
toch leuk, buien die na zonsondergang activerenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Oom_Agent het volgende:
damn zie dit dan !!
[[url=http://img210.echo.cx/img210/817/frontogenese8bl.th.jpg]afbeelding][/URL]
yep zitten zwarte pitten, duiden op wolkbreuken !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand spreekt van noodweer boven Geel (op de FP).
Gaaf. Bedankt voor je hulp. Dus opblijven heeft nu zin?>quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:41 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Radar ziet niks te westen van Breda Rotterdam.......... en er komt ook nog genoeg daarheen. Nu ontstaat er ook een lijn boven Zeeland ( Vlissingen) kijk die richting op en je ziet zometeen weerlicht.
Oostelijke Mijnstreek krijgt weer de volle laag, als ik dat zo ziequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Oom_Agent het volgende:
damn zie dit dan !!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Oom_Agent het volgende:
damn zie dit dan !!
ja om 22:30 uur zag ik ineens 2 grijze regengebiedjes op de radar met een miniem rood stipje.....die het kwatier daarop in een keer een zwart stipje erin hadden. Dan weet je dat het hard gaat !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:45 schreef Againzender het volgende:
Zo he, het lijkt te exploderen boven Belgie!!
Gaat de titel van de reeks toch nog de waarheid wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:45 schreef Againzender het volgende:
Zo he, het lijkt te exploderen boven Belgie!!
Waar ligt dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:49 schreef JoeKurr het volgende:
Weerlicht ten ZO, Z en ZW van Oosterhout!
yep das balen!! maar 1.0 doet het wel. Met NL in het geel !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Fijn... Betaalradar van Weeronline ligt plat, en de bliksemdetector met de gele puntjes (veel mooier dan blids) ook al...
Hier gaat het u waaien!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
Terugflitspost.
Ietsje aantrekkende wind slechts alhier.
gaat goedkomen in Rotjeknorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
Terugflitspost.
Ietsje aantrekkende wind slechts alhier.
Idd!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
en ineens rommelt 't ook heel dichtbij.
klinkt als een stevig complexjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:49 schreef JoeKurr het volgende:
Weerlicht ten ZO, Z en ZW van Oosterhout!
Heb zojuist de eerste flits gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:51 schreef Drugshond het volgende:
Maak daar maar 50 km van... overal ten zuiden en westen is veel weerlicht te zien.. en behoorlijk actief... en in de verte hoor je een vaag gerommel. Dit gaat goed komen.![]()
Gelukkig.quote:
Eindhoven zit goed ......Gaat de CD van Pink Floyd weer eens opzoeken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:52 schreef The_Punisher het volgende:
Ik zie bliksem ten zuiden en westen van Eindhoven
stelde geen ruk voor, het knetterde niet eensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:54 schreef TC03 het volgende:
Hopen dat ik er niet weer doorheen slaap zoals toen in de nacht van vrijdag op zaterdag
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:53 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Gelukkig.
Mooie smiley overigens.
Wat honing voor de beer is.
Is koffie voor de smeris.
![]()
Hier wel. Constant flitsen en enorme knallen. Maar ik heb er doorheen geslapenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef Grimli het volgende:
[..]
stelde geen ruk voor, het knetterde niet eens
Oh, dan zal het bij mij zometeen wel komen (Capelle a/d IJssel, oost dusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Net ten zuiden (Hellevoetsluis) Bij S'nisse
Draai jij altijd PF bij onweer?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eindhoven zit goed ......Gaat de CD van Pink Floyd weer eens opzoeken.
Maf weer eigenlijk.. overal zie je nog oranje wolkjes voorbij drijven.
Meldt het evcenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, dan zal het bij mij zometeen wel komen (Capelle a/d IJssel, oost dus).
Wat is er met die site aan de hand?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:56 schreef Weerman het volgende:
Baalt omdat weeronline het nog steeds niet doet :///
Betaalradar loopt anderhalf uur achterquote:
Betaalradar? Sinds wanneer moet je ervoor betalen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Betaalradar loopt anderhalf uur achter
En de gele puntjes liggen ook al tijden plat!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:58 schreef Weerman het volgende:
Nou m'n WeerOnline Radar blijft op 22.30 steken. En updaten heeft geen zin.
Voor de goeie wel, ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Betaalradar? Sinds wanneer moet je ervoor betalen dan?
Vuurballen zijn echt rare dingen om te zienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:59 schreef Grimli het volgende:
volgens mij stelt dit onweer nog geen ruk voor. Vroegah hadden we nog weleens vuurballen ofzo. of spijkerharde donders dat je je bed uitvloog en hagelstennen zo groot als tennisballen
Jammer. En wat kost het om een betaalradar te nemen? Als het goedkoop is schaf ik er 1 voor jullie aanquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:01 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Voor de goeie wel, ja.
Meestal doet hij het wel naar wens. Nu effe niet...
Ja, vroegâh, toen seks nog vies was en het milieu schoon...!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:59 schreef Grimli het volgende:
volgens mij stelt dit onweer nog geen ruk voor. Vroegah hadden we nog weleens vuurballen ofzo. of spijkerharde donders dat je je bed uitvloog en hagelstennen zo groot als tennisballen
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:02 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, vroegâh, toen seks nog vies was en het milieu schoon...!![]()
Kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij zit aan de westkant van Maastricht toch?
't valt hier (M'tricht-Randwyck) nog mee. Maar dat kan aan de andere kant van de stad heel anders zijn, heeft 't verleden geleerdquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef Grimli het volgende:
Maastricht en Eindhoven krijgen de volle laag
Is een leuke gratis indicatie, maar niet al te zuiverquote:
Regen en zo nu en het rommelt en flitst al aardig ja, 3 a 4x per minuut denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoes't daar? Ook regen? Veel onweer? Die harde dreunen zitten aan jouw kant
Welke richting gaat het op? Volgens mij loopt Rotterdam het net misquote:
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat hier dus net langstrekken allemaal. Het oosten van het land krijgt de volle laag.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef Grimli het volgende:
Maastricht en Eindhoven krijgen de volle laag
Het lijkt nu naar Breda te komen, maar weet niet precies welke richting het uit gaat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke richting gaat het op? Volgens mij loopt Rotterdam het net mis.
Netjes.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:07 schreef DarkElf het volgende:
Ja hiero, al zeker een half uur flisten die mekaar sneller opvolgen en dichterbij komen,
net de eerste goed rollende donder gehad.
URL, URL!!!quote:
Wat een eikelsquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:10 schreef Weerman het volgende:
Radar is van METEO24.NL
Krijg je maar 30 min voor 1,15 :\
Ik wacht geduldig in Apeldoorn...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat hier dus net langstrekken allemaal. Het oosten van het land krijgt de volle laag.
Wat een afkoperij zeg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:10 schreef Weerman het volgende:
Radar is van METEO24.NL
Hmmm... Heelk jaar Weeronline was ik nog geen 50 euro voor kwijt... Lief van je, dat je het toch ff postte...!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:10 schreef Weerman het volgende:
Radar is van METEO24.NL
ga ons ff jaloers zitten makenquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een slagen!!!!
Goed idee. Wat dachten jullie van een DASOO meet?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:13 schreef Grimli het volgende:
Ik vind dat we met zen allemaal hier bier moeten drinken
nee zit er niet naast, er is ook weerlicht te zien in het zuiden !!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:12 schreef -chefke- het volgende:
nijmegen meld nu een aansterkende wind het zal hier zow ook wel beginnen.
( of zit ik der naast oom agent? )
Was dat hier maar zo!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een slagen!!!!
Waarom jij wel een verse en ik niet?!?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:11 schreef Oom_Agent het volgende:
[[url=http://img210.echo.cx/img210/4699/radar0000uur8nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:02 schreef AMD64 het volgende:
Jammer. En wat kost het om een betaalradar te nemen? Als het goedkoop is schaf ik er 1 voor jullie aan
Weeronline nog geen 50 euro per jaar... ik zal ff linkje zoeken!quote:
Hup je bedje inquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik word een beetje bang. Het rammelt hier nu zo erg
.
Kom maar op. Ik ga trakteren!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:16 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Weeronline nog geen 50 euro per jaar... ik zal ff linkje zoeken!
Ik ook een paar keerquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:16 schreef _Draven_ het volgende:
Ok, net een hele harde knal.
Schrok me rot
Van mij mag je, maar ze zijn bij vlagen nogal fel op het verspreiden van beelden... Wees voorzichtig!quote:
maar ze zijn nog zo ver wegquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:17 schreef The_Punisher het volgende:
In het zuiden (van ehv) zie ik prachtige oranje/rode bliksems.![]()
Ja man...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En opeens geen wolken meer te zien in de buurt van Rotterdam
Aha. Maar hoe komen ze erachter?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar ze zijn bij vlagen nogal fel op het verspreiden van beelden... Wees voorzichtig!
Nijmegen, geef Rotterdam de donders terugquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:18 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ja man...
We worden bestolen !
Houdt den dief !
Maar ze komen wel hiernaartoe. *pakt een pilsje erbij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar ze zijn nog zo ver wegen ziet er niet aggressief uit
wat is ehv trouwens?
Tot en met ik dit zagquote:
quote:Misbruik
Het is niet toegestaan de toegangscodes openbaar te maken en/of aan derden te verstrekken. WeerOnline gebruikt hiervoor ter verificatie een IP-check.
Schiet mij maar lek... Zo technisch ben ik nietquote:
Heb het toch nog even niet gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek... Zo technisch ben ik niet
Ja zag het er stijgen 2 bubbels omhoog bij mijn bierquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:22 schreef _Draven_ het volgende:
Jeesj het sloeg net vlakbij in! Megaknal!
Dat hoort zo. Over bier gesprokenquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:23 schreef Grimli het volgende:
[..]
Ja zag het er stijgen 2 bubbels omhoog bij mijn bier
Er zal wel een techneut uit zijn bed gebeld moeten worden, denk ik...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:20 schreef Weerman het volgende:
Vraag me wel af of dat wel gefixt wordt, iemand al weeronline mail gestuurd over radar?
Precies. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:23 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heb het toch nog even niet gedaan
Check bericht van mij hierboven
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:24 schreef -Mk- het volgende:
Zo wil ik het hebben:
[[url=http://img241.echo.cx/img241/2244/ditmoethetzijn0my.th.jpg]afbeelding][/URL]
Photoshop?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:24 schreef -Mk- het volgende:
Zo wil ik het hebben:
[[url=http://img241.echo.cx/img241/2244/ditmoethetzijn0my.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat is alleen maar een soort beveiling voor op hun site. Heeft niets te maken met de pagina zelf.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:25 schreef Weerman het volgende:
[afbeelding]
Misschien dit? Met die tekens, weet ook zelf niet hoor
Hindert niks, hoor!quote:
Bedankt in ieder gevalquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:28 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hindert niks, hoor!
Even goeie vrienden!
Ik weet mensen die wel eens een plaatje ergens hebben neergezet en prompt de pineut waren, dus ik dacht: ik waarschuw ff...
Ik heb pas een mooie onweersfilmpje gemaakt!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:28 schreef JDude het volgende:
Weerlicht/bliksem over de volle breedte van de horizon die ik kan zien... rommelt ook nog steeds. Zal me benieuwen waar dit op uitdraait!
Standaard wanneer er wat onweer op komst isquote:
De Nederlanders ook van tegenwoordig hèquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Standaard wanneer er wat onweer op komst is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |