quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:53 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Gelukkig.
Mooie smiley overigens.
Wat honing voor de beer is.
Is koffie voor de smeris.
![]()
Hier wel. Constant flitsen en enorme knallen. Maar ik heb er doorheen geslapenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef Grimli het volgende:
[..]
stelde geen ruk voor, het knetterde niet eens
Oh, dan zal het bij mij zometeen wel komen (Capelle a/d IJssel, oost dusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Net ten zuiden (Hellevoetsluis) Bij S'nisse
Draai jij altijd PF bij onweer?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eindhoven zit goed ......Gaat de CD van Pink Floyd weer eens opzoeken.
Maf weer eigenlijk.. overal zie je nog oranje wolkjes voorbij drijven.
Meldt het evcenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, dan zal het bij mij zometeen wel komen (Capelle a/d IJssel, oost dus).
Wat is er met die site aan de hand?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:56 schreef Weerman het volgende:
Baalt omdat weeronline het nog steeds niet doet :///
Betaalradar loopt anderhalf uur achterquote:
Betaalradar? Sinds wanneer moet je ervoor betalen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Betaalradar loopt anderhalf uur achter
En de gele puntjes liggen ook al tijden plat!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:58 schreef Weerman het volgende:
Nou m'n WeerOnline Radar blijft op 22.30 steken. En updaten heeft geen zin.
Voor de goeie wel, ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Betaalradar? Sinds wanneer moet je ervoor betalen dan?
Vuurballen zijn echt rare dingen om te zienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:59 schreef Grimli het volgende:
volgens mij stelt dit onweer nog geen ruk voor. Vroegah hadden we nog weleens vuurballen ofzo. of spijkerharde donders dat je je bed uitvloog en hagelstennen zo groot als tennisballen
Jammer. En wat kost het om een betaalradar te nemen? Als het goedkoop is schaf ik er 1 voor jullie aanquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:01 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Voor de goeie wel, ja.
Meestal doet hij het wel naar wens. Nu effe niet...
Ja, vroegâh, toen seks nog vies was en het milieu schoon...!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:59 schreef Grimli het volgende:
volgens mij stelt dit onweer nog geen ruk voor. Vroegah hadden we nog weleens vuurballen ofzo. of spijkerharde donders dat je je bed uitvloog en hagelstennen zo groot als tennisballen
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:02 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, vroegâh, toen seks nog vies was en het milieu schoon...!![]()
Kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij zit aan de westkant van Maastricht toch?
't valt hier (M'tricht-Randwyck) nog mee. Maar dat kan aan de andere kant van de stad heel anders zijn, heeft 't verleden geleerdquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef Grimli het volgende:
Maastricht en Eindhoven krijgen de volle laag
Is een leuke gratis indicatie, maar niet al te zuiverquote:
Regen en zo nu en het rommelt en flitst al aardig ja, 3 a 4x per minuut denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoes't daar? Ook regen? Veel onweer? Die harde dreunen zitten aan jouw kant
Welke richting gaat het op? Volgens mij loopt Rotterdam het net misquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |