quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:02 schreef i2Them2 het volgende:
[afbeelding]
Van dit weer ga je echt janke![]()
Maat morgu wel kans op onweer![]()
We moeten het hier wel een beetje spannend houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zomer 2005 valt in het water.
Is al een topic over
En het miezert nog..quote:Regenval laatste uur: 2.5 mm
Regenval laatste 24 uur: 4.6 mm
Regenval totaal: 74.5 mm
Ik zie ook de zon, net als een tropisch eiland, alleen jammer dat dat een wallpaper is.quote:
*Pakt atlas om te kijken hoe dichtbij dat isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:19 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hagel in Vriezenveen, hele grote hagelstenen.
Tering, je weet niet eens wat je hebt gefotografeert!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef i2Them2 het volgende:
Komt hier een dikke onweersbui aan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat had ik door ja, was een van de redenen om die foto te makequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tering, je weet niet eens wat je hebt gefotografeert!!!!!!!
Het begin van een self!!!!!
Woon jij in Nijmegen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Onweer in Nijmegen op het moment, buitje activeert aardig
lol vetquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik zie hetkom wel eens in Lauwen
![]()
Vanaf een uur of 3 / 4 krijgen we weer wat Speedyquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
En dan zeggen dat vooral het noorden kans heeft op onweer
Het hagelt weer. Is lekker ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het hagelt weer is lekker./
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien bedoelt hij, het hagel is weer lekker.
Nat word je tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:11 schreef Yildiz het volgende:
ik bedoel dus, kan ik gaan surfen vanmiddag, of krijg ik rond 16.00 hagel op mijn knar?
Want het is nu verraadelijk zonnig zeg maar...
ja dat dacht ik wel, kutweerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:20 schreef Drugshond het volgende:
Donkere wolken ten westen van EHV, voorlopig is het nog droog (maar dat duurt niet lang meer)
Heeft SpeedyGJ al eens gedaan, maar men blijft liever in dit topic (ik ook..)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:24 schreef Xalopalyps het volgende:
Hey wat vinden jullie ervan om een forum te maken speciaal voor het weer?![]()
Als jullie dit een goed idee lijkt kan ik wel een forum opzetten, ideën voor categorieën en dergelijke welkom.
Ik wou zowiezo al een forum opzetten voor onze weerstation, misschien kan ik hem we luitgebreider maken, zodat er over van alles kan worden gepraat?
quote:Dauwpunt: 11.2 °C
Gevoelstemperatuur: 16.0 °C
Luchtdruk: Dalend
Luchtdruk: 1015.7 hectoPascal
Luchtvochtigheid: 75%
Regenval laatste uur: 0.0 mm
Regenval laatste 24 uur: 4.1 mm
Regenval totaal: 76.1 mm
Storm alarm: Inactief
Temperatuur: 16.0 °C
Windsnelheid:
1 beaufort
2.0 mijl per uur
0.9 meter per seconde
1.7 knopen
3.2 kilometer per uur
Windrichting:
0.0°
Noord
Er is al zoiets door Speedy gemaakt. Ik gebruik dat echter niet. Hier heb ik genoeg aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:24 schreef Xalopalyps het volgende:
Hey wat vinden jullie ervan om een forum te maken speciaal voor het weer?![]()
Als jullie dit een goed idee lijkt kan ik wel een forum opzetten, ideën voor categorieën en dergelijke welkom.
Ik wou zowiezo al een forum opzetten voor onze weerstation, misschien kan ik hem we luitgebreider maken, zodat er over van alles kan worden gepraat?
Vast wel, succes met zoeken in de OPquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:27 schreef Xalopalyps het volgende:
Hmm oke, staat de link daarheen in de OP?
6 km verder hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:20 schreef Robje23 het volgende:
Hier in Vroomshoop ging het vanmiddag ook lekker tekeer veel regen en onweer dat was het 1e goede onweer deze zomer wat ik hier gehad heb.
ik zie een negatieve trendquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:28 schreef -Mk- het volgende:
6 Augustus 2003, 2004 en 2005 naast elkaar
(bron: weeronline)
2003:
[afbeelding]
2004:
[afbeelding]
2005:
[afbeelding]
Maastricht heeft ook geen klagen vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Nog geen regen vandaag in Roosendaal.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zie een negatieve trend
trouwens, bron weeronlinedit zijn gewoon KNMI plaatjes hoor.
Deel 114? wat gaat het toch snel hequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:58 schreef Xalopalyps het volgende:
Hier is er een hele mooi blauwe lucht, maar er is wel aardig wat bewolking.
Overigens na deze post nog 2 posts en dan open ik het nieuwe topique, deel 114
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |