Ge-wel-di-ge beeldspraak...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:17 schreef Oom_Agent het volgende:
Het zijn net teken die zich hebben genesteld boven NW Frankrijk en zich volzuigen met vochtige lucht die graag ook Nederland willen proeven.
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:21 schreef Marky-Boom het volgende:
Maar dan bestaat er ook de mogelijkheid dat als het allemaal inploft dat Nederland dan Lyme heeft...
aan de NW kust van Fquote:Op zondag 3 juli 2005 23:23 schreef Marky-Boom het volgende:
Maaruh Oom_Agent, waar zag jouw weeroog dat 'derde mcs'?
Alleen is de stroming zo dat dat ding al helemaal nooit onze kant op komt... misschien dat die 2e MCS wat meer westelijk over kan trekken... het oosten krijgt zijn portie wel morgenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:28 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
![]()
[..]
aan de NW kust van F
[afbeelding]
Hij bedoelt dat plukje tussen die 2 andere in, boven NW-Frankrijk, vlakbij dat zwarte kruisje van het satbeeld.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:30 schreef Marky-Boom het volgende:
Daar bij de Golf v. Biskaje? ( of hoe je dat ook schrijft ).
Vraag voor allen: Waar hoort Flevoland bij? Noord-NL? West-NL? Oost-NL? - Zuid-NL? of iets daar tussen in?
lol, ik vondt stiekem al dat het wat ver weg zat, maar goed, ik zie het! Dat is inderdaad wat.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat plukje tussen die 2 andere in, boven NW-Frankrijk, vlakbij dat zwarte kruisje van het satbeeld.
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:32 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
lol, ik vondt stiekem al dat het wat ver weg zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |