Ik zou dat graag ook *nu* zien in E'hovenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier is het prachtig!
Eerst een dikke regenbui, dan ineens trekken de wolken weg gevolg door strak blauwe lucht
Ik heb daar een filmpje vanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Ik zou dat graag ook *nu* zien in E'hoven![]()
ja dat zag ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier is het prachtig!
Eerst een dikke regenbui, dan ineens trekken de wolken weg gevolg door strak blauwe lucht
jantje?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:21 schreef Oom_Agent het volgende:
Net onweer in Nijmegen.......nu trekt het naar Duitsland weg
Ik zag ergens in een sig van een vaste DASOO'er staan "Nieuwe term voor buien die er tussenuit naaien naar Duitsland: Jantje. als in Jantje Smit."quote:
ach so !!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag ergens in een sig van een vaste DASOO'er staan "Nieuwe term voor buien die er tussenuit naaien naar Duitsland: Jantje. als in Jantje Smit."
Alleen jammer dat we Jantje (kuchehoest, sorry, JAN. Want hij is nou eenmaal volwassen... Hoestproestkuch) Smit kunnen missen als kiespijn en onweer niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:42 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
ach so !!Ja het was een Jantje Smit een paar knallers in Nederland maar de meeste in Duitsland.
![]()
Ik heb deze nogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Natuurlijk kom je ook mooie herinneringen tegen
[afbeelding]
Ierland dus. Daar viel vandaag ook al behoorlijk wat neerslag...quote:Rainfall amounts totally up to 25mm or more are possible during Thursday 4th August
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Natuurlijk kom je ook mooie herinneringen tegen
[afbeelding]
Nee hoor Speed, al véél eerder....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even belangrijk iets.
Zou dit mogelijk de eerste post zijn waar de code werdt geplaast?
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen Deel 69
In deel 66-67-68 kon ik namelijk niks vinden, toen had ik zelf alleen een code.
Nu toevallig kwam ik deze tegen.
Hmmz dat kan nog eens leuk worden dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor Speed, al véél eerder....
Vorig jaar juli, met die gave wolken... Toen keken we ook al mee op wol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |