Mijn WMP zingt wat andersquote:
Sorryquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:43 schreef creno het volgende:
tis dat je me voor was CDP ik had net een leuke titel bedacht... maar ja, next time dan maar !
I'm no latinoquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:
*zoekt op Elize*
-I'm No Latino
-Het tietenlied
mmmmz welke zal het zijn
Dat jij die zooi leest.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:54 schreef Andyvie het volgende:
http://www.365gay.com/newscon05/08/080105qatar.htm, wat vinden jullie hiervan? Zou de kroonprins aangeklaagd worden?
Ach, er stond een artikel over op gay.nl, maar die zeiden gelijk weer dat de prins ter dood veroordeeld zou kunnen worden, dus wilde even de originele bron lezen, tis de eerste keer dat ik op die site kwamquote:
Had je het tegen mij?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:59 schreef creno het volgende:
kun je niet effe kopie+plak doen ? ik kan dat niet lezen ?
quote:
quote:
Zoietsquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:58 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Die is vet oud man
wat was dat 1995 ofzo
ja ! I like to move it ! maar die is toch eigenlijk van anderen ?quote:
JA!!..quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Well I tried to maaake it sunday, but I got soiled ( ? ) and depressd
thought I'd set my sight till monday lalalala
die toch he?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
nee dat is I like to move it van Real 2 Real
Ik vond het ook altijd maar een beetje een zaadnummerquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
JA!!..verschrikkelijk
en ze zingt het ook zo
ongeinteresseerd
.
quote:
quote:Qatar Crown Prince Outed
by 365Gay.com Newscenter Staff
Posted: August 1, 2005 12:01 am ET Updated 5:22 am ET
(London) Qatar's 25 year old Crown Prince Tameem Bin Hamad Al-Thani has been outed in a British-based publication.
Aljazeera, quoting a Qatar-based Islamic website, reports that the prince and two other Qataris were involved in a bar fight at G.A.Y. one of the biggest gay nightclubs in Britain.
Aljazeera Magazine reports that the heir to the throne of Qatar and two others, one of whom as described as the prince's "partner" have been barred from the club.
The report quotes police as saying that the three men exchanged blows with locals at the club.
“Prince Tameem and his partner were not charged. However, they will be banned from visiting this club for 30 days,” a police spokesperson is quoted as saying.
365Gay.com has not been able to verify the details. Because no charges were laid there is no official police record of the alleged incident. The Qatar embassy in London did not immediately respond to a request for a statement.
The Prince was educated in the UK and spends most summers in London.
Scholars of Islamonline.net condemned the actions quoting religious text, the magazine says.
"Almighty Allah has prohibited illegal sexual intercourse and homosexuality and all means that lead to either of them. Moreover, Islam emphatically forbids this deed [homosexual sex] and prescribes a severe punishment for it in this world and the next. How could it be otherwise, when the Prophet of Islam (peace and blessings be upon him) said: 'Whoever you find committing the sin of the people of Lut, kill them, both the one who does it and the one to whom it is done.'"
Qatari based scholar Sheikh Yusuf Al-Qaradawi also quoted:
"The scholars of Islam, such as Malik, Ash-Shafi`i, Ahmad and Ishaaq said that (the person guilty of this crime) should be stoned, whether he is married or unmarried.”
Qatar is an Islamic state. Under Sharia law the prince could be imprisoned if he were formally charged with the "crime of homosexuality".
In July two teens were executed in Iran reportedly because they were gay. (story)
Supporters of the government say the pair had threatened and abused a 13 year old but rights groups dispute the allegation.
At least three men have been sentenced over the past month to death by stoning in Nigeria which also follows Sharia law in several provinces. (story)
In March a gay couple was beheaded in a public execution in Saudi Arabia. (story) The pair had been convicted of killing a blackmailer who had threatened to expose them to authorities. Hundreds of other gays have been rounded up by Saudi authorities in recent months. (story)
Club G.A.Y. is one of London's most popular clubs. Located on Old Compton Street in Soho it has three floors and frequently features well known entertainers. It's sister bar in Manchester was made famous by TV's original Queer As Folk.
©365Gay.com 2005
Ik zou zeggen: lekker laten zittenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:04 schreef Ryan_R het volgende:
Er zit een rond gat in mijn tand, de vulling is foetsie en mijn tandarts op vakantieEN het doet geen pijn
![]()
Het klinkt nog steeds als een zaadnummer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik vond het ook altijd maar een beetje een zaadnummer
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef Andyvie het volgende:
Club G.A.Y. is one of London's most popular clubs. Located on Old Compton Street in Soho it has three floors and frequently features well known entertainers.
Ja zo lekker alle sop 1 toonquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
JA!!..verschrikkelijk
en ze zingt het ook zo
ongeinteresseerd
.
Tsssquote:
Euhmm, dit heeft niks met Bush te maken hoor, dit heeft met de Islamitische wet te makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:08 schreef error het volgende:
Ik vind het belachelijk dat de nadruk wordt gelegd op het krijgen van de doodstraf. Het werkelijke issue zit hem erin dat het als "crime" wordt aangeduid.
Lang leve Bush!
Have funquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:10 schreef wizarddragon het volgende:
Gaat maar verder met deep dishen.. sexy ill & Bagels.. toodles
Je hebt gelijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo lekker alle sop 1 toon
En toch vind ik 'm iets hebben.
Staat bij mij op 1 cd met Kristine W (Feel what you want), Black Wood (All I gave to you) en Lick ft Kentucky martha (Got to move your booodyyyyy
)
tis trouwens uit 1994
Ik was meer van de rollo en sister bliss producties. Huff & Puff - Help Me Make It, Felix - Don't You Want Me/It Will Make Me Crazy, Sister Bliss - Oh What A World/Life's A Bitch, Rollo Goes Camping - Get Off Your High Horse.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat bij mij op 1 cd met Kristine W (Feel what you want), Black Wood (All I gave to you) en Lick ft Kentucky martha (Got to move your booodyyyyy
)
tis trouwens uit 1994
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Lick ft Kentucky Martha was cool, vooral I'm The Girl of Your Dreams
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmm, dit heeft niks met Bush te maken hoor, dit heeft met de Islamitische wet te maken
OP die cd staat Wendy van Dijk als danseres toch? Die heb ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
)
tis trouwens uit 1994
Felixquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik was meer van de rollo en sister bliss producties. Huff & Puff - Help Me Make It, Felix - Don't You Want Me/It Will Make Me Crazy, Sister Bliss - Oh What A World/Life's A Bitch, Rollo Goes Camping - Get Off Your High Horse.
Jij bedoelt Dance Mega Hits 94quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
OP die cd staat Wendy van Dijk als danseres toch? Die heb ik ook![]()
Ik weet niet zoveel van muziekjes. Van politiek ook niet, maar dat valt niet zo erg op, omdat meer mensen hier weinig van politiek wetenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:14 schreef error het volgende:
[..]![]()
doe eens niet zo naief
en doe eens over muziekjes praten ipv politiek! Dat kan hier niet hoor!
hehe ik vind ze allemaal nog steeds wel leukquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bedoelt Dance Mega Hits 94
Ik had het over Mega Dance 94 volume 3
Op die wendy van dijk cd staan deze juweeltjes:
Jam & Spoon - right in the night
Capella - move on baby
Rollo goes camping - get off your high horse (daar heb je'm desje!)
Jaydee - plastic dreams
Ach ja, die cd's liggen nog ergens in de kast. Is ook al zo lang geledenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bedoelt Dance Mega Hits 94
Ik had het over Mega Dance 94 volume 3
Op die wendy van dijk cd staan deze juweeltjes:
Jam & Spoon - right in the night
Capella - move on baby
Rollo goes camping - get off your high horse (daar heb je'm desje!)
Jaydee - plastic dreams
Het is dat ze achtr me in de kast liggen anders had ik 't niet gewetenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ach ja, die cd's liggen nog ergens in de kast. Is ook al zo lang geleden![]()
Ik heb het hele albumquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:21 schreef wizarddragon het volgende:
She Moves - Breaking all the rules, daarna nooit meer wat van die meiden gehoord
.
whaha supergrappig dat jij die nu noemt die draaide ik netquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:21 schreef wizarddragon het volgende:
She Moves - Breaking all the rules, daarna nooit meer wat van die meiden gehoord
.
Zoals ik net post: ik heb het hele albumquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
whaha supergrappig dat jij die nu noemt die draaide ik net
Ze hadden daarna nog een heeel klein hitje met Just for Tonight
daar ben ik al maanden naar op zoek maar tot nu toe geen resultaat
dus als iemand me kan helpen
oeh als je dat nummer op mp3 zou kunnen zetten zou dat echt supertof zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals ik net post: ik heb het hele album
Is wma ook goed?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
oeh als je dat nummer op mp3 zou kunnen zetten zou dat echt supertof zijn
Ja tuurlijk is dat goed, supercoolquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is wma ook goed?
Heb ff geen mp3 converter dinges progje op deze pc staan
Windows Media speler kan ook mp3-tjes bakkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is wma ook goed?
Heb ff geen mp3 converter dinges progje op deze pc staan
Zo te zien is die kroeg niet mijn kopje thee.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:25 schreef Vlarp het volgende:
En ik was maar weer eens op zondag in de kroeg:
http://gallery.vlarp.nl/310705
Hier doet MSN het gewoon hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef creno het volgende:
weet iemand wanneer msn eens een keer fatsoenlijk gaat doen en niet telkens wegflikkert![]()
quote:
Ow?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Windows Media speler kan ook mp3-tjes bakken
excuses aanvaardquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van muziekjes. Van politiek ook niet, maar dat valt niet zo erg op, omdat meer mensen hier weinig van politiek weten
In WMP 10 is het in extra en dan opties en dan in het tabblad muziek rippen even MP3 selecteren bij rip-instellingen en dan kun je met het schuifje de bitrate aangeven.quote:
Ik heb dorst..quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
*hhhhhhhh* *hhhhhhhh*
Ik heb zin in iets lekkersqua eten dan...
Waar heb je zin in?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
*hhhhhhhh* *hhhhhhhh*
Ik heb zin in iets lekkersqua eten dan...
*zak chips richting Wax gooi*quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
Chips, of zelfs een shoarma-achtig iets.... Ik moest snel en kon weinig eten voor ik weer deze kant op ging, en nu heb ik echt honger...
Maar ik heb dus niks in huis.
Ik wil shoarma met paprika en knoflooksaus, dat gemengd met vet langs mijn wangen naar beneden druipt en dan met zo'n geur die hier drie dagen blijft hangen....quote:
Ik word gek van dat ballonntje van MSN dat me telkens verteld dat jij online bent!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef creno het volgende:
ik word GILLEND gek !
Heb je 20 volt op je balletjes??quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef creno het volgende:
ik word GILLEND gek !
Dat ligt echt aan jou pc of verbinding hoor....quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef creno het volgende:
ik word GILLEND gek !
euhm, goede avond trouwensquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:25 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan jou pc of verbinding hoor....
Ik val echt nooit weg![]()
was het maar waar !quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik word gek van dat ballonntje van MSN dat me telkens verteld dat jij online bent!
Ik kan je natuurlijk ook wissenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:29 schreef creno het volgende:
[..]
ik sta nog in je msn
ik kan het ook expres doen... gniffel gniffel
Wat een aandachtstrekker in die auto zeg!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:35 schreef creno het volgende:
Ow hier zie je mijn oude autootje tussen de Luxe auto's staan voor het hotel !
[afbeelding]
ik ga de komende tien minuten chattenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik word gillend gek van al die mensen die vertellen wat ze de komende 10 minuten gaan doen.
Tssk, dat je niet aan de achterkant van het hotel moest parkeren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:35 schreef creno het volgende:
Ow hier zie je mijn oude autootje tussen de Luxe auto's staan voor het hotel !
[afbeelding]
Langer houden ze het ook niet met je uit.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef creno het volgende:
[..]
ik ga de komende tien minuten chatten
ik heb zelfs nog gevraagd: mag ie hiervoor blijven staan of moet ie in de parkeergaragequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tssk, dat je niet aan de achterkant van het hotel moest parkeren.
of andersomquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Langer houden ze het ook niet met je uit.
Volgens mij had hij al antwoord gegeven zonder te weten om welke auto het gingquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:46 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb zelfs nog gevraagd: mag ie hiervoor blijven staan of moet ie in de parkeergarage
sssst niet alles verklappen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens mij had hij al antwoord gegeven zonder te weten om welke auto het ging![]()
quote:
Lekker boeiend. Je zit in dat hotel en dat geeft je alle recht om met je auto op het parkeerterein te staan. Bovendien rijden echte rijke mensen in wrakken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:46 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb zelfs nog gevraagd: mag ie hiervoor blijven staan of moet ie in de parkeergarage
tja het is bijna een old-timerquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Je zit in dat hotel en dat geeft je alle recht om met je auto op het parkeerterein te staan. Bovendien rijden echte rijke mensen in wrakken.
quote:
Gaat je (nog) nix aan..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:46 schreef wonderer het volgende:
Dat was een stille *details, details!!* hoor
Een goede?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
morning
eentje waarop je alleen maar kan hopen dat er een meteoriet op je neerstort..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een goede?
Een slechte?
Of één die er tussenin zit?
Hee, we hebben blijkbaar dezelfde morgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
eentje waarop je alleen maar kan hopen dat er een meteoriet op je neerstort..
zelfs fleedwood mac keihard in de auto mocht niet baten..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hee, we hebben blijkbaar dezelfde morgen.
Big Love?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zelfs fleedwood mac keihard in de auto mocht niet baten..
collega die tegelijk aankwam: "hee luister jij fleedwood mac"
lekker door the barrens lopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:26 schreef Semisane het volgende:
Volgens mij heeft iedereen hier de zelfde ochtend als ik.... Dit is tevens een oproep aan mensen die last hebben van chonische blijheid om een end te gaan wandelen ofzow....![]()
Tja....dat ga ik vanaaf wel ff doen...even kijken of ik wat kan lvl-en ook....moet namelijk nog wat van die paard-mensjes ombrengen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
lekker door the barrens lopendie girafjes zijn zo liev
![]()
ik heb vanavond BRD op de agenda staan..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....dat ga ik vanaaf wel ff doen...even kijken of ik wat kan lvl-en ook....moet namelijk nog wat van die paard-mensjes ombrengen.![]()
Neuh weet ik nie meer.....ik zei dat ik ging _proberen_ het te onthouden, dat betekent meestal dat ik het eigenlijk zo snel mogelijk weer wilt vergeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb vanavond BRD op de agenda staan..
weet jij trouwens nog de link naar het guild forum? vergeet het steeds![]()
quote:M’n vriendin gaf een heel groot feest met een dj en een bar leuke jongens bij de vleet
Haar broer hielp een handje mee en wat bleek hij was de dj hij was zwaar okay
Ik vond hem altijd super irritant
Maar dat is veranderd want
Het broertje van me beste vriendin ooohh
Het broertje van me beste vriendin
Ja de broer van me beste vriendin is opeens een lekker ding
Dingen die ik nu met hem kan doen, zijn er toch ineens veel meer dan toen
Ik geef hem z’n aller eerste zoen, ‘t is een lekker ding daar kan die niks aan doen
Dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
giechelende meisjes zijn irritant
Thunder only haaaaappens when it's raihianing...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zelfs fleedwood mac keihard in de auto mocht niet baten..
collega die tegelijk aankwam: "hee luister jij fleedwood mac"
Schattig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
hahaha....
zo kwamen er gisteren een paar meiden op me af....
"we zijn al 4 jaar fan van jou"
players only love you when they're playingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Thunder only haaaaappens when it's raihianing...![]()
wij bellen soms van te voren.. maar ik neem aan dat het om een persoonlijke afspraak gaat, wij werken meestal met telefonische afspraken tenzij de klant achterlijk isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, ik ben benieuwd, een huisgenoot zei net dat iemand uit Ede voor mij had gebeld naar aanleiding van een afspraak die ik vanmiddag zou hebben.
Nu heb ik wel een afspraak bij het CWI in Ede, maar volgens de brief die ik heb meegekregen is die morgen. Ik ben benieuwd of mijn huisgenoot iets verkeerds heeft verstaan, of dat er toch weer dingen fout aan het gaan zijnIk ga in ieder geval niet bellen naar het CWI
Neuh, deze afspraak is gemaakt de vorige keer dat ik er was, en ter bevestiging kreeg ik die brief mee naar huis. Probleem is dat ik niet zeker weet of het het CWI was, mijn huisgenote die de telefoon aannam kon het allemaal niet zo goed verstaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wij bellen soms van te voren.. maar ik neem aan dat het om een persoonlijke afspraak gaat, wij werken meestal met telefonische afspraken tenzij de klant achterlijk is![]()
profiel checkedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Neuh, deze afspraak is gemaakt de vorige keer dat ik er was, en ter bevestiging kreeg ik die brief mee naar huis. Probleem is dat ik niet zeker weet of het het CWI was, mijn huisgenote die de telefoon aannam kon het allemaal niet zo goed verstaan.
Nou ja, tis niet mijn fout als ik er niet ben om 14.00 daar
ik kán alles van je bekijken maar dan schaad ik blablablaquote:
O, dat. Handig als je toegang hebt tot dat soort informatiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik kán alles van je bekijken maar dan schaad ik blablabla
ja en of je kinderen hebt, gescheiden ben etc. en of je eerder uitkeringen hebt ontvangenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, dat. Handig als je toegang hebt tot dat soort informatieMaar jij zal er wel geen misbruik van maken. Sowieso staat er niet veel boeiends in, lijkt me. Mijn adres, mijn naam, mijn sofinummer, mijn arbeidsverleden, maar dat is het wel zo'n beetje lijkt me. Toch?
Eigenlijk redelijk dezelfde gegevens als ik op mijn werk in zou kunnen kijken. Doe ik niet, want ik heb er niks aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja en of je kinderen hebt, gescheiden ben etc. en of je eerder uitkeringen hebt ontvangen
Ik ben geen player!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
players only love you when they're playing![]()
![]()
goedzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Eigenlijk redelijk dezelfde gegevens als ik op mijn werk in zou kunnen kijken. Doe ik niet, want ik heb er niks aan
via via.. jaaaa ik heb mijn bronnen door heel NL zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben geen player!Hoe kom je dáár dan bij??
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
via via.. jaaaa ik heb mijn bronnen door heel NL zitten![]()
Is je toetsenbord stuk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ikkeniemanddielaatstnaarlyonisgeweestwanteenvriendinvanhemwerktdaarnuKleine wereld he?
ik denk altijd aan een kamer vol lijken als iemand het over abercrombie & fitch heeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef Vlarp het volgende:
'middag
Ik moet zo de heg gaan snoeien
En ik heb de nieuwe Abercrombie & Fitch catalogus binnen![]()
Dat zijn toch 2 kledingmerken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef Vlarp het volgende:
'middag
Ik moet zo de heg gaan snoeien
En ik heb de nieuwe Abercrombie & Fitch catalogus binnen![]()
Ach, ik ben wel eens ergere dingen genoemdquote:
ahaaaaa diequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounouhijhadheteroverdatersowiesotweehomoswerktenduswieweethebjeheminenegezien!!
![]()
Geen ideequote:
alsof wij hier met 500 mensen zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen ideeHoe weet je nou over wie ik het heb?
Ik bedoel.... het zal er toch wel aardig groot zijn enz?
Naja... En geen idee wie hij bezocht...
Ach, het is maar een Nederlands mens dat een Nederlands mens bezocht...
Ik wilde iets anders zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel eens ergere dingen genoemd.
Zoiets?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
Bij A&F denk ik aan grote brede Amerikaanse homo's met hooded sweatshirts en gebleekte tanden.
Hij heeft niet eens kleren aan.quote:
Binnenin staat ie met jeans aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens kleren aan.
Hoe maakt ie dan reclame voor een kledingmerk?.
Hij kan hooguit reclame maken voor de kapper ofzo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja, zo'n ruige afgescheurde?
Het komt met FedEX. Staat "allow 7 - 10 business days for delivery". Ik had het destijds binnen 2 werkdagen binnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:53 schreef Andyvie het volgende:
Euhmmm. die A&F hebben best leuke kleding, maar om nou minimaal $39,95 aan verzendkosten te rekenen is een beetje overdreven
Maar dan nog. Ik zie een leuk tshirt van 29.95, dan moet daar nog 39.95 verzendkosten bij, dan wordt het toch stiekum best wel duur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het komt met FedEX. Staat "allow 7 - 10 business days for delivery". Ik had het destijds binnen 2 werkdagen binnen.
Vergeet de 19% BTW niet die er in NL nog een keer overheen gaat. Had ik ook niet echt rekening meegehoudenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:00 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Maar dan nog. Ik zie een leuk tshirt van 29.95, dan moet daar nog 39.95 verzendkosten bij, dan wordt het toch stiekum best wel duur.
Nou ja, dan gaan we maar een keertje naar Amerika. Scheelt me weer verzendkosten
O. Nou ja, dan hou ik het wel bij die mooie filmpjes van hun sitequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vergeet de 19% BTW niet die er in NL nog een keer overheen gaat. Had ik ook niet echt rekening meegehouden.
Dinges.. euhm.. mja, hij zat ook in 't topic een tijd terug..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
Heeft Fok! niet zo'n inkoopactie?
Goed bekekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik lever gewoon een A&F bestellijstje in bij Yost & Vlarp, en dan zien die maar hoe ze het mee terugnemen uit NY..
.
Zeg.. ik ga wel proberen de importheffing te ontwijken, dus m'n koffer mag niet uitpuilen van de nieuwe kledingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik lever gewoon een A&F bestellijstje in bij Yost & Vlarp, en dan zien die maar hoe ze het mee terugnemen uit NY..
.
Kun je zoiets niet meenemen onder het mom van cadeautjes? Of telt dat niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg.. ik ga wel proberen de importheffing te ontwijken, dus m'n koffer mag niet uitpuilen van de nieuwe kleding.
Het gaat in de vuile-kleding-zak zonder prijslabeltjes enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Kun je zoiets niet meenemen onder het mom van cadeautjes? Of telt dat niet?
Ahhh.. *Ang3l knuffel*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Thuis.
Naar huis gestuurd door de baas.
Die vind dat ik overspannen aan het worden ben.
Ik vidn het ook.
Morgen weer een dag
Kun je het niet gewoon aan doen? Een paar laagjes kleding meer of minder, daar vallen ze heus niet over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het gaat in de vuile-kleding-zak zonder prijslabeltjes enzo
Hoe uit zich dat dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vidn het ook.
Jeemie.. nou gewoon zo min mogelijk inspannen en vroeg naar bed gaan (hoor mij het nou zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Thuis.
Naar huis gestuurd door de baas.
Ik vidn het ook.
Morgen weer een dag
Oeh!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:05 schreef Great_Expectations het volgende:
.
Iemand heeft zijn notenrijst in jouw mandje gekieperd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is rijst met een klein beetje sojasaus toch lekker..
Lassie met Ketjap?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is rijst met een klein beetje sojasaus toch lekker..
Dat zie je toch zo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
Weer zo iemand zonder kleren!
Heren! Waar maken we nu eigenlijk reclame voor?.
Blegh. Hij maakt géén reclame voor de kapper in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat zie je toch zo?
[afbeelding]
Er zijn heel wat mensen die hem niet blergh vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Blegh. Hij maakt géén reclame voor de kapper in ieder geval..
Nee, ik snap het al. Ze posten gewoon fotomodellen, zodat 'men' het merk A&F associeert met 'mooie mannen' en men onbewust gaat denken door A&F te kopen zélf ook een 'mooie man' te worden..
Het is gewoon een meisje zonder tieten, dat zie je zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er zijn heel wat mensen die hem niet blergh vinden.
Jij hebt duidelijk geen verstand van tieten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is gewoon een meisje zonder tieten, dat zie je zo.
En aan de tieten wordt ook al aardig gewerkt, volgens mij..
Ik heb eraan gezogen ja!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij hebt duidelijk geen verstand van tieten.
Misschien word ik wel bi.quote:Homo's
Volgens sommige homo's bestaan die toch niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb eraan gezogen ja!.
[..]
Misschien word ik wel bi..
Ik herinner me nog dat ik in 't Bölke met een meisje aan 't zoenen was...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Volgens sommige homo's bestaan die toch niet?
Homo's zijn ook hokjesdenkers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat ik in 't Bölke met een meisje aan 't zoenen was...
De gezichten van sommige homo's.
Poster poster posterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:16 schreef Remix het volgende:
[..]
* Remix houdt het op het cover model van de zomercollectie
[afbeelding]
*opschrijf*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef Remix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onthouden Vlarp:
Abercrombie & Fitch at South Street Seaport
199 Water Street
NEW YORK
Is vlak bij Wallstreet, geweldige winkel
lekker amerikaans, lekkere muziek op de achtergrond, en de verkopers hebben lijken net uit A&F Magazine gestapt
Ik zal elke volgende dag de helft van wat je gekocht hebt stiekum weer terugbrengen, ok?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:24 schreef Vlarp het volgende:
*opschrijf*
Ik ga daar heen!
XMN8R, help je me om niet al m'n geld daar uit te geven!?? Please!!!!
Niet kunnen concentreren bv. Moets net de handleiding van zoiets simpels als Word ff hebben (de help functie) en ik kon het gewoon daadwerkelijk niet lezen. Zo vaag dat als je iets leest wat toch echt gewoon normaal NL is dat het dan niet in je opgenomen wordt.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zal elke volgende dag de helft van wat je gekocht hebt stiekum weer terugbrengen, ok?!
Idd.. even doorbijten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet kunnen concentreren bv. Moets net de handleiding van zoiets simpels als Word ff hebben (de help functie) en ik kon het gewoon daadwerkelijk niet lezen. Zo vaag dat als je iets leest wat toch echt gewoon normaal NL is dat het dan niet in je opgenomen wordt.
Lage tolerantiedrempel. Ik ben sneller geïrriteerd t.o.v. collega's en thuis t.o.v. Pup.
Emotioneel instabieler. Af en toe jank ik ineens zomaar wat af.
Maar goed, komt allemaal wel weer goed. Ben gewoon toe aan vakantoe. Nog 1,5 weekje werken en dan naar de USA.
Op je werk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Emotioneel instabieler. Af en toe jank ik ineens zomaar wat af.
Klinkt niet alsof je dergelijke symptomen zou moeten bestrijden met vakanties...quote:Maar goed, komt allemaal wel weer goed. Ben gewoon toe aan vakantoe. Nog 1,5 weekje werken en dan naar de USA.
XMN8R doet dan vast ook gelijk een A&F Magazine voor Remix meenemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zal elke volgende dag de helft van wat je gekocht hebt stiekum weer terugbrengen, ok?!
wantquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef DennisMoore het volgende:
Remix net Out of Bed?
Jeetje... Ang3l... Dat is nogal wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet kunnen concentreren bv.
Maar goed, komt allemaal wel weer goed. Ben gewoon toe aan vakantoe. Nog 1,5 weekje werken en dan naar de USA.
Als ik hier JA zeg, dan sleep ik over 4 weken waarschijnlijk met een extra koffer met A&F-Magazinesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:10 schreef Remix het volgende:
XMN8R doet dan vast ook gelijk een A&F Magazine voor Remix meenemen
Correct!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:15 schreef Ryan_R het volgende:
avond homo's!!
Die winkels zijn echt slecht, maar de posters zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als ik hier JA zeg, dan sleep ik over 4 weken waarschijnlijk met een extra koffer met A&F-Magazines.
Je vergeet mijn A&F meneer!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als ik hier JA zeg, dan sleep ik over 4 weken waarschijnlijk met een extra koffer met A&F-Magazines.
*snuif*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
coke!
Meer bier drinken toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Overspannen zijn is toch een teken dat je je werk niet onder controle hebt. Ook zoiets moet je leren.
En jij denkt dat ik met een ongebruikte A&F-meneer door de douane kom?quote:
Gewoon een keer iets bestellen via internet..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:10 schreef Remix het volgende:
[..]
XMN8R doet dan vast ook gelijk een A&F Magazine voor Remix meenemen
Dat denk ik niet maar ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik met een ongebruikte A&F-meneer door de douane kom?
En daar heb je dan de komende 1,5 week lol mee in bed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon een keer iets bestellen via internet..
Ik krijg nu al bijna 1,5 jaar elk seizoen een nieuw magazine
We kennen je beter dan dat XMN8Rquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik met een ongebruikte A&F-meneer door de douane kom?
Nee, daar heb ik Cobra voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daar heb je dan de komende 1,5 week lol mee in bed?
Zo goed als nieuwquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
Dat denk ik niet maar ik hoop het wel..
En zo goed als nieuw mag ook hoor..
Goed afsoppen voor we naar NL komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zo goed als nieuw... we gaan met z'n vieren!
En dan voor de zekerheid maar in de zak met vuile was, voordat zo'n douaniertje er mee vandoor gaat!quote:
Die mogen geen homo zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
En dan voor de zekerheid maar in de zak met vuile was, voordat zo'n douaniertje er mee vandoor gaat!
Tja, maar straks zit er zo'n stiekeme homo!quote:
oe... dat zou me best leuk staanquote:
Hebben. Allebei.quote:
Je had vooraf er achter moeten komen, intelligente jonge vrouw!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef Camoth het volgende:
Sommige mensen denken dat je echt nergens achterkomt als intelligente jonge vrouw, WRONG RIGHT!
Ja, ik ga zeker bij iedereen als ik hem tegenkom meteen nachecken of ALLES wattie zegt wel klopt. En ik vond drie dagen om erachter te komen nog best snel van mezelf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je had vooraf er achter moeten komen, intelligente jonge vrouw!
Neuken, dumpen, nieuwe vinden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef Camoth het volgende:
En nu moet ik nog even verzinnen wat ik verder hieraan ga doen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |