quote:
Ow?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Windows Media speler kan ook mp3-tjes bakken
excuses aanvaardquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van muziekjes. Van politiek ook niet, maar dat valt niet zo erg op, omdat meer mensen hier weinig van politiek weten
In WMP 10 is het in extra en dan opties en dan in het tabblad muziek rippen even MP3 selecteren bij rip-instellingen en dan kun je met het schuifje de bitrate aangeven.quote:
Ik heb dorst..quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
*hhhhhhhh* *hhhhhhhh*
Ik heb zin in iets lekkersqua eten dan...
Waar heb je zin in?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
*hhhhhhhh* *hhhhhhhh*
Ik heb zin in iets lekkersqua eten dan...
*zak chips richting Wax gooi*quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
Chips, of zelfs een shoarma-achtig iets.... Ik moest snel en kon weinig eten voor ik weer deze kant op ging, en nu heb ik echt honger...
Maar ik heb dus niks in huis.
Ik wil shoarma met paprika en knoflooksaus, dat gemengd met vet langs mijn wangen naar beneden druipt en dan met zo'n geur die hier drie dagen blijft hangen....quote:
Ik word gek van dat ballonntje van MSN dat me telkens verteld dat jij online bent!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef creno het volgende:
ik word GILLEND gek !
Heb je 20 volt op je balletjes??quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef creno het volgende:
ik word GILLEND gek !
Dat ligt echt aan jou pc of verbinding hoor....quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef creno het volgende:
ik word GILLEND gek !
euhm, goede avond trouwensquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:25 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan jou pc of verbinding hoor....
Ik val echt nooit weg![]()
was het maar waar !quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik word gek van dat ballonntje van MSN dat me telkens verteld dat jij online bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |