quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmm, dit heeft niks met Bush te maken hoor, dit heeft met de Islamitische wet te maken
OP die cd staat Wendy van Dijk als danseres toch? Die heb ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo lekker alle sop 1 toon
En toch vind ik 'm iets hebben.
Staat bij mij op 1 cd met Kristine W (Feel what you want), Black Wood (All I gave to you) en Lick ft Kentucky martha (Got to move your booodyyyyy
)
tis trouwens uit 1994
Felixquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik was meer van de rollo en sister bliss producties. Huff & Puff - Help Me Make It, Felix - Don't You Want Me/It Will Make Me Crazy, Sister Bliss - Oh What A World/Life's A Bitch, Rollo Goes Camping - Get Off Your High Horse.
Jij bedoelt Dance Mega Hits 94quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
OP die cd staat Wendy van Dijk als danseres toch? Die heb ik ook![]()
Ik weet niet zoveel van muziekjes. Van politiek ook niet, maar dat valt niet zo erg op, omdat meer mensen hier weinig van politiek wetenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:14 schreef error het volgende:
[..]![]()
doe eens niet zo naief
en doe eens over muziekjes praten ipv politiek! Dat kan hier niet hoor!
hehe ik vind ze allemaal nog steeds wel leukquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bedoelt Dance Mega Hits 94
Ik had het over Mega Dance 94 volume 3
Op die wendy van dijk cd staan deze juweeltjes:
Jam & Spoon - right in the night
Capella - move on baby
Rollo goes camping - get off your high horse (daar heb je'm desje!)
Jaydee - plastic dreams
Ach ja, die cd's liggen nog ergens in de kast. Is ook al zo lang geledenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bedoelt Dance Mega Hits 94
Ik had het over Mega Dance 94 volume 3
Op die wendy van dijk cd staan deze juweeltjes:
Jam & Spoon - right in the night
Capella - move on baby
Rollo goes camping - get off your high horse (daar heb je'm desje!)
Jaydee - plastic dreams
Het is dat ze achtr me in de kast liggen anders had ik 't niet gewetenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ach ja, die cd's liggen nog ergens in de kast. Is ook al zo lang geleden![]()
Ik heb het hele albumquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:21 schreef wizarddragon het volgende:
She Moves - Breaking all the rules, daarna nooit meer wat van die meiden gehoord
.
whaha supergrappig dat jij die nu noemt die draaide ik netquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:21 schreef wizarddragon het volgende:
She Moves - Breaking all the rules, daarna nooit meer wat van die meiden gehoord
.
Zoals ik net post: ik heb het hele albumquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
whaha supergrappig dat jij die nu noemt die draaide ik net
Ze hadden daarna nog een heeel klein hitje met Just for Tonight
daar ben ik al maanden naar op zoek maar tot nu toe geen resultaat
dus als iemand me kan helpen
oeh als je dat nummer op mp3 zou kunnen zetten zou dat echt supertof zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals ik net post: ik heb het hele album
Is wma ook goed?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
oeh als je dat nummer op mp3 zou kunnen zetten zou dat echt supertof zijn
Ja tuurlijk is dat goed, supercoolquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is wma ook goed?
Heb ff geen mp3 converter dinges progje op deze pc staan
Windows Media speler kan ook mp3-tjes bakkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is wma ook goed?
Heb ff geen mp3 converter dinges progje op deze pc staan
Zo te zien is die kroeg niet mijn kopje thee.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:25 schreef Vlarp het volgende:
En ik was maar weer eens op zondag in de kroeg:
http://gallery.vlarp.nl/310705
Hier doet MSN het gewoon hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef creno het volgende:
weet iemand wanneer msn eens een keer fatsoenlijk gaat doen en niet telkens wegflikkert![]()
quote:
Ow?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Windows Media speler kan ook mp3-tjes bakken
excuses aanvaardquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van muziekjes. Van politiek ook niet, maar dat valt niet zo erg op, omdat meer mensen hier weinig van politiek weten
In WMP 10 is het in extra en dan opties en dan in het tabblad muziek rippen even MP3 selecteren bij rip-instellingen en dan kun je met het schuifje de bitrate aangeven.quote:
Ik heb dorst..quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
*hhhhhhhh* *hhhhhhhh*
Ik heb zin in iets lekkersqua eten dan...
Waar heb je zin in?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
*hhhhhhhh* *hhhhhhhh*
Ik heb zin in iets lekkersqua eten dan...
*zak chips richting Wax gooi*quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
Chips, of zelfs een shoarma-achtig iets.... Ik moest snel en kon weinig eten voor ik weer deze kant op ging, en nu heb ik echt honger...
Maar ik heb dus niks in huis.
Ik wil shoarma met paprika en knoflooksaus, dat gemengd met vet langs mijn wangen naar beneden druipt en dan met zo'n geur die hier drie dagen blijft hangen....quote:
Ik word gek van dat ballonntje van MSN dat me telkens verteld dat jij online bent!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef creno het volgende:
ik word GILLEND gek !
Heb je 20 volt op je balletjes??quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef creno het volgende:
ik word GILLEND gek !
Dat ligt echt aan jou pc of verbinding hoor....quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef creno het volgende:
ik word GILLEND gek !
euhm, goede avond trouwensquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:25 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan jou pc of verbinding hoor....
Ik val echt nooit weg![]()
was het maar waar !quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik word gek van dat ballonntje van MSN dat me telkens verteld dat jij online bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |