Dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
giechelende meisjes zijn irritant
Thunder only haaaaappens when it's raihianing...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zelfs fleedwood mac keihard in de auto mocht niet baten..
collega die tegelijk aankwam: "hee luister jij fleedwood mac"
Schattig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
hahaha....
zo kwamen er gisteren een paar meiden op me af....
"we zijn al 4 jaar fan van jou"
players only love you when they're playingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Thunder only haaaaappens when it's raihianing...![]()
wij bellen soms van te voren.. maar ik neem aan dat het om een persoonlijke afspraak gaat, wij werken meestal met telefonische afspraken tenzij de klant achterlijk isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, ik ben benieuwd, een huisgenoot zei net dat iemand uit Ede voor mij had gebeld naar aanleiding van een afspraak die ik vanmiddag zou hebben.
Nu heb ik wel een afspraak bij het CWI in Ede, maar volgens de brief die ik heb meegekregen is die morgen. Ik ben benieuwd of mijn huisgenoot iets verkeerds heeft verstaan, of dat er toch weer dingen fout aan het gaan zijnIk ga in ieder geval niet bellen naar het CWI
Neuh, deze afspraak is gemaakt de vorige keer dat ik er was, en ter bevestiging kreeg ik die brief mee naar huis. Probleem is dat ik niet zeker weet of het het CWI was, mijn huisgenote die de telefoon aannam kon het allemaal niet zo goed verstaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wij bellen soms van te voren.. maar ik neem aan dat het om een persoonlijke afspraak gaat, wij werken meestal met telefonische afspraken tenzij de klant achterlijk is![]()
profiel checkedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Neuh, deze afspraak is gemaakt de vorige keer dat ik er was, en ter bevestiging kreeg ik die brief mee naar huis. Probleem is dat ik niet zeker weet of het het CWI was, mijn huisgenote die de telefoon aannam kon het allemaal niet zo goed verstaan.
Nou ja, tis niet mijn fout als ik er niet ben om 14.00 daar
ik kán alles van je bekijken maar dan schaad ik blablablaquote:
O, dat. Handig als je toegang hebt tot dat soort informatiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik kán alles van je bekijken maar dan schaad ik blablabla
ja en of je kinderen hebt, gescheiden ben etc. en of je eerder uitkeringen hebt ontvangenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, dat. Handig als je toegang hebt tot dat soort informatieMaar jij zal er wel geen misbruik van maken. Sowieso staat er niet veel boeiends in, lijkt me. Mijn adres, mijn naam, mijn sofinummer, mijn arbeidsverleden, maar dat is het wel zo'n beetje lijkt me. Toch?
Eigenlijk redelijk dezelfde gegevens als ik op mijn werk in zou kunnen kijken. Doe ik niet, want ik heb er niks aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja en of je kinderen hebt, gescheiden ben etc. en of je eerder uitkeringen hebt ontvangen
Ik ben geen player!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
players only love you when they're playing![]()
![]()
goedzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Eigenlijk redelijk dezelfde gegevens als ik op mijn werk in zou kunnen kijken. Doe ik niet, want ik heb er niks aan
via via.. jaaaa ik heb mijn bronnen door heel NL zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben geen player!Hoe kom je dáár dan bij??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |